a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Infini in Wahlwiller - 1 foto's van Restaurant Infini in Wahlwiller - 2 foto's van Restaurant Infini in Wahlwiller - 3 foto's van Restaurant Infini in Wahlwiller - 4 foto's van Restaurant Infini in Wahlwiller - 5 foto's van Restaurant Infini in Wahlwiller - 6 foto's van Restaurant Infini in Wahlwiller - 7

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 601 20 13

Oneindig genieten!

Infini betekent "oneindig" vertaald vanuit het Frans. Restaurant Infini staat dan ook voor een oneindige variatie en oneindige kwaliteit. De keuken heeft een moderne insteek, maar de basis van de klassieke Franse keuken. Je geniet er van verfijnde, verrassende gerechten in een gemoedelijke, ontspannen sfeer.

joan21

Heerlijk gegeten zaterdag jongstleden. Het 4-gangen menu gekozen waarbij de lamsfilet er als topper uitsprong. Aanrader.

Gegeten op 25 juli 2015

corpauwels

Via online reservering

Via AH actie lekker gegeten. Het driegangenmenu zat goed in elkaar vooraf eendenlever met een aantal bereidingen van wortel. Als hoofdgerecht harder-file met een truffelschuim en verschillende bij-gerechtjes en als nagerecht diverse bereidingen van kersen met witte chocolade en mousse van witte chocolade. Wij hadden een goed bijpassend wijn arrangement.
Al met al een geslaagde avond.

Gegeten op 24 juli 2015

FamMulders

Voortreffelijk gegeten. Geweldige smaakexplosies van het zeer kunstig gepresenteerde eten.
We hadden reeds eerder het genoegen toen de zaak nog gevestigd was in Valkenburg. Hier eten is een feest. De bediening is zeer professioneel voor ons mag het iets minder formeel. Een aanrader.

Gegeten op 4 oktober 2014

TM&FJ

Wij waren eerder weleens bij Infini geweest, op de oude locatie in Valkenburg. Dat was prima bevallen en had verwachtingen gewekt, dus gingen we vandaag op pad om te zien wat er van het restaurant geworden is. De twee jonge, ambitieuze eigenaren doen het inmiddels zeker niet meer alleen; daarvoor is deze nieuwe zaak te groot. Maar het niveau van service en eten is er geenszins op achteruit gegaan. We aten het 6-gangen menu (65 euro), waarvan de rogvleugel met zuurkoolrisotto, gezouten citroen en schuim van eekhoorntjesbrood er misschien wel het meest uitsprong. Maar ook de rest smaakte prima. De bediening is deskundig en keurig, maar wel op een persoonlijke en vriendelijke manier. Ook leuk; de alcoholvrije cocktail die ons werd voorgesteld omdat ik geen alcohol wilde drinken. Er zijn (nog) geen statements gemaakt qua inrichting, maar de ambiance in het restaurant is gezellig en de indeling ruim. Gelukkig geen goudvissen in veel te kleine kommetjes meer op de tafels. Al met al, een echte aanrader in deze regio.

Gegeten op 4 januari 2015

wynand1

Zonder Iens hadden we dit adres zeker niet gevonden, maar wat een prettige ontdekking. We hebben genoten van een 6 gangen diner met pure en verrassende smaken en bereidingen. Bijvoorbeeld truffel bouillon met St-Jacobs schelp, of gebakken Rog met zuurkoolrisotto. Een van ons eet glutenvrij en ook dat was geen enkel probleem: niet in de keuken en ook niet voor de bediening. Voor ons zeker een plek om terug te komen.

Gegeten op 3 januari 2015

Wilden

Verrassend en voortreffelijk gegeten. De presentatie is bijna kunst. De smaaksensaties zijn voor ons, toch zeer fervente bezoekers van de betere restaurants een lust voor de smaakpapillen.
We hadden gekozen voor het viergangenmenu. Zelfs het nagerecht, niet onze meest favoriete gang wist ons te verassen met pinda-ijs en chocoladedessert met kardemom.
De rogvleugel sprong eruit. De drank is qua prijs wat aan de hoge kant maar wat ons betreft is dit geen probleem omdat de prijs kwaliteitverhouding van de gerechten meer dan uitstekend is.
De bediening is meer dan correct. Voor ons mag het wat informeler. Het enige minpuntje is het decor, Er is zorg en aandacht aan besteed. Het is fijn dat er veel ruimte is tussen de tafels maar het is naar onze smaak iets teveel een hotelzaal. Dit laatste weerhoud ons er niet van om hier zeker naar terug te gaan. Onze hond was meer dan welkom. Ook fijn.

Gegeten op 28 december 2014

HansWo

Eten bij Infini is een aanrader - het begon met een aperativ aangevuld met 5 verschillende amuses in de loungeruimte. Aan tafel werd dit voortgezet. Het 3 gangenmenu dat volgde was zeer gevarieerd - mooie porties met aandacht voor smaakvariatie en presentatie. Het diner werd afgegesloten met een aangeklede kop koffie/ thee en naar keuze diverse zoete lekkernijen.
Al met al een plek voor een gezellige en culinaire avond - ondersteund door zeer vriendelijk personeel - hier gaan we zeker nog een keer terugkomen!

Gegeten op 20 december 2014

wilma79

Via online reservering

Het 3 gangen-diner via de AH-aktie begon met een aantal verrassende en heel smakelijke amuses, gevolgd door een een mooi en heerlijk voorgerecht. Het hoofdgerecht - hertefilet - zag er goed uit, maar 1 was jammergenoeg niet zo mals, het andere gelukkig wel.
Het dessert vonden wij heel lekker en zag er zoals alle gerechten mooi uit.
Over de chef dus niets dan lof; de bediening kan op proffessioneel gebied nog wel wat leren.
We komen hier graag nog eens terug

Gegeten op 30 november 2014

ga-yi

Via online reservering

In het begin was het vrij rustig omdat we vroeg waren. We hadden vantevoren gereserveerd en hadden aangegeven dat er 1 persoon was met een steenvruchten allergie. Hier werd goed rekening mee gehouden. We hadden een 3gangen menu, maar kregen nog 2 amuses! Het eten was heerlijk! Zelf had ik een Bob arrangement erbij en dat was ook heerlijk! De service was goed, het eten en de wijn werd goed uitgelegd! Zeker een aanrader!

Gegeten op 29 november 2014

Jacomo2

Via online reservering

Maaltijd, service en ambiance waren uitstekend. Mooi uitgebalanceerde amuses verraden direct al dat er een kok in de keuken staat die zijn vak verstaat. Het 3 gangen menu bood als topper een botermalse hertenbiefstuk. We komen zeker terug..

Gegeten op 17 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Infini in Wahlwiller

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Infini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.