a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 1 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 2 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 3 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 4 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 5 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 6 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 7 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 8 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 9 foto's van Restaurant Leuk in Bussum - 10

Restaurant Leuk

3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 035 698 04 50
  2. www.restaurantleuk.nl

marianne15

8e verjaardag van onze dochter gevierd! Heerlijk gegeten, leuke bruis drankjes, zeer kindvriendelijk personeel, fantastische speel kelder met oppas erbij! Kortom: top ervaring!

Gegeten op 26 mei 2016

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Restaurant LEUK is LEUK! Ook met vernieuwde kaart weer een avond genoten! Kind blij met de mega speelkelder, het knotsgekke personeel en toverdrank. Extra leuke bijkomstigheid is dat er tegenwoordig een Kinderzwerfboek-station in waar je je boeken in kunt leveren en weer iets anders mee kunt pakken om te lezen.
Al met al weer een hele ervaring!

Gegeten op 22 juni 2016

TastyFred

Leuk is primair gericht op ouders met kinderen en dat doen ze geweldig goed. Niet alleen krijgt het kind alle aandacht en is er een uitgebreide kinderkaart, maar er is ook een volledig ingericht souterrain waar de kinderen onder professionele begeleiding zich uitstekend vermaken met een brede keur aan entertainment, spelletjes en speelgoed. Mooie formule, want zo kunnen de ouders heel relaxed genieten van een prima diner. Het eten is echt prima, pretentieloos, maar goed klaargemaakt en een brede keuze. Aanrader!

Gegeten op 22 juni 2016

Proever33415

Vrijdag weer geweldig gegeten bij Leuk en de kinderen hebben genoten van de goochelaar, het heerlijke eten en de geweldige speelkelder! Aanrader als je ècht lekker en relaxed met de kinderen uit eten wilt. Het personeel begrijpt hoe je met kinderen moet omgaan en de sfeer is top! Wanneer openen jullie een vestiging in Utrecht?

Gegeten op 10 juni 2016

willy73

We hebben een high tea gedaan ,heel goed , meer dan voldoende, ook voor de kinderen leuk mochten cupcakes versieren en speelgelegenheid daar heel goed met begeleiding. Was zo relaxed voor zowel de ouders en de kinderen , voor herhaling top

Gegeten op 22 mei 2016

Frank_aalsmeer

De gerechten, het decor, de sfeer en het personeel, alles heeft de verwachtingen overtroffen.
In vergelijkbare restaurants voor kinderen heb je voor de ouders alleen droge saté of een taai biefstukje, hier heerlijk gegeten.
De kinderen konden lekker spelen, het personeel gaat perfect om met de kinderen (en volwassenen). Je wordt geholpen door horeca personeel met passie voor de zaak, en niet door luie studenten.
De speelkamer is top voor jong en oud, inclusief begeleiding!

Wij komen graag nog een keer, het was het half uurtje rijden dubbel en dwars waard!!!

Gegeten op 21 mei 2016

Langeland

'Leuk' is een bijzonder leuk restaurant voor kinderen én ouders. Kinderen kunnen beneden, onder het toeziend oog van een aardige begeleider, spelen en films kijken, terwijl ouders op de begane grond uitstekend kunnen eten en rustig kunnen praten. De ideale combinatie. Een (iets té aanwezige) goochelaar deed indrukwekkende, vingervlugge trucs aan tafel. De menukaart bood een ruim en aansprekend aanbod gerechten, óók voor kinderen. De 'toverdrank' sprak tot de verbeelding. Hoewel het door het personeel iets te overdreven werd gepromoot om 'volgende week weer te komen', zullen we vast nog eens terugkomen bij Leuk.

Gegeten op 13 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Volgende week? Meestal zeggen wij " tot morgen" :-) fijn om te horen dat u het naar de zin heeft gehad! Wij zien u graag de volgende keer weer aan tafel. En die goochelaar tja die staat vaak voor groot publiek. Dus luide stem... sorry.

eveline1303

Vanmiddag heerlijk gegeten bij LEUK onder het genot van een goede chardonnay
Relaxte bediening en lekker eten. Uitgebreide lunch- en borrelkaart. Even lekker een middag er op uit, zonder zorgen.

Gegeten op 1 mei 2016

esper

We gingen met grote verwachtingen naar restaurant Leuk. Toen we binnenkwamen duurde het even tot we geholpen werden, kan gebeuren het was immers lekker druk. We hadden gekozen om meteen een hoofdgerecht te bestellen. tussen het bestellen en het serveren zat maar 15 minuten,absoluut niet vervelend maar wel een beetje vreemd. We hadden gekozen voor de eend en ossenhaassate. De eend was erg droog en de portie erg klein, had het idee dat er een combi-steamer werd gebruikt. Onze zoon heeft het erg naar zijn zin gehad in de speelkelder. Dit is allemaal erg goed verzorgd. Drankjes werden geserveerd zonder schoon glas. heb een icetea, een cola en een glas water in hetzelfde glas moeten drinken. Toen we klaar waren met eten hebben we ruim 30 minuten moeten wachten tot de borden werden opgehaald. Ik had het idee dat de bediening geen oogcontact durfde te maken. We hebben dan ook maar na al deze ervaringen besloten om het dessert over te slaan. Mooi concept helaas wat minder qua uitvoering. Prijs kwaliteit verhouding is zwaar uit balans. Helaas niet voor herhaling vatbaar

Gegeten op 30 april 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste Esper wat vervelend om te horen dat jullie bezoek aan LEUK niet naar verwachting was. Helaas was ik zelf deze avond niet aanwezig om u te spreken. Jammer dat u op de avond zelf niet even de bedrijfsleider heeft aangesproken dan hadden we er wat aan kunnen doen. Nu is het helaas te laat en lees ik het via deze weg. Zoals u kunt lezen bij andere recensies is uw beleving niet wat doorgaans de ervaring is. Dat u de drankjes uit een zelfde glas moet drinken is natuurlijk niet hoe wij werken. Wij hebben de bediening hierop aangesproken. Drinkt u steeds hetzelfde dan wisselen we niet altijd het glas maar wel als u wisselt van drank. Dit is niet goed gezien waarvoor onze excuses. Nogmaals jammer dat het zo is gelopen, u uw ongenoegen niet meteen aan tafel heeft gemeld dan hadden we er misschien nog wat aan kunnen doen. Want wij streven er altijd naar het voor iedereen naar de zin te maken. Bij u is dat ons niet gelukt. Dat betreuren wij. Mocht u nog contact met mij als eigenaar willen vraag ik u even te mailen naar info@restaurantleuk.nl

Singh27

Ideaal voor kleine kinderen die zonder in zicht van hun ouders kunnen spelen. Combinatie van normaal eten voor ouders die tussendoor even rustig kunnen eten zonder dat kinderen hun storen. Erg leuke faciliteiten beneden voor kinderen voor alle leeftijden.

Gegeten op 23 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Leuk in Bussum

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Leuk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.