Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Vapiano Rotterdam (Binnenrotte) in Rotterdam - 1

2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 010 412 98 72
  2. www.vapiano.com

martha8

Heerlijk gegeten. Eten moet je zelf bestellen het wordt ter plaatse klaar gemaakt. Ik had een prima salade Nicoise. Nee stond niet klaar op een bordje. Alle ingrediënten worden toegevoegd waar je bij staat. Eitje wordt gesneden enz. Verse ciabatta erbij.
Mijn vriendinnen namen Gorgonzala E Noci en zaten te smullen. Cappucino smaakte goed. Voor de prijs hoef je thuis niet te koken!
Een maal onaardig te woord gestaan, dat maakten de andere medewerkers weer goed. Die waren gastvrij.

Gegeten op 18 december 2014

RoelandFotograaf

Het was druk toen we binnen kwamen, wat een goed teken is.
Wat niet goed is, is dat alle vrije tafels bezet waren door heel veel lege borden, dienbladen, etc.

Service voor wat betreft bereiden eten is goed, maar 1 iemand extra inzetten om die tent schoon te houden is niet duur, ik was bijna weggelopen omdat het zo vol en vies was!

Eten en drinken is goed, en het geheel is goedkoop te noemen!

Gegeten op 22 augustus 2014

ijsberg

Voor lunch een BBQ chicken pizza en carpaccio besteld, wat betreft de pizza; saus was matig (tomatensaus?) verder was er maar beperkt kip (zie paar stukken). Carpaccio was flauw en combinatie met champignons valt tegen in praktijk. Service was wel goed, snel en vriendelijk geholpen. Al met al matige ervaring.

Gegeten op 25 augustus 2014

Pierredelamontagne

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Er worden veel verse ingredienten gebruikt, alles wordt recht voor je bereid zodat je ziet dat er echt verse ingredienten gebruikt worden. Leuk concept. Het eten is lekker voor even buiten de deur eten. Grappig detail aan het interieur is het feit dat de snoeren van de lampen op de tafel weggewerkt zijn in een tafelpoot direct de vloer in. Struikelen over een draad is er zo niet bij.

Gegeten op 28 juli 2014

NenSJM

Goed en lekker. Zeker de pizza's zijn aan te raden. Heerlijk eten en volop keuze. Vriendelijk personeel en een goed concept. Het proberen waard! Ook met (kleine) kinderen een aanrader.

Gegeten op 21 april 2014

Lekkeh

Leuk, mooi ingericht restaurant goeie sfeer en vriendelijk personeel, De gerechten zijn goed, je moet wel eventjes wachten maar je eten wordt ook alle minute voor je bereid en je kan zelf aangeven wat je wel en niet in je pasta wil.

Alles bij elkaar heb ik erg lekker gegeten en helemaal voor de prijs.

Gegeten op 1 maart 2014

sara85

Met een groep van 10 hier gegeten ter ere van het vrijgezellenfeestje van een vriendin. We hadden de mazzel boven een lange tafel aan te treffen die wat afgelegen van andere tafeltjes lag. Hier konden we mooi met z'n allen zitten, wel staan er krukjes en dat ga je wel voelen aan je rug.
Het concept van zelf eten bestellen beneden werkt niet zo fijn met een groep, er zijn telkens mensen van tafel. Ik heb een pizza met rauwe ham besteld, smaakt echt prima en is rijkelijk belegd. Nadeel van zelf bestellen is dat je ook niet zo snel naar beneden loopt voor een drankje.

Gegeten op 22 maart 2014

IVI73

Wel vaker eten wij "even" een hapje hier, tot op heden altijd pizza. Het is een mooi bijklets moment met een vriendin omdat je altijd even moet wachten op je eten. Grappig het concept het zelf bestellen, drankje mee nemen naar tafel en met een knipper apparaatje tot die de melding geeft dat je eten klaar is wat je zelf mag afhalen. Het team bij de pizza oven werkt met plezier dat straalt er van af, ze maken een kort praatje of een grapje en maken heerlijk en verse pizza's. Meestal neem ik een glas rosé erbij, die wordt royaal ingeschonken en is zeer rijk van smaak wat de pizza extra goed doet. Ook de toetjes zijn goed, je kan zelfs kiezen uit een kleine variant en een grote. Je weet in dit restaurant dat je veel zelf mag/moet doen en daar is de prijs ook naar, ik vind het leuk om te zien hoe het werkt en door de versheid en de kwaliteit met het kleine prijsje eten wij er vaker en graag.

Gegeten op 13 maart 2014

Vallie

heerlijke simpele pasta en pizza zoals ze horen te zijn!
Wij gaan zeker nog eens terug.
Als is de indeling etc wel wat rommelig en chaotisch

Gegeten op 5 maart 2014

eleonora2

Elke keer wordt ik verrast door de vriendelijke koks, ik eet altijd pasta, de ingredienten verschillen maar het is altijd lekker, sommige vergeten wel te vragen of je er brood bij wil en moet je er zelf om vragen, de salades zijn ook niet te versmaden mede te danken aan de ruime keuze van dressings.

Gegeten op 2 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Vapiano Rotterdam (Binnenrotte) in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Vapiano Rotterdam (Binnenrotte). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.