Restaurant | Bar Dijk9

• 7.9

• 7.5

Rob1976
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de eerste keer gegeten, op 'aanraden' van recensies. Erg lekker gegeten (voor: vijgen en tonijn, hoofd: rund en zwaardvis). We waren verrast door de mooie opmaak van de borden. Totale kosten voor 2 personen: mandje brood, 2x voorgerecht, 2x hoofdgerecht, frietjes, flesje wijn van EUR. 20,-: EUR. 99,50. Ons inziens een prima prijs/ kwaliteitverhouding.
Bediening was matig tot prima. We hebben op zaterdagavond gegeten, en het begon net druk te worden toen we binnenkwamen. Men stond met 2 personen (mannen) in de bediening. Misschien 1 persoon te weinig. Mannen kwamen een beetje gehaast/ druk over.
Is Dijk9 een aanrader? Ja!

Gegeten op 4 januari 2014

Frans1957
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was lekker bij Dijk9. Geroosterde amandelen en olijven als petit entree, prima. Als voorgerecht de ham die goed van smaak was, alleen jammer dat het geroosterde stokbrood erg hard was... De zwaardvis was om te zuigen en kwam in een heerlijke combinatie met limoenrisotto. Een prima glas Chardonnay werd er bij geschonken. De Wijn-Spijs wandeling was een leuke kennismaking die hierbij dus is omgezet in een etentje. De moeite waard!

Gegeten op 23 oktober 2013

Proever67222
  • Recensies in de laatste twee jaar

Jippie! Eindelijk weer eens een top horeca ervaring, gewoon goed, gastvrij, precies zoals het hoort. Top eten, goede service, mooie wijnen in het wijnarrangement en enthiousiaste bediening. Ik miste eigenlijk maar twee dingetjes: wat brood en water. Toch weer iets Nederlands blijkbaar..

Gegeten op 30 juni 2013

Angelique1975
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi weer, dus lekker op het terras. Helaas is dat aan een doorgaande straat :-( We hadden enige haast want gingen naar de schouwburg. Volgens de bediening (eigenaar?) moest twee gangen wel lukken (in een uur) maar toen we na 20 minuten pas ons voorgerecht kregen hadden we twijfel. Het eten was heerlijk, maar wat ons betreft wel duur in verhouding met hoeveelheid. Zo exclusief was het nou ook weer niet.
Jammer dat we uiteindelijk toch moesten haasten om op tijd op onze plaatsen te zitten...

Gegeten op 4 juni 2013

harold6
  • Recensies in de laatste twee jaar

We eten er graag en met regelmaat, het eten is altijd top, en de laatste maanden word het steeds beter, en steeds luxer. Ze mogen blij zijn met zo'n chef. Een zaak om in de gaten te houden

isabel_le
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag samen mijn vriend heerlijk gegeten bij Dijk 9, het is niet de eerste keer dat wij hier komen. Elke keer weer genieten wij van de gerechten. Beide hadden we vooraf carpaccio ik had als hoofd entrecote en mijn vriend tournedos (wat echt een aanrader is volgens hem) we hadden dit keer geen toetje genomen. De bediening was vriendelijk en ze kwamen regelmatig vragen of wij iets wilde drinken dus ik zeg met al weer een top avond gehad!

Gegeten op 29 november 2012

dennie1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hoewel het een zowel een bar als restaurant is is het restaurant gedeelte vrij goed afgeschermd van het bar gedeelte, je hebt er gelukkig weinig last van.

Wij hebben het "Pick your menu" genomen met steak tartaar, Runder entrecote en een "lopend" chocolade taartje.

De tartaar was erg goed, zeer vers vlees en lekkere smaken erbij. De uien compote was erg lekker maar naar mijn mening iets te overheersend. Gelukkig lag het erbij en kon je het naar smaak toevoegen.

De entrecote was super, zacht smelt-in-de-mond vlees met wat gebakken gnocchi en een heerlijke rode wijnjus.
Het chocolade taartje was zoals verwacht, een chocolade taartje waar de chocolade uitloopt als je hem opent. Niet meer,niet minder. Het frisse amarena ijs erbij was een goede tegenhanger voor de wat zwaardere chocola.

De bediening was lekker vlot en vriendelijk en men kwam regelmatig even langs om te kijken of we nog wat wilden drinken en het ontbrak ons aan niets.

Zeker een aanrader om lekker en voor een goede prijs te gaan eten!!

Gegeten op 15 september 2012

ChantalB83
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren heerlijk gegeten bij dijk9 Het was mooi weer waardoor we de hele avond op het buitenterras hebben gezeten De service is super en het eten echt lekker. Een aanrader! De oosterse trio en de carpaccio waren goed en de tournedos perfect rosé gebakken Voor het toetje is het chocolade dessert een absolute topper!!

Gegeten op 18 augustus 2012

ella11

• Uitstekend

Gisteren heerlijk bij Dijk9 gegeten! De hele avond buiten op het terras gegeten en genoten van de mooie avond. Door de heaters konden we lang buiten blijven zitten. We hebben gekozen voor een het menu van de chef en dit was een zeer goede keuze! Vooraf een gerecht met krab, gefrituurde garnalen en mango mousse.. Een erg verrassende en heerlijke combi. Vervolgens een tussengerecht met gebakken eendenlever, een mousse van eendenlever en een terrine van asperges. En als hoofd gerecht een witvis met een mousse van champagne.. Aansluitend nog gezellig na geborreld, ook dat is mogelijk bij DIjk9. Kortom, eten bij Dijk 9 is veelzijdig, verrassend, kwalitatief hoogstaand, en heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij komen snel weer!

Ramses

• Goed

Hiernaartoe gegaan ivm goede recensie op Iens. Vooraf via mail gereserveerd en gaf goede indruk. Erg gastvrij ontvangen. Partner had verrassingsmenu. Dit kan eigenlijk alleen per tafel, maar fijn dat er een uitzondering gemaakt werd. Mijn carpaccio vooraf was een enorm grote portie, eigenlijk te veel. Het lopend chocolade taartje wat ik had, was echt heerlijk!. Enig minpuntje dat brood bijna tegelijk met voorgerecht kwam

Schrijf zelf een recensie over Restaurant | Bar Dijk9 in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant | Bar Dijk9. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!