Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Vaartsche Rijn

4. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 265 79 10
  2. www.restaurantvaartscherijn.nl

jelline

Had van tevoren gebeld of het mogelijk was iets eerder te kunnen komen. Was mogelijk maar de service zou dan minder goed zijn en dat was juist iets waar ze veel aandacht aan besteden. Toen besloten toch op de afgesproken tijd te komen. Service was ok maar puur en alleen op het moment dat je je bord op tafel kreeg werd even verteld wat het was. Niet heel bijzonder want dit lijkt me logisch in een restaurant met een verrassingsmenu. Eten was prima maar prijs kwaliteit vond ik het niet waard. Soepje was overigens wel erg lekker. Gerecht met biet vond ik lekker. Ook het visgerecht was lekker. Tip is om alles wat kleiner te houden en extra aandacht te besteden aan de smaak ipv de bijgerechtjes eromheen. Extra gerecht waren langoustines werd ons verteld maar ik kreeg toch echt krab waar ik dus niet van houd. Weggegooid geld dus. De wijnen geserveerd bij de gerechten waren prima. Het restaurant straalt weinig gezelligheid uit maar was prima. Al met al was het een gezellige avond maar zou ik niet terugkomen. Een flinke rekening voor eten wat ik echt niet bijzonder lekker vond.

Gegeten op 13 december 2014

sujachen

Hier vandaag gegeten met vriendinnen. We wilden een nieuw restaurant uitproberen in Utrecht en via goede recensies online kwamen we hier terecht. Dit restaurant zit iets buiten het centrum maar is makkelijk te bereiken met de bus. Bij binnenkomst zien we dat het een vrij klein tentje is met open keuken. Intiem en knus. We gaan voor de 4 gangen verrassingsmenu en kunnen makkelijk onze wensen doorgeven wat we niet lusten etc. Als eerste een amuse, klein knolselderij soepje en daarnaast een stukje vlees dat van een varkenskop afkomstig blijkt te zijn met augurk. Erg lekker! We krijgen brood daarna met cupje olijfolie. Brood erg vers en krokant. Lekker dippen zo. Eerste gang: een vegetarische salade van rode biet, verschillende groenten en gefrituurde noodles. Heerlijk! Tweede gang: kabeljauwfilet met zuurkool en een soort van perensaus ernaast. Ik hou helaas niet van zuurkool en geef deze aan mijn tafelgenoot. Vis goed gebakken, zacht en smeuiig. Derde gang: hertenbiefstuk met linzen, spruitjes, sjalotjes en een soort van yoghurt/masala saus ernaast. Ook erg goed gerecht. Daarna weer een amuse, dit keer een klein bolletje ijs van rozenwater met couscous. Lekker fris. Als laatste een dessert van ijs met chocola, champignons en merengue. Wat een plaatje was het toen het op tafel kwam. Geslaagd gerecht weer. Service erg vriendelijk. Uiteindelijk ongeveer 50 euro pp kwijt. Was het waard. Mooie avond, ik kom hier zeker terug!

Gegeten op 6 december 2014

amilne

Fantastisch eten met bijpassende wijnen. Heerlijk relaxed sfeer met toch top kwaliteit verrassend eten. De bediening zorg voor een intiem ontspannen sfeer en ze serveren iets waar ze in geloofden, met passie. Echt een aanrader.

Gegeten op 27 juni 2014

laura47

Mijn vriend en ik kwamen hier voor mijn verjaardag op de avond van de GroenteJam. Het leek ons erg leuk omdat ik vegetariër ben en omdat we veel goede dingen over het eten hadden gehoord. Onze verwachtingen kwamen meer dan uit! We kregen zo'n 9 gangen bestaande uit kleine groentegerechtjes waarin veel deskundige smaakcomponenten verwerkt waren. Het was heerlijk en gelukkig heel toegankelijk. Vooral de zuurkool met parmezaan en paddenstoelen vond ik om te smullen! Zeker een aanrader en wij komen ook zeker nog een keer terug.

Gegeten op 26 november 2014

ChristiaanP

Heerlijk gegeten bij Vaartsche Rijn! De geserveerde wijnen waren erg goed gekozen. Ook de bediening was fantastisch. De passie voor de gerechten en producten brachten ze erg goed over.

Gegeten op 9 oktober 2014

roeli

Via online reservering

Voor de derde keer bij Vaartsche Rijn, en het was weer erg goed! Ik was vooral erg gecharmeerd (net als de vorige keer) van het (zoetje) toetje dat met groente was bereid. Erg lekker!

Gegeten op 4 oktober 2014

dondorp

Via online reservering

We hebben hier lekker gegeten. Een 5 gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Het personeel is erg vriendelijk de entourage eenvoudig maar prima in orde

Gegeten op 4 oktober 2014

hanneke28

Via online reservering

Wat een fantastische dingen kan je klaarblijkelijk met groente maken! Heerlijk gegeten, mooie wijnen en zeer betrokken en attent personeel. Dank voor een heerlijke avond!

Gegeten op 3 oktober 2014

robvw-utrecht

Vanavond hier lekker gegeten. De amuses en de smaakcombinaties van de gerechten zijn mooi en goed in balans. Het jaren 60 interieur is karakteristiek, maar maakt de sfeer niet erg intiem. De bediening is prima, erg vriendelijk. De wijn vonden wij onder de maat.

Gegeten op 2 oktober 2014

Jmcvw

Gegeten op 27 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vaartsche Rijn in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vaartsche Rijn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.