Restaurant Leuk over zichzelf

LEUK is het leukste restaurant om uit eten te gaan met of zonder kinderen! Wij hebben een speelkelder van maar liefst 70m2! Dus ze zijn er misschien wel maar je ziet ze niet. Kom gerust eens langs en geniet van onze heerlijke gerechten. Wij serveren van kreeft tot pannekoek! Een win-win situatie! Kinderen eten gezellig mee met het voorgerecht en daarna geniet uw heerlijk het hoofdgerecht samen.

VanBerkel1964
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond weer heerlijk gegeten met de kinderen. We zaten voor de afwisseling een keer op de bovenverdieping, waar we meteen hartelijk werden verwelkomt door de leuke dame en heer van de bediening. Je voelt je bij restaurant Leuk altijd welkom! De kinderen hebben zich weer vreselijk geamuseerd en worden zowel aan tafel als in de speelkamer geëntertaind en wij hebben heerlijk gegeten. Jullie zien ons zeker weer terug!

wouterbeuzel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na aanbeveling door kennissen gaan eten bij Restaurant Leuk. Goed bereikbaar, zeker op zondag voldoende parkeergelegenheid. Mooie, moderne interieur maakt dat het restaurant een leuke sfeer heeft. Over het concept is nagedacht! Ouders worden "ontzorgd" doordat er speelruimte voor de kinderen met speelgoed voor alle leeftijden is. Daarnaast een menukaart voor de kinderen die veel meer omvat dan "patat met appelmoes" ;-) Bediening leuk, plezierig. Bereid iets extra's te doen. Kortom: klant- en servicegericht. Eten goed! Gevarieerde kaart. Smaakvol. Vlees en vis. Bij dat laatste opgemerkt dat eigenaar Bennie oorspronkelijk van Texel komt... En dan over de wijn nog niet geschreven. Vraag ook eens naar de port uit topjaar 1988... Goed eten voor een overeenkomstige prijs.
Als de kinderen het naar hun zin hebben, dan hebben papa en mama het ... ! Aanrader dus!

Gegeten op 23 maart 2014

Raymond71
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond weer bezocht en er deze ochtend nog zo mee bezig dat ik een recensie schrijf. Het concept blijft geweldig. De service goed, maar gisteravond stond er waarschijnlijk een invaller in de keuken. De bruschetta als voorgerecht was een amateuristisch opgemaakt stokbroodje en heel veel minder dan we een voorgaande keren hadden gehad. De zalm van mijn vrouw en mijn friet waren lauw. Voorlopig weer even genezen.

Gegeten op 14 maart 2014

Hesselp
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na vele positieve reacties van vrienden gaan eten bij Leuk, en leuk was het de kinderen hebben zich super vermaakt in het kinderwalhalla. En wij ouders dus ook. Eten een 8 maar het is vooral de combi van kids die zichzelf kostelijk vermaken en daardoor de ouders ook. Service ook super. Bennie & Frank bedankt.
We komen snel weer.

Gegeten op 22 februari 2014

Roosvanslagmaat
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fantastische avond gehad met totaal 4 volwassenen en 4 kids (6 tot 8 jaar). Nieuwe kaart, die erg in de smaak viel: o.a. gamba- spies ! Pompoemsoep en eendenborst in yakitori- saus. Uiteraard hebben de kinderen zich in de speelkelder weer vermaakt. 4 uur lang, zelfs ! Ik heb dan ook nog niet eerder een restaurant gezien met zoveel leuk en afwisselend speelgoed, wat ook allemaal heel en relatief nieuw is ! Ook erg prettig dat er bij het spelen toezicht is van een leuke meid. Ook de service was goed: jassen werden direct aangepakt, wijn en water werden op tijd bijgevuld. Kortom: de avond voelde als: lekker neerploffen en je heerlijk laten verwennen ! Dank !

Gegeten op 1 februari 2014

fritsW
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden iets te vieren , dus met de kinderen en kleinkinderen , naar Leuk . We hadden plaatsen vlak bij het raam . Rond half zes gingen wij aan tafel . Kogelbiefstuk voor de jarige met patat . 3x Sate Leuk , met opmaak , een salade en patat . De kleintjes een Pizza extra en een Pannenkoek met kaas . De nodige drankjes en tot slot een ijsje zoals Dame Blanche . De kleintjes waren weer druk met spelen in de speelkelder . Tot slot mochten ze een speeltje uit de automaat trekken , het werd een verlichte clowns neusje .

Gegeten op 19 januari 2014

florislvb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wederom heerlijk gegeten! Kids hebben zich dik vermaakt en dus ook papa en mama. Bennie heeft zichzelf weer overtroffen met het fantastische kersttoetje! Leuk is een aanrader voor iedereen met kinderen! Ontspannen sfeer en een feest voor iedereen!

fritsW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ideaal restaurant om met de kinderen en kleinkinderen te gaan eten . Speciaal voorde kleintjes is er een speelkelder , met een oppas . Ze hebben daardoor geen tijd om te eten , ondanks dat we een lekkere pizza voor hun hadden besteld . Wij hebben rustig kunnen eten en wat we geserveerd kregen smaakte uitstekend . Voor het toetje kwamen de kleinkinderen naar boven . Gezamenlijk hebben we het etentje kunnen afsluiten . Tot slot mochten de kleintjes uit de automaat een speeltje trekken .

Gegeten op 23 november 2013

Mitzy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wederom een heerlijke avond bij Leuk. Voor de kinderen mysterieuze toverdrank. En pizza die ze zelf kunnen snijden. Of een spies met kipnugget, bitterbal en frikandel. Voor ons goede ossenhaassaté en écht lekker frites en een prachtig opgediende en superlekkere vispanachee. Royale porties. Eigenaar Bennie maakt het voor zowel ouders als kinderen een feestje.

Gegeten op 3 november 2013

R-J
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super kindvriendelijk restaurant, waar ook de kwaliteit van het eten goed is. De kinderen kunnen zich beneden in de ruime speelkelder uitleven, terwijl de ouders rustig aan tafel kunnen blijven zitten. Op het moment dat een gang wordt uitgereserveerd, zorgen zij ervoor dat de kinderen weer naar de tafel gaan / worden gebracht.
Kortom, het perfecte restaurant voor ouders en kinderen!

Gegeten op 20 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Leuk in Bussum

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Leuk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!