a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Frans-internationaal
  3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 040 21 22 355

Vlot en een vleugje chique

In het centrum van de Lichtstad, oftewel in hartje Eindhoven, gaan wijn en spijs hand in hand bij Dijk9. Tel daar de Brabantse gezelligheid bij op en jouw avond kan niet meer stuk! Bij mooi weer neem je plaats op het heerlijke terras en bestel je een verkoelend drankje onder de lommer van de bomen. Geniet van specialiteiten uit de Frans-internationale keuken en vergeet er vooral niet een lekker glas wijn bij te bestellen!

coos4

Via online reservering

Wij hebben lekker en goed gegeten. Het hoofdgerecht vond ik het lekkerst, mijn echtgenote vond er wat veel vet aan zitten.
De sfeer was gezellig en de service goed met een extra ter gelegenheid van een verjaardag.

Gegeten op 25 augustus 2015

Carlo1975

Heerlijk restaurant om te eten, de sfeer in het restaurant kan wat beter maar het eten is heerlijk. Alleen pretendeert dit restaurant dat ze mee doen met de AH restaurantactie maar kun je dit jaar gewoon niet meer reserveren, kortom waardeloos en heel erg ongeloofwaardig als je het mij vraagt!!!!

Gegeten op 4 juli 2015

HRD

Leuke locatie op een geheel nieuw ingericht kruispunt in Eindhoven. Fijn klein terras met warmtestralers. De hapjes bij de borrel zijn grappig qua samenstelling. Voor een Oosters trio mooi op het bord en een fijne smaak in de mond. Op aanraden van de gastheer nemen we vijf verschillende tapas als hoofd. Enkele hebben een afgevlakte smaak maar er zitten ook enkele toppertjes tussen. De rosé past er perfect bij. Prijs/kwaliteit prima in balans. Al met al een leuke ervaring om zeker weer te doen.

Gegeten op 18 augustus 2015

LauraRenata

Gegeten op 17 augustus 2015

JeroenKluytmans

Geweldig gegeten bij Dijk9. We namen het Dijk9 menu inclusief wijnarrangement. De gerechten waren zonder uitzondering top! De wijnen waren prima bij de gangen.

Daarnaast is de bedienging attent, goede snelheid van de gangen, ontspannen maar uitermate correct. Een absolute aanrader!

hjmwinters

Hoi,

Voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht was prima. Wel een paar opmerkingen tav van overige kosten : Voor frietjes en brood moest extra worden betaald wat niet echt klantvriendelijk overkomt.

Gegeten op 12 augustus 2015

Restaurant - 2 weken geleden

L.s.

Bedankt voor uw recensie. Het klopt inderdaad dat wij er voor kiezen dit apart te rekenen, zo kunnen de gasten zelf bepalen of ze dit willen of niet. Veel gasten ervaren dit juist als vriendelijk! Het is tegenwoordig wel gangbaar dat het brood inclusief is maar dan zal de menuprijs in vergelijkbare zaken ook altijd wat hoger liggen. Dorus de Bruyn.

gnijholt

Gegeten op 7 augustus 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Hallo Proever in spe.

Bedankt voor uw recensie. Wij streven er naar om alle gasten naar tevredenheid te bedienen, erg jammer dat uw avond niet is verlopen zoals u gewenst had. Wat u beschrijft kan inderdaad niet door de beugel. Wij hebben uw verhaal dan ook gebruikt om intern alles weer op scherp te zetten. Dank daarvoor en misschien dat u in de toekomst onze zaak nog een keer bezoekt om te kijken of uw advies het gewenste resultaat heeft gehad. Vriendelijke groet Dorus de Bruyn.

laura_merks

Via online reservering

Dit was de tweede keer dat we bij Dijk9 hebben gegeten. Het was net zoals de vorige keer weer erg lekker en de service is super! Het is heerlijk buiten zitten bij Dijk9 met een ruim terras.

Gegeten op 8 augustus 2015

superpuber11

Via online reservering

Goede sfeer, ontzettend vriendelijke bediening en het eten was bovenal uitstekend. Het verrassingsmenu bevatte verschillende gerechtjes en we hebben er ontzettend van genoten!

Gegeten op 22 juli 2015

Kingusia

We hebben vaker bij Dijk 9 gegeten. Elke keer is het prima, zelfs geweldig. Prijs-kwaliteit-verhouding klopt. Je eet op tamelijk hoog culinair niveau voor een betaalbaar prijsje, zowel diner als lunch, zowel privé als zakelijk. Bediening is altijd vriendelijk, decor is erg gezellig. Kortom, daar komen we nog vaker terug!

Gegeten op 10 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant | Bar Dijk9 in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant | Bar Dijk9. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.