Radijs over zichzelf

Klein eetcafé-restaurant met groot terras aan het water, in Amsterdam West. Open voor lunch diner en borrel, met een kleine internationale kaart die om de acht weken wisselt. Radijs heeft acht bieren van de tap en is elke dag open.

riska
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een zonnige dag hier binnen gelopen, omdat het toch wel tijd werd om hier te eten! Ontzettende aardige en oprechte bediening. Ondanks de mega drukte door het lekkere weer was de bediening erg alert. Ik bestelde de beroemde Radijs hamburger en mijn man ging voor de dagvis. De hamburger was echt geweldig ! wat een goede kwaliteit. neem deze lekker rood dat is echt de moeite waard. Ook de zelfgemaakte frieten en mayo waren super! De vis viel wat tegen, deze was niet helemaal vers en had ook weinig bijgerechten(geen aardappels/rijst), en voor een gemiddelde man echt wat aan de karige kant. Maar ondanks de vis gaan we hier zeker nog een keertje terug komen, want de sfeer en de burger waren top !

Gegeten op 3 april 2014

Pete_1981
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de tweede keer in korte tijd bij Radijs gegeten. En beide keren zijn erg goed bevallen. Afgelopen vrijdag met 2 vrienden gegeten. Het eten was goed, de smaak van de coquilles had iets meer uitgesproken gekund (ze waren wel précies goed qua garing), een vriend had het lamsgerecht en was daar niet zo kapot van, maar de hamburger viel erg goed in de smaak, en ik heb genoten van de Spelt risotto en 'het lopende chocoladetaartje'. De sfeer en de bediening waren erg gezellig. Radijs is een topplek voor een snelle hap en een leuke borrel.

Gegeten op 21 maart 2014

sjaakpolaks
  • Recensies in de laatste twee jaar

Intussen heb ik al een flink aantal keren bij radijs gegeten en elke keer ben ik meer dan tevreden thuis gekomen. De gerechten zijn simpel maar zeer goed bereid en zeker voor de prijs die ze vragen dik in orde. Het leukste aan radijs is toch de bediening en de sfeer, echt een aanrader om even snel buiten de deur te eten.

Gegeten op 5 februari 2014

harmpool
  • Recensies in de laatste twee jaar

Radijs is een klein café / restaurant in het westen van Amsterdam. Ik ging met een vriend de andere nacht omdat het in de buurt was. Er is een mooi, relaxte sfeer van de plek, het personeel was behulpzaam bij het vinden van ons een tafel hoewel we niet gereserveerd hadden en hoewel het eten niet precies snel gekomen, Ik had een vis gerecht die ik - goed gekookt en bereid, mooi gepresenteerd genoten, lekker; mijn vriend had een entrecote waarvan hij zei "een beetje taai" was. Desserts waren vrij goed, ze hebben behoorlijke wijn aangeboden en al met al zou ik terug gaan.

Gegeten op 22 januari 2014

JohanvanLennep
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs hier geluncht met een eenvoudige, maar smaakvolle uitsmijter en wat kopjes koffie. Leuk zaakje met moderne, gezellige inrichting op een hoeklokatie waardoor er veel licht naar binnen valt. Een plekje om te onthouden en vaker te bezoeken gedurende de dag. Geen ervaring met diner, maar dat gaat er vast wel eens van komen. Goede sfeer, prima prijzen.

Gegeten op 16 december 2013

WatertandendWest
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige kleine zaak in West. Originele kaart, tegen hele redelijke prijzen. De radijsburger is een klassieker en de friet is hier heerlijk! Laatste keer at ik hier artisjok met 2 dips (waarvan die met blauwe kaas geweldig, maar de andere veel te zuur..) en als hoofdgerecht een goed gevulde salade met gele en rode biet: lekker, gezond en origineel. Radijs is fijn.

Gegeten op 9 november 2013

0611nl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Radijs in West is echt een leuk restaurant. Je kan er heerlijk eten voor een fijne prijs. Daarbij komt ook nog dat je er leuk zit aan de gracht. Zeker in de zomer is het hier prima op het terras! Maar ook in de winter een leuke plek om te eten. Het personeel is aardig en hulpvaardig. Zeker een aanrader!

Gegeten op 31 oktober 2013

marijke6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gelunched op een maandagmiddag. Prima garnalenkroketjes, mooie sandwich met makreel, en tot vreugde van mijn vriendin stond er ook karnemelk met jus d'orange op de kaart!
Hele vriendelijke bediening, een prima plek om bij te kletsen en lekker te eten en drinken!

Gegeten op 14 oktober 2013

chantall-d
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week hier gegeten met een collega! Leuk, klein eetcafe met een warme ambiance. Gek dat je soms in de buurt van iets woont, er wekelijks langs fietst en er niet naar binnen stapt. Daar heb ik nu spijt van. Leuk, knus tentje waar je goed en eerlijke maaltijden krijgt. Je krijgt een gevarieerd menu aangeboden wat top smaakt. Ik had zelf een een brioche van brood en geitenkaas, subliem! Daarna een lekekre maaltijdsalade met een Oosterse touch! Mijn tafelgenoot heeft de cheesecake genomen en die is goddelijk ;-)! Al met al, ben je in de buurt van A'dan West, dit restaurant is een bezoekje meer dan waard!

Gegeten op 17 september 2013

mila
  • Recensies in de laatste twee jaar

Relaxte sfeer, leuke bediening. Recht-toe-recht-aan gerechten van goede kwaliteit. Lekkere frieten, goede entrecote. Zelf vind ik een traditionele bearnaise erbij lekkerder dan harissa, maar dat ik een kwestie van smaak. Artisjok met 2 dipjes is ook een leuk simpel voorgerecht dat je niet vaak ziet. De blauwe kaasdip was super, de frambozendressing iets te zoet. Als ik in de buurt zou wonen zou ik hier zeker vaak komen!

Gegeten op 6 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Radijs in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Radijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!