a TripAdvisor company

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 040 21 22 355

Vlot en een vleugje chique

In het centrum van de Lichtstad, oftewel in hartje Eindhoven, gaan wijn en spijs hand in hand bij Dijk9. Tel daar de Brabantse gezelligheid bij op en jouw avond kan niet meer stuk! Bij mooi weer neem je plaats op het heerlijke terras en bestel je een verkoelend drankje onder de lommer van de bomen. Geniet van specialiteiten uit de Frans-internationale keuken en vergeet er vooral niet een lekker glas wijn bij te bestellen!

lotje11

Dijk 9 vorig jaar leren kennen bij de wijnspijswandeling en nu weer eens voor een volledig diner. Keurige ontvangst. Lekker brood met truffelboter, welke helaas niet werd bijgevuld. (Of überhaupt gevraagd of we dat wilden) Gekozen voor een mooi aspergemenu met bob wijnarrangement. Desgewenst kon het menu heerlijk aangepast worden na aangeven van dieetwensen. De makreeltartaar, surf&turf, iberico varken waren allen goed op smaak en hadden (voor BOB arrangement begrippen) een ruime en lekkere wijncombinatie. Het asperge-ijs met rabarber was de grootste verrassing met een heerlijk chocolade taartje toe. Jammer van de bijbestelde frietjes die vergeten waren, maar deze werden na aangeven ook direct van de rekening verwijderd.
Fijne ambiance met in het begin van de avond lounge achtige muziek.
Aanrader, zeer goede prijskwaliteit verhouding met af en toe wat kleine schoonheidsfoutjes.

Gegeten op 14 mei 2016

jankuijsten

Via online reservering

Genoten van een viergangendiner. Heel vriendelijk personeel dat goed ingaat op de wensen en behoeften van de gast ( de extraatjes bij de koffie ).

Gegeten op 29 april 2016

elzjejose

Toppertje, de kaart is uitgebreid, maar als je je niet kan vinden in de ingredienten die je niet lust, passen ze het aan voor je. meer als genoeg heerlijk verse keuzes

Gegeten op 17 maart 2016

JanssenG

Via online reservering

Heerlijk verrassingsmenu, misschien dat sommige gerechten beter bij ander seizoen passen maar het was wel goed voorbereid (lamsvlees ). De eend was goed van smaak maar iets taai. De rest was echt genieten!!
Op zich zit je leuk maar we vonden allemaal dat er een tafelkleed hoort op de tafels; zou veel meer de uitstraling geven die past bij de gerechten. Bediening zeer kundig en fantastische wijnen in wijnmenu. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 29 april 2016

noortjeb

Op koningsnacht heerlijk gegeten met vrienden bij Dijk9. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gewezen. Mijn tafel genoten waren zeer eensgezind en kozen voor de carpaccio and de surf and turf. Alle gerechten waar erg goed op smaak, alleen het de toefjes bascilicum op de carpaccio waren erg stevig en wat groot.
Ik eet lactose beperkt en samen met de bediening en keuken zijn we tot zeer mooie gerechten gekomen. Als hoofdgerecht had ik de zwarte heilbot, was super lekker en ook de groenten vervanging van de risottocreme paste erg goed bij de overige smaken van het gerecht. Normaal neem ik nooit een toetje in een restaurant, maar de bediening vroeg of ik wel chocolade mocht eten, gelukkig mag ik dat en met de chef hadden ze een mooi toetje bedacht met een chocolade taartje en sorbetijs, dat aanbod kon ik natuurlijk niet weigeren. Al met al een zeer geslaagde avond en zeker een herhaling waard.

Gegeten op 26 april 2016

CornelisMaria

Vier gangen menu gekozen met bijpassende wijnen. Uitstekend gegeten en geholpen bij Dijk9! Bijzondere gerechten met mooie gevarieerde smaken. Bediening is attent, en neemt de tijd. Het interieur is een tikje gedateerd en een beetje lounge achtig, mag wat eigenzinniger. Fijne avond gehad, een aanrader. P.s. Flauw om bij gerechten en wijnen die redelijk aan de prijs zijn, extra te rekenen voor de friet.

Gegeten op 15 april 2016

Dltmt

We hebben het 4-gangen verrassingsmenu gekozen, incl bijpassend wijn arrangement. Prijs kwaliteit is fantastisch, zeker waar voor uw geld. Gerechten met kreeftenmousse, kwartel, lam, diverse kazen en een mooie combinatie van zoete en frisse nagerechten. Wijnen uit alle windstreken met veel smaak en een passende toelichting, niet overdreven.

Gegeten op 2 april 2016

tessa_de_goede

Via online reservering

Wij hebben hier, afgelopen zaterdagavond,lekker gegeten. Wij hebben het verrassingseffect gekozen en Day bleek een uitstekende keuze.
Het meest wad ik onder de indruk van de vriendelijke bediening en uitstekende service (wij moesten op tijd weg voor een voorstelling en daar werd super in mee gedacht etc).
Aanrader!

Gegeten op 19 maart 2016

Shimanski

Via online reservering

Het eten was erg goed. De surf en turf was de topper! Bediening super vriendelijk! We hebben genoten. Nu nog een paar extra tekens ;-).

Gegeten op 18 maart 2016

Hoppenbrouwers

Dijk 9....restaurant met goede "vibe", gezellig en informeel. Gasten van allerlei pluimage..jong en oud. Bediening modern en informeel maar met veel aandacht voor de gast en de details. Gedreven eigenaar waar t het enthousiasme van af spat en erg gastgericht. We waren met twee en namen het menu van 4 gangen. Rauwe heek met tempura oester, komkommer gel, holl garnalen, spek en meloen. Mooie zachte balans qua smaak . Daarna kalfswang met coquilles, oesterbasamico, bloemkoolcreme en guave.....erg goede combi met veel umami. Daarna Iberico rack met cassoulet v bonen en bretonse wortel....beetje vreemde eend in de bijt maar goed gegaard en licht gerookt. Als afsluiter chocolade souffle ( van binnen baveux) , caramel, pistache, kersw en hangop.( erg lekker Dit alles met een sluitend wijn arrangement. Erg goed en een absolute aanrader.....

Gegeten op 12 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant | Bar Dijk9 in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant | Bar Dijk9. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.