a TripAdvisor company

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 030 238 78 88
  2. www.restaurantvandaag.nl

Birgitta11

Eten bij Vandaag is niet echt gezellig en lekker. Bijzonder is het ook niet. Het is net als alle andere all-you-can-eat restaurants. Veel voor een vaste prijs - op zondag 2 uur eten en drinken voor 32,95! Alleen is het niet aan mij besteed want ben geen grote eter. Leuk om er een keer geweest te zijn en meer niet.

Gegeten op 26 april 2015

nancy77

Als er 1 reastaurant aangeraden zou moeten worden dan is dat Vandaag.
Je wordt er zeer vriendelijk geholpen en er is voor ieder wat wils.
Wil je vlees, vis, of ben je vegetarischer is voor iedereen wat te vinden.
Ik kom er regelmatig met iedere keer weer een ander iemand en soms met dezelfde. Ze vinden het allemaal geweldig. Het is ongedwongen en vooral ook kindvriendelijk. Dus echt een aanrader????

Gegeten op 21 maart 2015

max98

samen met vriendin wezen eten bij Vandaag.
Er is een gezellige sfeer en er is veel keuze qua eten. Zo is er voor iedereen iets

Gegeten op 15 maart 2015

Catalijn

Vandaag hier gegeten met kinderen. Concept is prima. Kinderen zijn door t dolle heen. Bijpassend bij het concept is dat je niet gezellig even aan tafel bezit met z'n allen, maar dat weet je. Keuze is prima, kwaliteit van het eten is oke, niet denderend. Vind het vrij duur voor de kwaliteit. Je krijgt wel een beetje een vreet schuur idee. Kan iets gezelliger. Bediening is keurig. Behulpzaam en vriendelijk. Maar alsjeblieft, doe iets aan de toiletten!!! Wat een stank. Dat kan echt niet hoor.

Tastycouple

Gegeten op 11 februari 2015

carmen1405

Bij de grill ziet het vlees er al voorgegaard uit en als je iets bestelt wordt het op de plaat opgewarmd. Zo kun je dus nooit een stukje rood of medium vlees bestellen en als ik iets bestelde, was het droog en taai. Een dikke tegenvaller dus. Verder vond ik de keuze in vlees- en vissoorten bij de grill erg beperkt, want daar kwamen we tenslotte voor. De sashimi was het enige wat goed te eten is. Service is er bijna niet, het personeel stond nagelbijtend naast de afruimkarren en je kon aan hun gezichten aflezen dat ze er totaal geen zin in hadden. In het restaurant ervaar je echt de drukte en de bedrijvigheid, je kan er niet echt ontspannen zitten. Dit ligt waarschijnlijk aan de indeling van het restaurant, want ik ken meerdere AYCE restaurants waar het op zaterdagavond erg druk is, maar je voelt nog steeds wel de rust aan tafel. Kortom, slecht. Hier kom ik niet meer.

Gegeten op 15 februari 2015

Thomas11

Een topper als het gaat om de All in dining restaurants. Vandaag spant de kroon: zoveel gerechten, zoveel keus, het is even wachten maar toch echt allemaal waard. Voor iedereen wat wils en kinderen belanden werkelijk in een paradijs. Ga zo door

Gegeten op 6 februari 2015

ingerien

Wat een variatie! Echt enorm. Vriendelijke ontvangst met rondleiding en als je vooraf reserveert en aangeeft, dat je jarig bent, mag je gratis eten en drinken, op vertoon van je ID. Klein bordje met carpaccio was prima. De sushi was echt goed en de oesters vers en goed opengemaakt. Lekker garnalencocktailtje. De hertenfilet en ossenhaas van de bakplaat vielen wat tegen. De wok was super. Verse groentjes met mooie garnalen/vis/vlees erbij. Heerlijk. Aan het saladebuffet, de soep, pizza's, diverse andere lekkers en de bbc zijn we niet eens toegekomen. Een kaasplankje toe en huisgemaakte patisserie en de chocoladefontein maakten het feestje af. Ook voor kids is dit een echte belevenis met de speciale kidscorner (friet, kipnuggets, frikadelletjes, appelmoes ed) en speel/klimhoek. Overigens onbeperkt frisdrank en koffie/thee. Voor een glas wijn moet je vooraf 2,50 betalen.

Gegeten op 3 februari 2015

Rolands1964

Volgens mij nog steeds het betere all you can eat restaurant van Nederland. Uitgebreide keuze van gerechten. Bediening vlot en vriendelijk. Inrichting modern. Sommige plaatsen wat minder om te zitten hoge tafels en stoelen. Ook bij het grote raam naar de centrale hal waar het erg koud kan zijn. Kwaliteit van het eten is goed.

Gegeten op 17 december 2014

lapoutre

We hebben mazzel omdat op het overvolle parkeerterrein net voor ons een auto vertrekt. De ruimte waar we moeten zijn is vlot gevonden in dit met eetgelegenheden gevulde gebouw. Met een groepje van vijf hebben we aan een ronde tafel in een hoek een prima plek gekregen. Het restaurant is voor niet meer dan de helft is gevuld en dat maakt het redelijk rustig. Bij de vitrines en kookeilanden staan geen lange rijen.
Onze conclusie over het eten: wat vers wordt bereid is helemaal in orde, maar wat warm gehouden moet worden vraagt je aandacht. Als je opschept uit een bak die net is bijgevuld zit je goed. Ligt het voedsel al wat langer op een opschepper te wachten, dan kan je toch beter maar wat anders kiezen. Lauwe frieten en doorgegaarde vis zijn nu eenmaal niet meer echt lekker. Aanraders zijn de sushi, alles wat ter plekke wordt bereid en de toetjestafel. Ook prettig is dat je kunt gaan proeven van gerechten die je nog niet kende of waar je altijd al nieuwsgierig naar was.
Het aanbod aan voedsel vertegenwoordigt veel culturen en dat geldt ook voor het publiek. De diversiteit waar je hier deel van uitmaakt is beslist een pluspunt. Dat je binnen twee uur klaar moet zijn blijkt toch minder stress op te leveren dan we hadden verwacht, maar misschien helpt het mee dat het vanavond geen topdrukte is. En omdat we steeds samen gaan opscheppen en wachten tot iedereen klaar is, hebben we tijd genoeg om uitgebreid bij te praten.
Met een beetje opletten en een beetje mazzel kun je hier voor een redelijke prijs goed terecht.

Gegeten op 14 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vandaag Utrecht in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vandaag Utrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.