Sumo Haarlem

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 023 531 44 72
  2. www.restaurantsumo.com

FransFerdinand

Na een lunch bij Sumo moet een mens altijd een halve dag uitbuiken. Heerlijke sushi, sushimi, etcetera, en vergeet vooral de zeewiersalade niet te nemen, echt heerlijk!

Gegeten op 22 april 2015

foexie

ter gelegenheid van de verjaardag van mijn man tijdig een tafel voor drie personen gereserveerd om zeker te weten dat we een tafel zouden hebben. We kozen voor het tijdstip van 18 uur en het was nog lekker rustig.
Nadat we iets te drinken hadden gekregen bleef het angstvallig stil; onze 'bestellijst' was al lang opgehaald en weer teruggebracht, maar er kwam helemaal niets. Op een gegeven moment gevraagd waar ons eten bleef en onder het zeggen van duizend excuses kwamen de schaaltjes op tafel. Al met al hebben wij een half uur moeten wachten en het was inmiddels 18.30 uur.
Drie kwartier later kwam de ober zeggen dat we onze laatste ronde konden bestellen, anders konden de koks het niet op tijd op tafel krijgen. We reageerden nogal teleurgesteld, want ten eerste misten we buiten onze schuld al een half uur van de twee uur en dan moet je ook nog heel snel eten gaan bestellen. We hebben duidelijk laten blijken dat het niet onze fout was en dat we geen zin hadden om ons vol te proppen omdat de koks het anders niet konden bijhouden.
Wat we ook probeerden, we konden nog maar één keer bestellen. Zeer zwaar teleurgesteld hebben we het restaurant verlaten, fijne verjaardag.... Het eten was goed, daar was niets mis mee, maar de service was beneden alle peil!!

Gegeten op 27 maart 2015

yveqia

Veel keuze en smaakt goed. Interieur ziet er leuk uit. Vind het wel akelig dat zij geen plaatsen vrij houden voor spontante bezoekers. De hele boel wordt altijd gereserveerd.

Gegeten op 28 december 2014

Window

We zijn met het gezin gaan lunchen en hebben het met elkaar heel gezellig gehad. Alle gerechtjes waren prima (zij het wat zout) en het geld waard. Maar wat ik niet snap, is waarom ze de bediening maar niet op orde krijgen. We zijn hier vaker geweest, op verschillende tijden, en zelfs als het relatief rustig is, gaan er dingen mis: de verkeerde drankjes gebracht, drankjes en gerechtjes vergeten... en betalen? Wat is dat? Ik heb werkelijk nergens zoveel moeite moeten doen om te mogen afrekenen: lang wachten, meermaals vragen, echt vreemd. Maar ja, we kunnen niet zeggen dat we opgejaagd werden, dat scheelt dan weer.

Gegeten op 18 januari 2015

Meike1979

Heerlijke sushi ! Maar ook voor een lekker stukje vlees kan je naar Sumo gaan. Vriendelijk personeel. De sfeer in sumo 2 is beter dan in sumo 1, daar vind ik t iets te donker.
Jammer is ook dat je wat je wilt bestellen op een briefje moet invullen en niet handig op een tablet.
Verder fijn restaurant met heerlijk eten voor een goede prijs.

Gegeten op 17 februari 2015

Bozakoza

Het is een aanrader als je gewoon lekker wilt eten. Maar speciaal is Sumo Haarlem voor mij niet.
De service is niet super hier en wellicht heeft het te maken dat ik te veel vergelijk, maar voor mij is deze Sumo het net niet.
Ik heb hier een paar keer geluncht met mijn zoontje en een paar keer avond gegeten, maar er zijn veel betere Japanners.

Gegeten op 6 januari 2015

U2

Zeer lekker gegeten bij sumo 2 in Haarlem !
De gerechten smaken heerlijk en zijn super vers ! De kip op een stokje is niet altijd even gaar, opletten !

Ik betreur de service in het restaurant. Bestelde de huiswijn, deze smaakte vies, heel vies.. Alsof hij al 7 weken open was..
Ik meldde het bij het personeel, deze vertelde mij dat de fles net open was. Ik gaf de rode huiswijn mee terug, bestelde een frisje. En daar was het moment, de rekening… Ja hoor daar stond de wijn, €4.00 ! Belachelijk.. dan maar geen fooi ! :)

Gegeten op 3 januari 2015

mormil

Afgelopen vrijdag voor het eerst bij een Sumo Japanner gegeten, gelukkig hadden we vroeg op de middag al gereserveerd want we konden pas om 20.30 u terecht, maar dat was niet aan het personeel te merken allemaal waren ze even vriendelijk en erg snel met de bediening, alle lege schaaltje werden direct weer meegenomen. De hapjes vonden wij alle twee allemaal erg lekker, natuurlijk is het ene meer je smaak dan het andere maar dat heb je altijd, er was een grote variëteit, ook in de bijbehorende sausjes en oliën Jammer dat er maar 1 Sumo in het noorden zit en. Ja het is er druk, maar dat weet je van te voren maar de prijs valt erg mee en het eten is erg lekker. Voor een romantisch etentje gaan we wel ergens anders heen.

Gegeten op 30 januari 2015

Culicalle

Sumo is een druk restaurant, echter ben ik een sushi liefhebber en heb ik het ervoor over. Ga hier niet heen als je de hele avond wilt kletsen, en een romantisch dinertje wilt. Het is nou eenmaal een all you can eat concept en je dient na 2 uur weg weg te gaan.
Desondanks, is het eten heerlijk! Zowel bij sumo riviervischmarkt als bij de oude groenmarkt.
Bij de riviervischmarkt, vonden wij echter het pand niet ideaal. De bezorgers stonden de hele tijd te hangen naast ons tafeltje met hun telefoon te spelen en te praten over prive gebeurtenissen. Dit vonden wij een afknapper.
Mijn favoriet blijft dan ook de Oude Groenmarkt. Dit is een groter pand, maar wel beter ingedeeld.
Het eten is voor mij de rede dat ik steeds terugkeer. De bediening mag wel meer glimlachen en vriendelijker zijn.

Gegeten op 27 november 2014

Monique79

Heerlijke (vooral lauw warme) sushi gegeten bij Sumo, gezellige sfeer en attente, snelle bediening.
Wij komen zeker graag een keer terug.

Gegeten op 13 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Sumo Haarlem in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Sumo Haarlem. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.