Sumo Haarlem

• 7.0

• 7.1

Gigi87
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een van de betere all you can eat restaurants! We zijn al bij vele geweest, maar sumo staat toch wel in onze top 3. Sushi is vers en de warme gerechten zijn ook goed op smaak. Sfeer is gezellig, en altijd erg druk. Van te voren reserveren is wel handig! Bediening soms niet altijd even vriendelijk.

Gegeten op 8 maart 2014

Turkeystick
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met mooie, warme weer lekker weer eens Haarlem in gegaan.
Voor een (late) lunch kwamen we bij toeval terecht in Sumo, we gingen voor de lunch-sushi van 18.50 euro pp.

Sushi goed, handrollen waren subtiel gemaakt zonder dat ze volgestopt waren met rijst en de nori bladeren waren krakend vers.
Mooi decor en ook de bediening zeer vriendelijk en vlot; gerechten van elk rondje werden keurig binnen korte tijdsbestek gebracht & ook lekker vlot, zodat je niet bang hoefde te zijn, dat je tijd door wachten op zou gaan.

We komen zeker weer eens terug

Gegeten op 9 maart 2014

tom51
  • Recensies in de laatste twee jaar

als eerste wil ik zeggen dat dit de sumo is aan de groenmarkt je hebt er namelijk 2 in haarlem.
dit is de groote.... sumo !

bij binnenkomst gevraagd naar grotere tafel met zijn 2e is zn kleine tafel echt te klein.
geen probleem wordt geregeld zij de manager ondanks dat het helemaal vol zat werd het geregeld.
verder worden er tips gegeven over de passende drankjes bij de hapjes.
alle hapjes komen er snel door smaakvol en warm.
de zaak gaat steeds beter en sneller draaien.
wil je shushi eten met extra keus voor de niet shusi liefhebber is dit een aanrader.
als tip reserveer min 2 dagen van te voren.

Gegeten op 27 februari 2014

SLD
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier met 2 vrienden gegeten (tijdens de lunch). Toen we binnenkwamen zat er nog 1 tafel. We werden vriendelijk gevraagd waar we wouden zitten en of we al iets te drinken wouden. Het eten werd snel gebracht en als het glas bijna leeg was , werd er ook gevraagd of we nog iets wouden drinken. Uiteindelijk hebben we toch wel 3 uur gezeten en werden we niet weggestuurd.. (Is overigens ook de eerste keer dat ik meemaak) Bij afrekenen is er ook niet extra gerekend voor het langer zitten.
Eten was lekker, niks op aan te merken.
Voortaan als ik weer in Haarlem ben, gewoon weer bij sumo eten

Gegeten op 5 februari 2014

Jacob
  • Recensies in de laatste twee jaar

We kwamen einde middag per toeval hier uitgelopen en hadden zin in een bescheiden hapje en drankje. Bij binnenkomst werd ons een tafel gewezen en het all you can eat letterlijk opgedrongen. Wij duidelijk maken dat dat niet de bedoeling was. Toen de bediening hoorde wat we wilden werd ons te verstaan gegeven dat we dan wel binnen het uur weer weg moesten zijn. Nadat het drankje geserveerd werd werden we verder aan ons lot overgelaten. Herhaalde malen hebben we de aandacht gevraagd van de bediening maar niets hielp. Sterker nog, toen we na drie kwartier naar de bar liepen, waar steeds zo'n 5 man stonden, om ons beklag te doen, liepen ze spontaan weg. Ze wisten blijkbaar ook niet wat ze moesten doen. We hebben wat geld achtergelaten voor de drank en zijn weggegaan. Horeca in Nederland op z'n beroerdst.

Gegeten op 2 februari 2014

rbh69
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een enorme vreetschuur is dit eigenlijk. Ontzettend groot dus, en heel lawaaierig: vol met jonge mensen die gaan voor het all you can eat. Prima als je ervan houdt, maar voor mij en mijn tafelgenote is zo'n restaurant niets: wij komen om gezellig en rustig te genieten. De sushi waren goed, daar valt niets aan op te merken. Maar dat je glas wordt weggehaald terwijl je net je laatste slokje nam en er wordt gevraagd (eigenlijk meer op mededelingstoon) "Nog iets te drinken?" is te pusherig en dat er na krap 2 uur al wordt gevraagd wilt u iets na ipv heeft het gesmaakt vind ik niet prettig.

Gegeten op 22 januari 2014

courantcanon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onze favoriet! En we hebben heel wat sushi geprobeerd. Veel keuze, ook voor de niet-vis eter. Heerlijke sushi, maar ook zalige warme gerechten. Minimaal 1 keer per maand genieten we hier met volle teugen. De bediening is snel, beleefd en uitermate vriendelijk.
Laatste keer met grote groep geweest (12 mensen) en dan is 2,5 uur ineens toch wel wat aan de krappe kant.

Gegeten op 28 december 2013

Mangkon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is mijn favoriete sushi/teppanyaki restaurant. Ik ga hier heel af en toe eten.

Het eten:
Het eten is van goede kwaliteit, dat kan ik van weinig andere sushi/teppanyaki restaurants zeggen. Ikzelf, als iemand die niet van vis houd, kom met genoeg keuze aan mijn trekken.

De service:
De service is ietwat matig voor mijn doen. Vaker krijgen wij, van de doorgegeven bestelling, verkeerde hapjes/ missen wij hapjes. Soms duurt het ook erg lang voordat wij de hapjes krijgen, maar dat is best begrijpelijk aangezien de zaak vaak vol zit.

Het decor:
De zaak heeft een moderne maar toch fijne sfeer. De stoelen/banken zitten erg lekker, de tafels zijn mooi en het bestek past goed bij de rest van het decor. Het is een grote zaak.

Ik raad u aan hier te gaan eten voor goede sushi/teppanyaki hapjes. Ik raad u wel aan om te reserveren voor een zo vroeg mogelijke tijd.

Gegeten op 4 juli 2013

Amyy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voorheen al vaker hier goed gegeten, maar nu sinds een lange tijd niet meer. Omdat we een cursus in Haarlem hadden, toch maar bij Sumo gereserveerd. Ondanks dat het lang geleden was, waren de sushi's nog steeds van goede kwaliteit. De diverse nigiri's, gunkan's en maki's waren lekker, maar ze springen er toch echt uit met de handrolls (zonder al teveel rijst) en de lamskoteletten, die waren heerlijk! Alles was prima te eten, ruime keuze, ook voor mensen die geen rauwe vis willen eten. Afsluiten met sesamballetjes, gemixt fruit in kokossaus en ijs blijft goed. Goede service, bestelling komt snel, maar het is er wel altijd erg druk/vol en benauwd. Reserveren is een aanrader!

Gegeten op 28 november 2013

Toast
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een 2 voor service omdat we om een ruime of ronde tafel hadden gevraagd bij de reservering, we kregen een klein tafeltje waar tegen elkaar moesten zitten. Niet fijn ... Eten is prima en aan te raden voor een All You Can Eat restaurant.

Gegeten op 30 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Sumo Haarlem in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Sumo Haarlem. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!