a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 601 20 13

Oneindig genieten!

Infini betekent "oneindig" vertaald vanuit het Frans. Restaurant Infini staat dan ook voor een oneindige variatie en oneindige kwaliteit. De keuken heeft een moderne insteek, maar de basis van de klassieke Franse keuken. Je geniet er van verfijnde, verrassende gerechten in een gemoedelijke, ontspannen sfeer.

norbert.poppe

Via online reservering

Dit restaurant gaat resoluut voor de haute cuisine en slaagt daar in met brio. De gerechten bestaan uit kleine porties met telkens diverse smaakcombinaties, soms onverwacht, steeds interessant. Het dessert was een orgelpunt van smaken: mijn echtgenote werd een beetje duizelig van zoveel lekkers.

Gegeten op 29 januari 2016

chayenne1991

Via online reservering

Gister voor de tweede keer deze maand bij infini gegeten. Het was een drukke maandagavond, volgens mij moesten we daardoor redelijk lang op onze wijn en koffie wachten. Dat was de vorige keer niet zo. Verder was alles wederom weer top! Heerlijk eten en goede wijnen. Elk gerecht ziet er prachtig uit. De bediening is erg vriendelijk en professioneel! Tot gauw Infini.

Gegeten op 25 januari 2016

linda228

Via online reservering

We hebben weer heerlijk gegeten bij restaurant Infini, deze keer met de AH restaurant actie. Amuses, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht, alles was heel erg lekker. Bediening erg vriendelijk en snel, top!

Gegeten op 9 januari 2016

désirée45

Via online reservering

Een geweldige belevenis !! Smaaksensatie !! We hopen dat we volgend jaar weer van de AH-spaarkaarten zo'n etentje mogen beleven.

Gegeten op 8 januari 2016

foodandfit

Mooie smaken, bijzondere gerechten, goede wijnen (voldoende keuze). Bediening was goed, vriendelijk, kundig. Ik heb persoonlijk wat moeite met de inrichting, alhoewel ik denk als je hier een trendy interieur architect op zet, kun je er schitterende uitstraling aan geven. Buiten hebben we het niet kunnen bekijken, maar een schitterend terras is altijd een pluspunt. Komen we in de zomer gewoon terug...

Gegeten op 4 december 2015

edacampo

Geweldig Restaurant helaas konden wij niet Buiten zitten en genieten van het prachtige uitzicht Maar wel heerlijk gegeten in een misschien ietsjes te lange zit, Maar zeker een aanrader

Gegeten op 20 september 2015

EddyVreuls

Wij komen met Kerstmis al meer dan 10 jaar op deze locatie. Bij de voorgangers van Infini op deze locatie, werden wij bij aankomst door de eigenaren altijd zeer hartelijk en gastvrij ontvangen. Helaas hebben wij dit bij Infini zowel in 2014 als in 2015 nog ( steeds ) niet mogen ervaren! Dit jaar hebben wij bij binnenkomst meer dan 5 minuten moeten wachten voor wij naar onze tafel werden gebracht! Daarna duurde het geruime tijd voor de eerste amuses kwamen. Wat ons meteen opviel, was de onprofessionele bediening. Niet echt vriendelijk en service gericht en bovendien veel te langzaam en niet accuraat! Bij het bestellen van een fles water duurde het meer dan een kwartier voordat hij kwam; brood moest om gevraagd worden. Al met al een bediening, die qua uitstraling en niveau niet past bij het niveau, dat dit restaurant pretendeert te zijn! ( Bediening was in 2014 overigens wel uitstekend ). Ten aanzien van de smaakcombinaties van de amuses en gerechten valt niets negatiefs te zeggen. Deze zijn zonder meer goed te noemen. Wel vinden wij de porties steeds kleiner worden en is er in sommige situaties nauwelijks onderscheid in grootte te maken tussen voorgerechten en amuses. Ook het hoofdgerecht, de reerug, was met een dun reepje aan de magere kant en had als hoofdgerecht een stuk groter dienen te zijn! Mede als gevolg van de trage bediening en het, naar ons door de bediening werd medegedeeld, mislukken van de bereiding van het dessert ( o.i. te complexe ) konden wij pas om 24.00 uur aan de afsluitende koffie beginnen! Wat ons daarbij opviel was, dat de bediening driftig bezig was met het afruimen van de tafels van de reeds vertrokken gasten, maar geen aandacht hadden voor de gasten, die nog koffie wilden hebben. Na het bestellen van de koffie hebben wij nog een half uur moeten wachten voordat deze geserveerd werd! Al met al was dit diner een zeer teleurstellende ervaring, waarbij wij met name een feestelijke sfeer met wat muziek zeer hebben gemist. Infini was dit jaar: mini en wat ons betreft FINI.

Gegeten op 25 december 2015

Elisabethmaria

Via online reservering

Wij zijn nu vier keer bij Infini geweest om een hapje te eten en zijn iedere keer met een zeer tevreden gevoel er vandaan gekomen. Je wordt in een ruime ontvangstkamer ontvangen voor het aperitief. In deze ruimte staan enkele chesterfield banken en het ziet er mooi, warm en huiselijk aangekleed uit. Het aperitief wodrdt altijd begeleid door 3, vaak verrasssende smaakopwekkers. Het diner wordt geserveerd in de aangrenzende ruimte, waar de tafels zodanig staan opgesteld, dat je meer dan voldoende privacy hebt. De gerechten zijn smaakvol, worden mooi uitgeserveerd en de porties zijn prima. De begeleidende wijnen , indien er een wijn arrangement wordt genomen zijn prima. Bij de koffie kun je kiezen uit 6 huisgemaakte snoeperijtjes, klein maar fijn. al bij al een aanrader. Nu nog hopen op een warme zomer zodat we ook eens op het terras met uitzicht op het prachtige heuvelachtige landschap bevlekt met stevige koeien op een zwoele avond kunnen genieten van een uitstekend dineetje.

Gegeten op 28 december 2015

Proever11236

Via online reservering

Ons trok de entree niet aan! Echter het eten is fantastisch!
De achtergrond van patisier van de kok, was in alle verfijnde gerechten te vinden!
We waren buiten de grote zaal gezet! Dat vonden we niet leuk! Even overwogen weg te gaan! Gelukkig dat we gebleven zijn, anders hadden we dit heerlijke eten gemist!

Gegeten op 11 december 2015

TM&FJ

Na afloop van ons kerstdiner bij Infini hoorden we dat de maître onverwacht was uitgevallen. Dat is natuurlijk een enorme tegenvaller voor een groot, volgeboekt restaurant en het zal ongetwijfeld invloed hebben gehad op de tegenvallende service. Het was beter geweest als ons dat eerder was verteld - dan hadden we misschien wat meer begrip gehad voor de trage bediening. Het leek er vooral op dat de keuken het enorme aantal couverts niet aan kon, want de wachttijden waren echt veel te lang. Natuurlijk zijn de eerste amuses en hapjes klein, en zijn ook de voor- en tussengerechtjes in een 6-gangen menu niet erg groot. Maar als de wachttijden dan oplopen tot meer dan 45 minuten tussen sommige gangen, dan is het resultaat dat mensen lang met trek aan tafel blijven zitten. Er was niets aan te merken op de kwaliteit van de borden die uiteindelijk op tafel verschenen, al was er duidelijk gekozen voor gerechten met iets minder ambitie dan we de vorige keren, toen het minder druk was, zagen. Hoe dan ook; het eten was perfect bereid en erg lekker. Het dessert was misschien niet het lekkerste gerecht, maar zeker het meest opvallende. Prachtige, geblazen suikerbollen - heel knap. We vragen ons alleen af of het verstandig was dat de chefkok (die als enige die bollen kan blazen) op het eind van de avond het gebruikelijke praatje maakte met vertrekkende bezoekers terwijl sommige tafels daardoor nog langer moesten wachten op hun dessert. De bediening deed haar best maar liet teveel steekjes vallen. Wijnverzoekjes vergeten, halfslachtig tafel afruimen, een gang serveren terwijl er nog geen nieuw bestek was.. Nee, dit was niet de ervaring die wij van Inifini gewend zijn. Hopelijk kiezen ze volgend jaar voor minder couverts. We komen nog wel terug, want de ambitie en de kennis is er, maar deze keer viel het helaas tegen.

Gegeten op 25 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Infini in Wahlwiller

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Infini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.