Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 1

3. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 035 698 04 50
  2. www.restaurantleuk.nl

Paul-Tolhoek

Hier gaan eten omdat we een kleine van 2,5 hebben. Die kan je hierheen goed meenemen, speelgelegenheid is super, er is van alles. De oppas mocht alleen wel wat beter opletten, er zitten natuurlijk altijd weglopertjes bij, 1 kindje moest tot 2x toe van de (gelukkig rustige) straat geplukt worden.
Eten erg goed, flinke porties, niet heel bijzonder.
Prijs aan de hoge kant, maar reken erbij dat er een complete etage voor de kinderen is ingericht, dat moet ook betaald worden, dus al met al een eerlijke prijs voor het totaalconcept.
Vriendelijke bediening.
Gaan hier vast nog een keer eten.

Gegeten op 7 augustus 2014

fijnproevertje1001

Fijn om hier gewoon lekker met de kinderen terecht te kunnen. Mooie speelkelder. Alleen vooral kleine kinderen willen er alsnog elke 5 minuten even uit, en dan de trap op naar boven, maar daar kunnen ze bij het restaurant niets aan doen;) er is een kindermeisje aanwezig, heel fijn. Er is veel leuke speelgoed aanwezig en het ziet er schoon uit in de speelkelder. Rest van het restaurant ook kraakhelder, heel fijn. Lunch is hier altijd lekker: broodjes, maar ook salades, en allerlei heerlijke warme gerechten. De kaart is heel goed vind ik. Ook voor de kinderen hebben ze hier lekkere en redelijk geprijsde dingen op de kaart zoals smakelijke pizza en pasta en fruitspiesjes. Leuke 'heksenlimonade'. De eigenaar heeft energie voor twee, en is vaak wel erg overdreven aanwezig. Dat is wel even leuk, maar kan ook wel storend zijn vind ik, zeker als je er wat langer zit voor een uitgebreide lunch en gewoon even rustig met je tafelgenoten wil ontspannen. Maar dit unieke concept in Bussum blijft zeker in mijn Gooische top 10 staan!

Gegeten op 6 september 2014

Love Food

Echte aanrader als je kinderen hebt, wel vooraf reserveren!
Kinderen kunnen na hem hoofdgerecht gewoon lekker spelen onder begeleiding, echt super!
Eten was niet heel denderend, daarom ook een 7, maar misschien viel het menukaart niet bij mij in de smaak omdat ik in verwachting ben of gewoon verkeerde keuze gemaakt.
Maar al en al komen we zeker weer hier eens terug!

Gegeten op 14 september 2014

sven.van.der.schans

Wat een geweldig restaurant en eten er regelmatig met de kinderen, geweldige bediening. Wat is er nou fijner dan die gezichten van de kinderen bij het toverdrankje of als ze de speelkelder in lopen of het met smaak gemaakte gerecht wat ze voorgeschoteld krijgen of het muntje om beneden zelf het ijsje uit te kiezen of het kado bij weg gaan en laten we niet de bediening vergeten die ongelofelijk leuk met de kinderen om gaat. Al met al een top restaurant met geweldig eten ook voor de ouders

Gegeten op 24 augustus 2014

regienproeft

De bediening is leuk en het eten lekker. Vooral fijn dat je lekker rustig kunt eten terwijl je kinderen zich vermaken. Zonder kinderen hoef je er niet heen maar met kinderen een echte aanrader.

Gegeten op 7 juni 2014

Sjakkie-75

Restaurant leuk is niet alleen leuk voor kinderen , maar ook perfect eten voor ouders. In welk restaurant kun je als ouders drie uur tafelen, zonder dat kinderen zich vervelen. Een super concept !

Het eten wordt mooi opgediend en smaakt heerlijk. En de entertaiment van de eigenaar is een ware bonus. Alle kinderen in het restaurant waren sprakeloos van alle trucs (met en zonder droog ijs!)

Wij komen hier zeker terug , een echte aanrader !

Gegeten op 10 augustus 2014

Lindadejong

Gisteren heerlijk buiten gegeten bij restaurant leuk in Bussum. Zeer prettig dat de straat autovrij was. Wij aten de gerookte ribeye, steak tartaar, zeetong en de sate. De gerechten werden mooi gepresenteerd en smaakte heerlijk. Echter vinden wij de porties van de verschillende gerechten erg verschillen. De kinderen hadden een hamburger en een Spies. De borden waren leuk opgemaakt en zag er vrolijk uit. De toverappelsap maakt het feestje helemaal compleet. De meiden van de bediening waren uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ze waren leuk naar de kinderen en ze straalde uit dat ze hun werk leuk vinden. De speelkelder waar de kinderen heerlijk hebben gespeeld maakte de avond helemaal tot een groot succes. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 1 augustus 2014

Marijkevtv

Wat een heerlijke avond bij restaurant LEUK!
Een super ontvangst waarbij direct de kinderen ook volop aandacht krijgen.
Het eten is hier meer dan goed, ik zou zeker een 15 geven, 10 is te weinig eigenlijk.
Een heilbot die op prachtig dun gesneden groenten precies gaar was en dat zie je niet veel in restaurants.
Heerlijke steak tartaar! Gerookte ribeye op huisgebakken brood met wat olie tomaat en rucola. hmmm
Alles is vers, wat op je bord ligt klopt!
Oh ja....de kinderen hebben heerlijk beneden onder toezicht gespeeld en een leuke placemat gemaakt die ook werd geplastificeerd!

Gegeten op 13 juni 2014

VanBerkel1964

Gisteravond weer heerlijk gegeten met de kinderen. We zaten voor de afwisseling een keer op de bovenverdieping, waar we meteen hartelijk werden verwelkomt door de leuke dame en heer van de bediening. Je voelt je bij restaurant Leuk altijd welkom! De kinderen hebben zich weer vreselijk geamuseerd en worden zowel aan tafel als in de speelkamer geëntertaind en wij hebben heerlijk gegeten. Jullie zien ons zeker weer terug!

wouterbeuzel

Na aanbeveling door kennissen gaan eten bij Restaurant Leuk. Goed bereikbaar, zeker op zondag voldoende parkeergelegenheid. Mooie, moderne interieur maakt dat het restaurant een leuke sfeer heeft. Over het concept is nagedacht! Ouders worden "ontzorgd" doordat er speelruimte voor de kinderen met speelgoed voor alle leeftijden is. Daarnaast een menukaart voor de kinderen die veel meer omvat dan "patat met appelmoes" ;-) Bediening leuk, plezierig. Bereid iets extra's te doen. Kortom: klant- en servicegericht. Eten goed! Gevarieerde kaart. Smaakvol. Vlees en vis. Bij dat laatste opgemerkt dat eigenaar Bennie oorspronkelijk van Texel komt... En dan over de wijn nog niet geschreven. Vraag ook eens naar de port uit topjaar 1988... Goed eten voor een overeenkomstige prijs.
Als de kinderen het naar hun zin hebben, dan hebben papa en mama het ... ! Aanrader dus!

Gegeten op 23 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Leuk in Bussum

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Leuk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.