Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bistro Jacques

1. Frans

Bistro Jacques

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0252 689 928

weezer

Zo, dat was een deceptie. Sate was niet gaar; frietjes waren niet gaar.. Sliptongen waren redelijk. Zaak zat niet vol op zaterdagavond. Te veel personeel, maar had meer aandacht voor elkaar als voor de gasten.. Wat een domper..

Gegeten op 15 maart 2014

YdK

Wij hadden hoge verwachtingen en het viel helaas ontzettend tegen. De kreeftensoep was veel te zout, de entrecote niet bijzonder, de kabeljauw droog en overgoten met een onsmakelijke saus. De crème brulee was heel koud en klonterig. Nadat de deze teruggebracht was leek het opgewarmd uit de magnetron terug. Prijs/kwaliteit verhouding is hier volledig zoek.

FFagiolo

Meerdere malen gegeten bij Jacques, voor en na verbouwing. Het eten is altijd goed, de zelfgemaakte rabarber is heerlijk!
Prijs is wel wat aan de hoge kant.

Gegeten op 10 november 2012

Amuse

• Redelijk

• Redelijk

Het restaurant is net verbouwd en weer open. Wij hebben hier met 4 volwassenen gegeten. 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten. De kwaliteit van de gerechten is goed. Wel voor 4 personen slechts een beperkt garnituur. 1 klein schaaltje frietes en aardappeltjes en 1 schaaltje witlofsalade. Prijs/kwaliteit laat dus beslist te wensen over. Dit is geen sterrenrestaurant maar meer een eetcafé. 200, euro vonden wij echt te gek voor het gebodene.

Schrijf zelf een recensie over Bistro Jacques in Nieuw Vennep

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Jacques. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.