a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Tapas/mezze
  1. Toon telefoonnummer 030 691 70 88

Viva España

Zet hier een stap over de drempel en je waant je direct in een authentiek Spaanse tapasbar. Geniet van de lekkerste specialiteiten van het Iberisch schiereiland terwijl je luistert naar live gitaarmuziek. Bovendien zal het glas hier nooit leeg zijn, dus bereid je maar voor op een avond boordevol culinaire gezelligheid!

Daan_Visser

Wat een gezellige avond hebben we gehad. afgelopen dinsdag met een groepje van 10 personen hier gegeten. Last minute toch maar even gereserveerd en dat was nodig ook want de zaak zat bijna helemaal vol. We hebben heerlijk gegeten en gedronken voor een hele nette prijs. een aanrader.!

Gegeten op 26 mei 2015

eva116

Gezellige avond gehad bij Tapa Tapa. Uiterst vriendelijke en gezellige bediening en lekkere tapas. Zeker een aanrader voor een avondje gezellig tapas eten!!

Gegeten op 9 april 2015

aquafemme

Geen uitleg gekregen over onbeperkte tapas. Waardoor we bij de laatste ronde dachten desserts te kunnen kiezen: nee dus. Bediening wilde der gelijk halen en niet de klant als koning laten voelen en niet inschikken. waardoor wij zeer ontevreden de tent verlieten. Zonde. Gezellige tent en eten ok. Maar jammer van deze beslissing.

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Aquafemme,

Allereerst Jammer om te lezen dat u ontevreden weg bent gegaan uit ons restaurant.!
Toch moet ik ons standpunt verdedigen we serveren " Onbeperkt tapas " voor € 19,50 p.p (Ja echt onbeperkt.!!!!). zowel de tekst en de kaart zegt dat dit Tapas zijn en niet desserts. U kan ook begrijpen dat als u onbeperkt tapas kan eten voor dit geld dat het niet past om er ook nog een dessert bij te doen. dit is tevens duidelijk vermeld op de menukaart.! Wij hebben service hoog in het vaandel staan maar kunnen niet alles weg geven. Vind de 1 ook heel onterecht we staan juist bekend om ons leuke en gezellige bediening.!

Met gastvrije groet,

Tapa Tapa Team

Fijnproever - 3 maanden geleden

Onze ervaring was anders en niet goed, volgens mij gaat het daarom. Jammer van deze reactie, sluit wel goed aan op onze beleving van de avond.

Restaurant - 3 maanden geleden

Klopt maar omdat jullie niet goed gelezen hebben krijgen wij een 1. had volgens mij ook niet uitgemaakt wat we gedaan hadden jullie waren uit op een gratis dessert en omdat we daar niet mee instemde hebben jullie een slechte recensie geplaatst. de tafels om jullie heen beaamde dat. verder hoeft dit geen welles/nietes verhaal te worden het dessert hoort er niet bij dat staat op de kaart en als jullie niet weten hoe het werkt dan hadden jullie dat kunnen vragen. tevens wisten jullie wel dat er maar 5 gerechten tegelijk besteld mochten worden dus hebben jullie de uitleg wel gelezen.!

Ekna

Prima tapas restaurant met gezellige sfeer. De tapasgerechtjes zelf vond ik gewoon ok, maar niet heel bijzonder of speciaal. Het was lekker maar ik zou een voldoende geven en geen goed, want daarvoor wil ik meer iets speciaals. Voor een avond gezellig eten na het werk was dit dus prima, maar niet voor een bijzondere gelegenheid. De bediening was erg aardig en vriendelijk.

Gegeten op 2 maart 2015

SSG

Meerdere malen gegeten bij Tapa Tapa, erg gezellig, veel variatie in gerechten en smaken.
Het lekkerste gerecht waren toch echt wel de biefstukpuntjes. Een echte aanrader!

Gegeten op 18 september 2014

LeodeVries

Afgelopen zaterdag bij Tapa Tapa gegeten, Het was redelijk druk toen we om 19.oo uur binnen kwamen en waren blij dat we gereserveerd hadden. De ontvangst was goed en werden begeleid naar onze tafel. De vlotte bediening nam even de tijd om alles uit te leggen en wat drankjes op te nemen. De drankjes kwamen snel evenals het brood wat ons aangeboden werd. De rest van de avond verliep soepel en alles was super lekker en vers. Ik snap dat het hier zo druk is. Volgende keer als we in de buurt zijn dan gaan we zeker weer hier naartoe.!

Gegeten op 22 november 2014

caatje700

We komen hier regelmatig! Heerlijke tapas en een goede variatie! Vooral de kaasfondue die sinds kort op de kaart staat is echt een aanrader! Verder altijd vriendelijke bediening maar soms wat onervaren! Prijs kwaliteit is dik in orde, thuis laten bezorgen is ook echt een aanrader hoewel het dan wel erg duur is voor wat je krijgt! We komen zeker nog vele malen in de toekomst lekker bij jullie tafelen!

Gegeten op 5 augustus 2014

Vlekkie

Heel gezellig en over het algemeen lekker gegeten bij Tapa Tapa. Zeer vriendelijke bediening. Het was behoorlijk druk en op een gegeven moment kwamen er tapas voor 2 personen i.p.v. voor 5. Dat werd snel recht gezet door de ontbrekende hoeveelheid niet veel later op tafel te zetten. De gevulde eieren met zalm waren erg lekker, net als de meeste gerechtjes. Er zaten een paar gerechtjes tussen die we wat minder vonden. Maar..... smaken verschillen. En de algehele indruk is dat we hier graag nog eens terug komen!

Gegeten op 5 september 2014

MariusKw

Vandaag met z'n vieren bij Tapa Tapa, onbeperkt tapas gegeten voor de tweede keer. Ivm het lekkere weer, hebben we op het prettig ingerichte terras langs de zaak plaats genomen. Het verkeer en de mansen die langs wandelen zorgen voor wat prettige levendigheid en is totaal niet storend.
Er werden keurig dekens aangereikt toen het wat frisser werd en zo hebben we het nog wat langer buiten uitgehouden. Uiteindelijk konden we halverwege probleemloos binnen verder, toen het echt te koud werd. Zowel binnen als het buitenterras geven een plezierige uitstraling. Vriendelijke en prima bediening, niet te langzaam en niet te snel. Prima service.
De gerechten waren smakelijk. Niet alles is haute cuisine, maar de kwaliteit is goed en de keuze is voldoende uitgebreid. Heerlijke toetjes; het caramel taartje is een aanrader!
Al met al is het wat ons betreft uitstekend en gezellig tapas eten bij Tapa Tapa voor een prima prijs.

Gegeten op 27 augustus 2014

bwian

Heerlijk getafeld weer bij Tapa Tapa. Bij eerdere bezoeken ging er geregeld wat mis bij bestellingen (verkeerd of vergeten), maar deze keer ging alles naar wens. Het was nu ook niet zo druk. De hapjes waren lekker, zeker voor die prijs (onbeperkt tapas). En het carameltaartje was overheerlijk.

Gegeten op 15 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Tapa Tapa in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Tapa Tapa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.