Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Sushi Wang in Utrecht - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 223 28 23

alexsandra

De beste sushi van Utrecht. Zeer vers.
Vriendelijke bediening. Niet te aanwezig maar ze zien je meteen als je iets nodig hebt. Goede suggesties.
Minpunten: Sfeer. Decor, akoestiek en muziekkeuze kunnen beter.

Gegeten op 11 januari 2014

Dirkdenvreede

Eindelijk een Japans/ Sushi restaurant dat ook aandacht heeft besteedt aan de inrichting. Stoelen zitten heerlijk. Goede en verse Sushi en Sashimi, die a la minute wordt klaargemaakt. Bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. Heerlijke California roll! Ik kom zeker terug

Gegeten op 25 januari 2014

Mark uit Utrecht

Onze jassen worden bij binnenkomst aangenomen door de serveerster. In eerste instantie is ze weinig spraakzaam, maar als we wat vragen verschijnt er een glimlach op haar gezicht en is het ijs gebroken.

Er is meer dan voldoende keuze in overheerlijke sushi die achter de counter door drie koks vers wordt bereid. Ook voldoende keuze in verschillende prijsklassen.

De inrichting is niet gezellig om lekker uitgebreid uit eten te gaan er mist sfeer. Het is meer een afhaalrestaurant met enkele zitplaatsen. Het is bovendien niet aangenaam warm in het restaurant.
Maar de keuze in sushi, de verse bereiding en de vriendelijkheid van het personeel maken veel goed.

Gegeten op 5 januari 2014

denise67

Met 1 woord verrukkelijk!! Ik ben dol op sushi, hier maken ze de beste sushi. Ik kom zeker nog terug. Personeel was ook zeer vriendelijk

Gegeten op 13 december 2013

Tantelienz

Heerlijke sushi, goed vers. Niet altijd even strak gerold, maar dat doet niets af aan de smaak. Eigenlijk haal ik altijd af, het restaurant zelf is weinig uitnodigend.

Gegeten op 19 december 2013

sboo

Ik heb hier laatst weer eens gegeten. Dit restaurant staat bekend om uitstekende sushi en er zitten dan ook altijd mensen te eten. De vorige keer dat ik hier at, enige tijd geleden, had ik geen zin om na te denken en bestelde (dus) een combinatiemenu. Toen viel me op dat, hoewel het allemaal best smaakte er wat onvolkomenheden in zaten: met name van de gefrituurde zalm, courgette en pompoen (geloof ik) zag ik de zin niet helemaal. Deze keer in dezelfde valkuil getrapt (lees dan ook je eigen recensie!). Wederom die groenten... Volgende keer echt sushi! Verder smaakte alles overigens prima, bedieding vriendelijk en het restaurant zelf, zeker voor een Sushirestaurant niet slecht ingericht.

Gegeten op 9 december 2013

NicolineP

Wij komen hier al 2 jaar en na bijna alle sushi restaurants in Utrecht geprobeerd te hebben is en blijft Sushi Wang toch echt de beste sushi serveren!
Super vers, lekkere smaakcombinaties, zeer vriendelijke bediening (ze herkent ons inmiddels al ;-) en vooral extreem lekker.
Absoluut een aanrader! (en ja, er lopen wel continu bezorgers in en uit als je tussen 18:00 en 19:30 uur hier eet...)

Gegeten op 2 oktober 2013

Frenkie's choice

Bestel hier regelmatig sushi na een goede eetervaring in het restaurant zelf. Van de ongeveer 10 keer dat ik hier sushi heb besteld was het eten slechts een keer wat minder goed (taaie lamskarbonade en taaie coquilles in de wasabi hotategai roll). Alle andere keren was het eten subliem. Uitstekende en snelle bezorgservice. Mijn favorieten bij Sushi Wang: tuna kappa roll, wasabi hotategai roll en de yakiudon (noodles). Reken er wel op dat je voor 2 personen minstens 40 euro kwijt bent voor een maal. Maar het is het waard.

Gegeten op 7 oktober 2013

bas108

inrichting eenvoudig (vergelijkbaar met een buurt-chinees). de kwaliteit van de sushi is echt top. wordt niet veel beter en sterker, niet vaak zo tegen gekomen. originele varianten en ruime keus. aardige en vriendelijke bediening. aanrader.

Gegeten op 8 oktober 2013

Juweeltje43

Veel keuze uit heerlijke sushi..verse vis..en inderdaad moet je je niet storen aan de bezorgers die in en uit lopen!! Door de vele bestellingen, is het wachten op je menu soms ( te ) lang, maar het is het wachten wel waard!! Nog nooit zo lekkere sushi gegeten!!

Schrijf zelf een recensie over Sushi Wang in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Wang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.