a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Merwezicht in Gorinchem - 1 foto's van Restaurant Merwezicht in Gorinchem - 2 foto's van Restaurant Merwezicht in Gorinchem - 3 foto's van Restaurant Merwezicht in Gorinchem - 4 foto's van Restaurant Merwezicht in Gorinchem - 5 foto's van Restaurant Merwezicht in Gorinchem - 6

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0183 689 747

Liefde voor het vak, aandacht voor de gast

Met een schitterend uitzicht over rivier De Merwede geniet je van verfijnde gerechten uit de klassieke Franse keuken met hier en daar een speelse knipoog naar de wereldkeuken. Het resultaat is een bourgondisch, creatief menu vol seizoensgerechten die je meteen doen watertanden.

thijs68

Via online reservering

Heerlijk verassingsmenu op! Het menu was uitgebreider dan verwacht en goed geportioneerd. Samen met de perfecte bediening en aankleding een echte aanrader.

Gegeten op 24 april 2015

rikgroot

Op 1 van de mooiste locaties van Gorinchem
een zeer mooi restaurant met een uitstekende
prijs kwaliteit verhouding
een echte aanrader

Gegeten op 14 maart 2015

jan371

Via online reservering

Wij komen hier regelmatig. Het is altijd prima in orde. Gastvrije ontvangst, schitterende locatie, nooit moeilijk doen over een aanpassing in het menu. Geweldige kaart.
Surf & Turf-menu is een absolute aanrader: van oesters tot kreeft!
Graag een volgende keer weer!

Gegeten op 13 december 2014

JdeJ

Via online reservering

Afgelopen vrijdag hier gegeten en de sfeer, bediening en het eten zijn allemaal goed tot zeer goed. Enige minpuntje was misschien de portiegrootte. Ik kan me voorstellen dat als je een grote eter bent, je het te weinig zou kunnen vinden.
Wij hadden gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement en de wijnen smaakten zeer goed bij de gerechten. Ook kregen we een zeer uitgebreide beschrijving van de wijn en waren het geen standaard wijnen die geschonken werden.

Gegeten op 12 december 2014

pdejong-k12

Via online reservering

Ik vind het moeilijk om een keuze te maken wat het lekkerst was en ik denk dat dat tegelijk een groot compliment is! Vooraf, hoofdgerecht of toetje ... mooi om te zien en alles even smakelijk ... en opgediend door vriendelijke mensen die leuk vertelden wat ze ons voorschotelden. Ook mijn gasten hebben bijzonder genoten. Kortom complimenten en dank voor de smakelijke en gezellige avond! Het is voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 27 november 2014

Fam_H

Via online reservering

Hartstikke leuke avond gehad. Heerlijk gegeten en er is nog nooit zoveel rekening gehouden met mijn allergie. Zelfs een dessert, terwijl ik meestal koffie of thee krijg. Wij hadden de allergie overigens wel van te voren doorgegeven. Echt een aanrader!!

Gegeten op 26 november 2014

Cinderella1973

Via online reservering

Bij aankomst stond een tafel klaar en zoals gevraagd voor het raam met prachtig uitzicht over het water. We werden vriendelijk bediend en hebben heerlijk gegeten al had het best iets meer mogen zijn!

Gegeten op 22 november 2014

ltro

Gebruik gemaakt van de Iens/AH actie. We hebben heerlijk gegeten, voorgerecht prima, hoofdgerecht vis was wat vlak van smaak. Desert zag er heel creatief uit en had een goede smaak variatie. Service was goed, personeel was attent en gaf goed advies.
Gelet op de actie kregen we waar voor ons geld. Als we nog een keer terug zouden komen en het volle pond moeten betalen dan is de prijs/kwaliteitverhouding een beetje zoek.
De ligging van het resaturant met een uitzicht op het water is fantastisch, de inrichting straalt een zekere exclusiviteit uit zonder dat dit te nadrukkelijk wordt.

Gegeten op 10 oktober 2014

ton4411

Via online reservering

Zeer vriendelijke ontvangst en vriendelijke en voorkomende bediening.
Wijnadvies bij de gerechten was uitstekend. Helaas waren enkele gerechten niet top.
Dessertkaart zeer minimaal.
Zag er binnen verzorgd uit.

Gegeten op 9 november 2014

Roosendaal

We hebben prima gegeten bij dit restaurant maar vinden de prijs/kwaliteit verhouding een beetje zoek. Wij namen het 5 gangen verrassingsmenu, 1 persoon een wijnarrangement, wat water en 2 personen een kaasplankje en koffie/thee na. Wij mochten een bedrag van dik 250 Euro aftikken. Wij eten vaker in luxe restaurants en zijn dit soort prijzen dus niet ongewoon maar daarvoor verwachten wij meer kwaliteit en creativiteit in gerechten. We zullen hier dan ook niet snel terugkomen. Nogmaals prima eten maar het lijkt dat men nog erg vaart op de eerder verkregen aanbeveling van Michelin.
De dames die ons bedienden hadden kennis van zaken en zagen er goed verzorgd uit. Daarentegen leken de heren een slechte dag te hebben met niet goed zittende overhemden en een wat onverzorgd uiterlijk.

Gegeten op 8 november 2014

Restaurant - 7 maanden geleden

Jammer dat wij u (en uw 2 gasten) niet tevreden hebben kunnen maken.
Het bedrag klopt €85 p.p. (€255/3)
Menu 5 gangen €55, Cava vooraf, tafelwater, koffie, wijn per glas €6,50, kaas en Colheita port kan de rekening idd oplopen. Uiteraard aan ons de taak om dit super te verzorgen. In uw overige recensies is duidelijk dat het vaker lastig is om voor u creatief, uitdagend en in prijs-kwaliteit te koken. Geeft u dat de volgende keer gerust aan! Dan gaan wij er mee aan de slag.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Merwezicht in Gorinchem

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Merwezicht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.