Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Olympiada

1. Restaurant
  2. Grieks

Olympiada

1. Restaurant
  2. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 0180 654 960

Tifloju

Gisteravond met 5 personen bij Olympiada gaan eten. Het eten was lekker, maar er is een verkapte verhoging van de winstmarge doorgevoerd, waardoor wij ons bekocht voelden. Favoriet voorgerecht van ons zijn de champignons uit de oven. Voorheen kregen we dan een rond schaaltje met 7-9 champignons voor €7,50. Nu kostte dit voorgerecht €8 en bestond het uit 4 champignons!!! Verder kregen we voor 4 volwassenen 1 klein schaaltje gebakken aardappels bij de gerechten. We vroegen om wat extra aardappels, hebben ze niet uitgeserveerd gekregen, maar ze stonden wel op de rekening. Jammer!

petravat

Voor het eerst hier na enthousiaste verhalen, nou niks teveel gezegd,het restaurant is prachtig gelegen en binnen heel mooi een mix van modern en klassieke elementen.De bediening is vlot en het eten heerlijk,als voorgerecht de Taramas (vismousse)en ik waande me weer even in Griekenland ,de gegratineerde ossehaas met kaas is echt verrukkelijk,als toetje de walnotencake met aardbeienmousse een perfecte afsluiter.De prijs/kwaliteit in goede verhouding .We komen hier zeker nog een keer.

Gegeten op 16 mei 2014

hans242

met vrienden wezen eten,half zeven besproken toch was er geen tafel vrij en moesten wachten aan de bar,het eten was heerlijk maar voor mij veel te weinig, ik had gekozen voor de Stifado en dit leek meer op een voorgerecht dan hoofdmaaltijd gelukkig van medetafelgenoten nog wat toegeschoven gekregen,bediening vergat steeds te vragen of we nog wat wilde drinken,dit is waarschijnlijk door de drukte van Koningsdag.
Verder is dit een uitstekend grieks restaurant en komen we zeker terug

Gegeten op 26 april 2014

Ineke2014

Op aanraden van vrienden hebben wij ruim een week geleden een bezoek gebracht aan Grieks restaurant Olympiada. We waren aangenaam verrast door de prachtige inrichting van het restaurant en het feit dat wij, ondanks de drukte, zeer vlot werden geholpen. Zowel de menukaart als de wijnkaart zijn uitgebreid en de eigenaar stond ons graag te woord met uitleg over de wijn. Ook over het eten niets dan lof. Vooraf hebben wij genoten van perfect gebakken inktvisringen en feta uit de oven met tomaatjes. De zeetong was heerlijk zacht en mijn man was zeer te spreken over de ossenhaas. De porties waren precies goed, er was nog net ruimte over voor een lekker chocoladetaartje. De bediening is vriendelijk en zeer attent en het restaurant is opvallend netjes en schoon. Al met al hebben wij een heerlijke avond gehad en zullen wij snel weer een hapje komen eten bij Olympiada!

Gegeten op 1 februari 2014

vwiersema

Dit is zeker geen doorsnee Grieks restaurant: de inrichting is modern maar toch gezellig en de kwaliteit van het eten is erg goed. Ook de menu kaart en de manier waarop het eten geserveerd wordt is anders als bij het gros van de Griekse zaken, die mij vaak niet zo bevallen. Dit is een positieve uitschieter en dus zeker een aanrader! Starten met een Ouzo van het huis is een goede binnenkomer! Het brood met smeersels is lekker, al zou het met Grieks/mediterraans brood nog beter kunnen. Het is absoluut een aanrader om verschillende dingen te kiezen en dat te delen, zo proef je meerdere gerechten. Wij vonden die afwisseling leuk, ik zou aanraden om het aan de kaart toe te voegen. Dit staat nu dus niet op de kaart, maar als je even de gastheer aanspreekt regelt hij dat gelijk. Olympiada is zeker niet goedkoop, maar het eten is van goede kwaliteit, dus dan is dat het wel waard. Onze hoofdgerechten waren Zeebaars (geen grote portie, maar heerlijk) en een mix van allerlei soorten vlees, zou ik een volgende keer weer nemen. De bijbehorende aardappelblokjes zijn een pluspunt, lekker doorbakken. Jammer de salade niet erg 'Grieks' was. De vanille milkshake was niet bijzonder, het chocolade taartje daar en tegen wel!

Gegeten op 18 december 2013

SMAKELUK

Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance. Voorgerecht overheerlijke calamaris, precies goed, krokant laagje, niet te dik deeg. Schotel met verschillende vleesgerechten, smaakvol. Gebakken aardappelblokjes en extra bestelde frietjes buitengewoon goed. Wat absoluut niet kan is dat het bestelde schaaltje mayonaise bestond uit 3 plastic knijpzakjes fritessaus. Onmogelijk natuurlijk voor zo'n zaak, dus hiervoor volle punt aftrek voor service, Ik snap niet dat de chef / gerant zoiets toelaat !!

Gegeten op 18 oktober 2013

Wendens

Door de slechte ervaringen uit het verleden met Griekse restaurants hebben we lang gewacht om hier eens te eten. Zonde! Echt een goed restaurant en prima service! Eigenaar is vriendelijk en doet z'n best voor een praatje met iedereen. Bovendien een mooi restaurant en geen 'cheapy' Griekse inrichting. Zeker aan te raden!

suedje2

In dit sfeervol modern ingericht Grieks restaurant hebben mijn vrouw en ik een aangename avond doorgebracht.
Het was erg rustig en konden de inrichting goed observeren en ja ook bewonderen. Wij voelden ons er direct thuis, ondanks dat het in principe een vrij grote ruimte is.
De ontvangst was hartelijk, we mochten gaan zitten waar we wilden en lieten ons de ijskoude Retsina goed smaken.Als entree hebben wij garides (garnalen) in knoflooksaus gegeten, voortreffelijk van kwaliteit en smaak.Beetje vieze vingers hebben wij daar graag voor over.
Daarna Olympisch vuur besteld, inderdaad werd dit omgeven door vlammen op tafel gepresenteerd. Diverse Griekse vleessoorten waren in (te) ruime mate aanwezig, het geheel werd vergezeld door Griekse salade, , yoghurt, frites en rijst.
Na een fijn dessert voor mijn vrouw (Chocolatina) en koffie voor mijzelf, namen wij na het betalen van een alleszins redelijke prijs afscheid van een vriendelijke gerant en de bediening.
Echt een aanrader bij ons om de hoek, hier komen we vast terug, dan gaan we op het ruime terras zitten met fraai uitzicht over de lagune ( met wat fantasie..)

Gegeten op 11 juni 2013

Alwinj

We hebben hier met drie personen gegeten. Verwacht geen tradioneel Griekse (witte griekse zuilen etc.) inrichting, dit is een mooi, modern Grieks restaurant. Modern met een warme, prettige uitstraling. Vlak nadat we binnen waren was het restaurant ook volledig vol. We hadden de Olympiada schotel voor drie personen genomen. Goed vlees, standaard griekse sla, goede aardappelpartjes en een bordje rijst. Smaakte allemaal goed. Bediening is vrij druk heen en weer aan het rennen in de zaak (logistiek?) en vergeet af en toe te vragen of je nog een drankje wilt bij je eten. Hier oesten we een paar keer zelf om vragen. Bezorging drankjes duurt even. Alles bij elkaar een leuk restaurant waar je goed kunt eten. Aanrader.

Gegeten op 6 april 2013

diana-marco

we zijn hier een nu 2 x wezen eten en beide keren wat het gewoon prima! Mooie, moderne zaak, je wordt netjes ontvangen, vriendelijke bediening en het eten is gewoon goed!!

Schrijf zelf een recensie over Olympiada in Barendrecht

Schrijf hieronder je recensie over Olympiada. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.