a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 601 20 13

Oneindig genieten!

Infini betekent "oneindig" vertaald vanuit het Frans. Restaurant Infini staat dan ook voor een oneindige variatie en oneindige kwaliteit. De keuken heeft een moderne insteek, maar de basis van de klassieke Franse keuken. Je geniet er van verfijnde, verrassende gerechten in een gemoedelijke, ontspannen sfeer.

vief07

Op een uitermate regenachtige zaterdagmiddag genoten van een 6-gangen menu met diverse bereidingen van asperges. Met name de klassieker Asperges Flamande in een heel ander "jasje" viel zeer in de smaak. Dit alles onder begeleiding van een zgn. BOB-wijnarrangement waarbij, gelukkig, ook weer niet te zuinig werd geschonken. De vriendelijke en opgewekte jongedame in de bediening verzorgde een mooie toelichting bij elke wijnsoort. De inrichting van de ruimte mocht van mij wat warmer, wat aangekleder maar de fijne jonge mensen in de bediening compenseren dit gevoel uitstekend. Ik zou graag nog eens terugkomen om dan plaats te kunnen nemen op het mooie terras.

Gegeten op 18 juni 2016

rené97

Het was regenachtig en fris, dus helaas niet kunnen genieten van de fraaie omgeving, anders was het decor cijfer nog iets hoger geweest.
We hebben wel kunnen genieten van een voortreffelijk 6 gangenmenu met enkele aspergespecialiteiten. Vanaf de amuse tot en met het nagerecht en koffie speciaal alles uitstekend en zeer smaakvol. De topper was het voorgerecht. Jammer dat enkele gerechten in lelijke kommen werden gepresenteerd. De opmaak is dan net iets minder.
De bijpassende wijnen waren ook prima, dus al met al weer zeer tevreden naar huis.

Gegeten op 3 juni 2016

kistermann

Via online reservering

Voor de eerste keer bij Infini gegeten en het was uitmuntend. Een fijne ambiance, perfecte bediening en de gerechten... what to say! Wat een kwaliteit, iets wat je totaal niet verwacht in deze uithoek van Zuid-Limburg. We kozen voor het verrassingsmenu met begeleidend wijnarrangement. Stuk voor stuk hoogstandjes, origineel en perfect klaargemaakt en opgediend; om maar te zwijgen van de voortreffelijke begeleidende wijnen. Kortom een culinaire ervaring van niveau en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 14 mei 2016

richardvoormolen

Infini is een aanrader voor een gezellig en culinair avondje uit. Wij namen een 3 gangen menu en het eten is er zeer goed, en het personeel is zeer vriendelijk (alhoewel het soms een beetje lang duurde) en maken het hun gasten op alle mogelijke manieren erg naar hun zin.

Gegeten op 6 mei 2016

Jasper de Waal

Het eten was zoals altijd heerlijk! Ook in Wahlwiller bereidt de chef weer de heerlijkste gerechten. Schilderijtjes op je bord en in de mond een heerlijke smaaksensatie. We komen terug bij mooi weer zodat we op het terras kunnen gaan zitten genieten.

Gegeten op 16 april 2016

suzannegoijen1

Op Carnavalszaterdag hebben we gedineerd in het restaurant Infini. Het decor is alles behalve smaakvol. De verlichting buiten doet denken aan klein Las Vegas en de binnenruimte is niet omarmend. De bediening is inadequaat en zonder bezieling. De chef-cuisinier beperkte zijn omgang met de gasten tot het afrekenen bij de kassa en de standaard zinsnede: "Heeft het gesmaakt?" Geen gastheerschap zoals je mag verwachten in een dergelijk restaurant.
Gezien de grootte van het gezelschap werd gekozen voor het menu van 49,50 euro. De vitello tonnato en de coquille waren prima maar veroorzaakten geen smaakexplosie. Het hoofdgerecht, de eendenborstfilet, was onvoldoende gegaard en de vetlaag was week in plaats van krokant. Het dessert kunnen we ons al niet meer herinneren... dus onbeduidend. Ook bij een vorig bezoek waren we teleurgesteld. Nu weten we het zeker. Dit restaurant is geen aanrader.

Gegeten op 6 februari 2016

norbert.poppe

Via online reservering

Dit restaurant gaat resoluut voor de haute cuisine en slaagt daar in met brio. De gerechten bestaan uit kleine porties met telkens diverse smaakcombinaties, soms onverwacht, steeds interessant. Het dessert was een orgelpunt van smaken: mijn echtgenote werd een beetje duizelig van zoveel lekkers.

Gegeten op 29 januari 2016

chayenne1991

Via online reservering

Gister voor de tweede keer deze maand bij infini gegeten. Het was een drukke maandagavond, volgens mij moesten we daardoor redelijk lang op onze wijn en koffie wachten. Dat was de vorige keer niet zo. Verder was alles wederom weer top! Heerlijk eten en goede wijnen. Elk gerecht ziet er prachtig uit. De bediening is erg vriendelijk en professioneel! Tot gauw Infini.

Gegeten op 25 januari 2016

linda228

Via online reservering

We hebben weer heerlijk gegeten bij restaurant Infini, deze keer met de AH restaurant actie. Amuses, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht, alles was heel erg lekker. Bediening erg vriendelijk en snel, top!

Gegeten op 9 januari 2016

désirée45

Via online reservering

Een geweldige belevenis !! Smaaksensatie !! We hopen dat we volgend jaar weer van de AH-spaarkaarten zo'n etentje mogen beleven.

Gegeten op 8 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Infini in Wahlwiller

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Infini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.