a TripAdvisor company

foto's van De Ouzerie in Utrecht - 1 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 2 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 3 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 4 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 5 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 6 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 7 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 8 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 9 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 10 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 11 foto's van De Ouzerie in Utrecht - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 232 14 53

Een waar feestmaal

Uit eten gaan bij de Ouzerie in Utrecht is een ware uitdaging. Dit tapas- en mezzerestaurant biedt zo veel keuze uit de heerlijkste gerechten, dat het bijna verplicht is om nog eens terug te gaan. Echt niet kunnen kiezen? Vraag dan om een samengesteld menu en laat je verrassen door een afwisseling van koude en warme hapjes met heerlijke salades.

erickvandeberg

We hebben hier laatst tapas gegeten en de tapas had niks te maken met spaanse gerechtjes het was grieks, ik had meer spaans verwacht eerlijk gezegd en het eten was nogal te machtig je zat snel vol en ik vond het helaas niet zo bijzonder. Voor de rest was de bediening aardig en de decor zag er ook leuk uit.

Gegeten op 5 maart 2015

sandrakokx

Via online reservering

Met een vriendin bij De Ouzerie gegeten op een woensdagavond. Het was niet druk, maar dat was niet storend. Ik wilde al lange tijd gebruik maken van het all-you-can-eat concept, maar de ober wees mij erop dat dit niet voordeliger is als je niet zo veel eet. Dat bleek in ons geval ook te zijn, waardoor wij uiteindelijk door de goede tip van de ober minder geld kwijt waren. Dat is nog eens service!

De rode huiswijn was niet erg bijzonder van smaak en werd in een klein glaasje geserveerd.

Gerechten waren prima. De kwaliteit van de door ons geprobeerde gerechten waren goed op smaak en de porties ook prima. Voor een relatief goedkoop avondje uit zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 20 mei 2015

désirée24

Via online reservering

Helemaal fijn. Uitstekende gastheer en eten, zoals altijd, voortreffelijk! Echt de moeite waard omnet zoals wij hier een stuk voor te reizen.

Gegeten op 23 mei 2015

hidje22

Echt niets is teveel gevraagd bij de Ouzerie! Heerlijke vleesgerechten, zorgvuldig en met geduld bereid. Dit was een heerlijke avond uit, met goed eten, lekkere Griekse wijn en prima service

Gegeten op 24 mei 2015

Suzanna93

Fantastische avond gehad bij de Ouzerie, 5 uur lang genoten van verschillende Griekse en Spaanse gerechten, als favoriet de kipsouflaki buiten de kaart om.Ook de huiswijn is een aanrader :). De bediening is gastvrij en de zaak oogt gezellig en verzorgd.

Wij komen snel een keer terug!

Gegeten op 24 mei 2015

lmkock

Via online reservering

Met z'n tweeën gegeten en gekozen voor de onbeperkt kaart voor €21,50. Gerechten waren saai en niet bijzonder van smaak. De porties waren enorm, wat op zich niet erg is, maar wel als je er vanuit gaat dat je tapas/mezze voorgeschoteld krijgt en verschillende dingen wilt proeven (dat is toch het hele concept..). Dit resulteerde voor ons dus in een boete voor niet opgegeten eten. Hier heb ik normaal gesproken niets op tegen, maar wel als de hoeveelheid eten buitenproportioneel groot is.. Ik zou De Ouzerie niemand aanraden en ik zou er zelf ook niet meer gaan eten. Ik had zeker iets beters verwacht van een Iens Topper 2014.

Gegeten op 29 april 2015

Sannesanne

Een tijdje terug heb ik met een vriendin heerlijk gegeten bij De Ouzerie! De boujournti en midia saganaki waren heerlijk! En ook het vlees, de giros, maar ook het gerechtje buiten de kaart om 'iberico carbonade met Spaanse schimmelkaassaus' was uitermate lekker. Jammer dat we niet zo veel konden eten en al snel vol zaten. De Spaanse huiswijn is ook echt een aanrader. Daarnaast is het personeel erg aardig en maken ze graag een gezellig praatje of helpen ze je met het maken van de beste keuzes.

Gegeten op 14 maart 2015

martin181

Via online reservering

Heerlijk weer gegeten bij de Ouzerie, we komen hier zeker nogmaals eten.
Bediening was goed en vriendelijk, de kaart met Tapas en Mendeze is uitgebreid en heerlijk om uit te kiezen.

Gegeten op 18 april 2015

Micheline123

We hebben er laatst weer met een gezelschap van 7 man gegeten. Het was wederom een groot feest. Héérlijk eten. Veel gerechten zijn versgemaakt, je hebt een grote keuze. Door de 'hapjes'aanpak kun je van meerdere walletjes eten, al naar gelang je humeur, smaak, en trek op het moment dat je daar aan tafel gaat. De (rode) huiswijn is prima. Dat heb ik bij veel andere restaurants wel anders gezien. Water is gratis. Over extra bestelrondjes doen ze niet moeilijk.
De bediening is vriendelijk, en probeert het je naar de zin te maken. De sfeer is gezellig en gemoedelijk. De laatste keer heb ik de kok en het andere personeel in de keuken nog apart uitgebreid gecomplimenteerd. De prijs-kwaliteitverhouding krijgt van mij en mijn mede-dineerders een vette 10!
Ga zo door!

Gegeten op 8 april 2015

12annelies

Via online reservering

Prima restaurant met een ontspannen sfeer.
portie grote goed en vele verse ingredienten.
Ook voor vegetariers een ruime keuze.
Kwa inrichting zou het fijn zijn wanneer er wat aan de akoestiek gedaan zou worden.
Het geluid is erg hard waardoor je zelf ook hard moet praten om verstaanbaar te zijn.
Hele aardige bediening .

Gegeten op 14 april 2015

Schrijf zelf een recensie over De Ouzerie in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over De Ouzerie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.