Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Zee-eeterij De Viskêête

1. Vis

Zee-eeterij De Viskêête

1. Vis
  1. Toon telefoonnummer 0113-574318

RichvG

Hier springt de vis zo van de boot op je bord : top dus. Veredelde snackbaraar heerlijk toeven . Gewoon waar voor je geld.

Gegeten op 17 augustus 2014

Zeemannetjes

Heel erg lekker gegeten gamba,'s waren heerlijk en ook heerlijke vis. Maar war wil je de vis springt zo vers op je bord. Het zat helemaal vol maar we kregen toch nog een mooi plekje in de serre. Zeker een aanrader!

Gegeten op 30 juli 2014

panty

Al vele keren hier gestopt onderweg in Zeeland of onderweg naar België(beetje omrijden), maar zeker de moeite(lees eten)waard. Meerdere keren kibbeling plate genomen met frietjes en gemengde sla. Ook vandaag weer super. Mosselen in wijn voor mijn tafelgenoot. Perfect gekookt. En het biertje genaamd "zeezuiper" echt een aanrader. Prijs/kwaliteit goed. Ook de andere visproducten, zoals scholfilet of gebakken mosselen echt goed te pruimen. Bediening netjes en snel. Ook een goed adres voor verse oesters, mosselen, schelpen etc. in de winkel van het restaurant.

Gegeten op 10 maart 2014

EdwinM1975

Gegeten op 12 februari 2014

jaapjaap

Mijn vriendin en ik zijn echte vusliefhebbers en zijn via via bij de viskeete terecht gekomen. De locatie is zeker niet mooi en daarom ook weer gezellig en authentiek. Het grote aanbod is fantastisch, heerlijk verse oesters, goede garnalensalade en de beste slibtongen die ik ooit heb gegeten.

Lekkertje40

Verser dan hier krijg je de vis niet natuurlijk en dat proef je. Combineer met vlotte bediening en een leuke plek, nabij het water en een topbeleving in Zeeland is daar.

Gegeten op 24 november 2013

christophe1

Eten: Verser dan hier kan je de oesters en de mosselen niet eten, en dat ook nog eens voor een lage prijs. Bij de royale portie mosselen met friet, krijg je ook nog eens een mandje met brood en een kommetje rauwkost. De mosselen natuur waren prima klaargemaakt. Alleen jammer dat er ook hier wortelen bij de mosselen worden gedaan, maar dat blijkt iets typisch Nederlands te zijn.

Service: De bediening was correct, vriendelijk en snel.

Decor: Je komt hier niet voor het gezellige interieur, maar voor de lekkerste en meest verse vis en schaaldieren. Het interieur krijgt van mij een 10 omdat het voldoet aan de verwachting.

Gegeten op 24 november 2013

rene95

Na lang wikken en wegen naar de Viskeete in Yerseke. Het is even rijden vanuit het midden van het land. Het restaurant laat zich makkelijk vinden met voldoende parkeerruimte. Bij het betreden van het restaurant of viskeet heb je al direct door hier gaat om eten en niet om flauwe horeca kul. We hadden besproken en werden aan een tafel van 4 in de serre geplaatst. Goede Zeeuwse bediening en wat een heerlijk oesters als voorgerecht. Daarna de drie soorten mosselen genomen, bier, wijn en op Normandische wijze. Aan een nagerecht kwamen we niet meer toe. Wat een genot daar. Daar gaat het om VERS eten en met name vis. Komen we zeker terug

Gegeten op 6 oktober 2013

zeebanket

Bij binnenkomst staan de dames direct klaar met de menukaart(zit amper op je stoel).Wij wilden een voor hoofd en nagerecht.Het duurde bijna 45 min voor we het voorgerecht kregen . Toen ongeveer 1 uur voor het hoofdgerecht.Het eten was prima.Toen vroegen we of het nagerecht iets vlugger kon NIET dus.We zijn teleurgesteld naar huis gegaan en komen niet snel terug. W e waren met 4 personen en het was ook niet vol. Twee tafels na ons
totaal 10 personen hadden eerder ons eten als wij. Dit is echt een geval als hart voor de zaak en klant vriendelijkheid.

Gegeten op 9 oktober 2013

Manonn

Voor verse vis moet je hier zijn!
Hier draait alles om vis.
Andere recencies geven aan dat de inrichting en bediening niet super zijn. Maar dat valt reuze mee, het is geen exclusief restaurant maar dat pretenderen ze ook niet te zijn.
Uitzicht is erg leuk, op de haven van Yerseke.

Heerlijkste mosselen in tijden gegeten.

Gegeten op 10 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Zee-eeterij De Viskêête in Yerseke

Schrijf hieronder je recensie over Zee-eeterij De Viskêête. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.