a TripAdvisor company

foto's van De Ouzerie in Utrecht - 1 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 2 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 3 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 4 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 5 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 6 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 7 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 8 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 9 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 10

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 232 14 53

Een waar feestmaal

Uit eten gaan bij de Ouzerie in Utrecht is een ware uitdaging. Dit tapas- en mezzerestaurant biedt zo veel keuze uit de heerlijkste gerechten, dat het bijna verplicht is om nog eens terug te gaan. Echt niet kunnen kiezen? Vraag dan om een samengesteld menu en laat je verrassen door een afwisseling van koude en warme hapjes met heerlijke salades.

Kimrmol

Dit is echt mijn lievelings restaurant. Heerlijke Grieks / Spaanse tapas. Geweldige bediening en een zeer aangename sfeer. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Ook met een grote groep blijft het eten en de bediening top.

Gegeten op 6 mei 2016

jjcleenders

Via online reservering

Al meerdere keren bij de Ouzerie gegeten en iedere keer weer erg lekker. Leuke sfeer en om de hoek van het centrum. Zeker een aanrader.

Gegeten op 28 juli 2016

TonnyvM

Heerlijk samen met mn (te) gekke nichten hier afgelopen donderdag gegeten. Eten was goed en de service echt helemaal geweldig. Van de gastvrijheid kan menig restaurant nog wat van leren. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 7 juli 2016

send2marcel

Als je voor een vriendelijke prijs ook nog eens lekker wil eten dan ben je hier aan het juiste adres. Het terras buiten nodigt zeker uit om eens lekker te gaan tafelen. Lekker gegeten, verschillende heerlijke vegetarische hapjes, vriendelijke service dit is zeker een aanrader!!

Gegeten op 28 mei 2016

luna23

Via online reservering

Voor het eerst gegeten bij de ouzerie. Verrast door de vele keuzes aan vegetarische tapas gerechtjes. De boerenfeta-salade en de lekker gekruide haloumi was het lekkerste.
De bediening was wat traag en een van de dames had er duidelijk geen zin in, de ander was daarentegen weer zeer vriendelijk. De tweede ronde tapas liet wat lang op zich wachten.
Het eten was prima maar niet spectaculair, maar de afwisseling in gerechtjes was leuk. Opvallend vonden we wel de overheersing van Italiaanse kruiden bij sommige gerechtjes, had minder gemogen. De patatas bravas waren jammer genoeg meer dikke frieten dan Spaanse patatas.
Leuke avond gehad in een relaxte sfeer.

Gegeten op 27 mei 2016

rosemarijndekroon

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij de ouzerie! Aanrader en de wandeling vanaf het centrum waard! (+/- 10 min). Heerlijk buiten gezeten, met een overvolle maag naar huis gegaan.

Gegeten op 27 mei 2016

mblom79

Via online reservering

We hebben vooral visgerechten en vegetarische gerechten gegeten. Maar alles was echt heel erg smakelijk! Het is alleen jammer dat we een beetje buiten het centrum zaten.

Gegeten op 21 mei 2016

Restaurant - 4 maanden geleden

Vriendelijk bedankt voor deze positieve reactie. Erg Leuk. Grt De Ouzerie.

leon29

Via online reservering

Eten was niet bijzonder. Verrassingsmenu van 25 euro bevatte erg weinig eten voor die prijs. Griekse koffie kon niet besteld worden.

Gegeten op 20 mei 2016

Restaurant - 4 maanden geleden

Beste Leon, jammer dat het menu tegen viel. Maar als 25% van de groep geen vlees en vis eet kan je natuurlijk beter zelf je gerechten kiezen i.p.v. een menu van de chef te bestellen. Toen wij wat vega gerechten brachten voor die dames ging de hele groep daarvan eten. Dat was natuurlijk niet jullie ding. Wat de griekse koffie betreft heb je een punt. Sorry hiervoor dat had alles met de drukte van dat moment te maken. Die koffies worden per kopje gezet en in een kannetje per stuk gekookt, met of zonder suiker zoals je misschien weet. Ik hoop dat de toelichting je iets duidelijk heeft gemaakt. Grt De Ouzerie

Lex129

Via online reservering

Leuke plek om s avonds even wat te eten. Eten is prima en veel, bediening persoonlijk en adequaat. Lekker om buiten te zitten.

Gegeten op 11 mei 2016

tonversteeg

Ik ben al meerdere malen bij de Ouzerie wezen eten.
De octopus van de grill en de mosselen uit de oven zijn mijn favoriete gerechten. De bediening is altijd attent en in voor een praatje tevens staat de gastvrouw en gastheer altijd klaar voor zijn gasten.
Dit is een van mijn favoriete restaurants!

Gegeten op 17 april 2016

Schrijf zelf een recensie over De Ouzerie in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over De Ouzerie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.