Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Donderdag met de AH actie hier heerlijk gegeten , ook het vegetarisch menu was heerlijk en alles met zorg bereid en opgediend . We hebben het 3 gangenmenu genomen , incl wijarragement met een paar heel verrassende wijnen , en dat uitgebreid met een vierde gang , wel tegen betaling.
Heel prettige ontvangst en genoten van verschillende kleine hapjes , ook vegetarisch aangepast , in de lounge .
De bediening was kundig en supervriendelijk.
De inrichting , vooral de bar in het restaurant , doet oudbollig aan .
Een heerlijke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar .

Gegeten op 23 oktober 2014

jmfgvromen

Via online reservering

Kennismaking via de AH aktie. Organisatie was uitstekend. Het geserveerde vaste 3 gangenmenu was uitstekend van kwaliteit. Als positief bedoelde suggestie zou mogelijk een optionele gang aangeboden kunnen worden. De bediening was deels aan de koele kant.

Gegeten op 20 oktober 2014

riabrans

Via online reservering

Ik heb heerlijk gegeten.Veel kleine hapjes vooraf waarbij rekening werd gehouden dat ik vegetarisch eet. De champagne en de huiswijn waren voortreffelijk en niet te duur. Jammer dat we geen andere tafel konden krijgen want waar wij zaten was erg onrustig. Ga zeker terug!

Gegeten op 10 oktober 2014

rina2

Heerlijk eten met lekkere wijnen ! En vooral de toetjes en heerlijkheden bij de koffie na zijn heel bijzonder.

De gastvrouw is zeer behulpzaam en er valt altijd wat aan te passen .

Gegeten op 5 september 2014

nverjans

Via online reservering

Wij hebben samen met onze kinderen van 9 en 12 jaar bij Infini gegeten. Met de A&H waardebon. Wij werden goed ontvangen, wij voelde ons meteen thuis. De inrichting is wel wat verouderd. Maar het eten was fantastisch, een echte proeverij. Mijn man en ik namen als aperitief champagne, de kinderen kregen huisgemaakte ice-tea! Wij bestelde het 3 gangen verassings menu. wij hebben 3 uur getafeld! Wij gaan zeker nog eens terug.

Gegeten op 14 september 2014

Anra

Via online reservering

We hebben op deze zeer regenachtige dag niet alleen verrukkelijk gegeten, maar ook bijzonder en zeer smaakvol. Na onze ontvangst bij Infini in Wahlwiller kregen wij een aantal amuses van verschillende texturen die werkelijk heerlijk van smaak waren, hulde. Onze keuze was het menu van de dag na aangegeven te hebben waar we niet zo gek op zijn. Het was dus een verrassing wat we zouden krijgen. Nou, dat was zeker geen verkeerde keuze. Met zorg werd ons het voor-, tussen-, hoofd- en nagerecht voorgezet. Bij ieder item uitleg wat er op het bord lag. De kok is geweldig. Je ziet het plezier en professionaliteit in ieder gerecht terug. We hebben genoten het eten was een feest. Ik zou zeggen, laat je gewoon verrassen door de kok met een menu van 3, 4 of meer gangen . Het is perfect op elkaar afgestemd. Het eten is dus top. Eigenlijk een 10, maar dan kan het niet beter. Er moet altijd iets te wensen overblijven. Eén minpuntje wat de achtergrondmuziek betreft. Die kan neutraler ipv van een zangeres bijvoorbeeld: lounge, easy listening of rustige klassieke muziek.

Gegeten op 25 augustus 2014

Ambiorix

Op een zonnige vrijdagavond bij restaurant 'Infini' gaan dineren. We werden ontvangen door de vriendelijke eigenaresse. Op het terras onder een van de grote parasols (mogen weleens vernieuwd worden, stonden er al toen 'Der Bloasbalg en 'Les Aromes' hier nog gevestigd waren) een aperitief gedronken. Daarna binnen gedineerd, o.a. coquilles, vis en een lekker nagerecht, dat alles met een heerlijke Spaanse rosé. Al met al een prettige avond gehad.

Gegeten op 30 mei 2014

Joris_Vierpitter

Gegeten op 18 juli 2014

Aquaso

Ruime parkeerplaats. Bij binnenkomst stelde de gastvrouw zich aan ons voor. Direct viel ons een nogal gedateerde inrichting op. Mijn vriend noemde het jaren '80 sjiek. We kregen een aantal amuses die goed smaakten, vooral de aspergesoep was goed van smaak. We hadden een viergangenmenu gekozen, als voorgerecht kreeg ik heerlijke krab, mijn vriend had erg smakelijke coquilles. Vervolgend kregen we heilbot met een super beure blanc, enige aanmerking is dat deze op een bedje van rijst werd geserveerd wat wat ons betreft geen logische combinatie was en bovendien te machtig. Het hoofdgerecht eendenborst voor de 1 en tarbot voor de ander waren matig. De smaak was in vergelijking met de andere gerechten erg vlak. Het desert van kersen was weer wel smakelijk. Samenvattend heerlijk gegeten op het hoofdgerecht na. De porties waren wat ons betreft te groot, maar beter teveel dan te weinig. Het wijnarragement was goed. De inrichting is absoluut niet van deze tijd, zonde. misschien dat wat oudere bezoekers (50+) dit wel kunnen waarderen.

Gegeten op 12 juli 2014

poortwachter

Als drukke randstedelingen hebben mijn vrouw en ik op deze rustieke plek met volle teugen genoten van een fantastisch diner (incl. amuses) met een voortreffelijk wijnarrangement.
Het was zalig rustig en een zomerse avond en zittend op het terras konden we genieten van de prachtige ligging van het restaurant. De bediening was uitstekend en alles liep op rolletjes.
Hoe het er binnen in het restaurant uitzag hebben wij niet kunnen beoordelen, daarvoor was het buiten te mooi. Het leek wel de idylle op het schilderij van Potter.
Hulde.

Gegeten op 23 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Infini in Wahlwiller

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Infini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.