Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Tapa Tapa

1. Restaurant
  2. Tapas/mezze

Tapa Tapa

1. Restaurant
  2. Tapas/mezze
  1. Toon telefoonnummer 030 691 70 88

bwian

Heerlijk getafeld weer bij Tapa Tapa. Bij eerdere bezoeken ging er geregeld wat mis bij bestellingen (verkeerd of vergeten), maar deze keer ging alles naar wens. Het was nu ook niet zo druk. De hapjes waren lekker, zeker voor die prijs (onbeperkt tapas). En het carameltaartje was overheerlijk.

Gegeten op 15 augustus 2014

angelle1

Voor de derde keer gegeten bij Tapa Tapa, en dit keer stelde het me teleur. Variatie is gerechten is prima, genoeg vlees/vis/vega verhouding. Helaas hadden ze twee van onze bestelde gerechtjes niet meer, terwijl wij vrij vroeg op de avond aan het dineren waren. service is prima, maar we moesten vrij lang wachten op de 5 gerechtjes die we bestelden.

Gegeten op 30 juli 2014

Martin Samsom

Jongens wat zonde! Kom hier al jaren, maar opeens is het hier mis. Zowel de sopa del dio als de kaasfondue: bremzout. Dat is echt een culinaire doodzonde, je proeft niets meer, het slaat alles dood en het is een teken van wansmaak. Ook kwam er veel te weinig brood mee. De kok beweerde eerst dat de kaasfondue pas net op de kaart stond, maar dat staat hij al minstens twee jaar. Dus nog liegen ook. De keuken kon geen garantie geven dat een poging niet net zo zout zou zijn, dus ik ben opgestapt. Zo draai je een prima formule "vakkundig"de nek om.

Gegeten op 3 augustus 2014

joseenerik

Onbeperkt tapas eten bestaat uit drie rondes bij Tapa Tapa. Per ronde mag je vijf gerechtjes per tafel uitzoeken. De porties worden afgestemd op het aantal personen. So far so good. Zowel de vlees, vis en groentengerechtjes zijn qua portie wat ons betreft onvoldoende. We bestelden een portie asperges met zeezout en olijfolie. We waren met zijn tweeën en kregen dan ook twee asperges. Op deze manier werd het moeilijk de maag te vullen. Het is niet duidelijk of je dezelfde portie krijgt als je a la carte bestelt, maar dat zou wel dik betaald zijn. Qua smaak vonden we het ook niet denderend. De ambiance was ok op een pikkerige tafel na. De bediening was vriendelijk en vlot.

Gegeten op 1 augustus 2014

KristaO

De afgelopen maanden twee maal gaan eten in dit restaurant. De eerste keer op een doordeweekse dag met twee kinderen en de tweede keer afgelopen zaterdag, met vier volwassenen en wederom de twee kinderen.
Het onbeperkt tapas eten is zeker de moeite waard als je meer dan vier tapas per persoon wilt bestellen. Door de week is de prijs daarvan een stuk lager dan in het weekend. Het is even goed kijken wat je wanneer wilt eten, want je kunt per ronde slechts 5 tapas aanvinken. Die kun je dan wel weer bijbestellen als je er wat meer van wilt.
De gerechten waren eigenlijk allemaal goed van smaak. Van de gamba's tot de patatas bravas en de inktvisringen tot de tortilla. Met goed gevulde magen verlieten wij beide keren dit restaurant, waar men erg kindvriendelijk is. Hoewel er voor kinderen niks bijzonders te doen is, is er ruimte genoeg voor ze om een wandelingetje door de zaak te maken en niemand die daar een probleem van maakt. Ook werd er gevraagd of we tekenspullen wilden, maar die hadden we zelf al meegenomen.
Op zaterdag zat de zaak helemaal vol en was het wat langer wachten soms tot je iemand van de bediening aan kon spreken. Maar iedereen was erg klantvriendelijk, niet gestressed door de drukte en professioneel.
Kortom: Een fijn restaurant om zomaar eens een lekker hapje te gaan eten! Met of zonder kinderen ;-)

Gegeten op 24 mei 2014

veggievlog

Had eigenlijk een 6,5 willen geven voor het eten. Het is namelijk niet slecht. De patatas bravas, het brood de inktvisringen zijn allemaal OK. Maar het is zo weinig verrassend. En er wordt erg veel vet en zout gebruikt, bijvoorbeeld bij de gegrilde groenten. De kaart varieert weinig tot niet en je krijgt niet het gevoel dat er in de keuken genoten wordt. Het lijkt allemaal tamelijk routineus. Jammer, want dit had een van de beste restaurants van Zeist kunnen zijn. Ik hoop dat ze een tandje hoger willen gaan.

Gegeten op 12 april 2014

Helena_82

bij een zonnige dag hoorde tapas dachten wij, dus gezellig met vriendinnen wezen eten bij Tapa-Tapa. We werden vriendelijke ontvangen, we begonnen heerlijk buiten op't terras met een biertje en alvast een broodje met super lekkere aioli. uiteindelijk toch besloten om binnen te gaan eten, leuk plaatsje achterin het restaurant op de bank. De tapas kwamen snel op tafel en de porties waren precies genoeg voor 3. Onwijs lekker gegeten zeker in combinatie met een flesje witte rioja, echt ff proberen als je daar gaat eten, kan volgens mij ook per glas. we zaten zo vol van alle tapas dat we afgesloten hebben met een kopje koffie en glaasje licor 43. al met al een top avond volop spaans genieten, muchas gracias!

Gegeten op 22 april 2014

Mister-Tastefull

Op 2e paasdag s'avonds gegeten met vier personen. Bij binnenkomst vriendelijk naar onze plek geholpen door de bediening. Tafel was wel afgenomen, maar ondanks dat plakte deze nog steeds. De droge witte wijn smaakte prima. De eerste vijf tapas kwamen prima op tijd aan tafel en waren ook van goede kwaliteit. Helaas was dit niet de trend die de hele avond doorzette. Wat een chaos en drama in de bediening/keuken! Na een half uur wachten op de tweede ronde toch even navragen of de bestelling was doorgekomen. Er werd ons gemeld dat het erg druk was en er maar twee man in de keuken stonden en de bestellingen voor de bezorgdienst ook druk was. Ik vind dat een klant daar eigenlijk niks van mag merken, maar okee je geeft iemand het voordeel van de twijfel. Een kwartier later, in totaal dus drie kwartier wachten op de tweede ronde, komen de volgende 5 tapas. De spareribs hebben totaal geen smaak, niet mals en is moeilijk van het bot te krijgen. Vis van de spies is te lang in de oven geweest en de champignons gevuld met pesto en gegratineerde kaas heeft denk ik te lang op de uitserveer counter gestaan want die was lauw/koud. Bij het neerzetten van de patatas bravas vragen we een extra bakje saus. Nooit ontvangen...

De derde ronde duurde minder lang, na ongeveer 15 minuten kregen we de gerechten. De gerechten waren wel prima. Ook bij deze ronde wederom patatas bravas besteld en bij het uitserveren weer een bakje bravas saus gevraagd. Nooit ontvangen...

Verder werden tapas vaak niet tegelijk geservereerd. Op zich hoeft dit niet erg te zijn, maar als je eerst de gevulde paprika's krijgt (koude tapas) en een whopping half uur later pas de warme tapas vraag je jezelf toch af of dit restaurant nog wel weet waar ze mee bezig zijn.

Onze eerste drie ervaringen met tapas tapas waren goed, maar na de laatste twee keer dit te hebben meegemaakt komen wij nooit meer terug. Zeer spijtig!!!

Gegeten op 21 april 2014

marco74

Supervriendelijk personeel. Goede service en het eten wordt op tijd geserveerd.
Eten vers gemaakt Top!!! Geen opgewarmde magnetronvoer, maar echt vers bereidt voedsel.
En wat een Locatie. Hier ga ik zeker terugkomen ;-)

whatsfordinner

Een gezellige chaos, zo kan je het wel omschrijven. Het was volle bak en er gebeurde een hoop. Het liep met de bediening ook niet helemaal gesmeerd. Een aantal gerechten hebben wij helemaal niet gekregen. Dit was helaas geen eenmalige vergissing, maar gebeurde over de gehele avond wel een aantal keer. Er hing een duidelijke gestreste sfeer onder het personeel. Zij liepen op hun tandvlees en daardoor ontbrak het aan vriendelijke gastvrijheid. Verder zaten wij op het tafeltje helemaal achterin de hoek en keek je precies op de tafel waar de koude gerechten werden klaargemaakt, het bestek lag en de spuitzak met kruidenboter die iedere keer nogal lomp in een bak werd gesmeten. Best wel storend als je daar met je tafeltje pal tegen aan zit en de kruidenboterspetters je letterlijk om de oren vliegen. Wellicht een kleine tip om dit met een half hoog schot af te schermen? Het eten was verder prima. Lekker gegeten en al met al een gezellige avond gehad.

Gegeten op 21 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Tapa Tapa in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Tapa Tapa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.