Restaurant Vandaag Utrecht

• 6.6

• 7.0

Wesley2507
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen hier graag!! Vooral voor de Kids, halen lekker zelf hun eten in de kidscorner en vermaken zich in de speelhoek en het koekjes bakken. De keuken is erg uitgebreid en gevarieerd van bv Italiaans tot wok. Het allerlekkerste vinden wij nog de sushi en de oesters. En dan nog de uitgebreide toetjesbar, echt een aanrader!!

Anne99
  • Recensies in de laatste twee jaar

We komen hier regelmatig, maar afgelopen keer was de laatste keer. Lijkt wel of ze alleen met leerlingkoks werken. Vaste crew zag ik niet meer. Jammer. De leerlingkoks krijgen geen begeleiding waardoor slechte produkten worden geleverd. De kok zette op elke vis een grote toef margarine voor hij hem omkeerde, met als resultaat een gebakken tong doordrenkt in de olie. Lamskoteletjes waren om 17:30 al op! Het kon de dame die achter de grill stond niet veel schelen. Kom maar over 30 min terug.
Bedienend personeel was ook treurig. Ze waren druk bezig met elkaar en het uitwisselen van dvd's en grappen in groepjes van 4 of 5. Voor de klanten kon er geen glimlach vanaf. Kreeg de indruk dat we hun stoorden bij hun bijeenkomst. Erg jammer

Gegeten op 25 maart 2014

mrudolf
  • Recensies in de laatste twee jaar

We eten hier regelmatig, de onderstaande commentaren herken ik, een en ander is wat slordiger geworden. De hoek waar het eten van de Kids staat oogt niet fris. De variatie is nog steeds groot maar er zijn weinig nieuwe dingen te proeven. Het aanbod is nog steeds hetzelfde als bij aanvang. Het vlees is gewoon lekker! De toetjes evenzo. Ook ik heb wel het gevoel dat er iets moet gebeuren. De service is matig, mensen doen hun werk maar een beetje contact en vriendelijkheid mag! Het is geen onwil maar het lijkt gebrek aan training! Dit was de eerste keer dat het restaurant iets meer dan halfvol zat. De prijzen zijn iets te hoog voor hetgeen wordt geboden.

Gerardje1
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zijn er de afgelopen jaren enkele keren geweest, maar deze keer in het weekend is het ons zwaar tegen gevallen. Het begon al met dat onze 2 uur werd ingekort omdat we iets te laat waren. Vervolgens is het te druk in het restaurant, met te lange wachtrijen. Daarnaast is de kwaliteit van het eten sterk terug gelopen, kleine oestertjes, niet warme pizza, slappe patat, doorgekookte groente, etc. Nu het restaurant zo goed loopt hebben ze de prijs ook nog eens naar boven opgeschroefd naar 33 euro pp. Je krijgt er geen service of vriendelijkheid voor terug. t'is echt een vreetschuur geworden en de prijs/kwaliteit is gewoon veels te laag. Voor ons was dit de laatste keer.

Gegeten op 22 maart 2014

Sandra43
  • Recensies in de laatste twee jaar

Helemaal geweldig, zoveel keus, ik vind het helemaal top. Lams kotelletten zijn zeer lekker, lekker dun en mals.
Voor kinderen een speelbak en gezellige verlichting. Echt een aanrader voor verjaardagen.
En je bent er zo vanuit Amsterdam.

Wel mogen ze van mij, en een heleboel anderen, de tafels vaker afruimen. Gewoon doen! Zorgt voor minder irritaties daarover. Verder personeel vriendelijk.

Gegeten op 11 maart 2014

jadevanhasselt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Groot restaurant langs de A2 met een ruime keuze aan eten. Zo is er wok, grill, pizza & pasta, vis etc. Het restaurant biedt plaats aan honderden mensen. Op aanraden van verschillende mensen hierheen gegaan. Ik vond de prijs/kwaliteit verhouding echter ver te zoeken. Voor 2 uur 'all you can eat' hebben wij €32,95 p.p. betaald. Voor dit bedrag mag je wel iets verwachten maar je komt terecht in een grote eetschuur. De keuze is groot maar het eten matig. De sweet-chili saus (die samen met een ander als pittigste op de kaart staat) is allesbehalve pittig en eerder zoet te noemen. De patat was lauw en de gemarineerde sperzieboontjes veel te rauw!! Pluspunt was de hertenbiefstuk. Ook de keuze uit desserts is ruim. De gerechten en ook de desserts zijn zeer eenvoudig of lijkt kant en klaar. Niets bijzonders voor de wel hoge prijs dus. Bediening niet onvriendelijk maar verschilt niet van de bediening op bijv. de sandwichbar op Schiphol. Ze halen enkel de lege borden weg maar vragen niet of alles naar wens is en zeggen geen gedag. Mij zal je hier niet snel meer zien. Voor dit geld weet ik genoeg restaurants waar ik meer waar voor mijn geld: betere prijs/kwaliteit krijg.

Gegeten op 9 maart 2014

Nansy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was erg droog en smaakloos. De koks waren erg onvriendelijk. Ze waren meer met elkaar bezig dan met de gasten. Ik kom hier nooit meer. Ik ga liever naar een japanse all you can eat. Zonde van mijn €35,95

Bundy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eerst betalen? ''was mijn eerste indruk wat een verrassing was''.

Eten met een groep van 6 pers,+ geslaagde familie lid was gratis.

1. Eten fantastisch goed nog nooit zo volgegeten. Zelf bepalend keuze's voor een voorgerecht tot en met dessert. Lopend ''All you can Eat Restaurant'' kregen wij de indruk.

2.Bediening was een domper zelf de manager kwam niet eens langs of een bediening personeel komt vragen of het eten smaakte niks. echter kregen wij niet de indruk dat wij gepleased werden.
Na dat wij klaar waren,werden wij niet eens gedag gezegd ''niks! ''

3. Decoratie was wel redelijk.

4. Parkeerplaats heel druk met geluk dat iemand weg gaat heb je een plaats.

5. Ik kom nooit meer hier langs.

Gegeten op 1 februari 2014

Saba12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten in dit druk bezocht restaurant, Lams koteletten waren zalig. Interieur ziet er zeer goed uit. Service was prima, moest af en toe wel beetje lang wachten maar dat kwam omdat het erg druk was.

Gegeten op 31 januari 2014

JacquelineGomes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant, zeker als je binnen gezelschap met verschillende smaken te maken hebt. Veel keuze, kindvriendelijk en voor ieder wat wils. De nagerechten zijn super :-) all you can eat, binnen vooraf besproken tijd.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vandaag Utrecht in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vandaag Utrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!