• foto's van De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom) in Amsterdam - 1
  • foto's van De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom) in Amsterdam - 2
  • foto's van De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom) in Amsterdam - 3
  • foto's van De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom) in Amsterdam - 4

De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom)

De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom)

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer 020 618 65 54

• 7.7 10 33

• 6.9

• 7.3

De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom) over zichzelf

De Pizzabakkers -pizza en prosecco, de naam zegt het al, wij bakken ambachtelijke Italiaanse pizza's in een houtoven. We werken uitsluitend met verse producten en vleeswaren van kleine familiebedrijven in Toscane. En dat proef je! We serveren er prosecco bij en we hebben ook een aantal lekkere prosecco cocktails op de kaart.

BSSM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een mooie kijk in de keuken zie je hoe de verse pizza's gemaakt worden. Ik heb gekozen voor de pizza Tartufo (ei, mozzarella, ham en truffelroomsaus). Op een gegeven moment werd de smaak van de truffelroomsaus en ei me teveel waardoor ik ook niet de hele pizza gegeten heb. De bediening is vriendelijk, maar het leek soms of ze een beetje afwezig waren bij het aannemen van de bestellingen. Helaas niet met een geheel tevreden gevoel de deur uit gegaan. Owh, de scroppino was overigens wel echt top!

Gegeten op 3 april 2014

sophied
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima pizza's, prima bediening en prima decor. Ik vind alleen dat er erg veel ouders met kinderen eten. Natuurlijk hartstikke leuk, maar ik vind het wel afdoen aan de gezelligheid. Aanrader als je goedkoop, simpel maar toch lekker uit eten wilt!

Gegeten op 7 februari 2014

Cathy83
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag regende het keihard, maar toch het weer getrotseerd om een heerlijke pizza te halen bij De Pizzabakkers. We hadden om 19.30 een tafeltje gereserveerd. Het was lekker druk en bleef ook de hele avond lekker druk. Hierdoor duurde het wel langer dan 40 minuten voordat onze pizza’s eindelijk kwamen, maar we hadden genoeg te kletsen, dus merkten er zelf niet veel van. We zaten aan de achterkant van de zaak op de bank tussen twee grote tafels in met kinderen. Die gingen gelukkig wel snel weg. Maar genoten van de pizza’s San Danielle, mijn favoriet en die heerlijke Perroni’s erbij.

Gegeten op 26 januari 2014

Monsieurtje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een echte aanrader voor een snelle hap of als je aan het einde van de maand uit eten wilt. Het is er namelijk echt niet duur. En de pizza's smaken erg lekker. Dunne, krokante bodem. Heerlijke toppings, zoals venkelsalami of speciale, Italiaanse ham. Ook de aperitivo smaakt heerlijk. Als je voor de wijn gaat, neem dan de Chianti (en neem bij de aperitivo een glas prosecco).

Gegeten op 3 november 2013

Ananas101
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere pizza´s, goede, knapperige bodems en glazen prosecco voor 3,50. Het restaurantjes is krap en rumoerig en je zit dicht op elkaar, dus voor een intiem diner niet echt geschikt. Maar voor een snelle maar smaakvolle hap zeker aan te raden. Voldoende keuze ook in vegetarische pizza´s en er worden verse ingredienten gebruikt.

Gegeten op 12 september 2013

DavidAmsterdam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker pizza gegeten met een wijntje/biertje. Ze doen wat ze moeten doen; goede pizza's bakken. Ik vind het jammer dat je zo ongeveer bij je buurman op schoot zit. De bediening is vriendelijk en professioneel.

Gegeten op 13 september 2013

pijlemans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zijn vaste klant bij Pizzabakkers aan de Overtoom. Vooral de pizza Trentina is erg lekker met pancetta, rucola en mascarpone. Pizzabakkers is niet erg ruim met de kaas, vandaar vragen we altijd ' dubbele' kaas op de pizza.

Gegeten op 13 september 2013

tht
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere pizza's in een leuke omgeving. Met name de echte Italiaanse limonades moet je proeven en met de panna cotta toe kan je tevreden naar huis.

Gegeten op 21 juni 2013

ikaika
  • Recensies in de laatste twee jaar

De sfeer van het restaurant is heel prettig. Lekker knus en fris. Het eten is (zoals altijd) heerlijk. Pizza's zoals ze horen. Extra leuk vind ik dat je geen 'normale' frisdrank kan bestellen maar frisdrank in de sfeer van pizzabakkers. Zeker nog een keer eten!

Gegeten op 26 juni 2013

jleguijt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondagavond trek in een pizza. Altijd naar de Pizzabakkers.Dat zijn de beste! Dit keer de Overtoom.Heerlijke pizza van de maand, zo hoort een pizza te zijn! Uitstekende bediening en omgeving. En voldoende plek overal om te parkeren. Jan Leguijt

Gegeten op 23 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom) in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Pizzabakkers Amsterdam (Overtoom). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!