Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Sushi Wang in Utrecht - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 223 28 23

Tantelienz

Heerlijke sushi, goed vers. Niet altijd even strak gerold, maar dat doet niets af aan de smaak. Eigenlijk haal ik altijd af, het restaurant zelf is weinig uitnodigend.

Gegeten op 19 december 2013

sboo

Ik heb hier laatst weer eens gegeten. Dit restaurant staat bekend om uitstekende sushi en er zitten dan ook altijd mensen te eten. De vorige keer dat ik hier at, enige tijd geleden, had ik geen zin om na te denken en bestelde (dus) een combinatiemenu. Toen viel me op dat, hoewel het allemaal best smaakte er wat onvolkomenheden in zaten: met name van de gefrituurde zalm, courgette en pompoen (geloof ik) zag ik de zin niet helemaal. Deze keer in dezelfde valkuil getrapt (lees dan ook je eigen recensie!). Wederom die groenten... Volgende keer echt sushi! Verder smaakte alles overigens prima, bedieding vriendelijk en het restaurant zelf, zeker voor een Sushirestaurant niet slecht ingericht.

Gegeten op 9 december 2013

NicolineP

Wij komen hier al 2 jaar en na bijna alle sushi restaurants in Utrecht geprobeerd te hebben is en blijft Sushi Wang toch echt de beste sushi serveren!
Super vers, lekkere smaakcombinaties, zeer vriendelijke bediening (ze herkent ons inmiddels al ;-) en vooral extreem lekker.
Absoluut een aanrader! (en ja, er lopen wel continu bezorgers in en uit als je tussen 18:00 en 19:30 uur hier eet...)

Gegeten op 2 oktober 2013

Frenkie's choice

Bestel hier regelmatig sushi na een goede eetervaring in het restaurant zelf. Van de ongeveer 10 keer dat ik hier sushi heb besteld was het eten slechts een keer wat minder goed (taaie lamskarbonade en taaie coquilles in de wasabi hotategai roll). Alle andere keren was het eten subliem. Uitstekende en snelle bezorgservice. Mijn favorieten bij Sushi Wang: tuna kappa roll, wasabi hotategai roll en de yakiudon (noodles). Reken er wel op dat je voor 2 personen minstens 40 euro kwijt bent voor een maal. Maar het is het waard.

Gegeten op 7 oktober 2013

bas108

inrichting eenvoudig (vergelijkbaar met een buurt-chinees). de kwaliteit van de sushi is echt top. wordt niet veel beter en sterker, niet vaak zo tegen gekomen. originele varianten en ruime keus. aardige en vriendelijke bediening. aanrader.

Gegeten op 8 oktober 2013

Juweeltje43

Veel keuze uit heerlijke sushi..verse vis..en inderdaad moet je je niet storen aan de bezorgers die in en uit lopen!! Door de vele bestellingen, is het wachten op je menu soms ( te ) lang, maar het is het wachten wel waard!! Nog nooit zo lekkere sushi gegeten!!

Kas Culinair

Soms moet je je ogen sluiten en gewoon lekker eten. Gisteren hier aangekomen omdat de recensies aangeven dat hier goede sushi gemaakt zou worden. Je zit letterlijk naast de brommerhelmen van de bezorgservice, het interieur is van een doorsnee snackbar met Japanse tonen, maar zoals gezegd, soms moet je gewoon je ogen sluiten en eten want dat kan je hier goed! Geweldige sushi, kakelverse vis, frisse smaken en goede combinaties. In onze ogen absoluut de beste sushi van Utrecht.

Gegeten op 23 september 2013

Mirren

Uitstekende Sushi met zorg bereid en mooie presentatie. Softshell crab is favoriet en mooie stevige, smaakvolle Sashimi. Fijne sushi voor een fijne prijs.

Gegeten op 8 september 2013

ccvk

De favoriet van ons! Heerlijk eten. De bediening is aardig en correct. Heerlijk om iedere keer je keuze te kunnen maken en het allemaal heel vers te proeven. Heel iets anders dan de all you eat formules. Het zaakje heeft de japanse sfeer en richt zich niet op trendy en lounge. Voor ons is dit de beste japanner die wij kennen.

Gegeten op 2 augustus 2013

jp86

Heerlijke sushi, je proeft dat alles zeer vers is. Echter, we waren hier op een zondagavond en moesten ongelooflijk lang op ons eten wachten. Sushi Wang bezorgt ook, dus misschien is hun bezorgservice op zondag sneller.

Gegeten op 7 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Sushi Wang in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Wang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.