Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Infini

3. Topper 2015
  4. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 601 20 13

HansWo

Eten bij Infini is een aanrader - het begon met een aperativ aangevuld met 5 verschillende amuses in de loungeruimte. Aan tafel werd dit voortgezet. Het 3 gangenmenu dat volgde was zeer gevarieerd - mooie porties met aandacht voor smaakvariatie en presentatie. Het diner werd afgegesloten met een aangeklede kop koffie/ thee en naar keuze diverse zoete lekkernijen.
Al met al een plek voor een gezellige en culinaire avond - ondersteund door zeer vriendelijk personeel - hier gaan we zeker nog een keer terugkomen!

Gegeten op 20 december 2014

wilma79

Via online reservering

Het 3 gangen-diner via de AH-aktie begon met een aantal verrassende en heel smakelijke amuses, gevolgd door een een mooi en heerlijk voorgerecht. Het hoofdgerecht - hertefilet - zag er goed uit, maar 1 was jammergenoeg niet zo mals, het andere gelukkig wel.
Het dessert vonden wij heel lekker en zag er zoals alle gerechten mooi uit.
Over de chef dus niets dan lof; de bediening kan op proffessioneel gebied nog wel wat leren.
We komen hier graag nog eens terug

Gegeten op 30 november 2014

ga-yi

Via online reservering

In het begin was het vrij rustig omdat we vroeg waren. We hadden vantevoren gereserveerd en hadden aangegeven dat er 1 persoon was met een steenvruchten allergie. Hier werd goed rekening mee gehouden. We hadden een 3gangen menu, maar kregen nog 2 amuses! Het eten was heerlijk! Zelf had ik een Bob arrangement erbij en dat was ook heerlijk! De service was goed, het eten en de wijn werd goed uitgelegd! Zeker een aanrader!

Gegeten op 29 november 2014

Jacomo2

Via online reservering

Maaltijd, service en ambiance waren uitstekend. Mooi uitgebalanceerde amuses verraden direct al dat er een kok in de keuken staat die zijn vak verstaat. Het 3 gangen menu bood als topper een botermalse hertenbiefstuk. We komen zeker terug..

Gegeten op 17 november 2014

tjoepie

Via online reservering

Eindelijk eens gegeten bij Infini, waar ik al veel over geoord had via een collega die vaste gast is. Prima avond beleefd: eten was lekker, bedieing netjes en vriendelijk zonder dat het "over de top" gaat. Indeling van het restaurant is erg leuk met de lounge en het restaurantgedeelte. Duidelijk Michelin ster ambities en dat is in de toekomst denk ik ook zeker haalbaar. Het eten heeft daarvoor voor mijn smaak net wat meer contrasten nodig (zoet, zuur, bitter). Maar nogmaals: prijs-kwaliteit dik in orde. Gastvrouw en chef werken hard en zijn zeer gastvrij. Complimenten, wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 3 november 2014

Cecalu

Via online reservering

We hadden al goede ervaringen met Infini in Valkenburg. En in deze mooie nieuwe lokatie heeft de kok zichzelf weten te overtreffen. De amuses, die prachtig werden geserveerd, waren heerlijke oog- en tongstrelende juweeltjes. De gerechten waren eveneens een genot en ondanks dat de wijnen bij het wijnarrangement best wat spannender mochten zijn, hebben we heerlijk van het menu genoten.
Zeker redenen genoeg om snel weer terug te komen.

Gegeten op 27 oktober 2014

arianne12

Gegeten op 21 oktober 2014

sjnappie

Via online reservering

Donderdag met de AH actie hier heerlijk gegeten , ook het vegetarisch menu was heerlijk en alles met zorg bereid en opgediend . We hebben het 3 gangenmenu genomen , incl wijarragement met een paar heel verrassende wijnen , en dat uitgebreid met een vierde gang , wel tegen betaling.
Heel prettige ontvangst en genoten van verschillende kleine hapjes , ook vegetarisch aangepast , in de lounge .
De bediening was kundig en supervriendelijk.
De inrichting , vooral de bar in het restaurant , doet oudbollig aan .
Een heerlijke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar .

Gegeten op 23 oktober 2014

jmfgvromen

Via online reservering

Kennismaking via de AH aktie. Organisatie was uitstekend. Het geserveerde vaste 3 gangenmenu was uitstekend van kwaliteit. Als positief bedoelde suggestie zou mogelijk een optionele gang aangeboden kunnen worden. De bediening was deels aan de koele kant.

Gegeten op 20 oktober 2014

riabrans

Via online reservering

Ik heb heerlijk gegeten.Veel kleine hapjes vooraf waarbij rekening werd gehouden dat ik vegetarisch eet. De champagne en de huiswijn waren voortreffelijk en niet te duur. Jammer dat we geen andere tafel konden krijgen want waar wij zaten was erg onrustig. Ga zeker terug!

Gegeten op 10 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Infini in Wahlwiller

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Infini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.