Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bagels & Beans Haarlem

1. Internationaal

Bagels & Beans Haarlem

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 023 551 45 54

BarbraBar

Dit is vanaf nu zeker mijn lievelingen lunchzaak! Toen we binnenkwamen viel het decor me meteen op, De stijl spreekt me heel erg aan, We werden begroet en zochten een rustige plek waarbij we andere gesprekken niet konden horen. We werden al snel geholpen echter wist ik nog niet wat ze allemaal verkochten dus wilde ik de tijd even nemen. Na een tijdje besloot ik hun champignon burger te nemen met genmaicha thee en coconut juice. Mijn vriendin nam de vegetarische menu. We kregen eerst ons drinken en een paar minuten later de bugels. Mijn bagel was overheerlijk!! De bagel was lekker krokant en de burger was lekker warm een smaakvol. De thee was ook heerlijk, lekker vers. We besloten daarna nog een toetje te nemen, dit werd een cheesecake. Dit vond ik helaas te romig dat ik het niet helemaal kon opeten maar voor de rest was het perfect, we waren zelfs de tijd vergeten. Ik zal er zeker vaker komen!

Gegeten op 10 januari 2014

Dinnersearch

Lekkere ijskoffies hebben ze hier! Genieten maar. Deze moet namelijk goed klaargemaakt zijn anders zijn ze totaal mislukt. En dat krijgen ze bij B&B goed voor elkaar. Leuk ingericht en leuk print servies. Ze hebben oog voor detail..dat maakt voor mij als klant dat ik hier terugkom. Leuke en vriendelijke bediening die ook tijd vrij maakt om even uitleg te geven over andere vragen waar ik als klant/toerist mee kwam. Topper hier! Ook leuk gelegen.

Gegeten op 27 februari 2013

RosettaS

Regelmatig lunchen we bij Bagels &Beans in Haarlem. Thee en sapjes prima, koffie redelijk maar kan zeker beter. Bagels doorgaans goed, vers en precies wat de kaart belooft. Bediening meestal vriendelijk en attent. Toch is de laatste ervaring reden voor ons om een ander adres om te lunchen te zoeken.
Kort de situatie: Bagel carpaccio was niet te snijden of te eten zo taai. Er liep een harde zeen door een aantal plakjes, die ook met ander een scherper kartel mesje niet door te krijgen was. De serveerster, die ik erop aan sprak haalde het broodje zonder opmerkingen op en klaar.
Toen ik later bij het afrekenen aangaf, dat ik het broodje carpaccio eigenlijk niet wilde betalen, kreeg ik van een medewerker de wind van voren. Hoe ik het in mijn hoofd haalde om dat te zeggen. Dat had ik eerder moten aangeven. Ik legde uit, dat ik dat ook gedaan had en dat het broodje terug was gegaan naar de keuken. Zij verzekerde mij, dat het aan mij lag en dat iedereen de broodjes lekker vond. Toen ik aangaf dan toch de hele rekening te willen betalen, maar dat het geen reclame was voor Bagel & Beans, begon ze op luide snerpende toon te roepen alsjeblieft niet zeg, U mag het niet eens meer betalen, ze beet de medewerker aan de kassa toe het broodje van de rekening te halen. En herhaalde nog eens, dat ik fout zat met mijn beoordeling over het broodje. Tenslotte vond iedereen het lekker. De leidinggevende was niet gevoelig voor mijn argument, dat het om een incident ging en dat niet iedereen mijn bestelde broodje heeft geproefd. Ik betaalde en wilde mijn jas aan trekken, maar geïrriteerd kwam het verzoek of ik nog eens wilde luisteren. Er was nl. ook een mevrouw, net als wij vaste klant, die opeens het broodje tonijn niet meer lustte. Dat kwam door haar medicijngebruik vertelde de medewerker. Ik geen zin had om dit verhaal te beluisteren. Het had niets met mij of met het slechte broodje vlees te maken. Ik ben gefrustreerd vertrokken.
Het concept van Bagels & Beans spreekt mij aan, er heerst een gezellige sfeer en de leestafel vind ik een geslaagd middelpunt van deze zaak.

Gegeten op 16 november 2012

Launch

• Goed

Vriendelijke bediening, uitstekend eten, lekkere koffie/thee.
Cacao wordt alleen op verzoek over de cappucino gestrooid, heel prettig!

jax61

• Goed

Altijd lekker de bagels, thee ook prima, lijkt wel wat smoezelig, tafels, etc, beetje kleverig.

Likefood

• Goed

Prima. Wat je verwacht van de formule. Zeer regelmatig gegeten en slechts 1 keer een avocado kunnen vinden waarbij ik nog wat stukjes weg moest snijden. Verder altijd lekker en supervers. Leuke meiden in de bediening en relaxed sfeertje. Muziek is wel drama.

Schrijf zelf een recensie over Bagels & Beans Haarlem in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Bagels & Beans Haarlem. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.