Tapa Tapa

• 6.9

• 6.9

whatsfordinner
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een gezellige chaos, zo kan je het wel omschrijven. Het was volle bak en er gebeurde een hoop. Het liep met de bediening ook niet helemaal gesmeerd. Een aantal gerechten hebben wij helemaal niet gekregen. Dit was helaas geen eenmalige vergissing, maar gebeurde over de gehele avond wel een aantal keer. Er hing een duidelijke gestreste sfeer onder het personeel. Zij liepen op hun tandvlees en daardoor ontbrak het aan vriendelijke gastvrijheid. Verder zaten wij op het tafeltje helemaal achterin de hoek en keek je precies op de tafel waar de koude gerechten werden klaargemaakt, het bestek lag en de spuitzak met kruidenboter die iedere keer nogal lomp in een bak werd gesmeten. Best wel storend als je daar met je tafeltje pal tegen aan zit en de kruidenboterspetters je letterlijk om de oren vliegen. Wellicht een kleine tip om dit met een half hoog schot af te schermen? Het eten was verder prima. Lekker gegeten en al met al een gezellige avond gehad.

Gegeten op 21 maart 2014

Djo1988
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke variatie van goede gerechten, lekkere ongedwongen sfeer en super vriendelijk personeel. Live muziek door de barmhartige vrolijke man. Presentatie van gerechten echt een plaatje, ga zo door.

Hankiepankie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een drama. Drank werd tot drie keer toe verkeerd gebracht. Koude tapas waren prima, maar toen begon de ellende. Drie kwartier gewacht op warme tapas. Toen kwam nog niet alles. Saus werd over mijn broek gegoten. Moest toen zelf achter een doekje aan. Derde gang warme tapas was koud en ook niet compleet. Toen was voor ons de maat vol. Bediening pakte het daarna wel professioneel op en we hoefden ook niet te betalen. Eten had best lekker kunnen zijn maar vanwege drukte in de keuken was dit echt een dramatische avond.

Gegeten op 13 februari 2014

wilmarvandeput
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al sinds de opening komen wij regelmatig bij Tapa Tapa eten.
Met collega's, vrienden en familie.
Door de wisselende kaart is er altijd wel iets voor een ieder.
Lekker eten met een lekker biertje van de tap.
Als dessert standaard een Irish Coffee.

Gegeten op 29 januari 2014

Tasbir20
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super lekker gegeten vanavond bij tapa tapa. Het was druk maar daar merkte je niets van de bediening was rustig en we hoefde nergens om te vragen. Het eten was super. En voor het geld hoef je het niet te laten we hadden via facebook een bon gekregen dat we voor 37,50 met 2 personen onbeperkt tapas konden eten. Het was helemaal super..!!

Christinedewit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag hier wederom heerlijk gegeten! Doordat de gerechten op het aantal personen aangepast worden en daardoor de porties niet te groot zijn, konden we lekker veel van de kaart proeven! De dadels met geitenkaas en spek, de biefstuk puntjes en de spare-ribs zijn onze favorieten! De snelheid van het serveren van de drankjes en de gerechten is goed. Leuk, jong team in de bediening en zeer vriendelijk! Gezellige en sfeervolle zaak. Alles ziet er netjes en verzorgd uit! Een absolute aanrader!

Gegeten op 3 januari 2014

florence1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig tapas restaurant. Mogelijkheid om onbeperkt tapas te eten waarbij de keuze ruim is en prijs kwaliteit verhouding prima. De sangria is lekker maar aan de zoete kant. Tafeltjes staan vrij dicht op elkaar, bediening is vriendelijk.

Gegeten op 30 november 2013

johnette
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima gerechtjes gegeten, ook voor vegetariërs veel keuze. Sangria lekker maar inderdaad nogal zoet. Het decor dat volgens een aantal recensenten als minder goed wordt beoordeeld geeft volgens ons juist een prettige sfeer. Voor een intiem etentje is dit restaurant minder geschikt, als het er ook maar een beetje druk is, is het behoorlijk lawaaiig. Het personeel is vriendelijk en attent.

Gegeten op 4 oktober 2013

chantal20
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onbeperkt tapas eten voor 19,50: 5 gerechtjes per keer, zo vaak als je wil - we hebben 3 rondjes gehaald. Puur en eerlijk eten: gewoon lekkere manchego kaas en serrano ham zonder poespas. Heerlijke groene asperges, gamba's, lamsvlees, biefstuk, ... Eenvoudig, maar lekker en voor ieder wat wils.
De bediening was attent, vriendelijk en ongedwongen. Niet één keer op hoeven wachten.
Kortom: een aanrader!

Gegeten op 3 oktober 2013

mark van der steen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op het laatste moment besloten op bij Tapa Tapa te gaan eten omdat mijn vrouw een tapas-fan is. Onbeperkt tapas arrangement genomen. 15 gerechtjes in totaal besteld oa tonijnsalade, dadels met spek, manchego, spareribs, krabvlees met limoenmayonaise. Gerechten zijn niet heel erg bijzonder, maar verder wel prima. Sangria drinkt lekker weg (wel erg zoet).
Eén van de daggerechten was niet meer te bestellen. Wel jammer dat deze dan niet doorgestreept wordt op het bord. Volgens de serveerster mocht dit niet van de baas.
Bediening is jong en los (heel informeel). Dat vind ik prettig, maar je moet er wel van houden. Waren zeker attent.
Inrichting is niet heel erg mooi. Lijkt meer op een café dan op een restaurant.
Als eetcafé prima ook gezien de prijs met name bij wat grotere groepen.

Gegeten op 13 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Tapa Tapa in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Tapa Tapa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!