Pannenkoe Krimpen aan den IJssel

• 6.0

• 7.1

MNN1802
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier vorige week gegeten voor mijn verjaardag en dit restaurant is echt geeeen aanrader! Pannenkoeken(2 stuks) waren zwartgeblakerd aan de onderkant. Ik ben met mijn pannenkoek naar de bediening gestapt en deze hierop aangesproken. Reactie was dat het onmogelijk was om een pannenkoek te serveren die egaal van kleur was! Met alle respect....tussen egaal van kleur en zwart zit nogal wat kleurverschil. Personeel liet ons veel te lang met een onafgeruimde tafel zitten. De kinderen hadden een kalfjesmenu waar drinken en een ijsje bijzaten, kregen geen drinken en ook geen ijsje, het duurde en duurde maar en uiteindelijk hebben we er zelf maar om gevraagd. Waardeloze bediening, tafel werd niet afgeruimd, geen excuus voor de zwartgeblakerde pannenkoeken....uh ja ze begrepen het en zouden dit doorgeven aan de keuken en daar konden we het mee doen. Echt werkelijk om te janken

Gegeten op 7 maart 2014

Wehaddenveeltrek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier al meerdere malen met de kinderen gegeten, maar bij ons laatste bezoek ging het helemaal mis. Eerst moesten we zelf om de menukaart vragen, drinken bestellen duurde ook even, maar het ergste was dat onze pannekoeken gewoon niet kwamen. Na een tijd werd ons gezegd dat ze ons niet vergeten waren, later kwam het meisje van de bediening terug met een slap excuus over waarom het zo lang duurde, en nog een kwartier later kwam ze vragen wat we ook alweer besteld hadden! We waren toen zeker een uur binnen! Tot groot verdriet van onze kinderen zijn we toen opgestapt. Echt jammer want het is een leuk restaurant en de pannenkoeken zijn lekker, maar dit kon echt niet.

Gegeten op 22 augustus 2013

Glutenvrij1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Superlekkere glutenvrije pannenkoeken!! Eindelijk een restaurant waar ze van glutenvrij geen probleem maken, zelfs niet als je niet van te voren hebt gereserveerd.

R.v.Eijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Beperkte kaart maar voor deze zaak meer dan genoeg.
Bestelde biefstuk en kipsaté was goed en lekker.
Bediening was zeer traag en vaak niet zichtbaar in de zaak.
Afgezien van de bediening voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 5 mei 2013

capellenaar78
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk ingericht pannenkoekenrestaurant. Alles in koeiensfeer en dat is een gezellig thema. De pannenkoeken smaakten aardig, alleen die met kaas waren niet allemaal even goed. Bij mijn vrouw was de kaas te donker geworden onder de gril ofzo, waardoor je een nasmaak van verbrande kaas overhield, ondanks dat de pannenkoek zelf goed gebakken was en de overige ingrediënten wel goed waren. Het personeel was niet altijd even attent, maar wel vriendelijk. Wat ons betreft vooral een geslaagd restaurant om met kinderen heen te gaan, daar zijn ze goed op ingericht.

Gegeten op 16 februari 2013

yoroen
  • Recensies in de laatste twee jaar

De verbouwing van het Kaerthuis naar de Pannenkoe heeft de zaak goed gedaan. Afgelopen week zijn we hier met een wat groep mensen s'avonds wezen eten. Ondanks dat het in het weekend was, was het niet al te druk (of waren wij gewoon wat aan de late kant na 7 uur?).

De pannenkoeken smaakten goed, alleen jammer dat de de quatro de ingredienten heeft verdeeld in 4 stukken. Zou het niet fijner zijn om dit allemaal te verspreiden door heel de pannekoek? Aansluitend hebben we diverse toetjes op die ons goed smaakten. Behalve pannenkoeken hebben er ook een paar mensen in het gezelschap een stukje vlees besteld. Ook dat smaakte goed.

De bediening leek wat jong, en het koste af en toe wat moeite om hun aandacht te trekken. Af en toe had ik het idee dat de bediening niet al te efficient was, en er lang over deed om de tafel af te ruimen.

Er was een baby van 10 maanden oud mee in het gezelschap, wat geen probleem was. Wat je ook een beetje verwacht van een pannenkoeken restaurant is dat het geschikt voor kinderen is. Nou dat klopt :-)

Prijs technisch lijkt het ook in orde te zijn, denk dat de prijs/kwaliteit verhouding behoorlijk goed is.

avand
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hier met twee kleine kinderen weer eens een pannenkoek gegeten en alle vier waren ze weer lekker. (Uiteraard mag je dat ook verwachten in een pannenkoekenrestaurant.) De bediening was buitengewoon (kind-)vriendelijk en ondanks de grote, gezellige drukte werd alles snel uitgeleverd.
Om een lekkere pannenkoek te eten met de kids is dit the-place-to-be.

Gegeten op 29 september 2012

eerlijk_over_eten

• Uitstekend

Van de week voor de tweede keer gegeten, eerder geweest vlak na de opening en toen zaten er nog wat kinderziektes; personeel wat onervaren etc. maar eten was al prima. Nu was alles perfect; vriendelijk professioneel overkomend personeel, heerlijke pannenkoeken tegen een zeer goede prijs en echt een heel gezellige zaak. Petje af dat jullie het zo goedlopend hebben gekregen! Ik kom er zeker graag nog een keer terug en kan het aan iedereen aanraden.

DanielvanRees

• Uitstekend

Was erg gezellig om hier mn verjaardag te vieren. bedankt voor de goede service en het heerlijke eten!

jorn1

• Uitstekend

Super service en heerlijk gegeten. Bediening was snel en zeer vriendelijk

Schrijf zelf een recensie over Pannenkoe Krimpen aan den IJssel in Krimpen aan den IJssel

Schrijf hieronder je recensie over Pannenkoe Krimpen aan den IJssel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!