El Mamma

• 6.0

• 6.1

Art_en_Shan
  • Recensies in de laatste twee jaar

El Mamma is geen restaurant maar meer een soort Shoarma tent. Prima om bestellingen te plaatsen en die te laten bezorgen.

Het eten is goed te doen, maar niet speciaal. Het verschilt niet met andere soortgelijke restaurantjes.
De service is ok, het is een kleine tent, je hoeft alleen om te kijken en er staat iemand bij je tafel.
Decor is vrij eenvoudig..Prima restaurant om als man in je eentje aan te doen..LOL..

Gegeten op 17 juli 2013

Tw
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gegeten met groupon aanbieding met 6 personen. Kregen vlees voor 4 personen en inderdaad wat ook al eerder las 1 bakje knoflooksaus voor 6 personen. Het was zo gezegt onbeperkt maar niemand die aanstalten maakt om je nieuwe bestelling op te nemen. Heb hier al vele eerdere malen gegeten, maar dan zonder groupon. Dan zijn het gewoon goede porties, dat groupon verhaal is gewoon oplichting. Ze verlenen totaal geen service en als je ze er op aanspreekt krijg je een vaag verhaal over dat niet iedereen even veel eet, pure onzin. Hij probeerde ons tevreden te stellen met een flesje wijn. Kan toch niet!, kom voor een goede maaltijd, dan verwacht ik die ook. Kortom el mamma is een vaste klant kwijt! Geloof niet dat dit de essentie is van nieuwe klantenbinding d.m.v groupon, dan moeten jullie het toch echt anders aanpakken

Gegeten op 30 juni 2013

Icebergdh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag met 4 man gegeten kwamen binnen zijn gaan zitten en werden vriendelijk geholpen door jongen die ook bezorger was met een bon van groupon om is kennis te maken met el mamma.

Kregen drinken in blikjes zonder glas eten op tafel shoarma en kipfilet lekker en warm sparibs en gehakt niet zo en koud.

Moesten vragen om bestek vragen om een bakje knoflook saus waren met ze 4 en 1 bakje saus werd niets gevraagd of lekker was of nog iets wilden drinken.

Zelf nog om drinken gevraagd kregen weer blikjes vroegen of we nog een broodje shoarma mochten .nu voorruit dachten weet je wat we gaan maar toen werd ons ook verteld buiten de colatjes ook nog de broodjes en de extra knolooksaus te betalen vroeg meen je dat en werd ja gezegd zeg 1 bakje saus met ze 4 en? En een los broodje
Hmm..maar betaald en gedacht hier nooit meer heen

Shoarma en kip niet slecht bediening en wat ze beloven via groupon wel

Gegeten op 25 oktober 2012

bruuslee
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heb hier vorige week zaterdag gegeten. Nooit meer.
Buiten een bord met onbeperkte spareribs voor 13,95 euro.
Dus wij met zijn 2-en duidelijk aangegeven dat wij voor onbeperkte spareribs kwamen. Eerste spareribs gekregen. Daarna extra besteld (was wel beetje zwart aangebakken). Daarna kregen we een halve sparerib. In de tussentijd was het drukker geworden en stonden er 8 mensen buiten te wachten. Kregen we te horen dat er geen onbeperkte spareribs zijn en dat het max 2 uur is. Hij praatte een beetje vreemd en wou ons duidelijk weg hebben. Hij zei ook geen spareribs meer.

Met die vent valt gewoon niet te praten. Toch maar netjes de rekening betaald.. zie ik dat de drankprijs 2,50 is geworden. De vorige keer (nog geen maand of 2 geleden was het nog 2,00 euro). En zie ik op de website van hun andere locatie dat de spareribs daar 19,95 euro is. .. .. Dus flink gestegen qua prijzen en dan voordoen dat je met Groupon met Korting eet. Niet Dus. Slechte Service, Onvriendelijk en Asociaal!!

Ik kom hier dus nooit meer terug!!

Gegeten op 13 oktober 2012

gerard48
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten via croupon met 4 personen .Alles werd wel op 1 schaal geserveerd maar was ruim voldoede.
Vooral de spareribs waren heerlijk en bediening was erg vriendelijk

Gegeten op 14 augustus 2012

Mo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag hier gegeten met 4 personen.

Mix grill: we hadden gekozen voor kipfilet, rundergehakt en kip-shoarma.

Het rundergehakt was erg droog en die vonden we allemaal niet lekker en die lieten we dan ook staan.

De kipfilet was goed gaar maar helaas was de marinade zwart gebakken en dat was erg jammer want dat moesten we eraf snijden. Omdat het erg druk was kregen we ook niet de kans om dat te melden. Jammer...want aangebrand vlees eten wij echt niet op.

De kip-soarma was heerlijk!!

Alles was geserveerd op 1 schaal en dan lag op de schaal eerst ribbel-frites die ook lekker was en daar bovenop al het vlees.

We kregen er wel een warmhoudplaatje bij en dat was een pluspunt.

Groot nadeel was dat alles op 1 schaal was geserveerd. Als je frites wou dan moest je eerst het vlees weer verhuizen etc.

Het grill-house was erg klein en ook was er nog een bar waar mensen afhaalgerechten konden kopen. Ook waren er nog gokkasten. De tafeltjes waren veel te klein en stonden bijna aan andere tafeltjes vast en dat was niet prettig.
Al met al geen gezellig restaurantje maar meer iets voor een snelle hap en dan snel wegwezen.

Kort samengevat: kip-soarma en frites waren lekker en meer moet je er maar niet eten.

Niet voor een 2e keer bij deze El Mamma op de Steenlaan in Rijswijk

Gegeten op 5 augustus 2012

ed3

• Goed

Goede en snelle bediening. Ook fijn dat je er laat op de avond nog zonder zeuren een lekkere hap kan halen. De shoarma is perfect. De spareribs zijn de top!

SBTLin

• Goed

Via Groupon terechtgekomen, bij de Boogaard. Vriendelijk personeel, eten kwam best rap, stokbroodje erbij, drinken op tijd. De spare ribs zijn geweldig!
Jammer dat het op een gegeven moment stervens druk werd en er maar een ober was voor 30(!) man. Die arme man liep zijn benen uit zijn lijf...... Daardoor hebben wij niet heel veel meer besteld, maar het eten was supertop, onze aanrader is de zoet/pittig mix, wow!

Rat77

• Slecht

Via Groupon zijn we hier met 4 personen gaan steengrillen, we hebben 45 minuten moeten wachten voordat het (diepgevroren) vlees werd opgediend. eerste schaal met vlees bestond uit kipfilet, kalkoenfilet, mergezworstjes, kebab en varkenslapjes. binnen korte tijd was dit geconsumeerd waarna de 2 schotel werd gebracht (all you can eat), helaas bestond dit nog alleen uit kip en kebab!!! eigenaar van de tent was ook niet behulpzaam en keek bijna met lede ogen toe hoe zijn omzet in rook op ging.
Conclusie: zeer slecht deal via Groupon, diepgevroren vlees en uiteindelijk een zeer hoge rekening voor paar drankjes. nooit meer bij El Mama.

• Goed

Ik heb een lekkere lamsshoarma-schotel. Ik heb nog nooit zo'n fijngesneden shoarma gegeten. Het ziet vanbinnen gezellig uit, vanwege Western look en er is een ontspannen sfeer, mede door de gastvrijheid van het personeel.

Schrijf zelf een recensie over El Mamma in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over El Mamma. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!