a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 1 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 2 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 3 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 4 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 5 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 6 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 7 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 8 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 9 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 10

Restaurant Leuk

3. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 035 698 04 50
  2. www.restaurantleuk.nl

anne113

Eten bij Leuk was een gemengde ervaring. Laten we beginnen met het positieve: het is heel fijn dat kinderen lekker kunnen spelen zodat de volwassenen meer kans krijgen om te praten. Ook heel netjes dat de kinderen worden gewaarschuwd als het eten klaarstaat zodat ze terug naar de tafel komen.
Ik nam fish & chips. De vis was nogal smakeloos en had geen krokant laagje zoals je zou verwachten, niet echt voor herhaling vatbaar. De overige gerechten waren beter. Het kwalijkste was echter dat mijn zus de vegetarische tomatensoep had besteld. Deze was te krijgen met en zonder rivierkreeft (hier hadden de alarmbelletjes al moeten rinkelen), mijn vegetarische zus bestelde zonder, maar kreeg de soep met rivierkreeft. Toen mijn zus de ober hiervan op de hoogte stelde zei hij dat hij was vergeten te vragen om de kreeft eruit te halen... Verder was er maar een vegetarisch hoofdgerecht. Dat is niet wat een vegetariër wil horen en een beetje restaurant zou beter moeten weten, echt heel slecht.
De ober was sowieso al een beetje vreemd. Hij kon beter omgaan met kinderen dan met volwassenen. Er waren maar een paar gasten maar hij lette heel slecht op of mensen wat wilden bestellen en vergat een paar keer een bestelling. De conclusie is dan ook: vooral leuk voor kinderen, niks voor vegetariërs, voor de rest ok. Voor mij persoonlijk (zonder kind) zeker niet een plek om terug te komen.

Gegeten op 23 april 2015

Restaurant - 5 dagen geleden

Beste mevrouw het spijt ons zeer te moeten lezen dat uw ervaring zo slecht is bevallen. We proberen het onze gasten groot en klein altijd naar de zin te maken. Wij hebben idd niet gekozen voor een uitgebreide vegetarische kaart omdat dit nu eenmaal niet veel besteld wordt. En als het dan per ongeluk verkeerd gaat dan proberen we ons fout te herstellen. U heeft namelijk ook meteen een nieuwe gehad. Nogmaals onze excuses en hopelijk komt tante volgende keer gewoon weer mee zullen de neefjes en nichtjes vast Leuk vinden. Wij zullen er dan alles aan doen om het voor u ook leuk te maken. Aangezien alles bij ons kan zullen we op verzoek zelfs iets vegetarich buiten de kaart om maken. Als er tijd voor is doet de chef dat graag voor u.

Proever in spe - 5 dagen geleden

Beste, bedankt voor uw reactie, ik ben een man, maar dat terzijde, wat betreft de soep, ze had inderdaad een nieuwe soep gekregen, maar daar was de rivierkreeft dus alleen uitgehaald, dat is dus nog steeds niet vegetarisch, dat was mijn punt. Het was geen onaangename ervaring, maar liet toch hier en daar te wensen over.

Restaurant - 5 dagen geleden

Nou meneer ik weet zeker dat u een nieuwe heeft gehad want dat zouden we niet doen. En wij doen de garnalen er apart in voor dat we opdienen. Ze zitten niet standaard in onze soep. Nogmaals vinden we het heel vervelend dat u het zo heeft ervaren maar wat u nu zegt is niet waar en daar wou ik graag nog even op reageren voor onze andere gasten. Vegetarisch is geen probleem bij Leuk.

tbrugman

Uitstekend eten, met speciale gerechten en een uitgebreide leuke speelkelder met toezicht voor de kinderen. Zowel de volwassenen als de kinderen hebben daardoor een leuke avond. Als de volgende gang wordt geserveerd, dan schuift je kind weer aan. Een aanrader voor gezinnen!

Gegeten op 15 februari 2015

Denisewiegand

2 april met 2 volwassen en 2 kinderen heerlijk gegeten. Leuk ongedwongen sfeer. De meiden hebben zich goed vermaakt. Bediening er vriendelijk en gastvrij. Complimenten aan de twee koks Menno en Rens. Het eten was zeer lekker en mooi opgemaakt. We komen zeker weer terug. Is het het 1000% waard. PS aanrader: ossenhaas saté en de Zeebaars met Gamba's. Zalig :)

Gegeten op 2 april 2015

hgmtubben

Dit is echt een super leuk restaurant, niet alleen leuk voor de kinderen maar ook voor de ouders en grootouders.
En zeker de bediening verdient een pluim, echt heel erg vriendelijk!
We hebben heerlijk gegeten en ook voor de 6 kleinkinderen was er volop keuze.
Niet alleen maar friet of een pannenkoek en wat ook fijn is dat de kinderen uit de voorgerechten van de volwassenen mogen kiezen, zodat hun keuze nog groter wordt.
De speelkelder is echt een succes, zowel voor de kleintjes als voor de grotere van 13, 14 jaar.
Wij kwamen er allemaal blij vandaan!
Tot nu toe het leukste restaurant wat 3 generaties een heel blij gevoel gaf.

Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 21 maart 2015

fritsW

We zijn er weer geweest met de kinderen en kleinkinderen , we hadden een tafel bij het raam . Het restaurant Leuk was uitgebreid en nu dubbel zo groot . Er waren veel kinderen in de speelkelder en er was nu een videoruimte , waar de kinderen filmpjes konden bekijken . Het eten wat we bestelden was van goede kwaliteit , zoals het hoofdgerecht als wel het nagerecht . Tot slot mochten de kleintjes een presentjes trekken uit de automaat .

Gegeten op 15 maart 2015

Nicolevdk

Dit restaurant is echt een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt en zijn/haar kinderen mee wil nemen. Het restaurant is prachtig ingericht, modern, ruim en gezellig. Het personeel is professioneel, maar vooral ook heel erg gericht om de kinderen het naar de zin te maken. En als de kinderen het fijn hebben, hebben de ouders en opa's en oma's 't ook fijn.

De speelkelder is een walhalla voor kinderen van 3 t/m 12. De oudere kinderen kunnen gamen, tafelvoetballen of film kijken in de bioscoopkamer met lekkere ligkussens en een groot scherm. De kleinere kinderen kunnen spelen met de treinbaan, dublo, een winkeltje of een keukentje en er staan tafels waaraan ze kunnen knutselen en kleuren. Fijn is dat er toezicht is zodat je als ouder je kind met een gerust hart achterlaat. Er wordt ook niet moeilijk gekeken als de kinderen van beneden naar boven lopen.

De kaart bestaat uit heerlijke, gevarieerde gerechten en ook de kinderen kunnen kiezen uit hun favoriete gerechten. Er is goed nagedacht over de timing van de gerechten, de kinderen eten hun hoofdgerecht met het voorgerecht van de volwassenen. Ze hoeven dus niet al te lang te wachten en kunnen daarna nog fijn spelen. Er worden toverdrankjes bereid, ook een tweede keer als ze dat graag willen.

Iedereen was zeer voldaan na de gezellige avond. We gaan hier zeker vaker eten!

Gegeten op 8 maart 2015

mjbender

superavond gehad; leuke sfeer, uitstekende bediening, perfecte speelkelder met toezicht zodat je als ouder geen omkijken hebt. Eten was perfect, alle 10 de bordjes gingen leeg, dat is thuis wel anders. Als 3 vaders met 10 kinderen heerlijke avond gehad. Bennie en team, bedankt voor een topavond, mij zie je vaker!

Gegeten op 24 januari 2015

MerijnW

Als je met drie vaders en tien kinderen uit eten gaat en je wil graag dat het feest is voor de kinderen, maar ook voor de pappa's, dan is Leuk the place to be! Lekker gegeten (bospaddenstoelen soep met een bal in het midden is echt heerlijk) en de kinderen hadden ook alle 10 de bordjes op. De toverlimonade, de speelkelder en het ijsmuntje maakten het feest voor de kids compleet! Benny, Frank en de rest van de bediening grappen en grollen met de kinderen, maar houden ook goed in de gaten of de bierglazen niet bijna op zijn, zodat de vaders ook een lekker hebben genoten van een avondje uit met de mannen. LEUK = TOP, tot snel!

Gegeten op 24 januari 2015

Ellende

Samen met twee kleine kinderen voor de eerste keer bij Leuk gegeten. Als voorgerecht enkel een broodje met verschillende soorten beleg gegeten. Smakelijk maar het brood liet erg lang op zich wachten waardoor een tafelgenoot met een overheerlijke en ruime carpaccio al uitgegeten was.
Als hoofdgerecht een zeer smaakvolle diamanthaas met pompoen/kastanjepuree. Erg lekker!
De frietjes waren in te oud frituurvet gefrituurd en de salade was lekker doch eenvoudig. De kinderen kregen frietjes met een snack, iets te weinig voor mijn zoon van negen jaar maar voldoende voor mijn dochter van vier jaar.
De chocoladeproeverij als dessert was erg lekker en precies voldoende.
Gelukkig kreeg ik zonder problemen kraanwater geserveerd.
Prima eten, ruime opzet en vooral heel tevreden en enthousiaste kinderen.

Gegeten op 28 december 2014

Restaurant - 3 maanden geleden

Hallo Ellende, wij betreuren het dat u even heeft moeten wachten op het broodje maar we zijn niet gewend dat gasten een broodje van de lunchkaart als voorgerecht willen dus hierdoor ging het even mis.. Ons frituurvet wisselt elke week aangezien we als kinderrestaurant veel patat serveren dus oud zal het niet geweest zijn :-)
Al met al vonden wij het fijn dat u er was en hopen we u gauw weer aan tafel te mogen zien. Gr het leuk-team

BvG

Afgelopen vrijdag weer super gegeten bij het vernieuwde restaurant Leuk. Het is nog mooier geworden en ook een stuk overzichtelijker omdat nu het eetgedeelte op een verdieping is.
Als grote verrassing kwam de Sint met zijn pieten naar het restaurant toe en werden alle kinderen stuk voor stuk toegesproken door de Sint.
De kinderspeelruimte is nu nog mooier geworden en er is een bioscoop bijgekomen.
Terwijl de ouders heerlijk tafelen van de nieuwe menukaart zijn de kinderen lekker aan het spelen!
Wij komen snel weer!

Gegeten op 29 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Leuk in Bussum

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Leuk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.