Restaurant | Bar Dijk9

2. Frans-internationaal
  3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 040 21 22 355

M003

weer heerlijk eten, met een super lekker wijntje erbij. carpaccio een aanrader. Een top gastheer, die een voortreffelijke wijn heeft gekozen voor ons. hele gezellige avond gehad.

Gegeten op 27 februari 2015

Petronella2010

Een maand of 6 geleden hadden we hier ook gegeten,wat toen erg tegenviel.
Dus nog maar eens proberen,en dat was zeer verrassend!We waren met 4personen en kozen het verrassingsmenu goed gecombineerde gerechten die als ware kunstwerkjes geserveerd werden.
Voorgerecht van tonijn div bereidingen van gamba heerlijk,tussengerecht heilbot coquille met een schuim van parmezaan Lekker.
Hoofdgerecht kalfsoester met jus van rode biet geweldig.
Dus team dijk9 Top!

Gegeten op 12 februari 2015

paul356

Met veel vertrouwen naar dit restaurant na de publieksprijs voor restaurants in Eindhoven. Neem van mij aan: dit zegt iets over de restaurants in Eindhoven.
Het eten was te gaar (coquilles), niet vers (kalfstartaar) en de saus bij de "Black Angus" paste er totaal niet bij. Het enige om positief over te kunnen zijn was de sukade maar die was wel erg droog.
De bediening: enkele zeer onervaren obers (wisten niets van wijn en wisten niets over de gerechten te vertellen. Ofwel: bord voor je neus en wegwezen.) En dan bleek het ook nog verkeerd opgenomen.
Wachten op voorgerecht: 1 uur. Wachten op tussengerecht: 45 minuten (na een opmerking van de tafel). Wachten op hoofdgerecht: 30 minuten (dit ervoeren we niet als een vooruitgang). Nagerecht: hebben we maar overgeslagen.
Achteraf hebben we de koffie gratis gekregen voor het lange wachten. Echter, de avond was al kapot. Er werd redelijk nonchalant omgesprongen met de problemen die ontstonden. Ik noem dat arrogantie of slecht inzicht.
Om eerlijk te zijn, jassen halen ging goed.
Ik zie meerdere opmerkingen over het lange wachten, mindere kwaliteit van eten en toch redelijk hoge scores. Dat is niet eerlijk naar de volgers van deze website. Blijkbaar kunnen ze niet altijd voldoen aan de verwachtingen. Houdt daar als klant dus rekening mee.
Ons (7x) zie je niet meer terug met dit beleid.

Gegeten op 5 februari 2015

IMH_Rotterdam

Hier gegeten met drie vrienden. Was hier al wel eens eerder geweest met mijn ouders, toen heeft het restaurant niet veel indruk achter gelaten, dit keer zowel positieve als negatieve ervaringen gehad.
Onze vriend raadde de gin-tonics aan. Die waren super. De serveerster gaf wel aan dat het erg druk was en dat het even kon duren. Bij het bestellen van het eten kwam de bediening wat gestresst over, en klaagde over dat het druk was. Ja logisch, het is vrijdag, wees blij. Niet erg professioneel. Wij kozen voor het all-in menu. Voor mij als vegetarier was dit niet beschikbaar. Jammer. Het eten was goed, al vond ik dat bij het vegetarische menu soms voor 'makkelijke' ingredienten werd gekozen. Ook wat weinig in vergelijking met het vis-vlees menu. Het inschenken van de wijnen leek soms wel een tombola waarin iedereen verschillende hoeveelheden kreeg. Ik kreeg dezelfde wijnen als de rest, terwijl mijn smaken anders waren. Tsja. Toen we de rekening kregen bleek hier weinig van te kloppen. Alle drank en brood waren apart aangeslagen, terwijl drie van ons de all in hadden gekozen. Slordig. Toen ik opmerkte dat mijn vegetarische menu veel duurder uitkwam dan de all in van de rest, werd er iets gezegd over onderhandelingen met leveranciers en dat je 'als je een volvo bestelt, je ook geen andere auto krijgt'. Vreemd, naar mijn mening zijn standaard groentes toch nog altijd goedkoper dan goede vis of vlees (ook inclusief bereiding) en verder had ik dezelfde wijnen gehad! Uiteindelijk is dit wel netjes hersteld.
All in all was het eten (zeker voor vleeseters) goed, het all in menu een goede deal. Ik zou terugkomen, alleen niet op een vrijdag of zaterdag!

Gegeten op 16 januari 2015

Angelique1975

Voorafgaand aan een voorstelling in de schouwburg gaan we vaak een hapje eten. Deze keer bij Dijk 9. We werden fijn ontvangen en direct werd bevestigd dat men zou zorgen dat we op tijd waren voor de schouwburg. Fijn!
Aan tafel werd een aperitief voorgesteld, men dacht mee over hoeveel tijd om te eten we hadden en bood een prima wijnarrangement. We kozen voor 3 gangen, ondanks dat men aangaf dat 4 ook zou lukken, waardoor er voldoende tijd was voor ook nog een kopje thee na.
Bij een eerdere ervaring hier lukte het me maar met moeite om op tijd bij de schouwburg te zijn, maar deze keer is het helemaal goed gemaakt. Hier komen we zeker nog eens terug, voorafgaand aan een voorstelling.

Gegeten op 3 januari 2015

foody1975

Afgelopen zaterdagavond heb ik samen met mijn vriendin voor de tweede keer bij Dijk 9 gegeten. We keken er beide erg naar uit omdat de eerste keer, voorjaar 2014, een groot succes was.
We kozen het 4 gangen verrassingsmenu. Helaas kon de chef ons dit keer op het voorgerecht en het toetje na niet bekoren. De ravioli smaakte helaas niet lekker en de langzaam gegaarde eendeborst miste smaak. De service was ok, maar niet bijzonder.
Helaas, maar op basis van deze ervaring (versus de kosten) zullen wij niet bij Dijk 9 terugkeren.

Gegeten op 20 december 2014

mellany

De tweede keer dat wij hier gaan eten, en het was weer heerlijk! Het 4-gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement gehad en met ieder gerecht inderdaad verrast met wat ons werd geserveerd. Ook de wijnkeuzes zijn uitstekend. Het was een lekker en gezellig avondje.

Gegeten op 3 september 2014

Daan423

Afgelopen zaterdag gegeten bij dijk9, echt helemaal top hadden 4- gangen keuze menu met bijpassende wijnen super mooie gerechten met goeie wijnspijs combinaties attente bedienimg en er hing een gezellige sfeer. Ga zo door

Gegeten op 1 november 2014

Bas1994

Eindelijk weer eens een zaak die weten wat ze doen! De borden zien er uit als schilderijtjes en de smaken zijn subliem. Daarbij ook heerlijke wijnen.
De bediening is ook erg goed en gastvrij.
Team van dijk 9 ga vooral zo door !

Gegeten op 26 oktober 2014

ashween

Verrassingsmenu was heel simpel, niks speciaals en heel teleurstellend. Prijsniveau was daardoor toch te hoog. Het eten leek niet vers en presentatie van de kok was heel matig/droevig. Echt jammer, had wel meer van de kok verwacht.

Gegeten op 26 oktober 2014

Restaurant - 5 maanden geleden

Hallo Ashween, Proever in spe. Uitermate vreemde recensie. Gezien de reactie rijst bij mij de vraag of je bij het juiste restaurant recenseert? Twijfelachtig is ook dat er geen enkel detail over uw bezoek in staat. Desondanks wil Iens de reactie niet weghalen. Jammer dat dit niet beter getoetst word.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant | Bar Dijk9 in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant | Bar Dijk9. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.