a TripAdvisor company

Toon telefoonnummer Bel 040 21 22 355

1. 8,0 10 1 46

2. 7,9

3. 7,7

Vlot en een vleugje chique

In het centrum van de Lichtstad, oftewel in hartje Eindhoven, gaan wijn en spijs hand in hand bij Dijk9. Tel daar de Brabantse gezelligheid bij op en jouw avond kan niet meer stuk! Bij mooi weer neem je plaats op het heerlijke terras en bestel je een verkoelend drankje onder de lommer van de bomen. Geniet van specialiteiten uit de Frans-internationale keuken en vergeet er vooral niet een lekker glas wijn bij te bestellen!

Angelique1975

Voorafgaand aan een voorstelling in de schouwburg kwamen we weer bij Dijk 9 terecht. Op ons aangeven dat we beperkt tijd hadden, werd direct genoemd dat dit geen probleem was en dat we nog prima het drie-gangen-verrassingsmenu konden genieten. Zo gezegd, zo gedaan en het was, net als een eerdere keer, heel erg goed.
De bediening is gastvrij, zonder door te schieten in jovialiteit wordt er een gezellig praatje gemaakt. De gerechten zijn mooi opgemaakt en smaken voortreffelijk. Het dessert was niet helemaal onze smaak, maar dat kan je gebeuren bij een verrassingsmenu.
Weer prima dus en bij een volgende voorstelling zullen we heus nog eens hier gaan eten.

Gegeten op 6 januari 2016

RemcoHB

Vooral het eten en dan specifiek het voorgerecht is wat me altijd bijblijft van dit restaurant. Meest voortreffelijke carpaccio i.c.m. ganzenlevertjes, al staat deze (volgens mij) nu niet meer op de kaart was perfect. Ook andere gangen uitstekend. Service goed, decor idem.

Gegeten op 16 juli 2015

TY57

Op pakjesavond een gezellige avond gehad in een informeel en eigentijds ingericht restaurant. Gekozen voor een verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Verrassende, smakelijke en mooi gepresenteerde gerechten. Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening. Een leuk restaurant om nog een keer terug te komen.

Gegeten op 5 december 2015

Anne1791

Gisteren genoten van een heerlijk drie gangen menu. We werden bij binnenkomst gastvrij ontvangen. We konden zelf een tafeltje uitzoeken. De tijd tussen de gangen was prima! Er werd goed rekening gehouden met wensen en dieet. We komen graag nog een keer terug!

Gegeten op 4 december 2015

Simon T

We waren voor het evenement Glow in Eindhoven en zijn toevallig bij dit restaurant terecht gekomen. Het was al vrij laat (20:45) en konden nog eten. Was vrij druk ook met borrelgasten.
Bediening in het begin wat traag (super druk) maar dat werd snel beter. We hebben het verrassingsmenu genomen. Wat ik erg leuk vind is dat ze een keuze hebben van "voor tussen en hoofd" want ik ben niet zo van de desserts. Het eten was erg lekker en vooral de het "zwijn" was erg goed. De beide gerechtjes ervoor waren vis en erg sfeervol opgediend met mooie smaken. We zouden hier zeker nog een paar keer zijn gaan eten maar vanuit de regio Schiphol net te ver weg :-)

Gegeten op 12 november 2015

Dltmt

Zeer goede service en perfecte verhouding prijs kwaliteit. Ook mogelijk om je smaak in wijn uit te spreken, kan zomaar zijn dat je de perfecte wijn geserveerd krijgt die niet op de kaart staat. Zeker aan te raden!

Gegeten op 2 oktober 2015

hilleke3

Onlangs wederom heerlijk gegeten bij Dijk 9. Genoten van het verrassingsmenu inclusief wijnarrangement. Alles perfect op elkaar afgestemd. Kortom: een echte aanrader!

Gegeten op 9 oktober 2015

Hannemiek

We zaten bij Dijk 9 en ben niet binnen geweest dus heb het decor niet gezien, kan daar moeilijk over oordelen. Het eten was heerlijk. We hadden brood bij vooraf besteld maar dat kwam helaas later, dit werd niet op de rekening gezet, goede service.
Zeker de moeite waard om een keer terug te gaan.

Gegeten op 12 september 2015

Ine65

Via online reservering

Dijk9 stond al een poosje op mijn lijstje om eens te gaan eten, dus de verwachtingen waren hoog gespannen. Met de AH restaurant-aktie was de drempel een stuk lager. Samen met een vriendin genoten van een 3-gangen verrassingsmenu. De carpaccio van vis was echt een verrassing, zo zacht als boter en met een verfrissend groentengarnituurtje helemaal compleet. Versgebakken broodjes in allerlei soorten en een heerlijke kruidenboter. Erbij een glas Chardonnay, huiswijn van uitstekende kwaliteit, die we de hele maaltijd zijn blijven drinken.
Het hoofdgerecht bestond uit een kalfs-entrecôte met een garnituur van allerlei verrassende groenten op een pompoenpuree en zoete aardappelfrietjes. Daarbij kwam ook nog een portie gewone frietjes op tafel, wat mij betreft hadden die achterwege kunnen blijven, maar voor grote eters misschien wel nuttig.
Als nagerecht kregen we een echt schilderijtje voorgeschoteld, kleurrijk en het smaakte net zo goed als het er uitzag. Jammer om op te eten, eigenlijk.
Bij de koffie nog een huisgemaakte bonbon.
Over het geheel genomen zijn de smaken heerlijk en puur natuur, dat gaat op voor alle gangen. Petje af voor de creatieve chefs in de keuken.
De bediening was vriendelijk en heel alert, en de ambiance heel aangenaam. Kortom we hebben een topavond gehad. We kwamen allebei tot de conclusie dat we hier wel eens vaker wilden gaan eten. En dat gaan we ook zeker doen.

Gegeten op 2 oktober 2015

milou0014

Via online reservering

Erg lekker gegeten, het verrassingsmenu is weer uitstekend bevallen.
Een sfeervol restaurant met goede, vriendelijke service.
Inmiddels is dit een van onze favorieten in Eindhoven!

Gegeten op 23 september 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant | Bar Dijk9 in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant | Bar Dijk9. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.