Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Tapa Tapa

1. Restaurant
  2. Tapas/mezze

Tapa Tapa

1. Restaurant
  2. Tapas/mezze
  1. Toon telefoonnummer 030 691 70 88

LeodeVries

Afgelopen zaterdag bij Tapa Tapa gegeten, Het was redelijk druk toen we om 19.oo uur binnen kwamen en waren blij dat we gereserveerd hadden. De ontvangst was goed en werden begeleid naar onze tafel. De vlotte bediening nam even de tijd om alles uit te leggen en wat drankjes op te nemen. De drankjes kwamen snel evenals het brood wat ons aangeboden werd. De rest van de avond verliep soepel en alles was super lekker en vers. Ik snap dat het hier zo druk is. Volgende keer als we in de buurt zijn dan gaan we zeker weer hier naartoe.!

Gegeten op 22 november 2014

caatje700

We komen hier regelmatig! Heerlijke tapas en een goede variatie! Vooral de kaasfondue die sinds kort op de kaart staat is echt een aanrader! Verder altijd vriendelijke bediening maar soms wat onervaren! Prijs kwaliteit is dik in orde, thuis laten bezorgen is ook echt een aanrader hoewel het dan wel erg duur is voor wat je krijgt! We komen zeker nog vele malen in de toekomst lekker bij jullie tafelen!

Gegeten op 5 augustus 2014

Vlekkie

Heel gezellig en over het algemeen lekker gegeten bij Tapa Tapa. Zeer vriendelijke bediening. Het was behoorlijk druk en op een gegeven moment kwamen er tapas voor 2 personen i.p.v. voor 5. Dat werd snel recht gezet door de ontbrekende hoeveelheid niet veel later op tafel te zetten. De gevulde eieren met zalm waren erg lekker, net als de meeste gerechtjes. Er zaten een paar gerechtjes tussen die we wat minder vonden. Maar..... smaken verschillen. En de algehele indruk is dat we hier graag nog eens terug komen!

Gegeten op 5 september 2014

MariusKw

Vandaag met z'n vieren bij Tapa Tapa, onbeperkt tapas gegeten voor de tweede keer. Ivm het lekkere weer, hebben we op het prettig ingerichte terras langs de zaak plaats genomen. Het verkeer en de mansen die langs wandelen zorgen voor wat prettige levendigheid en is totaal niet storend.
Er werden keurig dekens aangereikt toen het wat frisser werd en zo hebben we het nog wat langer buiten uitgehouden. Uiteindelijk konden we halverwege probleemloos binnen verder, toen het echt te koud werd. Zowel binnen als het buitenterras geven een plezierige uitstraling. Vriendelijke en prima bediening, niet te langzaam en niet te snel. Prima service.
De gerechten waren smakelijk. Niet alles is haute cuisine, maar de kwaliteit is goed en de keuze is voldoende uitgebreid. Heerlijke toetjes; het caramel taartje is een aanrader!
Al met al is het wat ons betreft uitstekend en gezellig tapas eten bij Tapa Tapa voor een prima prijs.

Gegeten op 27 augustus 2014

bwian

Heerlijk getafeld weer bij Tapa Tapa. Bij eerdere bezoeken ging er geregeld wat mis bij bestellingen (verkeerd of vergeten), maar deze keer ging alles naar wens. Het was nu ook niet zo druk. De hapjes waren lekker, zeker voor die prijs (onbeperkt tapas). En het carameltaartje was overheerlijk.

Gegeten op 15 augustus 2014

angelle1

Voor de derde keer gegeten bij Tapa Tapa, en dit keer stelde het me teleur. Variatie is gerechten is prima, genoeg vlees/vis/vega verhouding. Helaas hadden ze twee van onze bestelde gerechtjes niet meer, terwijl wij vrij vroeg op de avond aan het dineren waren. service is prima, maar we moesten vrij lang wachten op de 5 gerechtjes die we bestelden.

Gegeten op 30 juli 2014

Martin Samsom

Jongens wat zonde! Kom hier al jaren, maar opeens is het hier mis. Zowel de sopa del dio als de kaasfondue: bremzout. Dat is echt een culinaire doodzonde, je proeft niets meer, het slaat alles dood en het is een teken van wansmaak. Ook kwam er veel te weinig brood mee. De kok beweerde eerst dat de kaasfondue pas net op de kaart stond, maar dat staat hij al minstens twee jaar. Dus nog liegen ook. De keuken kon geen garantie geven dat een poging niet net zo zout zou zijn, dus ik ben opgestapt. Zo draai je een prima formule "vakkundig"de nek om.

Gegeten op 3 augustus 2014

joseenerik

Onbeperkt tapas eten bestaat uit drie rondes bij Tapa Tapa. Per ronde mag je vijf gerechtjes per tafel uitzoeken. De porties worden afgestemd op het aantal personen. So far so good. Zowel de vlees, vis en groentengerechtjes zijn qua portie wat ons betreft onvoldoende. We bestelden een portie asperges met zeezout en olijfolie. We waren met zijn tweeën en kregen dan ook twee asperges. Op deze manier werd het moeilijk de maag te vullen. Het is niet duidelijk of je dezelfde portie krijgt als je a la carte bestelt, maar dat zou wel dik betaald zijn. Qua smaak vonden we het ook niet denderend. De ambiance was ok op een pikkerige tafel na. De bediening was vriendelijk en vlot.

Gegeten op 1 augustus 2014

KristaO

De afgelopen maanden twee maal gaan eten in dit restaurant. De eerste keer op een doordeweekse dag met twee kinderen en de tweede keer afgelopen zaterdag, met vier volwassenen en wederom de twee kinderen.
Het onbeperkt tapas eten is zeker de moeite waard als je meer dan vier tapas per persoon wilt bestellen. Door de week is de prijs daarvan een stuk lager dan in het weekend. Het is even goed kijken wat je wanneer wilt eten, want je kunt per ronde slechts 5 tapas aanvinken. Die kun je dan wel weer bijbestellen als je er wat meer van wilt.
De gerechten waren eigenlijk allemaal goed van smaak. Van de gamba's tot de patatas bravas en de inktvisringen tot de tortilla. Met goed gevulde magen verlieten wij beide keren dit restaurant, waar men erg kindvriendelijk is. Hoewel er voor kinderen niks bijzonders te doen is, is er ruimte genoeg voor ze om een wandelingetje door de zaak te maken en niemand die daar een probleem van maakt. Ook werd er gevraagd of we tekenspullen wilden, maar die hadden we zelf al meegenomen.
Op zaterdag zat de zaak helemaal vol en was het wat langer wachten soms tot je iemand van de bediening aan kon spreken. Maar iedereen was erg klantvriendelijk, niet gestressed door de drukte en professioneel.
Kortom: Een fijn restaurant om zomaar eens een lekker hapje te gaan eten! Met of zonder kinderen ;-)

Gegeten op 24 mei 2014

veggievlog

Had eigenlijk een 6,5 willen geven voor het eten. Het is namelijk niet slecht. De patatas bravas, het brood de inktvisringen zijn allemaal OK. Maar het is zo weinig verrassend. En er wordt erg veel vet en zout gebruikt, bijvoorbeeld bij de gegrilde groenten. De kaart varieert weinig tot niet en je krijgt niet het gevoel dat er in de keuken genoten wordt. Het lijkt allemaal tamelijk routineus. Jammer, want dit had een van de beste restaurants van Zeist kunnen zijn. Ik hoop dat ze een tandje hoger willen gaan.

Gegeten op 12 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Tapa Tapa in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Tapa Tapa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.