a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 520 05 66

paschip

Vanavond heerlijk gegeten bij de Peer. Lekker buiten op het ruime terras, vriendelijke ontvangst. We hebben een 3 gangen keuze menu gekozen van € 25, met als extra frietjes en een salade. Er was genoeg te kiezen, het zag er perfect uit en het was heerlijk. Ook werd er elke keer uitleg gegeven bij de geserveerde gerechten, voor zover dat nodig was. We hadden aangegeven dat de gangen gerust vlot achter elkaar geserveerd mochten worden omdat we op doorreis waren. Ook hier werd goed rekening mee gehouden. Totaalprijs € 61, 95. We komen hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 21 augustus 2015

OneMe

Wisselend gegeten. Vrijwel alle maaltijden waren goed op smaak. De coquilles vooraf en de zalm waren echte aanraders. Helaas vielen de Tournedos tegen. Allereerst was medium rare blijkbaar zwaar doorbakken, "door de goede kwaliteit van het vlees", volgens de bediening. Verder na teruggave van een wél goed stuk vlees was de saus te zout en de risotto te smakeloos. De desserts waren allemaal erg lekker. De bediening was verder wel erg vriendelijk maar maakte bij ons nogal wat foutjes, zo werd er ook een glas water vergeten, werden porties niet tegelijkertijd uitgeserveerd en moesten we over het algemeen lang wachten op ons eten.

Ik denk dat door de drukte, de bediening en wachttijd wat minder goed was. Verder had ik geen tournedos moeten bestellen maar iets anders, waarschijnlijk vis. Hadden we dat gedaan waren we waarschijnlijk erg enthousiast geweest. Nu helaas niet echt.

Gegeten op 21 juli 2015

Ladida

Wat een fijne zaak,.. goed en attent personeel in de bediening en het eten van zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Hier gaan we vaker naartoe als we weer in de buurt zijn.

Gegeten op 7 mei 2015

vraagtekentje

Via online reservering

Hebben hier al vaker gegeten, deze keer was het iets minder wat de tournedos betreft. Hij was niet zo mals en er zat zelfs een stukje zeen aan. De bediening was net als vorige keer supervriendelijk evenals het uitzicht. Alle complimenten voor mijn hond die ik bij had, tja dan kan het niet meer stuk natuurlijk:-)

Gegeten op 27 april 2015

Gerst1956

Gereserveerd en gevraagd om bij voorkeur een ronde tafel. Vooraf een melding dat deze voor 6 personen niet aanwezig was. Dan weet je wat. Alle verschillende gerechten prima van smaak en keurig opgediend. Op tijd naar drinken gevraagd. Uitstekende bediening. Misschien wel verdiend maar tienen geef ik niet.

Gegeten op 18 januari 2015

aidahuiz

Heerlijk gegeten bij De Peer met 3 personen. We werden snel geholpen en de gerechten waren bijzonder en erg lekker. Ook goede hoeveelheden. Vriendelijke bediening en een aangename, huislijke sfeer.
Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 11 januari 2015

lieske1970

Hier gaan eten samen met mijn man en onze zoon na zijn diplomauitreiking. Gekozen voor een 3 gangen menu, die geserveerd zou worden met frietjes en salade. Salade nooit gekregen, heb het wel gemeld bij weggaan. En de serveerster nam het bericht aan, maar deed er niets aan. Heb dus wel voor eten betaald maar nooit ontvangen, geen compensatie niets....Verder wel leuke locatie.

Gegeten op 4 juli 2014

arjanm

Via online reservering

Prima zakenlunch gegeten bij De Peer. Restaurant is leuk gelegen in de bossen, bediening is vriendelijk en het eten was erg lekker. Een aanrader!

Gegeten op 14 november 2014

jgeleedst

Gezellig restaurant aan de rand van het bos. Daar gegeten met ca. 20 collega's op 14-11-2014 in een hoekje van het restaurant. De andere gasten hadden geen last van ons...en wij niet van hun. Alles goed verzorgd. Het eten was keurig bereid, borden mooi opgemaakt en het eten zeer goed van kwaliteit. Zeker de moeite waard om nog een terug te komen.

Gegeten op 14 november 2014

marcieijsermans

Op de bonnefooi binnengewaaid na een boswandeling. Trek dus we kozen 'een broodje' van de lunchkaart (fijn dat dat nog kon, het was tegen 4en). We namen een broodje hamburger en een clubsandwich zalm. Och wat fijn, lekkere broodjes en een groot bord frieten erbij. Compleet met sausjes en groente, we hebben gesmuld. Bediening attent zonder opdringerig te zijn.

Gegeten op 25 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over de Peer in Breda

Schrijf hieronder je recensie over de Peer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.