Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 1

2. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 035 698 04 50
  2. www.restaurantleuk.nl

mjbender

superavond gehad; leuke sfeer, uitstekende bediening, perfecte speelkelder met toezicht zodat je als ouder geen omkijken hebt. Eten was perfect, alle 10 de bordjes gingen leeg, dat is thuis wel anders. Als 3 vaders met 10 kinderen heerlijke avond gehad. Bennie en team, bedankt voor een topavond, mij zie je vaker!

Gegeten op 24 januari 2015

MerijnW

Als je met drie vaders en tien kinderen uit eten gaat en je wil graag dat het feest is voor de kinderen, maar ook voor de pappa's, dan is Leuk the place to be! Lekker gegeten (bospaddenstoelen soep met een bal in het midden is echt heerlijk) en de kinderen hadden ook alle 10 de bordjes op. De toverlimonade, de speelkelder en het ijsmuntje maakten het feest voor de kids compleet! Benny, Frank en de rest van de bediening grappen en grollen met de kinderen, maar houden ook goed in de gaten of de bierglazen niet bijna op zijn, zodat de vaders ook een lekker hebben genoten van een avondje uit met de mannen. LEUK = TOP, tot snel!

Gegeten op 24 januari 2015

Ellende

Samen met twee kleine kinderen voor de eerste keer bij Leuk gegeten. Als voorgerecht enkel een broodje met verschillende soorten beleg gegeten. Smakelijk maar het brood liet erg lang op zich wachten waardoor een tafelgenoot met een overheerlijke en ruime carpaccio al uitgegeten was.
Als hoofdgerecht een zeer smaakvolle diamanthaas met pompoen/kastanjepuree. Erg lekker!
De frietjes waren in te oud frituurvet gefrituurd en de salade was lekker doch eenvoudig. De kinderen kregen frietjes met een snack, iets te weinig voor mijn zoon van negen jaar maar voldoende voor mijn dochter van vier jaar.
De chocoladeproeverij als dessert was erg lekker en precies voldoende.
Gelukkig kreeg ik zonder problemen kraanwater geserveerd.
Prima eten, ruime opzet en vooral heel tevreden en enthousiaste kinderen.

Gegeten op 28 december 2014

BvG

Afgelopen vrijdag weer super gegeten bij het vernieuwde restaurant Leuk. Het is nog mooier geworden en ook een stuk overzichtelijker omdat nu het eetgedeelte op een verdieping is.
Als grote verrassing kwam de Sint met zijn pieten naar het restaurant toe en werden alle kinderen stuk voor stuk toegesproken door de Sint.
De kinderspeelruimte is nu nog mooier geworden en er is een bioscoop bijgekomen.
Terwijl de ouders heerlijk tafelen van de nieuwe menukaart zijn de kinderen lekker aan het spelen!
Wij komen snel weer!

Gegeten op 29 november 2014

Paul-Tolhoek

Hier gaan eten omdat we een kleine van 2,5 hebben. Die kan je hierheen goed meenemen, speelgelegenheid is super, er is van alles. De oppas mocht alleen wel wat beter opletten, er zitten natuurlijk altijd weglopertjes bij, 1 kindje moest tot 2x toe van de (gelukkig rustige) straat geplukt worden.
Eten erg goed, flinke porties, niet heel bijzonder.
Prijs aan de hoge kant, maar reken erbij dat er een complete etage voor de kinderen is ingericht, dat moet ook betaald worden, dus al met al een eerlijke prijs voor het totaalconcept.
Vriendelijke bediening.
Gaan hier vast nog een keer eten.

Gegeten op 7 augustus 2014

fijnproevertje1001

Fijn om hier gewoon lekker met de kinderen terecht te kunnen. Mooie speelkelder. Alleen vooral kleine kinderen willen er alsnog elke 5 minuten even uit, en dan de trap op naar boven, maar daar kunnen ze bij het restaurant niets aan doen;) er is een kindermeisje aanwezig, heel fijn. Er is veel leuke speelgoed aanwezig en het ziet er schoon uit in de speelkelder. Rest van het restaurant ook kraakhelder, heel fijn. Lunch is hier altijd lekker: broodjes, maar ook salades, en allerlei heerlijke warme gerechten. De kaart is heel goed vind ik. Ook voor de kinderen hebben ze hier lekkere en redelijk geprijsde dingen op de kaart zoals smakelijke pizza en pasta en fruitspiesjes. Leuke 'heksenlimonade'. De eigenaar heeft energie voor twee, en is vaak wel erg overdreven aanwezig. Dat is wel even leuk, maar kan ook wel storend zijn vind ik, zeker als je er wat langer zit voor een uitgebreide lunch en gewoon even rustig met je tafelgenoten wil ontspannen. Maar dit unieke concept in Bussum blijft zeker in mijn Gooische top 10 staan!

Gegeten op 6 september 2014

Love Food

Echte aanrader als je kinderen hebt, wel vooraf reserveren!
Kinderen kunnen na hem hoofdgerecht gewoon lekker spelen onder begeleiding, echt super!
Eten was niet heel denderend, daarom ook een 7, maar misschien viel het menukaart niet bij mij in de smaak omdat ik in verwachting ben of gewoon verkeerde keuze gemaakt.
Maar al en al komen we zeker weer hier eens terug!

Gegeten op 14 september 2014

sven.van.der.schans

Wat een geweldig restaurant en eten er regelmatig met de kinderen, geweldige bediening. Wat is er nou fijner dan die gezichten van de kinderen bij het toverdrankje of als ze de speelkelder in lopen of het met smaak gemaakte gerecht wat ze voorgeschoteld krijgen of het muntje om beneden zelf het ijsje uit te kiezen of het kado bij weg gaan en laten we niet de bediening vergeten die ongelofelijk leuk met de kinderen om gaat. Al met al een top restaurant met geweldig eten ook voor de ouders

Gegeten op 24 augustus 2014

regienproeft

De bediening is leuk en het eten lekker. Vooral fijn dat je lekker rustig kunt eten terwijl je kinderen zich vermaken. Zonder kinderen hoef je er niet heen maar met kinderen een echte aanrader.

Gegeten op 7 juni 2014

Sjakkie-75

Restaurant leuk is niet alleen leuk voor kinderen , maar ook perfect eten voor ouders. In welk restaurant kun je als ouders drie uur tafelen, zonder dat kinderen zich vervelen. Een super concept !

Het eten wordt mooi opgediend en smaakt heerlijk. En de entertaiment van de eigenaar is een ware bonus. Alle kinderen in het restaurant waren sprakeloos van alle trucs (met en zonder droog ijs!)

Wij komen hier zeker terug , een echte aanrader !

Gegeten op 10 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Leuk in Bussum

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Leuk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.