a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 0180 551 149

marieke62

Met een kinderfeestje bij de Pannenkoe geweest. Het was heel rustig. Voor ons groepje niet heel vervelend. Zo konden de kids lekker bezig zijn zonder anderen lastig te vallen. De kids mochten hun eigen pannenkoek maken. Tof natuurlijk en de kok deed het heel leuk. Omdat het zo rustig was, was er ook tijd voor wat lol. Een van de obers heeft met de kinderen balletje balletje gedaan. Dikke pret. De pannenkoeken zelf waren ok. Ik heb ze wel lekkerder gehad. Wel had ik meer te spelen voor de kinderen verwacht. Als met al prima dus.

Gegeten op 14 maart 2015

TomNeef

Onlangs geweest voor lunch. De bediening is langzaam en speelt slecht in op de drukte. Dit viel me ook al op tijdens een eerder bezoek, en dat was terwijl we de enige in de zaak waren. Als lunch pannenkoeken gegeten, zeer smakelijk. Het decor van de zaak is niet bijzonder

Gegeten op 10 februari 2015

RobertStorm

Dit weekend voor mijn zoons verjaardag naar de pannenkoe gegaan. Het eten was heerlijk en mijn portomonee vond het afrekenen ook niet zo erg! Gelukkig was er ook de mogelijkheid om glutenvrije pannenkoeken te bestellen. We hebben er zeer van genoten!
Volgende keer maar weer naar de Pannenkoe

Gegeten op 8 november 2014

krimpenaar66

Om het 50 jarig huwelijk van mijn ouders te vieren gezellig met de familie wezen eten. Er werden zowel pannenkoeken als warme gerechten besteld, al het eten zag er prima uit en smaakte ook prima. Na de maaltijd nog een kopje koffie met dessert besteld en ook deze smaakte goed. De bediening was gezellig en vrolijk aan tafel naar de kleine kinderen. Ook het speelhoekje is ideaal voor de kinderen, gelukkig zaten we daar vlak bij. Al met al een top ervaring, leuke zaak!

Gegeten op 2 oktober 2014

toyootje

Al vaker gegeten hier. Het restaurant ziet er gezellig uit. Het personeel is altijd uiterst vriendelijk, zeker ook naar de kinderen toe, en het eten smaakt er altijd prima! Zeer tevreden met de ervaringen die we hier hebben!

Gegeten op 8 juli 2014

Proever98909

In overvol aangrenzend zwembad werd diploma gezwommen. Niettemin na afloop, eind van de ochtend, slechts 1 tafel bezet. Geen sfeer dus. Werd wel iets drukker. Trage bediening door een jonge, onervaren man. Pannenkoek en een zelfs eenvoudig te bereiden uitsmijter van matige kwaliteit. Wat jammer toch dat de uitbater zijn verantwoordelijkheid niet oppakt; Krimpen loopt al niet over van goede eetgelegenheden. Opnieuw gemiste kans na eerdere teleurstellende ervaringen!

Gegeten op 12 juli 2014

R.v.Eijk

Vorig jaar ook gegeten en bediend door een zeer trage en vaak in de zaak niet aanwezige bediening, deze keer niet anders dan dan lof voor de bediening, snel en zeer vriendelijk.
Dit keer eens een "eenvoudige" pannenkoek gegeten maar die was wel erg smaakvol.
Voor iets eenvoudig of gewoon een pannenkoek blijft ook dit jaar de Pannenkoe in Krimpen adn. IJssel voor ons een aanrader.

MNN1802

Wij hebben hier vorige week gegeten voor mijn verjaardag en dit restaurant is echt geeeen aanrader! Pannenkoeken(2 stuks) waren zwartgeblakerd aan de onderkant. Ik ben met mijn pannenkoek naar de bediening gestapt en deze hierop aangesproken. Reactie was dat het onmogelijk was om een pannenkoek te serveren die egaal van kleur was! Met alle respect....tussen egaal van kleur en zwart zit nogal wat kleurverschil. Personeel liet ons veel te lang met een onafgeruimde tafel zitten. De kinderen hadden een kalfjesmenu waar drinken en een ijsje bijzaten, kregen geen drinken en ook geen ijsje, het duurde en duurde maar en uiteindelijk hebben we er zelf maar om gevraagd. Waardeloze bediening, tafel werd niet afgeruimd, geen excuus voor de zwartgeblakerde pannenkoeken....uh ja ze begrepen het en zouden dit doorgeven aan de keuken en daar konden we het mee doen. Echt werkelijk om te janken

Gegeten op 7 maart 2014

Wehaddenveeltrek

Wij hebben hier al meerdere malen met de kinderen gegeten, maar bij ons laatste bezoek ging het helemaal mis. Eerst moesten we zelf om de menukaart vragen, drinken bestellen duurde ook even, maar het ergste was dat onze pannekoeken gewoon niet kwamen. Na een tijd werd ons gezegd dat ze ons niet vergeten waren, later kwam het meisje van de bediening terug met een slap excuus over waarom het zo lang duurde, en nog een kwartier later kwam ze vragen wat we ook alweer besteld hadden! We waren toen zeker een uur binnen! Tot groot verdriet van onze kinderen zijn we toen opgestapt. Echt jammer want het is een leuk restaurant en de pannenkoeken zijn lekker, maar dit kon echt niet.

Gegeten op 22 augustus 2013

Glutenvrij1

Superlekkere glutenvrije pannenkoeken!! Eindelijk een restaurant waar ze van glutenvrij geen probleem maken, zelfs niet als je niet van te voren hebt gereserveerd.

Schrijf zelf een recensie over Pannenkoe Krimpen aan den IJssel in Krimpen aan den IJssel

Schrijf hieronder je recensie over Pannenkoe Krimpen aan den IJssel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.