a TripAdvisor company

foto's van Zee-eeterij De Viskêête in Yerseke - 1 foto's van Zee-eeterij De Viskêête in Yerseke - 2 foto's van Zee-eeterij De Viskêête in Yerseke - 3 foto's van Zee-eeterij De Viskêête in Yerseke - 4 foto's van Zee-eeterij De Viskêête in Yerseke - 5 foto's van Zee-eeterij De Viskêête in Yerseke - 6 foto's van Zee-eeterij De Viskêête in Yerseke - 7 foto's van Zee-eeterij De Viskêête in Yerseke - 8

1. Restaurant

1. 8,4 10 1 13

2. 8,5

3. 7,9

Parels van de zee

Bij de visspecialist Zee-eeterij De Viskêête in Yerseke proef je het lekkerste uit de zee. Pareltjes als mosselen, oesters, kreeft, garnalen, salades en allerlei vissoorten. Het visrestaurant aan de jachthaven houdt ook rekening met de iets moeilijkere eter. Je kunt ook smullen van gerechten zonder vis.

luc-de-lombaert

Via online reservering

De kreeft was zalig, enkel ons voorgerecht, trio van gamba, was te snel van de gril gehaald en nog niet gaar, jammer, anders hadden ze van ons een dikke 10 gekregen. Verder zeer genoten van alles en komen zeker nog terug.

Gegeten op 6 mei 2016

bdjong

Via online reservering

Vis was niet vergenoeg doorgebakken. Zeetong moet van de graad loskomen. Dat lukte geenszins. De vis was nog glazig. En ga meer eens fileren als de groente eronder ligt!!
DE ramen waren afgeplakt met tape voor de tocht. Dat was echter niet nodig want we zaten te bakken in de zon. De luxaflex naar beneden doen leek ons geen goed plan gezien de vuiligheid die dan op ons eten zou neerdalen

Gegeten op 1 mei 2016

rondeloos

Hier op 2de Paasdag 28 maart heerlijk geluncht. Vooraf 2 gerookte paling kroketten en de andere personen hadden heerlijke vissoep en oesters. We waren alle drie helemaal verrukt van heerlijkheid.
Daarna een overweldigende Garnalen salade. Laat de salade maar weg, want het was bijna alleen maar garnalen. Wat een heerlijkheid en zo veel.
Voor deze luncht hadden we wel 200 km moeten rijden, maar dat was het driedubbel waard.
Ik zou de volgende keer weer de afstand willen overbruggen om hier te mogen eten.

Gegeten op 28 maart 2016

Adelaar (veg)

Eerlijk vis- en oester restaurant, ook verse krab en kreeft uit eigen bakken. Mooie plek aan de haven. Als je geluk hebt is er plaats in de serre, met uitzicht op de haven en de Oosterschelde. Eenvoudig en goed eten, mooie eigen witte wijn erbij. Vriendelijke bediening, aanrader.

proever2301

Leuk zaakje aan de haven in Yerseke. Goed en vers eten tegen een goede prijs. Je kan hier van alles eten uit de zee. Wij hadden de Bisque en wat kibbeling wat beiden van goede kwaliteit was. Bediening is vriendelijk.

Gegeten op 4 oktober 2015

gingermaine

Er is een "snackbar"-gedeelte, daarnaast een deel met zitjes en daarnaast weer een serre waar je rustiger kunt zitten. De bediening is snel en erg vriendelijk. Een groot keus aan gerechten. Iedereen kan hier een perfecte keus maken. Vanwege de open keuken kan het wel erg warm zijn in het restaurant. Erg toegankelijk om je hond mee te nemen in het restaurant!

Gegeten op 25 september 2015

rondeloos

Hier op vrijdag 18 september met vier personen geluncht. Drie maal mosselen naturel en één maal gebakken mosselen met brood. Wat waren de mosselen heerlijk en mooi groot. Ook de sauzen die hierbij werden geserveerd zijn zacht van smaak en gewoon erg lekker.
De bediening is vriendelijk en attent en weet je op je gemak te stellen.
Omdat we hier een salade van garnalen zagen langskomen, waarvan we de indruk hadden deze echt lekker moesten zijn, zijn we op zondag 20 september hier wedergekeerd en hebben hier een verrukkelijke salade met Hollandse garnalen gegeten. Je kan beter zeggen garnalen met salade, want de hoeveelheid was echt overweldigend.
De smaak is verrukkelijk en de garnaaltjes waren erg klein, maar daardoor buitengewoon lekker.
Als klap op de vuurpijl hebben we nog een heerlijke bak met vissoep meegenomen ( van de counter) en deze op zondagavond thuis op de bank genuttigd. Wat een heerlijke soep en wat een verrukkelijke smaak. Echt een visgelegenheid om terug te keren en te genieten van al die overheerlijke vis(gerechten)
Jammer dat Zeeland en vooral Yerseke

Gegeten op 18 september 2015

betulskali

Prima verse vis eten, niet al te veel opsmuk, maar het gaat ook om de vis. Menu is afhankelijk van de dagvangst, maar wij vonden dat er voldoende keus is. Service is ook prima. Geen haute cuisine, maar simpel. Wel vers en dat is belangrijkste

Gegeten op 12 oktober 2014

Andrea-r

Afgelopen vrijdag 28-11 hebben we samen met mijn ouders heerlijk gegeten bij de viskêête! Mijn ouders zijn hier al een paar keer geweest en waren erg tevreden! Wij snappen het! Verse producten, heerlijke frietjes en aardige dames die kwamen serveren. Kortom hier gaan we vaker naar toe!

Gegeten op 28 november 2014

PeterSimone

Een heerlijk gewone zaak zonder capsones. Lekkere kokkels en vongole als voorgerecht, verser kan bijna niet. Daarna allebei een zeetong, gewoon goed en een heerlijk dessert. Wanneer je in de serre wilt zitten dien je ruim van te voren te reserveren. Verder wil men dat je uiterlijk 19 uur binnen bent, anders loopt het mis met de keuken.bediening is vriendelijk, zonder te overdrijven.
Wij waten helemaal tevreden.

Gegeten op 22 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Zee-eeterij De Viskêête in Yerseke

Schrijf hieronder je recensie over Zee-eeterij De Viskêête. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.