ITALIA

• 7.9

• 8.0

hhsinnem
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij dit restaurant vlogen afgelopen dinsdag de pizza's met stapels tegelijk de deur uit. Kennelijk niet alleen vanwege korting bij afhalen op dinsdag, want de pizza's die we in het restaurant aten waren voortreffelijk. Toch nog 1 nare nasmaak, want waar de pizza's prima geprijsd zijn vonden we de drankjes dat niet: 2,40 Euro voor 0,2l frisdrank! En 2,25 Euro voor een kopje thee. We zijn toch niet op Schiphol?

Gegeten op 6 augustus 2013

patriciadenise
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel erg goed! De pizza's zijn heerlijk! Ik vind ze zelfs de lekkerste die ik ooit gehad heb in Nederland, maargoed, mijn mening natuurlijk. Maar ze zijn vers, er zitten genoeg ingredienten op, zijn lekker pittig en hebben een lekkere dunne bodem. Ook de pasta's en lasagne zijn erg lekker. Het restaurant is gezellig ingericht

Peter H.

• Slecht

Bediening: niet onaardig maar nauwelijks in staat een bestelling op te nemen, laat staan hem ook goed door te geven aan de keuken.

Kwaliteit:
* salade caprese met saaie Hollandse tomaten en goedkope mozarella, dus nauwelijks smaak;
* chorizo met mosterdsaus bleek te bestaan uit goedkope baardworstjes met een kwak mosterd;
* tagliatelle quattro formagi bevatte eigenlijk weinig meer dan wat gesmolten Goudse en room;
* tortellini al forno was qua saus en bereiding niet eens al te slecht, alleen waarom van die naar goedkope supermarkt-tortellini smakende pasta?

Prijs: afgezet tegen de kwaliteit van het gebodene VÉÉL te hoog.

Jammer, dit was onze eerste kennismaking met 'Italia' maar zeker ook de laatste.

lionking

• Matig

Bediening vriendelijk en goed. Pizza had een tomaten/kaas-basis die tot een soort pap vermengd was. Al met al matig. Ook zie je hier dat je sfeer niet kan afdwingen met een tiptop inrichting. Het had 't gewoon net niet. En dan toch behoorlijk aan de prijs. Het is dat we honger hadden...

Schrijf zelf een recensie over ITALIA in Nunspeet

Schrijf hieronder je recensie over ITALIA. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!