a TripAdvisor company

foto's van Sushi Wang in Utrecht - 1 foto's van Sushi Wang in Utrecht - 2 foto's van Sushi Wang in Utrecht - 3 foto's van Sushi Wang in Utrecht - 4 foto's van Sushi Wang in Utrecht - 5

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 223 28 23

frankvanmeurs

Via online reservering

Erg goede sushi. Inderdaad lopen er, zoals ook in andere recensies is vermeld, koeriers af en aan door het restaurant, maar dat was niet heel storend. Hooguit was de sfeer en aankleding in zijn algemeenheid wat karig. Dat wil zeggen, vrij sober en bij gebrek aan andere gasten lijkt het restaurant meer een afhaalrestaurant met wat tafeltjes waar je eventueel ook eten kan dan omgekeerd. Dat alles doet echter niets af aan de kwaliteit van het voedsel.

Gegeten op 7 oktober 2015

Frits_

Via online reservering

Afgelopen donderdag hier met z'n drieën gegeten. Voor de tweede keer. De sushi was erg goed en met veel variatie. Je proeft dat het vers gemaakt is. De eend is ook een aanrader.
De bediening was snel en vriendelijk.

In een eerdere recentie lazen wij over de bezorgservice die steeds door het restaurant loopt. Hier hebben we maar weinig van gemerkt. Het was zeker niet storend.

Wij komen graag weer terug!

Gegeten op 27 augustus 2015

jones

Via online reservering

Heerlijk eten, veel leuke nieuwe gerechtjes, prima bediening, aardig en behulpzaam, interieur erg donker en de koerier die hele tijd in- en uitloopt is ook beetje jammer. Maar nogmaals: eten erg goed!

Gegeten op 24 augustus 2015

gijsopvakantie

Het eten is hier prima en goed. De sushi met tonijn en zeewier waren erg lekker, maar ook de andere sushi was goed. Ondanks dat het een intiem en klein restaurant is, is de inrichting niet mijn smaak. Geen gezellige of warme sfeer.

do5

Via online reservering

Zeer smakelijke sushi's. Met name de krabgevulde zijn een echte aarader. Tempo en opmaak van de gerechten is prima. Wijn is, zoals te verwachten wellicht, van mindere kwaliteit. Service is prima; acuraat, vriendelijk en gastvrij. Decor is erg sober

Gegeten op 20 juli 2015

Wietske78

Via online reservering

Heerlijk gegeten, aardige bediening, leuke sfeer. De Uramaki met gerookte kippendij, honing en mosterd was heerlijk en die met gefrituurde gamba en avocado (met broodkorst om de rol) was ook erg lekker. Eigenlijk was alles lekker :)
De witte huiswijn is ook prima te drinken en het dessert (banane royale) maakte de maaltijd helemaal compleet.

Gegeten op 16 mei 2015

pjcouwenberg

Via online reservering

De sushi's en sashimi's bij Sushi Wang zijn echt héérlijk en supervers!
De bediening is niet heel toeschietelijk, maar wel correct.
Het decor is niet heel aantrekkelijk, het is erg donker allemaal, maar wel schoon en netjes.

Gegeten op 4 mei 2015

anna79

Via online reservering

sushi wang is altijd goed. Top bediening, alles wat je besteld is goed (heb bijna alles van de kaart al wel een keer gehad. Ook bestellen is top, al gaat er wat van de heerlijke smaak verloren omdat het eten niet meer gesplitst is. Ik blijf hier komen en eet nergens anders meer sushi dan hier.

Gegeten op 9 april 2015

hillegondaruwaard

Hier kan ik kort over zijn. Echt goede en lekkere sushi die heerlijk vers leek. Simpele maar leuke inrichting en aardige bediening. Heerlijk was de Chuka Wakame salade en Gyozza. De Sushi met zeebaars en die met Hamachi zijn top !. Rose flesje was ook al lekker. Ik en mijn vriend komen snel terug

Gegeten op 17 maart 2015

BenjaminD

Via online reservering

Heerlijke sushi, werkelijk niets op aan te merken. De combinaties zijn niet al te gedurfd, maar ik heb heerlijk gegeten. De bediening is vriendelijk, maar zoals vaker in Aziatische restaurants werd er al gevraagd of we wat wilden drinken terwijl we onze jassen nog aan hadden (vlug vlug). Daarnaast sloffen de dames rond op Uggs en in vrijetijdskleding. De ambiance zou een stuk beter kunnen, zoals eerder hier vermeld loopt de bezorger af en toe rond met helm op :). De rekening viel reuze mee. Voor wie eens geen zin heeft in de grote "All you can eat" vreetschuren en zin heeft in goede sushi, dan is Sushi Wang een echte aanrader. Ga je voor een leuke ambiance en meer bijzondere sushi combinaties, dan kun je beter een segment chicer uitkiezen.

Gegeten op 27 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Sushi Wang in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Wang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.