1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 520 05 66

Gerst1956

Gereserveerd en gevraagd om bij voorkeur een ronde tafel. Vooraf een melding dat deze voor 6 personen niet aanwezig was. Dan weet je wat. Alle verschillende gerechten prima van smaak en keurig opgediend. Op tijd naar drinken gevraagd. Uitstekende bediening. Misschien wel verdiend maar tienen geef ik niet.

Gegeten op 18 januari 2015

aidahuiz

Heerlijk gegeten bij De Peer met 3 personen. We werden snel geholpen en de gerechten waren bijzonder en erg lekker. Ook goede hoeveelheden. Vriendelijke bediening en een aangename, huislijke sfeer.
Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 11 januari 2015

lieske1970

Hier gaan eten samen met mijn man en onze zoon na zijn diplomauitreiking. Gekozen voor een 3 gangen menu, die geserveerd zou worden met frietjes en salade. Salade nooit gekregen, heb het wel gemeld bij weggaan. En de serveerster nam het bericht aan, maar deed er niets aan. Heb dus wel voor eten betaald maar nooit ontvangen, geen compensatie niets....Verder wel leuke locatie.

Gegeten op 4 juli 2014

arjanm

Via online reservering

Prima zakenlunch gegeten bij De Peer. Restaurant is leuk gelegen in de bossen, bediening is vriendelijk en het eten was erg lekker. Een aanrader!

Gegeten op 14 november 2014

jgeleedst

Gezellig restaurant aan de rand van het bos. Daar gegeten met ca. 20 collega's op 14-11-2014 in een hoekje van het restaurant. De andere gasten hadden geen last van ons...en wij niet van hun. Alles goed verzorgd. Het eten was keurig bereid, borden mooi opgemaakt en het eten zeer goed van kwaliteit. Zeker de moeite waard om nog een terug te komen.

Gegeten op 14 november 2014

marcieijsermans

Op de bonnefooi binnengewaaid na een boswandeling. Trek dus we kozen 'een broodje' van de lunchkaart (fijn dat dat nog kon, het was tegen 4en). We namen een broodje hamburger en een clubsandwich zalm. Och wat fijn, lekkere broodjes en een groot bord frieten erbij. Compleet met sausjes en groente, we hebben gesmuld. Bediening attent zonder opdringerig te zijn.

Gegeten op 25 oktober 2014

vraagtekentje

Woon al 28 jaar in Haagse Beemden en nu pas voor het eerst hier wezen eten, in een woord perfect! De hond mag mee, het personeel is vriendelijk, het restaurant met uitzicht is geweldig de prijs is gemiddeld en niet te vergeten is het eten heerlijk, dus meteen gereserveerd voor heel de familie met kerst, hoef ik lekker niet te koken, en dit zal een van de vele keren zijn dat ik hier nog ga komen...TOP!

Gegeten op 18 oktober 2014

floorD

Lekker, op een mooie septemberavond buiten gezeten bij restaurant Peer in Breda aan de rand van het bos.
Al snel wordt mijn aanwezigheid opgemerkt en krijg na een drankje besteld te hebben al snel bezoek van een tweede bediende die ook vraagt of er al iemand is geweest.
Op het menu staan enkele drie gangen diners voor €25,00, €30,00 of €35,00, waarbij steeds te kiezen is tussen enkele voor- en hoofdgerechten en desserts. Ook zijn deze gerechten los te bestellen.
Vooraf een heerlijke haringtartaar met appel en rode biet, wat door een paar stevige bites toch geen zacht babyhapje is geworden. Als hoofdgerecht een vers bereid vispotje, met wat groente en een beetje andijviestamppot, een ruime frisse salade, en friet.
Als toetje nog hangop met sinaasappel.
Lekker en goed gegeten van dit 3 gangenmenu voor €25,00.
Wellicht kan men proberen bestellingen sneller op tafel krijgen; lang wachten tussen bestellen en bedienen, ook tussen de gangen. De bediening is wel attent maar duurt het wat lang in de keuken. Als bij een andere tafel wat ijsjes voor de kinderen worden besteld, moet dat geen ruim kwartier duren, want de kinderen worden dan vervelend, als ze speciaal hiervoor uit de speeltuin zijn gekomen

Gegeten op 7 september 2014

Amidd

We hebben net met onze familie bij De Peer gegeten. Wat is het toch een fijne plek! Het eten is zalig, goed op smaak, hoeveelheid en temperatuur. De bediening is keurig, vriendelijk en kent de regels. Geen harde muziek, dus je kan een normaal gesprek voeren. Ze weten bij De Peer hoe het hoort in de horeca, de sfeer is tegelijkertijd heel ontspannen en toegankelijk. We komen hier ook wel eens in de middag. De kinderen kunnen dan lekker buiten spelen. Knap hoe jonge mensen deze tent uitstekend runnen! Tot ziens

Gegeten op 23 augustus 2014

saskiacuisine

Op dit moment mijn favoriete plek om te lunchen in omgeving Breda. Zowel voor zakenlunch als voor privé is De Peer een aanrader. Je zit gezellig, de bediening is snel en vakkundig en de (lunch)gerechten zijn heerlijk. De porties zijn niet gering maar wie heeft daar nu problemen mee?!

Gegeten op 2 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over de Peer in Breda

Schrijf hieronder je recensie over de Peer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.