a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 691 70 88

Viva Espa̱a

Zet hier een stap over de drempel en je waant je direct in een authentiek Spaanse tapasbar. Geniet van de lekkerste specialiteiten van het Iberisch schiereiland terwijl je luistert naar live gitaarmuziek. Bovendien zal het glas hier nooit leeg zijn, dus bereid je maar voor op een avond boordevol culinaire gezelligheid!

sjaan3

Het menuutje wat ze dit jaar hebben is veel te weinig je krijgt 5 tapas voorgerecht en 5 tapas hoofdgerecht met zijn tweeën dus je krijgt maar 5 tapas per persoon nou dat is echt weinig vorig jaar was t veel beter !!

Gegeten op 16 juli 2016

francoisduboiz

Via online reservering

Het wat prima eten. Bediening vriendelijk maar amateuristisch. Moesten lang wachten en het bestelsysteem werd ons niet uitgelegd

Gegeten op 21 juli 2016

nathaliedangremond

Via online reservering

We kwamen voor de AH restaurantactie, €25,- euro voor een driegangenmenu.
Je mag vooraf 5 koude gerechtjes kiezen van de kaart, als hoofd mag je 5 warme gerechtjes kiezen van de kaart en je mag een toetje kiezen. Daarbij krijg je vooraf brood en bij het hoofdgerecht patat. Eten was lekker, porties waren alleen wel erg klein. Samen eet je dus 12 gerechtjes + dessert en het zijn kleinere gerechtjes. Wij zaten helaas niet vol. Personeel is vriendelijk, decor is typisch Spaans.

Gegeten op 22 juli 2016

Restaurant - 1 dag geleden

Beste Nathalie Dangremond,
Bedankt voor uw recensie.
We hebben het menu afgestemd op normale eters voor de grotere eters hebben we de optie een extra gang te nemen voor 10 euro. dan betaal je dus 35 euro met 2 personen. 12 gerechten en 2 desserts voor 25 euro lijkt mij niet te duur betaald ook al zijn ze niet heel groot.!! tevens kunt u bij ons in de maanden juli en augustus Onbeperkt tapas eten inclusief dessert en de dranken (Bier, Wijn Frisdrank) voor € 29,95 p.p. Misschien Voor een volgende keer.!

JessicaT

Via online reservering

De bediening was erg leuk. Er was een foutje met een gerecht maar dit werd heel netjes en met veel humor opgelost. Het was dus verre van vervelend. De gerechten kwamen snel door en alles werd goed in de gaten gehouden. Erg prettige sfeer, lekker eten en fijne bediening!

Gegeten op 20 juli 2016

Leeuwenhoek

Via online reservering

Via AH actie gegeten, zeer goede deal (€ 25,- voor 5 koud, 5 warm en 2 dessert gerechtjes). Lekker gegeten, alles was prima in orde. Goede smaken, sommige gerechtjes, waaronder de spareribs, waren licht pittig. Ik kan dat heel erg waarderen, mijn vriendin wat minder. Dat had wellicht bij de kaart kunnen staan.

Al met al lekker gegeten en een leuke ervaring. Voor de prijs een goede kwaliteit.

Gegeten op 15 juli 2016

mariannejan-willem

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Tapa Tapa! Leuke kleine gerechten die echt genoeg vulde. Wij zijn grote eters maar na 2 rondes zaten we echt vol. Voor een dessert is natuurlijk altijd nog plaats ;) Het decor was niet fantastisch maar wel een prima sfeer. We zouden er zo nog een keer heen gaan!

Gegeten op 15 juli 2016

Michael LW

Via online reservering

Prima avondje tapas eten met de kids zonder echte uitschieters van het restaurant. De spareribs en patates bravas vonden de kids het lekkerste; mij konden vooral ook de pinchos pollo bekoren. Fijn ook dat je direct een fles kraanwater bij het eten krijgt.

Gegeten op 17 juni 2016

narnhem

Via online reservering

Wij zijn er wezen eten met de Shell actie. We hebben lekker gegeten (gelukkig iets minder gefrituurd etc. dan bij sommige tapas ketens).
Ze hadden een goede selectie gemaakt van een ronde koude gerechtjes, warme gerechtjes en we konden uit 2 nagerechten kiezen. Er werd netjes overlegd of de volgende "gang" al kon komen of dat we liever even wilden wachten. Ons tafeltje stond op een wat ongezellige plek in de ruimte, maar verder ziet het restaurant er prima uit. Wij zijn zeker van plan nog een keer terug te komen.

Gegeten op 31 mei 2016

Beste Narnhem,

Bedankt voor uw leuke recensie.!

Met vriendelijke groet,

Tess1991

Via online reservering

Eten was oke, maar niet heel bijzonder. Bediening kwam erg nep en niet spontaan over, alsof ze er absoluut geen zin in hadden. Borden werden op tafel gesmeten en we zijn een aantal keer vergeten (werd wel eerlijk toegegeven). Zou hier niet snel opnieuw gaan eten.

Gegeten op 31 mei 2016

Beste Tess,

Wat jammer dat jullie de service niet optimaal vonden, wellicht is dit een samenloop van omstandigheden geweest. We werken er elke dag hard aan om de beste producten en de beste service te bieden tegen een zeer scherpe prijs.
Ik hoop dat jullie ons nog een keer een kans geven dit te bewijzen.

met vriendelijke groet,

hanelbers

Via online reservering

Het eten was heel erg goed, was alleen jammer dat ze ons op een gegeven moment waren vergeten, maar dat hadden ze perfect op gelost, door ons een drankje van het huis te geven. Dus echt een aanrader, wij zullen er zeker nog een keer gaan eten

Gegeten op 29 mei 2016

Beste Hanelbers,

Bedankt voor uw recensie.!
Kunt u mij aangeven waarom we een 5 voor het Decor verdienen.?

Met vriendelijke groet,

Schrijf zelf een recensie over Tapa Tapa in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Tapa Tapa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.