Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 520 05 66

saskiacuisine

Op dit moment mijn favoriete plek om te lunchen in omgeving Breda. Zowel voor zakenlunch als voor privé is De Peer een aanrader. Je zit gezellig, de bediening is snel en vakkundig en de (lunch)gerechten zijn heerlijk. De porties zijn niet gering maar wie heeft daar nu problemen mee?!

Gegeten op 2 januari 2014

pepita

Leuk restaurant aan de rand van het mooie liesbos.
Bediening was erg vriendelijk, de lunch was heel erg lekker, maar bourgondisch veel. Absoluut een aanrader, ook om op een zondagmiddag na een boswandeling wat te drinken. Als het mooi weer is, leuk terras erbij met een speeltuin.

Gegeten op 8 november 2013

Dickluijkx234

Had rode biefstuk gevraagd maar was doorbakken, daarna een heerlijke entrecote gegeten? Wel prijzig maar decor en entourage was prachtig en ga het nog een keer proberen

Gegeten op 22 juli 2013

Sannevnun

Mooie tent, met leuke entourage en prijs kwaliteit een mooi combinatie! Een aanrader voor iedereen die eens lekker weg wil uit de drukke stad. Schitterende terras, evenals een mooie speeltuin vd kinderen die zeer veilig is. Aanrader voor iedereen!

Gegeten op 13 juli 2013

Inkie70

Nu 2x hier gegeten en het was werkelijk top! Zeer goede huiswijn, zeer vriendelijke bediening, gezellige entourage, uitgebreide kaart en een fantastisch asperge menu! Onze kinderen konden zich tussendoor heerlijk vermaken in de leuke speeltuin. Groot compliment aan de (toffe) Peer! Wij komen zeer zeker terug!

Gegeten op 9 mei 2013

_M_M_

• Uitstekend

Op een mooie lentedag op het terras met 4 man plaatsgenomen voor een diner. Het was druk, maar wel gezellig druk, het terras zag er goed en uitnodigend uit. We werden vriendelijk ontvangen door de gastheer, die met ons de kaart doornam. De gastheer weet zeker waar hij het over heeft, niet zomaar iemand uit de bediening, maar wat een professionaliteit! Ik koos voor de 3-gangen menu met asperges en dat was zeker geen verkeerde keuze. Ik heb gesmuld, het was echt heerlijk, mijn complimenten aan de kok! De bediening was vlot en erg netjes, prima service. De prijs/kwaliteit-verhouding was top, ik vond het niet prijzig, voor de kwaliteit die geboden werd, was het de rekening meer dan moeite waard. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

Kimmedims

• Uitstekend

Prijzig, maar wel terecht. Eten én de service waren prima afgelopen zondag, ondanks de drukte.

reiniersonja

• Goed

• Goed

Sinds maart 2010 in nieuwe handen en een 180 graden draai gemaakt. Lekker eten, goede sfeer en leuk personeel.

Schrijf zelf een recensie over de Peer in Breda

Schrijf hieronder je recensie over de Peer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.