Tapa Tapa

• 6.7

• 7.0

Helena_82
  • Recensies in de laatste twee jaar

bij een zonnige dag hoorde tapas dachten wij, dus gezellig met vriendinnen wezen eten bij Tapa-Tapa. We werden vriendelijke ontvangen, we begonnen heerlijk buiten op't terras met een biertje en alvast een broodje met super lekkere aioli. uiteindelijk toch besloten om binnen te gaan eten, leuk plaatsje achterin het restaurant op de bank. De tapas kwamen snel op tafel en de porties waren precies genoeg voor 3. Onwijs lekker gegeten zeker in combinatie met een flesje witte rioja, echt ff proberen als je daar gaat eten, kan volgens mij ook per glas. we zaten zo vol van alle tapas dat we afgesloten hebben met een kopje koffie en glaasje licor 43. al met al een top avond volop spaans genieten, muchas gracias!

Gegeten op 22 april 2014

Mister-Tastefull
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op 2e paasdag s'avonds gegeten met vier personen. Bij binnenkomst vriendelijk naar onze plek geholpen door de bediening. Tafel was wel afgenomen, maar ondanks dat plakte deze nog steeds. De droge witte wijn smaakte prima. De eerste vijf tapas kwamen prima op tijd aan tafel en waren ook van goede kwaliteit. Helaas was dit niet de trend die de hele avond doorzette. Wat een chaos en drama in de bediening/keuken! Na een half uur wachten op de tweede ronde toch even navragen of de bestelling was doorgekomen. Er werd ons gemeld dat het erg druk was en er maar twee man in de keuken stonden en de bestellingen voor de bezorgdienst ook druk was. Ik vind dat een klant daar eigenlijk niks van mag merken, maar okee je geeft iemand het voordeel van de twijfel. Een kwartier later, in totaal dus drie kwartier wachten op de tweede ronde, komen de volgende 5 tapas. De spareribs hebben totaal geen smaak, niet mals en is moeilijk van het bot te krijgen. Vis van de spies is te lang in de oven geweest en de champignons gevuld met pesto en gegratineerde kaas heeft denk ik te lang op de uitserveer counter gestaan want die was lauw/koud. Bij het neerzetten van de patatas bravas vragen we een extra bakje saus. Nooit ontvangen...

De derde ronde duurde minder lang, na ongeveer 15 minuten kregen we de gerechten. De gerechten waren wel prima. Ook bij deze ronde wederom patatas bravas besteld en bij het uitserveren weer een bakje bravas saus gevraagd. Nooit ontvangen...

Verder werden tapas vaak niet tegelijk geservereerd. Op zich hoeft dit niet erg te zijn, maar als je eerst de gevulde paprika's krijgt (koude tapas) en een whopping half uur later pas de warme tapas vraag je jezelf toch af of dit restaurant nog wel weet waar ze mee bezig zijn.

Onze eerste drie ervaringen met tapas tapas waren goed, maar na de laatste twee keer dit te hebben meegemaakt komen wij nooit meer terug. Zeer spijtig!!!

Gegeten op 21 april 2014

marco74
  • Recensies in de laatste twee jaar

Supervriendelijk personeel. Goede service en het eten wordt op tijd geserveerd.
Eten vers gemaakt Top!!! Geen opgewarmde magnetronvoer, maar echt vers bereidt voedsel.
En wat een Locatie. Hier ga ik zeker terugkomen ;-)

whatsfordinner
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een gezellige chaos, zo kan je het wel omschrijven. Het was volle bak en er gebeurde een hoop. Het liep met de bediening ook niet helemaal gesmeerd. Een aantal gerechten hebben wij helemaal niet gekregen. Dit was helaas geen eenmalige vergissing, maar gebeurde over de gehele avond wel een aantal keer. Er hing een duidelijke gestreste sfeer onder het personeel. Zij liepen op hun tandvlees en daardoor ontbrak het aan vriendelijke gastvrijheid. Verder zaten wij op het tafeltje helemaal achterin de hoek en keek je precies op de tafel waar de koude gerechten werden klaargemaakt, het bestek lag en de spuitzak met kruidenboter die iedere keer nogal lomp in een bak werd gesmeten. Best wel storend als je daar met je tafeltje pal tegen aan zit en de kruidenboterspetters je letterlijk om de oren vliegen. Wellicht een kleine tip om dit met een half hoog schot af te schermen? Het eten was verder prima. Lekker gegeten en al met al een gezellige avond gehad.

Gegeten op 21 maart 2014

Djo1988
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke variatie van goede gerechten, lekkere ongedwongen sfeer en super vriendelijk personeel. Live muziek door de barmhartige vrolijke man. Presentatie van gerechten echt een plaatje, ga zo door.

Hankiepankie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een drama. Drank werd tot drie keer toe verkeerd gebracht. Koude tapas waren prima, maar toen begon de ellende. Drie kwartier gewacht op warme tapas. Toen kwam nog niet alles. Saus werd over mijn broek gegoten. Moest toen zelf achter een doekje aan. Derde gang warme tapas was koud en ook niet compleet. Toen was voor ons de maat vol. Bediening pakte het daarna wel professioneel op en we hoefden ook niet te betalen. Eten had best lekker kunnen zijn maar vanwege drukte in de keuken was dit echt een dramatische avond.

Gegeten op 13 februari 2014

wilmarvandeput
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al sinds de opening komen wij regelmatig bij Tapa Tapa eten.
Met collega's, vrienden en familie.
Door de wisselende kaart is er altijd wel iets voor een ieder.
Lekker eten met een lekker biertje van de tap.
Als dessert standaard een Irish Coffee.

Gegeten op 29 januari 2014

Tasbir20
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super lekker gegeten vanavond bij tapa tapa. Het was druk maar daar merkte je niets van de bediening was rustig en we hoefde nergens om te vragen. Het eten was super. En voor het geld hoef je het niet te laten we hadden via facebook een bon gekregen dat we voor 37,50 met 2 personen onbeperkt tapas konden eten. Het was helemaal super..!!

Christinedewit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag hier wederom heerlijk gegeten! Doordat de gerechten op het aantal personen aangepast worden en daardoor de porties niet te groot zijn, konden we lekker veel van de kaart proeven! De dadels met geitenkaas en spek, de biefstuk puntjes en de spare-ribs zijn onze favorieten! De snelheid van het serveren van de drankjes en de gerechten is goed. Leuk, jong team in de bediening en zeer vriendelijk! Gezellige en sfeervolle zaak. Alles ziet er netjes en verzorgd uit! Een absolute aanrader!

Gegeten op 3 januari 2014

florence1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig tapas restaurant. Mogelijkheid om onbeperkt tapas te eten waarbij de keuze ruim is en prijs kwaliteit verhouding prima. De sangria is lekker maar aan de zoete kant. Tafeltjes staan vrij dicht op elkaar, bediening is vriendelijk.

Gegeten op 30 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Tapa Tapa in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Tapa Tapa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!