a TripAdvisor company

foto's van Vapiano Rotterdam (Binnenrotte) in Rotterdam - 1 foto's van Vapiano Rotterdam (Binnenrotte) in Rotterdam - 2 foto's van Vapiano Rotterdam (Binnenrotte) in Rotterdam - 3 foto's van Vapiano Rotterdam (Binnenrotte) in Rotterdam - 4 foto's van Vapiano Rotterdam (Binnenrotte) in Rotterdam - 5 foto's van Vapiano Rotterdam (Binnenrotte) in Rotterdam - 6

Vapiano Rotterdam (Binnenrotte)

2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 010 412 98 72
  2. www.vapiano.com

foodloes

Op zich geen slechte sfeer bij deze Vapiano. Je wordt vriendelijk ontvangen en de inrichting is ok. Ik ben echter niet dol op dit concept. Het feit dat je in de rij moet staan voor je eten vind ik al niet geweldig, maar dat je per "voedselgroep" een afzonderlijke rij hebt is echt onhandig. Daardoor had in dit geval de ene tafelgenoot zijn eten 25 minuten eerder dan de andere. Dat vind ik erg ongezellig.
Bovendien zijn de roosters boven de pannen waar de pastasaus wordt bereid zo vies (en is de ventilatie zo slecht) dat de viezigheid van de roosters de pannen indruppelt. Grote druppels grijsbruine drap in de saus... Ik heb mijn pasta dan ook afbesteld en heb een salade genomen.

Gegeten op 14 augustus 2015

edward34

Vapiano, is er heel erg leuk , Mij lieveling eten is pizza van tonijn, ik vond de bediening heel erg goed heel vriendelijk, leuke mensen, ik voelde me welkom, de eten was heel erg lekker, de restaurant zag heel mooi uit netjes schoon, Gezellig

Gegeten op 31 juli 2015

Saphira2015

Totaal niet duur. Heerlijk eten! Ook is het fijn dat de bediening komt vragen of je nog iets wilt drinken en of je nog een dessert lust. Het is lekker ruim binnen.

Gegeten op 11 juni 2015

Roosje29

Ik kom hier al jaren. Vreselijk lekker eten! Het leuke is dat je zelf ingrediënten kunt toevoegen aan je pasta of pizza. Heerlijk vers stokbrood en op tafel olijfolie en basalicum. Het enige nadeel is een half uur in de rij staan bij de pasta, maar dat is de pasta wel waard. Het is heerlijk uiteten voor een lage prijs. Kortom aanrader als je het niet erg vind om in de rij te staan.

Gegeten op 10 juli 2015

Mw de Lange

Vanavond gegeten bij Vapiano in Rotterdam. Op ons menu stond pasta Carbonara en pizza gorgonzola. Daarnaast nog 2 kleine salades en bruschettas.
Het was veel te veel. Bruschettas waren niet geroosterd, dat had lekkerder geweest. Van de 2 salades was de ceasar het lekkerst. Pasta was verrukkelijk, vers klaargemaakt en lekker pittig (pimento was optioneel) pizza gorgonzola was fenomenaal. Lekker dun, verfijnd van smaak. Beter dan van de gemiddelde pizzeria. Als je ingesteld bent op self service en gewoon een vlotte smakelijke maaltijd wilt ben je hier goed!

Gegeten op 6 juli 2015

Marceln

Zaterdag na het shoppen even wat gegeten bij Vapiano. Mijn vriendin nam risotto met gorgonzola, ik nam de pizza gorgonzola. Beide gerechten waren erg lekker en vol smaak, we gaan hier zeker nog eens eten! Qua bediening kan het wel wat leuker. Je moet zelf je pizza halen, en kunt dan aan tafel wachten tot je buzzer afgaat. Voor de pasta'en risotto moet je blijven wachten. De kok die ons hielp straalde geen enkel enthousiasme of plezier uit. Er kon geen boe of bah vanaf. Ook andere koks zag ik er uitgeblust bij staan. Dit is het grootste verbeter punt. Je krijgt nu bijna het gevoel dat je de koks tot last bent en ze stoort tijdens het niks doen.

Gegeten op 20 juni 2015

samirxix

Mijn vriendin en ik komen vaker eten bij Vapiano en kiezen altijd hetzelfde gerecht. De pasta scampi met tomatensaus. Hele fijne pasta met bijvoorbeeld Linguine of Campanelle als pastasoort. Het eten vinden wij altijd heel lekker en de mogelijkheid om het eten mee te nemen is ook een pluspunt. Je moet wel bekend zijn met het concept en er geen problemen mee hebben alles zelf te doen, al valt dit natuurlijk reuze mee als je gewoon lekker eten voorgeschoteld krijgt. De kok was ietwat afwezig, maar heeft een lekkere pasta klaargemaakt. Al met al komen wij, zeker voor de prijs die ze hanteren zeker terug!

markstuurman

Na eerdere goede ervaringen bij de Vapiano keten, hier weer eens gegeten. Op zich ben ik meestal tevreden, ondanks de lange wachttijden die je soms hebt voor het eten. Deze keer echter was echt niet best. Ik had een pizza calzone en toen deze na lang wachten eindelijk kwam, was het deeg nog rauw aan de bovenkant. Toen ik terug ging om te vragen of hem konden afbakken, deden ze alsof ik een enorme gunst vroeg. Geen excuses of niks. Na het afbakken is de korst niet zo lekker als hij hoort te zijn, geen goede ervaring dus. Al met al kan ik Vapiano wel aanbevelen, maar alleen als het niet te druk is.

RonHofman

Heerlijk gegeten bij Vapiano. Leuk om ook te zien hoe alles klaar wordt gemaakt en de keuzes die je krijgt, maar............wat een slechte service van de kok die onze maaltijd bereidde. Het leek wel of hij met een wedstrijd mee deed, zonder te beseffen dat er naar hem gekeken werd. Nogmaals, het eten was heerlijk. Maar uit eten gaan is meer dan alleen goed eten in een mooie omgeving. Het is ook je zelf gast voelen en het gevoel krijgen dat men het leuk vind dat je langs komt. Deze kok snapte daar helemaal niets van. Hij ging op de automatische piloot en vroeg alleen het hoog nodige en dat was het dan. Hij had er geen idee van dat gasten voor inkomsten zorgen waarvan hij zijn salaris krijgt. Wij gaan vaak uit eten, maar zo erg als deze man aan het werk was, heb ik nog nooit eerder gezien. De rest van de medewerkers gedroeg zich voorbeeldig, dus daar geen verkeerd woord over.
Een tip voor het management van Vapiano: Laat het personeel weten dat er altijd op ieder tijdstip een mysterie gast uit de eigen organisatie kan langs komen. Misschien dat die kok zijn ogen dan open gaan.

Gegeten op 27 april 2015

kevin58

Prima eten voor prima prijs. Keuze uit diverse soorten pizza en pasta's. Na je bestelling krijg je een apparaatje mee die afgaat als je bestelling klaar is, dan kan je je eten zelf op gaan halen. Nadeel is wel, als je met een groep bent, je niet gelijktijdig je eten hebt. Netjes en modern ingericht.

Gegeten op 3 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Vapiano Rotterdam (Binnenrotte) in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Vapiano Rotterdam (Binnenrotte). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.