Eethuis Thaifood

• 7.7

• 7.7

liesbyte
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden thaise viskoekjes, biefstuk in oestersaus en een thaise salade genomen. Dat zijn onze referentiegerechten bij een Thais restaurant. De viskoekjes waren slap en hadden weinig smaak. De bite van een viskoekje met een vleugje citroenblad etc misten we. De oestersaus had wat meer van bouillon dan van oestersaus. De bief was erg zacht en gaar. De Thaise salade had ook weinig 'zing'. Natuurlijk is het naar om van 1 ervaring uit te gaan, de bediening was erg aardig. Maar we zijn nou eenmaal consumenten en zouden hier niet snel weer afhalen.

Gegeten op 14 november 2013

juuljuliette
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten! Kwamen hier zomaar verzeild omdat we zin hadden in Thais eten en dit toevallig bij ons om de hoek was. De locatie is onverwacht, namelijk op een industrieterreintje, dus niet echt in de loop. Maar het eten was werkelijk verrukkelijk en de moeite waard! Alles vers, prima bediening, lekkere Thaise wijn en een sfeervol klein restaurant. Bovendien een prima prijs-kwaliteit verhouding. Kortom... Een Thaise parel op een onverwachte locatie. Een aanwinst voor Amersfoort Noord!

Gegeten op 29 september 2013

Wilemein

• Uitstekend

Dit is een hele goede aanwinst voor Amersfoort als het om Thais gaat! Heerlijke afhaal, ruime keus en vers bereid terwijl je wacht, vriendelijke mensen.

Marijken

• Goed

Gisteren voor de 1e keer hier gegeten en dat is prima bevallen!vriendelijke bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding,kortom zeer de moeite waard

Mjammie

• Matig

Restaurantwaardering wordt op Iens (met alleen maar uitstekende beoordelingen) flink overschat. Absoluut geen verse producten; we zagen vlees e.d. uit de vriezer komen en men meldde het ook uit zichzelf. Desondanks zijn de smaken vrij goed en heeft dit restaurant zeker potentie qua gerechten (vandaar nog die matige beoordeling). Wil het succesvoller worden, moeten wel de volgende dingen verbeterd worden:
- gezelligere inrichting, zowel van buiten als van binnen is het eethuis nu niet uitnodigend
- schone toiletten (nu remspoor en allemaal water of urine op de grond)
- betere parkeergelegenheid (1 parkeerplaats, verder wegsleepregelingen) aangezien er allemaal garageboxen zijn.
- warme borden of rechauds; eten wordt nu heel erg snel koud en dat doet afbreuk aan de smaak
- borden en bestek geserveerd hebben voordat het eten arriveert (we moesten borden en bestek nu zelf in de keuken gaan ophalen nadat het eten al ruim 5 minuten koud stond te worden op onze tafel).
- medewerkers die Nederlands spreken. Hoe vriendelijk men ook lacht; als men vrijwel geen woord Nederlands spreekt (en wij geen Thais), wordt bestellen erg lastig.
- We kregen consequent bitter lemon in plaats van tonic en thee geserveerd. Charme heeft het zeker als men een buitenlands accent heeft, maar basale taalkennis is wel vereist als men in de horeca werkt. Als je de woorden thee en bitter lemon al niet begrijpt en ook de simpele vraag over de menukaart niet, moet ik er niet aan denken dat je, zoals ik, voedselallergie hebt en men verstaat dingen niet. Dan kan het verstrekkende gevolgen hebben...

chantal45

• Uitstekend

Wat een fantastisch restaurant. Authentiek Thai eten, zeer vriendelijke bediening, huiselijke inrichting. wat wil je nog meer. Het eten is natuurlijk het allerbelangrijkste in een restaurant en mijn echtgenoot en ik waren zeker niet teleurgesteld!. De garnalen zijn super vers, de sauzen precies goed in balans, Zoals Thai eten bedoelt is.

willemijn78

• Uitstekend

Super vers. Aardig en lieve adviezen voor als je het thuis wil proberen. We gaan binnenkort workshop volgen!

daniel12345

erg lekker en vers

Schrijf zelf een recensie over Eethuis Thaifood in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Eethuis Thaifood. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!