• foto's van Sushi Wang in Utrecht - 1

• 7.9

• 6.9

Fred/Maleen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier afgelopen zondag met z'n vieren gegeten, en het was weer als vanouds.. We vonden alles lekker, maar vooral van de sashimi hebben we erg genoten. Goede kwaliteit zalm (en tonijn) supervers, en dat proef je. De gastvrouw weet over ieder gerecht wel wat te vertellen, denkt met je mee vwb je keuze, en is heel vriendelijk en attent.
Wij komen graag weer terug!

Gegeten op 24 maart 2013

Viewtje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Inmiddels bestellen we al twee jaar lang, zeer regelmatig, eten bij Sushi wang. Het eten is elke keer weer van top kwaliteit, de rijst is heerlijk op smaak en temperatuur. De vis is super en heeft een geweldige smaak, zelfs de tonijn die soms nog wel eens droog kan zijn. En ik ben dol op de sojabonen! Wij zijn en blijven hier graag vaste klant!

Gegeten op 9 maart 2013

Jackhan155
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi restaurant, lekker eten, sushi is vers en gevarieerd. Bediening is vriendelijk en behulpzaam, het geeft een goed gevoel om hier te zitten. Aanrader!

Gegeten op 20 december 2012

thifa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Probably my favorite sushi place in Utrecht. Excellent for those who like sushi but want to scape from the regular stuff. Their fusion style brings a very unusual style for their dishes and ingredients are very fresh!

Everything from our first dish to the last bite of the desert was a treat. Presentation of the dishes are always very pleasing and wasabi ice cream was a good surprise!

I just wished they had more reserved tables. My boyfriend and I felt a bit trapped among so many people packed so close together.

Gin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als sushi liefhebsters is dit zeker een favoriet restaurant. Het is er gezellig en natuurlijk is alles supervers. De bediening is zeer vriendelijk. Kortom, een aanrader.

sboo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al talloze malen voorbij gereden en gelopen, maar hier nog nooit gegeten, tot vandaag. Een relatief klein, ietwat donker Aziatisch fusion-restaurant, zeker niet ongezellig overigens. Hoewel de beschikbare ruimte beperkt is, staan de tafeltjes toch behoorlijk ver uit elkaar, hetgeen een gevoel van rust creëert, een absoluut pluspunt. Omdat vanavond vooral in het teken van bijpraten stond, kozen we voor makkelijk: een samengesteld menu, in plaats van losse (sushi, sashimi etc.) gerechtjes. Het menu bestond uit een behoorlijk aantal kleine gerechtjes, beginnend met een soep met tofoe, daartussen allerhande vis-, vlees- en vegetarische hapjes, gevolgd door een dessert bestaande uit vanille-ijs. Alles vers, behoorlijk goed op smaak, helaas hier en daar een missertje (gefrituurde zalm en courgette... waarom, smaken gaan totaal verloren). De witte huiswijn, een Zuid-Afrikaanse chenin blanc, op zich smakelijk, wellicht iets te veel zuren voor een ideale wijn-spijscombinatie, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Al met al een smakelijke maaltijd en een prima avond.

Gegeten op 29 juli 2012

Proever42018
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke sushi. Vooral (onder meer) de zalmsashimi, de maki roll met avocado en kaviaar en de gyoza. Muziek was niet helemaal wat je in zo'n plek zou verwachten en het was misschien iets te rustig (vanwege het lekkere weer buiten), maar als je gewoon voor het lekkere eten gaat, probeer 't dan zeker eens.

Viewtje

• Uitstekend

Al een paar keer de Sushi laten bezorgen, maar het is altijd van perfecte kwaliteit. Alles is vers en dat proef je ook, de zalm smelt weg op je tong! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

DB

• Uitstekend

Gisteren weer heerlijk gegeten bij Sushi wang. Wat is de sushi toch heerlijk daar. Je proeft dat alles vers is. We hadden dit keer het wang menu genomen. Dit menu is uitgebreid en verrassend gevarieerd. Ben blij dat sushi wang geen all you can eat concept heeft. De sushi is daar niet altijd vers. Sushi wang is echt een aanrader als je heerlijk sushi wil gaan eten. De kaart is zeer gevarieerd. En er is voor ieder wat wils.

rezakafka

• Uitstekend

Vandaag sushi thuis laten bezorgen. Bezorging was snel en bezorger was vriendelijk. De prijzen zijn weliswaar aan de hoge kant, maar daar tegenover staat wel uitstekende kwaliteit sushi; de vis was vers en heerlijk mals. De tempura roll van gefrituurde gamba en avocado was bijzonder lekker.

Schrijf zelf een recensie over Sushi Wang in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Wang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!