a TripAdvisor company

1. 6,9 10 1 84

2. 6,8

3. 7,0

Smikkelmaar

Tja, ......je kunt hier van alles eten maar ik vind de kwaliteit gemiddeld en ook wisselend. De formule is leuk, je kunt zeer divers eten voor zeker niet teveel geld. Als je jarig bent eet je gratis. Jammer vind ik wel dat als je voor je tafelgenoten eten wil bestellen ter bereiding je het niet mee krijgt omdat de personen in kwestie het zelf moeten bestellen. De hoeveelheid van uitgifte is bij sommige gerechten wat summier, als voorbeeld de gamba's, deze gaan per 2 en daar sta je soms best lang op te wachten, per 4 a 5 zou hier wat logischer zijn. Connectie met personeel is er nauwelijks, hooguit bij binnenkomst wanneer je direct dient af te rekenen. Heeft natuurlijk met de formule te maken. Een regulier restaurant heeft daarom mijn voorkeur.

Gegeten op 3 februari 2016

TenK

Wij (ouders en 2 kleine kids) dachten dit all-you-can-eat restaurant een keer te proberen. Eten is redelijk en over het algemeen direct klaar gemaakt, maar wel inspiratieloos.

Kids hebben zich heerlijk geamuseerd in de speelhoek, maar voor ons wij komen hier niet meer terug.

Het restaurant gaat duidelijk voor kwantiteit en niet voor kwaliteit. De witte huiswijn is ook niet lekker, erg zuur.

Voor minder geld eet je een etage hoger bij het (ook a-y-c-e) sushi-restaurant veel beter!

Gegeten op 13 november 2015

maudt

Lekker gegeten met me gezin , het is wel ongezellig als je continu van tafel moet , maar jah dat weet je heb een pizza laten maken en die was heerlijk , en de dessert zijn ook lekker en variërend

Gegeten op 5 januari 2016

APN

Prijs-kwaliteitsverhouding is prima. Niet alle hapjes waren even goed, maar dat valt ook niet te verwachten van een buffetrestaurant. De inrichting is stijlvol en de sfeer is intiem ondanks de grote ruimte. De service is efficiënt maar erg onpersoonlijk.

Petra2891

Al vaker geweest, maar nu voor het eerst met Kerst. Eten is altijd goed, voor ieder wat wils met zoveel diverse buffetten waar je van kunt kiezen. Kinderbuffet is ook aanwezig. De service is prima, echter jammer dat het voor het personeel alleen het uithalen van de tafels betreft. Je hebt als gast niet echt contact met het personeel omdat je steeds aan het heen en weer lopen bent voor een volgend bord eten. Verder prima ambiance en leuke verschillende zithoekjes, tafels en afgeschermde stukken voor groepen. Fijn restaurant waar je zelfs op je verjaardag GRATIS kunt eten! Leuk initiatief.

Gegeten op 25 december 2015

AnoeskaGajadhar

Vandaag hebben we heerlijk gegeten in dit super leuke restaurant. Voor ieder wat wils en zeer klantvriendelijk. Mijn dochtertje van 3 heeft het erg naar der zin gehad, ze kon koekjes bakken en heeft heerlijk gespeeld in de speelhoek. Ik mocht gratis eten want ik vierde mijn verjaardag. Helemaal top!!! Super bedankt!

Gegeten op 16 januari 2016

Hier op een doordeweekse dag zonder reserveren binnen gevallen, wij werden vriendelijk geholpen en er werd goed uitgelegd hoe te handelen. Als je op afstand door de buffet ruimte loopt ziet het er op zich wel verzorgd uit maar als je bij bepaalde buffetten gaat shoppen dan zie je toch wel wat dingetjes waarvan je denkt, hmm ok ! Vieze smerige koksdoeken, medewerkers die voeding zonder handschoentje beetpakken en gaven mij ook niet de indruk dat zij professionele koks waren, eerder "schoolbanken" medewerkers. Sushi zeer slecht van kwaliteit, vlees veelal doorgebakken, de kids hoek met frietjes etc. slordig bijgehouden, frietjes lauw, overig snacks lauw, kortom, voor mij de laatste keer, jammer !

Gegeten op 7 januari 2016

ThijsS

Het klinkt als een gouden greep: het combineren van verschillende keukens met een self-serve concept en daardoor voor iedere gast wat-wils kunnen bieden. Helaas waren de meeste van de veelal in buffetvorm gepresenteerde gerechten koud en matig van smaak. De door ons bestelde coquilles hadden nog het meest weg van rubber en de rib-eye die rare besteld was werd helaas well-done geserveerd. Ook het snijden van zowel kalkoen als rundvlees met hetzelfde mes op dezelfde snijplank getuigt niet van kennis of kunde. Voor 32,95 verwacht ik op alle fronten meer dan wat hier geboden werd. Wel complimenten voor de ontvangst, zeer vriendelijke dame.

Gegeten op 28 december 2015

Proever48495

22 december hier voor de eerste keer wezen eten. Ikzelf heb jaren in dit soort formules gewerkt maar dit was tot nu toe de belabberste. Totaal geen contact met het personeel behalve bij het financiële gedeelte.
Het voedsel wat warm moest zijn was koud en het koude voedsel was warm. Keuze op de buffetsoorten was zeer beperkt. 12 items bij de wok, waarvan 2 vlees en 3 soorten vis. Er werd weinig rekening gehouden met de hygiëne voorschriften. En hetgene wat aangeduid werd als versgemaakt zag er niet als zodanig uit. Fatsoenlijk personeel niet lopen. Maken gebruik van afruimkarren aan tafel. 2e kans niet eens t proberen waard.

Gegeten op 22 december 2015

Jean_L

We zijn met en groep van 10 personen in Vandaag Utrecht geweest. Het geheel was een succes!!
De service: attent en onopvallend, zeker professioneel.

Het eten: de keuze is ronduit enorm... Als je hier niets van je gading vindt, vindt je het nergens EN moet je eens nadenken over jezelf ;-)

De kwaliteit: Over de hele lijn goed te noemen, inderdaad zijn er op sommige plekjes wat kleine haperingen, en ook die worden steeds snel opgelost.

Kortom: aanrader.

Gegeten op 19 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vandaag Utrecht in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vandaag Utrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.