Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Radijs in Amsterdam - 1

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 020 751 32 32

shizor

Een van mijn favoriete lunchtentjes bij mij in de buurt. Vooral zomers heel fijn met een goed terras op de brug. mijn favoriet is het broodje pastrami!

Gegeten op 17 oktober 2014

tiesmellema

Mijn favoriete restaurant in de buurt. Ongecompliceerd eten, lekker klaargemaakt. Heerlijke frietjes en mayo.
Lekkere entrecote, zoals ie hoort.
De toetjeskaart is wat mager. Ik neem de kaasplank altijd, die is ok.
Goeie service, vriendelijk, snel.
Prijs is ok, beetje hoog misschien.

Gegeten op 21 september 2014

marcel_o

Leuke, gezellige no-nonsense inrichting en bediening. Simpele gerechten, die gewoon oké zijn bereid. De mix van borrelhapjes (toepasselijk 'vette hap' genoemd door Radijs) was lekker. De angusburger was prima, maar niet bijzonder gekruid. De frieten waren ook goed genoeg en de lamsstoof was precies wat je ervan zou verwachten. Niks bijzonders, maar goed te eten en niet te duur. Kon wat mij betreft wel iets spannender allemaal. Goed dat er meer groen op mijn bord lag dan normaal in een eetcafé en dat het nog vers was ook. Tjechische Budweiser op de tap is ook een pré. Maar dat je kleren direct in de was kunnen door de frituurlucht is dan weer jammer (dan maar geen transparante open keuken!). Al met al toch een veelbelovende aanwinst in upcoming West.

Gegeten op 18 augustus 2014

MsCuly

Heerlijk gegeten, eetcafé gerechten en prijzen op een top niveau. Gewoon simpele gerechten die in perfectie zijn gemaakt met altijd iets bijzonders erin. De service is on Amsterdams goed, oplettend, correct en gezellig. Lekker wijnen en goede bieren op tap. Leuke plek voor borrel, snelle hap of een hele avond tafelen. Echte aanrader!

Gegeten op 23 mei 2014

Boneventura

Leuk buurt- eetcafeetje. Vriendelijke en goede bediening. De prijzen zijn marktconform, voor een A locatie. Voor een tentje in een wijk in opkomst, in een door de gemeente gesponsord pand aan een drukke weg zijn ze hoog. O en een dingetje nog: Beste Radijs, als ik bij jullie kom lunchen dan verwacht ik dat je me een belegd broodje geeft en geen doe-het-zelf pakket. Anders haal ik het wel in de supermarkt!

riska

Op een zonnige dag hier binnen gelopen, omdat het toch wel tijd werd om hier te eten! Ontzettende aardige en oprechte bediening. Ondanks de mega drukte door het lekkere weer was de bediening erg alert. Ik bestelde de beroemde Radijs hamburger en mijn man ging voor de dagvis. De hamburger was echt geweldig ! wat een goede kwaliteit. neem deze lekker rood dat is echt de moeite waard. Ook de zelfgemaakte frieten en mayo waren super! De vis viel wat tegen, deze was niet helemaal vers en had ook weinig bijgerechten(geen aardappels/rijst), en voor een gemiddelde man echt wat aan de karige kant. Maar ondanks de vis gaan we hier zeker nog een keertje terug komen, want de sfeer en de burger waren top !

Gegeten op 3 april 2014

Pete_1981

Voor de tweede keer in korte tijd bij Radijs gegeten. En beide keren zijn erg goed bevallen. Afgelopen vrijdag met 2 vrienden gegeten. Het eten was goed, de smaak van de coquilles had iets meer uitgesproken gekund (ze waren wel précies goed qua garing), een vriend had het lamsgerecht en was daar niet zo kapot van, maar de hamburger viel erg goed in de smaak, en ik heb genoten van de Spelt risotto en 'het lopende chocoladetaartje'. De sfeer en de bediening waren erg gezellig. Radijs is een topplek voor een snelle hap en een leuke borrel.

Gegeten op 21 maart 2014

sjaakpolaks

Intussen heb ik al een flink aantal keren bij radijs gegeten en elke keer ben ik meer dan tevreden thuis gekomen. De gerechten zijn simpel maar zeer goed bereid en zeker voor de prijs die ze vragen dik in orde. Het leukste aan radijs is toch de bediening en de sfeer, echt een aanrader om even snel buiten de deur te eten.

Gegeten op 5 februari 2014

JohanvanLennep

Onlangs hier geluncht met een eenvoudige, maar smaakvolle uitsmijter en wat kopjes koffie. Leuk zaakje met moderne, gezellige inrichting op een hoeklokatie waardoor er veel licht naar binnen valt. Een plekje om te onthouden en vaker te bezoeken gedurende de dag. Geen ervaring met diner, maar dat gaat er vast wel eens van komen. Goede sfeer, prima prijzen.

Gegeten op 16 december 2013

WatertandendWest

Gezellige kleine zaak in West. Originele kaart, tegen hele redelijke prijzen. De radijsburger is een klassieker en de friet is hier heerlijk! Laatste keer at ik hier artisjok met 2 dips (waarvan die met blauwe kaas geweldig, maar de andere veel te zuur..) en als hoofdgerecht een goed gevulde salade met gele en rode biet: lekker, gezond en origineel. Radijs is fijn.

Gegeten op 9 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Radijs in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Radijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.