a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Karakter in Rotterdam - 1 foto's van Restaurant Karakter in Rotterdam - 2 foto's van Restaurant Karakter in Rotterdam - 3 foto's van Restaurant Karakter in Rotterdam - 4 foto's van Restaurant Karakter in Rotterdam - 5

1. Restaurant

Toon telefoonnummer Bel 010 737 00 39

1. 8,5 10 1 168

2. 8,6

3. 8,0

Koken met passie voor pure producten

Karakteristiek Rotterdams, zo kun je de plek waar Restaurant Karakter gevestigd is noemen. Het Westelijk Handelsterrein bruist! Karakteristiek is ook de manier waarop ze hier koken: met vakkundigheid, creativiteit en een passie voor verse, eerlijke producten. Een feest voor de zintuigen!

EwoudB

Via online reservering

Weer een heerlijk diner beleefd bij Karakter. Het is natuurlijk altijd afwachten als je alleen kan kiezen uit hoeveel gangen je verrassingsmenu gaat bestaan en niet van een kaart. Het voor ons 4 gangen + kaas diner smaakte echt heerlijk. Vooral het eerste gerecht (makreel) en het nagerecht waren de toppers. Het 'biologisch' koken uit zich helaas ook wel eens in toevoegingen op het bord (bv. de pureetjes en 'iets van eiwit'?) die wat smaak misten. Ook voor het kaasplankje werden prima keuzes gemaakt. En natuurlijk de heerlijke bijbehorende wijnen. En niet vergeten de supervriendelijke en goede bediening.

Gegeten op 30 april 2016

Liefhebber24

Via online reservering

Sfeervol restaurant, zeker als het vol zit. Veel smaken op 1 bord en leuk opgemaakt. Zat wel erg lang tussen elke gang, voor een restaurant dat geen kaart heeft zou je verwachten dat het sneller moet kunnen. Bediening was slecht, niet attent, zaten vaak met lege glazen, jammer!

Gegeten op 23 april 2016

Proever63592

Bij binnenkomst viel me op dat de keuken erg klein was voor zo,n groot restaurant. Maar dit is mogelijk omdat ik gedurende de hele avond alleen een gebakken coquille en een stuk eend heb gehad, de rest is koud. Het is zgn biologisch etc, maar de pate stond stijf van de truffelolie; de kok weet wschlk niet dat er geen truffel wordt gebruikt bij het maken; het is een aardoliedestilaat dat in zonnebloemolie wordt gedaan. Zelfs de kaas na is een aanfluiting; een stuk kaas staat stijf van de lavendelkleurstof; ook natuurlijke kleurstoffen zijn niet altijd gezond. Kom er nooit meer

Gegeten op 29 maart 2016

RobbertvA

Via online reservering

Gevarieerd vier gangen menu, van coquilles tot eend. De gastvrijheid was super, mooi bijpassend wijn arrangrment leuk gepresenteerd door de gastheer.

wkberg

Via online reservering

We hebben ons fantastisch laten verrassen bij Karakter. Alleen keuze uit hoeveel gangen je wil hebben is toch een erg bijzonder en leuk concept. We hebben ons in 4 gangen laten verrassen terwijl we van een heerlijke prosecco hebben genoten. Het personeel is erg aardig en oprecht. De gastheer krijgt wat ons betreft echt een compliment!
Het eten was erg lekker, gevarieerd en de smaken pasten zeer goed bij elkaar. De gerechten waren zeer leuk aangekleed! We raden het zeker aan om hier een keer naar toe te gaan.

Gegeten op 8 april 2016

evijdj

Gisteravond erg lekker gegeten bij Karakter. De gerechten waren mooi opgemaakt en erg smakelijk. Alleen waren de gerechten wat weinig. Na drie gangen zit je niet vol.
De bediening was vriendelijk en vlot. Alleen werden de etiquette niet altijd precies opgevolgd.

Gegeten op 6 april 2016

CeesBoots

Via online reservering

Geweldige ervaring om jouw collega's te verrassen door 100% vertrouwen te geven aan zeer inspirerende biologische koks van Karakter! Zij bedenken niet alleen om jou iets lekkers en gezonds voor te schotelen, maar beschamen jou ook geen moment in jouw verwachtingen als er geen menukaart aangeboden wordt maar slechts 3-4-5- gangenmenu!
Heerlijk gevarieerde gangen, een opmaak om van te genieten en een zeer plezierige persoonlijke bediening! Wij gaan zeker weer boeken!!

Gegeten op 31 maart 2016

fzwijnen

Ook voor de 2e maal heeft Restaurant Karakter ons verbaasd met een heerlijk (4-gangen) menu. Dit keer de combinatie aangegaan met de wijnen met telkens een mooi verhaal over afkomst en smaak. Absoluut een aanrader!

pzmrw

Gisterenavond hebben we hier met z’n tweeën gekozen voor een 4-gangenmenu. Het was echt een groot succes. Alle gerechten zagen er schitterend uit en alles smaakte ook voortreffelijk. Ik weet niet meer precies wat ik allemaal gegeten heb, de gerechten staan ook niet op de kaart maar alles wordt aan tafel uitgelegd. Het voorgerecht was een overheerlijke paté met allerlei liflafjes en het hoofdgerecht bestond onder andere uit heerlijke eendenborst, ook zat hij één van de gerechten coquilles gegarneerd met haringkuit, ook fantastisch. De bediening is heel vriendelijk en enthousiast. Het restaurant zat vol en het was wel een beetje lawaaierig en erg warm. Maar het eten en de bediening maakt alles verder goed.

riatheelen

Via online reservering

Heerlijk eten, erg verrassend, mooie gerechten, heerlijke wijnen erbij en leuke uitleg. We hadden het adres van kennissen gekregen en op Iens de recensies gelezen. Alles voldeed aan onze verwachtingen.

Gegeten op 12 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Karakter in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Karakter. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.