Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Pannenkoe Krimpen aan den IJssel

1. Hollands

Pannenkoe Krimpen aan den IJssel

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0180 551 149

toyootje

Al vaker gegeten hier. Het restaurant ziet er gezellig uit. Het personeel is altijd uiterst vriendelijk, zeker ook naar de kinderen toe, en het eten smaakt er altijd prima! Zeer tevreden met de ervaringen die we hier hebben!

Gegeten op 8 juli 2014

Proever98909

In overvol aangrenzend zwembad werd diploma gezwommen. Niettemin na afloop, eind van de ochtend, slechts 1 tafel bezet. Geen sfeer dus. Werd wel iets drukker. Trage bediening door een jonge, onervaren man. Pannenkoek en een zelfs eenvoudig te bereiden uitsmijter van matige kwaliteit. Wat jammer toch dat de uitbater zijn verantwoordelijkheid niet oppakt; Krimpen loopt al niet over van goede eetgelegenheden. Opnieuw gemiste kans na eerdere teleurstellende ervaringen!

Gegeten op 12 juli 2014

R.v.Eijk

Vorig jaar ook gegeten en bediend door een zeer trage en vaak in de zaak niet aanwezige bediening, deze keer niet anders dan dan lof voor de bediening, snel en zeer vriendelijk.
Dit keer eens een "eenvoudige" pannenkoek gegeten maar die was wel erg smaakvol.
Voor iets eenvoudig of gewoon een pannenkoek blijft ook dit jaar de Pannenkoe in Krimpen adn. IJssel voor ons een aanrader.

MNN1802

Wij hebben hier vorige week gegeten voor mijn verjaardag en dit restaurant is echt geeeen aanrader! Pannenkoeken(2 stuks) waren zwartgeblakerd aan de onderkant. Ik ben met mijn pannenkoek naar de bediening gestapt en deze hierop aangesproken. Reactie was dat het onmogelijk was om een pannenkoek te serveren die egaal van kleur was! Met alle respect....tussen egaal van kleur en zwart zit nogal wat kleurverschil. Personeel liet ons veel te lang met een onafgeruimde tafel zitten. De kinderen hadden een kalfjesmenu waar drinken en een ijsje bijzaten, kregen geen drinken en ook geen ijsje, het duurde en duurde maar en uiteindelijk hebben we er zelf maar om gevraagd. Waardeloze bediening, tafel werd niet afgeruimd, geen excuus voor de zwartgeblakerde pannenkoeken....uh ja ze begrepen het en zouden dit doorgeven aan de keuken en daar konden we het mee doen. Echt werkelijk om te janken

Gegeten op 7 maart 2014

Wehaddenveeltrek

Wij hebben hier al meerdere malen met de kinderen gegeten, maar bij ons laatste bezoek ging het helemaal mis. Eerst moesten we zelf om de menukaart vragen, drinken bestellen duurde ook even, maar het ergste was dat onze pannekoeken gewoon niet kwamen. Na een tijd werd ons gezegd dat ze ons niet vergeten waren, later kwam het meisje van de bediening terug met een slap excuus over waarom het zo lang duurde, en nog een kwartier later kwam ze vragen wat we ook alweer besteld hadden! We waren toen zeker een uur binnen! Tot groot verdriet van onze kinderen zijn we toen opgestapt. Echt jammer want het is een leuk restaurant en de pannenkoeken zijn lekker, maar dit kon echt niet.

Gegeten op 22 augustus 2013

Glutenvrij1

Superlekkere glutenvrije pannenkoeken!! Eindelijk een restaurant waar ze van glutenvrij geen probleem maken, zelfs niet als je niet van te voren hebt gereserveerd.

R.v.Eijk

Beperkte kaart maar voor deze zaak meer dan genoeg.
Bestelde biefstuk en kipsaté was goed en lekker.
Bediening was zeer traag en vaak niet zichtbaar in de zaak.
Afgezien van de bediening voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 5 mei 2013

capellenaar78

Leuk ingericht pannenkoekenrestaurant. Alles in koeiensfeer en dat is een gezellig thema. De pannenkoeken smaakten aardig, alleen die met kaas waren niet allemaal even goed. Bij mijn vrouw was de kaas te donker geworden onder de gril ofzo, waardoor je een nasmaak van verbrande kaas overhield, ondanks dat de pannenkoek zelf goed gebakken was en de overige ingrediënten wel goed waren. Het personeel was niet altijd even attent, maar wel vriendelijk. Wat ons betreft vooral een geslaagd restaurant om met kinderen heen te gaan, daar zijn ze goed op ingericht.

Gegeten op 16 februari 2013

yoroen

De verbouwing van het Kaerthuis naar de Pannenkoe heeft de zaak goed gedaan. Afgelopen week zijn we hier met een wat groep mensen s'avonds wezen eten. Ondanks dat het in het weekend was, was het niet al te druk (of waren wij gewoon wat aan de late kant na 7 uur?).

De pannenkoeken smaakten goed, alleen jammer dat de de quatro de ingredienten heeft verdeeld in 4 stukken. Zou het niet fijner zijn om dit allemaal te verspreiden door heel de pannekoek? Aansluitend hebben we diverse toetjes op die ons goed smaakten. Behalve pannenkoeken hebben er ook een paar mensen in het gezelschap een stukje vlees besteld. Ook dat smaakte goed.

De bediening leek wat jong, en het koste af en toe wat moeite om hun aandacht te trekken. Af en toe had ik het idee dat de bediening niet al te efficient was, en er lang over deed om de tafel af te ruimen.

Er was een baby van 10 maanden oud mee in het gezelschap, wat geen probleem was. Wat je ook een beetje verwacht van een pannenkoeken restaurant is dat het geschikt voor kinderen is. Nou dat klopt :-)

Prijs technisch lijkt het ook in orde te zijn, denk dat de prijs/kwaliteit verhouding behoorlijk goed is.

avand

Gisteren hier met twee kleine kinderen weer eens een pannenkoek gegeten en alle vier waren ze weer lekker. (Uiteraard mag je dat ook verwachten in een pannenkoekenrestaurant.) De bediening was buitengewoon (kind-)vriendelijk en ondanks de grote, gezellige drukte werd alles snel uitgeleverd.
Om een lekkere pannenkoek te eten met de kids is dit the-place-to-be.

Gegeten op 29 september 2012

eerlijk_over_eten

• Uitstekend

Van de week voor de tweede keer gegeten, eerder geweest vlak na de opening en toen zaten er nog wat kinderziektes; personeel wat onervaren etc. maar eten was al prima. Nu was alles perfect; vriendelijk professioneel overkomend personeel, heerlijke pannenkoeken tegen een zeer goede prijs en echt een heel gezellige zaak. Petje af dat jullie het zo goedlopend hebben gekregen! Ik kom er zeker graag nog een keer terug en kan het aan iedereen aanraden.

DanielvanRees

• Uitstekend

Was erg gezellig om hier mn verjaardag te vieren. bedankt voor de goede service en het heerlijke eten!

jorn1

• Uitstekend

Super service en heerlijk gegeten. Bediening was snel en zeer vriendelijk

mieanro

• Uitstekend

Mooi en gezellig restaurant,vriendelijke bediening en depannekoeken zijn er uitstekend van smaak, heel erg leuk om met kinderen te eten , met heel de fam geweest en een top avond gehad ,gan er zeker nog een keer wat eten

fredenlyda

• Uitstekend

Gezellige sfeer, vriendelijke, snelle bediening en lekker eten voor weinig geld.
Nooit geweten dat een pannenkoek zo gevarieerd belegd kon worden!

lovefood1988

• Uitstekend

Geweldig gegeten! We gaan met een clubje mensen altijd in verschillende pannenkoekenrestaurants eten. afgelopen weekend bij de pannenkoe gegeten en het werkelijk waar geweldig!! ik kan met 100% overtuiging zeggen de beste van de 20 pannenkoekenhuizen die ik tot nog toe bezocht heb!! en niet alleen de pannenkoeken maar ook de vleeskaart is perfect ECHT EEN AANRADER!!!

Proever57524

• Uitstekend

Met mijn werk gaan we een paar keer per jaar ergens eten.
Deze keer was Pannekoe aan de beurt. We waren met 37 man
op donderdagavond begin mei. We hadden gereserveerd voor 25 personen maar onverwacht kwamen er 12 van een filiaal bij. Ik belde 2 uurtjes van tevoren en vroeg of dat een probleem was. De jongen die opnam toonde begrip en zei dat het wel zou lukken. Nou, goed dat ik gebeld had. Bij aankomst zat de hele zaak bijna vol. Wij werden snel en correct geholpen. Direct werden de drankjes opgenomen. Kruidenboter met stokbrood vooraf een een frisse lentesoep. Daarna nam iedereen van ons iets van de kaart. De gerechten kwamen keurig op tijd op warme borden. Zelfs de meest kritische collega's van mij waren onder de indruk. De zaak ziet er fris en nieuw uit, personeel keurig gekleed en vol aandacht voor de gasten. Mijn baas heeft nog een tijdje met de enthousiaste bedrijfsleider gesproken die alle tijd voor hem nam en toen het op afrekenen aankwam geloofde hij het bedrag niet. Hier komen we absoluut terug

wandavanmeeteren

• Uitstekend

Leuk restaurant. Pannenkoeken waren heerlijk!!
Bediening erg vriendelijk.
Wij komen zeker nog een keer terug.

tessa1

• Slecht

Koud eten, trage en slechte bediening; vergeten te vragen naar drankjes, termen zoals 'weet JE al wat je gaat eten', geen bestek neerleggen, de tafel niet uitkomen ruimen, wij hebben ZELF de kaart gepakt voor een nagerecht en ZELF besteld aan de bar, en toen ze eindelijk kwamen stond de tafel nog volg met servies van het hoofdgerecht en hadden we wederom geen bestek wat we dus ook maar zelf hebben gepakt. Kijk, als het nou helemaal vol zou zitten snap ik (als serveerster) dat je soms iets over het hoofd ziet, maar ze liepen met z'n 3en voor 3 tafels (12 personen.) Ben benieuwd wanneer ze sluiten.

Proever42527

• Slecht

Wij zijn hier met een kinderfeestje naar toe geweest. Een pannenkoekenrestaurant zou daar bij uitstek geschikt voor moeten zijn. Maar de bediening is zo ontzettend traag dat het niet te doen is. Het eten is er prima, maar dat valt in het niet bij de tijd die je moet wachten. Het duurde al een half uur voordat we wat te drinken kregen. Zelfs als je zelf naar de bar toe loopt omdat er nergens iemand van de bediening te vinden is gaat degene achter de bar eerst minuten lang door met zijn eigen ding voor hij je van dienst is. Puur op basis van de bediening blijft er van dit pannenkoekenrestaurant niets over.

Schrijf zelf een recensie over Pannenkoe Krimpen aan den IJssel in Krimpen aan den IJssel

Schrijf hieronder je recensie over Pannenkoe Krimpen aan den IJssel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.