• foto's van Sushi Wang in Utrecht - 1

• 7.9

• 6.9

Juweeltje43
  • Recensies in de laatste twee jaar

Veel keuze uit heerlijke sushi..verse vis..en inderdaad moet je je niet storen aan de bezorgers die in en uit lopen!! Door de vele bestellingen, is het wachten op je menu soms ( te ) lang, maar het is het wachten wel waard!! Nog nooit zo lekkere sushi gegeten!!

Kas Culinair
  • Recensies in de laatste twee jaar

Soms moet je je ogen sluiten en gewoon lekker eten. Gisteren hier aangekomen omdat de recensies aangeven dat hier goede sushi gemaakt zou worden. Je zit letterlijk naast de brommerhelmen van de bezorgservice, het interieur is van een doorsnee snackbar met Japanse tonen, maar zoals gezegd, soms moet je gewoon je ogen sluiten en eten want dat kan je hier goed! Geweldige sushi, kakelverse vis, frisse smaken en goede combinaties. In onze ogen absoluut de beste sushi van Utrecht.

Gegeten op 23 september 2013

Mirren
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uitstekende Sushi met zorg bereid en mooie presentatie. Softshell crab is favoriet en mooie stevige, smaakvolle Sashimi. Fijne sushi voor een fijne prijs.

Gegeten op 8 september 2013

ccvk
  • Recensies in de laatste twee jaar

De favoriet van ons! Heerlijk eten. De bediening is aardig en correct. Heerlijk om iedere keer je keuze te kunnen maken en het allemaal heel vers te proeven. Heel iets anders dan de all you eat formules. Het zaakje heeft de japanse sfeer en richt zich niet op trendy en lounge. Voor ons is dit de beste japanner die wij kennen.

Gegeten op 2 augustus 2013

jp86
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke sushi, je proeft dat alles zeer vers is. Echter, we waren hier op een zondagavond en moesten ongelooflijk lang op ons eten wachten. Sushi Wang bezorgt ook, dus misschien is hun bezorgservice op zondag sneller.

Gegeten op 7 april 2013

lievebeth
  • Recensies in de laatste twee jaar

Altijd goed hier,nog nooit teleurgesteld.De keuze aan sushirestaurants in Utrecht is enorm.Maar deze is en blijft favoriet.De dame in de bediening herkent je gezicht en weet zelfs wat je het liefst drinkt.Topper.

Gegeten op 17 juli 2013

reinier79
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een van de betere sushi restaurants in Utrecht. Goede (en constante!) kwaliteit met verse producten en verrassende combinaties. Kunt op verzoek ook gemakkelijk iets aan laten passen. Qua bediening viel het me de laatste keer behoorlijk tegen; de dame kwam kortaf, ongeïnteresseerd en chagrijnig over, misschien dat ze haar dag niet had? Het restaurant ziet er netjes uit, niet heel speciaal. Mijn tip is wel om andere muziek uit te kiezen; rap/r&b-cd's passen wat mij betreft niet in dit restaurant.

Gegeten op 11 augustus 2013

Feducie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als zwangere is het omstreden om sushi te eten vanwege de rauwe (roof)vis. Maar ik had er zo'n zin in! Onze lieve serveerster kon me van een groot aantal soorten sushi verzekeren dat deze echt veilig voor mij zijn om te eten maar raadde me o.a. de tonijn af. daar zat wellicht teveel kwik in omdat het een roofvis is.
Ze nam er echt de tijd voor om me gerust te stellen en omcirkelde later de menukaart voor mij zodat ik bij afhaal sushi precies wist wat ik kon nemen. Heel attent!
We zaten voorin bij het raam maar wel achter een halfdoorzichtig gordijntje dus lekker knus. De stoelen zitten lekker en het servies vond ik mooi. Bloemetje op tafel, mooie aankleding, saporo biertje voor mijn man. De twee koeriers liepen af en aan, wat loopt dat goed!
In de keuken kun je de koks echt op hun vingers kijken, handschoentjes aan en alles dagvers, wat werken ze netjes en het is heerlijk. Echt genieten. We waren erg fan van de crunchy varianten, waaronder die met gefrituurde garnaal. Ze hebben ook gerechten en bakplaat trouwens, maar die hebben we niet gehad.
We gaan zeker nog eens sushi laten bezorgen.

Gegeten op 8 augustus 2013

Anne1981
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een van mijn favoriete sushi restaurants in Utrecht! Interieur is een tikje donker en als het niet zo druk is, voel ik me soms een beetje opgelaten, dus meestal laten we sushi thuis bezorgen. Personeel is supervriendelijk! Laatst zelfs een keertje net na sluitingstijd binnengelopen. Personeel stond al met de jas aan, maar heeft speciaal voor ons toch weer alles uit de kast gehaald en allerlei lekkers gemaakt om mee te nemen! Altijd weer een traktatie, vooral de spicy tuna roll! Ik kijk er nu al weer naar uit!

Gegeten op 17 april 2013

AnMiek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn man en ik eten graag sushi en komen daarvoor het liefste bij ons favoriete Sushi restaurant in Utrecht, Sushi Wang. De sushi is heerlijk en super vers! Onze favorieten zijn onder andere de Wasabi hotategai roll, de California temaki en de zeewiersalade. Ook de bijzondere nagerechten zijn zeker het proberen waard! Wat het nog completer maakt is de heerlijke Saké, die zou iedereen erbij moeten drinken. Hmmm!!

Gegeten op 28 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Sushi Wang in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Wang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!