Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 601 20 13

Anra

Via online reservering

We hebben op deze zeer regenachtige dag niet alleen verrukkelijk gegeten, maar ook bijzonder en zeer smaakvol. Na onze ontvangst bij Infini in Wahlwiller kregen wij een aantal amuses van verschillende texturen die werkelijk heerlijk van smaak waren, hulde. Onze keuze was het menu van de dag na aangegeven te hebben waar we niet zo gek op zijn. Het was dus een verrassing wat we zouden krijgen. Nou, dat was zeker geen verkeerde keuze. Met zorg werd ons het voor-, tussen-, hoofd- en nagerecht voorgezet. Bij ieder item uitleg wat er op het bord lag. De kok is geweldig. Je ziet het plezier en professionaliteit in ieder gerecht terug. We hebben genoten het eten was een feest. Ik zou zeggen, laat je gewoon verrassen door de kok met een menu van 3, 4 of meer gangen . Het is perfect op elkaar afgestemd. Het eten is dus top. Eigenlijk een 10, maar dan kan het niet beter. Er moet altijd iets te wensen overblijven. Eén minpuntje wat de achtergrondmuziek betreft. Die kan neutraler ipv van een zangeres bijvoorbeeld: lounge, easy listening of rustige klassieke muziek.

Gegeten op 25 augustus 2014

Ambiorix

Op een zonnige vrijdagavond bij restaurant 'Infini' gaan dineren. We werden ontvangen door de vriendelijke eigenaresse. Op het terras onder een van de grote parasols (mogen weleens vernieuwd worden, stonden er al toen 'Der Bloasbalg en 'Les Aromes' hier nog gevestigd waren) een aperitief gedronken. Daarna binnen gedineerd, o.a. coquilles, vis en een lekker nagerecht, dat alles met een heerlijke Spaanse rosé. Al met al een prettige avond gehad.

Gegeten op 30 mei 2014

Joris_Vierpitter

Gegeten op 18 juli 2014

Aquaso

Ruime parkeerplaats. Bij binnenkomst stelde de gastvrouw zich aan ons voor. Direct viel ons een nogal gedateerde inrichting op. Mijn vriend noemde het jaren '80 sjiek. We kregen een aantal amuses die goed smaakten, vooral de aspergesoep was goed van smaak. We hadden een viergangenmenu gekozen, als voorgerecht kreeg ik heerlijke krab, mijn vriend had erg smakelijke coquilles. Vervolgend kregen we heilbot met een super beure blanc, enige aanmerking is dat deze op een bedje van rijst werd geserveerd wat wat ons betreft geen logische combinatie was en bovendien te machtig. Het hoofdgerecht eendenborst voor de 1 en tarbot voor de ander waren matig. De smaak was in vergelijking met de andere gerechten erg vlak. Het desert van kersen was weer wel smakelijk. Samenvattend heerlijk gegeten op het hoofdgerecht na. De porties waren wat ons betreft te groot, maar beter teveel dan te weinig. Het wijnarragement was goed. De inrichting is absoluut niet van deze tijd, zonde. misschien dat wat oudere bezoekers (50+) dit wel kunnen waarderen.

Gegeten op 12 juli 2014

poortwachter

Als drukke randstedelingen hebben mijn vrouw en ik op deze rustieke plek met volle teugen genoten van een fantastisch diner (incl. amuses) met een voortreffelijk wijnarrangement.
Het was zalig rustig en een zomerse avond en zittend op het terras konden we genieten van de prachtige ligging van het restaurant. De bediening was uitstekend en alles liep op rolletjes.
Hoe het er binnen in het restaurant uitzag hebben wij niet kunnen beoordelen, daarvoor was het buiten te mooi. Het leek wel de idylle op het schilderij van Potter.
Hulde.

Gegeten op 23 juni 2014

wilma1106

Alleen al voor de ligging zou je naar Infini gaan. Aan de voet van de Kruisberg. Vanaf ons tafeltje keken we uit op de weilanden, prachtig. De versnaperingen bij het aperatief beloofden heel veel goed. Drie hele kleine hapjes, heel smakelijk. Eenmaal aan tafel kregen we twee amuses, de manier van opdienen was spannender dan de smaak. Mozzarella met kaviaar van tomaat en een aspergesoepje. Beide hadden wat ons betreft wat hoger op smaak mogen zijn. Voorgerechten van tonijntartaar en daarna coquille, meer dan uitstekend. Heerlijk gecombineerd met verschillende smaakjes van zuur, zoet, zout. Daarna een stukje eendenlever, krokant gebakken, en het hoofdgerecht met lam. Ook weer beide heerlijke smaken hoewel bij het lam de peterseliekorst, hoewel erg lekker, de mooie zachte smaak van het lam een beetje wegduwde. Wat ons wel erg verbaasde was dat mijn stukje lam ongeveer de helft was van het stukje van mijn partner. Over het toetje, verschillende bereidingen van appel, kan ik heel kort zijn: zalig. Kortom heerlijk gegeten. Bij de koffie namen we nog een cognac. We konden kiezen uit een aantal bijzondere soorten. Onze gastvrouw wist heel duidelijk waar ze het over had, bij het uitleggen. Een klein kritiekpuntje, de prijzen van de drank mogen er zijn. Maar verder, zoals iemand anders al schreef, hebben ze er weer een fan bij.

Gegeten op 2 mei 2014

Marjoleinrutten

Hier met een social deal gaan eten. We zijn hier altijd wat huiverig over, omdat het wel eens tegen valt, maar zo niet bij dit geweldige restaurant. Wat een genot om hier te mogen eten. Iedere gang (7 stuks) en de amuses waren zo verschrikkelijk lekker. Zelden zo lekker gegeten en het kan wedijveren met de sterrenrestaurants waar we tot op heden zijn geweest. Ook de service was geweldig. Het was niet meer mogelijk om te reserveren voor de einddatum van de deal, maar dat was geen enkel probleem. We konden een maand later (na de verhuizing) gewoon alsnog komen eten. We hebben bij ons vertrek nog even gepraat met de chefkok en de gastvrouw: wat een passie. Geweldig om te mogen ervaren!
Infini heeft er een nieuwe fan bij. Hier gaan wij nog veel vaker eten!

Gegeten op 27 maart 2014

Proever65970

Heeeel lekker gegeten. Met drie kinderen gekozen om in de middag te gaan. Enigszins afgeschermd van de rest zodat de jeugd niet te zeer in de gaten moest worden gehouden. Speciaal, 100% op maat menu voor de kinderen ( gemiddeld 6 jaar). Zeer attente bediening en uitstekende gerechten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Een restaurant waar we zeker nogmaals zullen gaan eten. Alleen de inrichting zou wat meer morgen aansluiten bij het nivo van de keuken.

Gegeten op 13 april 2014

petermaes1

Zaterdag 5 april 2014 in het nieuwe restaurant, de verjaardag van mijn vrouw gevierd. Wat een mooi lokatie! En wederom een geweldige avond gehad! We zijn gegaan voor het kennismakingsmenu met bijpassende wijnen. In een woord geweldig. Wat een sfeer, service en geweldige keuken! Wat te denken van 2 geweldige amuses,
gevolgd door het voorgerecht:
Coquille met bloemkool/kerrie/doperwten/courgette/paprika/bleekselderij
Het tussengerecht bestond uit biologische eendenlever met appel/port/kaneel/zwarte olijf/wortel
Het hoofdgerecht bestond uit een heerlijk bereide lamsfilet met persilade/seizoensgroenten/salie/polenta
En dan het nagerecht:
Cheesecake met karmijnappel/rozemarijn/caramel!
Dit alles in mooie composities op het bord en vergezeld van de heerlijkste wijnen;
kortom een avond om niet snel meer te vergeten.
Die ster komt eraan!!

Gegeten op 5 april 2014

Princesss

Ook wij genoten van een 7 gangen diner bij Infini met social deal. We zijn verbaasd over enkele negatieve reacties! De service was erg goed en professioneel. De parkeerservice is ook erg handig. Na het eten wordt je auto voorgereden. Na afloop komt de kok een praatje met je maken. Voor de 7 gangen krijg je 3 amuses. Deze zijn zeker niet vlak van smaak! De een lekkerder dan de andere maar alledrie apart op hun eigen manier. Opdienen op het vuistje is voor ons niet nodig maar maakt het wel speciaal. De 7 gangen zijn ook erg goed bevallen. De eerste 2 vond ik zelf iets minder maar mijn man was overtuigd. Smaken kunnen verschillen! Maar het hoofdgerecht en de nagerechten waren echt subliem. Ook de roggenvleugel met risotto (een van de gerechten) was top! Het hert perfect medium rare! Het buikspek vonden wij net een van de lekkerste gerechten. Alle gerechten waren even mooi geserveerd. De wijn was van goede kwaliteit. Er hangt een fijne sfeer in het restaurant en het is mooi ingericht. Wij vonden het een top ervaring en het prijskaartje viel mee.

Joris_Vierpitter

In tegenstelling tot een enkeling zijn wij wel degelijk erg positief over Infini.
De amuses die wij er proefden zijn allesbehalve vlak van smaak (een paar uitzonderingen daargelaten), maar er zitten wel een paar missers tussen. Zo is de bonbon van eendenlever niet fijn van structuur en de smaak vanwege een teveel aan chocola te zoet voor een amuse.
En ook wij waren niet enthousiast over het buikspek: te krokant, te droog, maar zeker niet te vet van het frituren.
Daar staat echter wel een enorme rij aan voortreffelijke gerechten met soms gedurfde smaken tegenover. Zo aten wij hier een coquille zoals je die helaas maar zelden treft: perfect gebakken en ongelooflijk vol van smaak.
Het ijs van paprika en rode peper was naar onze smaak iets té gedurfd, maar het was wel degelijk helemaal in balans met de overige smaken in het dessert.
De handschoenen, de parfum, het opdienen van een gerechtje "op het vuistje": het hoort allemaal bij de uitstraling die Infini graag wil hebben en het is in onze ogen te makkelijk om dat af te doen als onnodige poeha. En bovendien moet je zowel het eten als de presentatie altijd afmeten aan de prijs en die is bij Infini zeker niet onvriendelijk.
Een foutje van de bediening (het bijschenken van een huiswijn in het glas van de begeleidende wijn bij het voorgerecht) werd later blijkbaar zelf ontdekt en hiervoor werd keurig een verontschuldiging gemaakt: netjes!
Wij vinden Infini zeker niet perfect, maar in combinatie met de prijsstelling kun je hier een buitengewoon feestelijk avondje met soms gerechten waar je nog eens met plezier aan terugdenkt hebben.

Gegeten op 16 november 2013

eric64

Gegeten op 13 november 2013

KarinaLespoir

We hebben met 7 personen genoten van een 7 gangen diner. De bediening was uiterst correct. Vooraf werd gevraagd of we voor 5 euro gebruik wilde maken van de parkeerservice, perfect!
Bij het aperitief (champagne of cocktail zonder alcohol) werden 5 hapjes aangeboden(oa gelei met kikkererwten en een toast met prepare) vervolgens 2 amuses gevolgd door coquilles, een op de graat gebakken roggevleugel, een linguini,eendebortsfilet, een pre dessert en het hoofd dessert. We hebben afgeloten met een kop koffie waar we heerlijke zelfgemaakte friandises bij kregen.
We waren alle 7 behoorlijk onder de indruk!

Gegeten op 19 oktober 2013

Schut-K

Heerlijk eten, super vriendelijk personeel. Decor vond ik iets minder, het gaf mij een beetje het gevoel dat ik in een hotel zat.

Gegeten op 2 mei 2013

Robdebom

Jullie hebben ons, Rob & Esther een onvergetelijke avond bezorgd. Alle superlatieven kunnen op jullie losgelaten worden. Het was geweldig, overheerlijk, een smaak genot zoals ik in mijn leven nog nooit meegemaakt heb! En heel bijzonder was de opmaak van een bord. De gezellige sfeer en de bijzondere manier waarop jullie ons 26 jarig huwelijksfeest met de bediening hebben laten verlopen, wij zullen het nooit maar dan ook nooit meer vergeten. Bedankt, en wij hopen in de toekomst zeker nog eens terug te kunnen komen en te genieten van jullie bijzondere entourage. Wij wensen jullie het allerbeste en goede zaken. Jullie weten echt wat het wil zeggen liefde voor het vak te hebben. Houd dat alsjeblieft vol! En mogen jullie krachtsinspanningen in de toekomst beloond worden. Dat gun ik jullie van harte!

Gegeten op 1 augustus 2013

petermaes1

Dit fantastisch restaurant, heb ik in de afgelopen 2,5 jaar, zo'n 6 keer bezocht. De laatste keer was 20 juli j.l.
Het was weer "Infini" genieten! Wat een heerlijke smaakvolle gerechten! 7 gerechtjes volgend op 3 mondvermaakjes en een amuse. Wat te denken van o.a. brandade van zeetong, gelei van truffel, creme fraiche, doperwt, frisse kruidensalade, Oosterschelde paling gelakt in Limburgse appelstroop (gerecht 1)! En mijn favoriet (gerecht 3): Gepocheerd hoeve-ei met ossenstaart, zachte aardappelmousseline en kaantjes van gebakken knoflook? Enfin, zo kan ik nog wel even doorgaan. Alle gerechten zijn een lust voor zowel de smaakpapillen als het oog! Wat een geweldige kok staat hier achter het fornuis! Zonder de gastvrouw en het meisje in de bediening te kort te doen. Uiteraard geldt dit ook voor de leerling kok en de afwasser! Zij allen hebben gezorgd voor, wederom, een onvergetelijke avond! Chapeaux Infini. Wat rest is dat Michelin een kijkje komt nemen!
De volgende reservering staat alweer gepland voor 5 oktober a.s., ter ere van mijn verjaardag.

Gegeten op 20 juli 2013

Eed

Gistermiddag en een groot deel van de avond met vrienden genoten van een uitmuntend 7 gangen verjaardagsdiner bij Infiny.
Om 16.00 uur gingen wij aan tafel, om 22.30 verlieten wij het pand, zonder ons een moment verveeld te hebben.
De dochter van onze vrienden werkt al jaren bij een sterrenrestaurant.
Wij gaan zeer regelmatig uit eten, waarbij wij af en toe ook de betere restaurants en zelfs sterrenrestaurants aandoen.
Wij hadden het er gisteren over wat Infiny nu onderscheidt van een sterrenrestaurant.
Welnu, het eten en de bediening zijn volgens ons zonder meer van sterrenniveau. Wat het pand en het decor betreft is men kennelijk gebonden aan de mogelijkheden die de eigenaar van het pand biedt. Op zich niets mis mee, maar niet onderscheidend.
De bediening is zonder meer uitstekend. Men verstaat het vak, is attent, niet te opvallend aanwezig, kundig, vriendelijk en men neemt de tijd voor de gasten.
Het eten is werkelijk van uitzonderlijke kwaliteit. Bijzonder lekker, origineel, mooi gepresenteerd en fraaie combinaties.

Als laatste dessert kregen wij een eigenhandig geblazen glanzende flinterdunne kerstbal van suiker, deels gevuld met een heel lekkere combinatie van chocolade.
Ik heb nog nooit een dergelijk bijzonder en uitstekend smakend dessert mogen nuttigen.
Beste mensen van Infiny, ga zo door.
Wij zijn fans en komen zeer zeker terug.

Gegeten op 9 juni 2013

Bobber

Gegeten op 12 mei 2013

Yveske

Lekker gegeten in het restaurant Infini. De beoordeling van dit restaurant was correct en de bediening vonden we deskundig en behulpzaam.

Met een Groupon bon namen we een menu van zeven gangen en vijf amuses. Infini schotelde ons bijzondere gerechten voor die mooi verzorgd en creatief gebracht waren. Wij vonden het zeer lekker. Infini maakte ondanks de groupon bon geen compensaties op de kwaliteit. De producten waren van kwaliteit vers en vroegen een grote kennis in uitvoering en tijd.
De gerechten volgden elkaar zeer goed op en men had steeds aandacht voor een woordje uitleg, wijn en water

Vond ik zeer geslaagd: rose wijn uit Spanje, ravioli van eendelever in een mouche van Gewurstraminer, de schelpjes uit de Oosterschelde met Schol, ... ( een kleine greep uit het zeer diverse menu)

Bij het verlaten werden we vriendelijk bedankt door de ober, gastvrouw en kok. Een aanrader, trek voor dit menu 2,5 uur tijd uit.

Gegeten op 5 mei 2013

johnvercruijssen

Gegeten op 18 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Infini in Wahlwiller

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Infini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.