Zee-eeterij De Viskêête

• 7.5

• 7.6

panty
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al vele keren hier gestopt onderweg in Zeeland of onderweg naar België(beetje omrijden), maar zeker de moeite(lees eten)waard. Meerdere keren kibbeling plate genomen met frietjes en gemengde sla. Ook vandaag weer super. Mosselen in wijn voor mijn tafelgenoot. Perfect gekookt. En het biertje genaamd "zeezuiper" echt een aanrader. Prijs/kwaliteit goed. Ook de andere visproducten, zoals scholfilet of gebakken mosselen echt goed te pruimen. Bediening netjes en snel. Ook een goed adres voor verse oesters, mosselen, schelpen etc. in de winkel van het restaurant.

Gegeten op 10 maart 2014

EdwinM1975
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ten eerste snap ik sommige recensies hier niet helemaal. Er zitten een paar negatieve tussen welke totaal niet met onze ervaring overeenkomt.

Wij waren een weekje weg in Zeeland en vroegen in Goes in een gezellig koffietentje waar we nou het beste goede mosselen konden eten. Het antwoord was simpel. In Yerseke bij de Viskeete.

Van tevoren even gebeld om te reserveren. Vooral vroeg gereserveerd aangezien de openingstijden beperkt zijn. Geen probleem, als je het maar weet.

Bij aankomst, zeer ruime parkeergelegenheid. Wij werden direct netjes in de serre geplaatst. Op zich.. naar mijn mening is het interieur precies wat hoort bij een havenrestaurantje. Simpel, degelijk en naar mijn mening een top locatie omdat je een mooie uitkijk hebt over de schelde.

Bediening: Vriendelijk, vlot en totaal geen klachten.

We kwamen voor de mosselen en hebben die natuurlijk besteld. Het was Super, onwijs vers, royaal en zeer smakelijk.

Jammer dat sommige mensen een andere mening zijn toegedaan maar ons zie je er zeker bij ons volgende bezoek aan Zeeland zeker terug.

Dolly

Gegeten op 12 februari 2014

jaapjaap
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn vriendin en ik zijn echte vusliefhebbers en zijn via via bij de viskeete terecht gekomen. De locatie is zeker niet mooi en daarom ook weer gezellig en authentiek. Het grote aanbod is fantastisch, heerlijk verse oesters, goede garnalensalade en de beste slibtongen die ik ooit heb gegeten.

Lekkertje40
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verser dan hier krijg je de vis niet natuurlijk en dat proef je. Combineer met vlotte bediening en een leuke plek, nabij het water en een topbeleving in Zeeland is daar.

Gegeten op 24 november 2013

christophe1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten: Verser dan hier kan je de oesters en de mosselen niet eten, en dat ook nog eens voor een lage prijs. Bij de royale portie mosselen met friet, krijg je ook nog eens een mandje met brood en een kommetje rauwkost. De mosselen natuur waren prima klaargemaakt. Alleen jammer dat er ook hier wortelen bij de mosselen worden gedaan, maar dat blijkt iets typisch Nederlands te zijn.

Service: De bediening was correct, vriendelijk en snel.

Decor: Je komt hier niet voor het gezellige interieur, maar voor de lekkerste en meest verse vis en schaaldieren. Het interieur krijgt van mij een 10 omdat het voldoet aan de verwachting.

Gegeten op 24 november 2013

rene95
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na lang wikken en wegen naar de Viskeete in Yerseke. Het is even rijden vanuit het midden van het land. Het restaurant laat zich makkelijk vinden met voldoende parkeerruimte. Bij het betreden van het restaurant of viskeet heb je al direct door hier gaat om eten en niet om flauwe horeca kul. We hadden besproken en werden aan een tafel van 4 in de serre geplaatst. Goede Zeeuwse bediening en wat een heerlijk oesters als voorgerecht. Daarna de drie soorten mosselen genomen, bier, wijn en op Normandische wijze. Aan een nagerecht kwamen we niet meer toe. Wat een genot daar. Daar gaat het om VERS eten en met name vis. Komen we zeker terug

Gegeten op 6 oktober 2013

zeebanket
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij binnenkomst staan de dames direct klaar met de menukaart(zit amper op je stoel).Wij wilden een voor hoofd en nagerecht.Het duurde bijna 45 min voor we het voorgerecht kregen . Toen ongeveer 1 uur voor het hoofdgerecht.Het eten was prima.Toen vroegen we of het nagerecht iets vlugger kon NIET dus.We zijn teleurgesteld naar huis gegaan en komen niet snel terug. W e waren met 4 personen en het was ook niet vol. Twee tafels na ons
totaal 10 personen hadden eerder ons eten als wij. Dit is echt een geval als hart voor de zaak en klant vriendelijkheid.

Gegeten op 9 oktober 2013

Manonn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor verse vis moet je hier zijn!
Hier draait alles om vis.
Andere recencies geven aan dat de inrichting en bediening niet super zijn. Maar dat valt reuze mee, het is geen exclusief restaurant maar dat pretenderen ze ook niet te zijn.
Uitzicht is erg leuk, op de haven van Yerseke.

Heerlijkste mosselen in tijden gegeten.

Gegeten op 10 september 2013

Annnbeth
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk concept. We hebben een viswinkel en een fiettentje erbij, laten we de serre uitbouwen tot restaurant. Geen plek voor een romantisch diner maar zeker de plek om je in een oud vissersdorp met havengevoel tegoed te doen aan vis. Wij hadden een voor en hoofdgerecht en ieder 2 drankjes voor 70 tig euro. De kreeftensoep is iets waarvoor ik speciaal afreis naar deze teniet. De vissoep was iets te gebonden. Mosselen en noordzeeschol smakelijk klaargemaakt en met standaard friet en sla geserveerd. Goed pretentieloos eten in een heuse haven omgeving.

Gegeten op 27 augustus 2013

HoiteP
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was een verrassing toen wij aankwamen. Wij waren eigenlijk te laat. De tafels waren allemaal bezet en ook de parkeerplaats was druk. Maar alles ging goed. Er kwam een tafel vrij in de serre. En ik kon de auto in een gaatje prikken van een belg die vertrok. Pas later realiseerde ik me dat we aankwamen na dat de keuken zou zijn gesloten. Maar.... van de vriendelijke dame die ons bediende mochten we nog aanschuiven. In de serre hebben wij met z'n vieren een heerlijk maal gegeten met vooraf vissoep of gamba's gevolgd door heerlijke mosselen. Alles overgoten met witte wijn en dito bier. Alles nog even afgerond met een heerlijke Crème Brule of wat ijs. De zon zakte verder, de wind ging liggen en zeer voldaan hebben wij nog een rondje door de haven gelopen. Een gedenkwaardige afsluiting van ons weekje in Zeeland.

Schrijf zelf een recensie over Zee-eeterij De Viskêête in Yerseke

Schrijf hieronder je recensie over Zee-eeterij De Viskêête. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!