a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Vandaag Utrecht in Utrecht - 1 foto's van Restaurant Vandaag Utrecht in Utrecht - 2 foto's van Restaurant Vandaag Utrecht in Utrecht - 3 foto's van Restaurant Vandaag Utrecht in Utrecht - 4 foto's van Restaurant Vandaag Utrecht in Utrecht - 5 foto's van Restaurant Vandaag Utrecht in Utrecht - 6 foto's van Restaurant Vandaag Utrecht in Utrecht - 7

Restaurant Vandaag Utrecht

2. www.restaurantvandaag.nl
  1. 6,8 10 1 81

2. 6,8

3. 7,0

Reis van proeverij naar proeverij

Restaurant Vandaag presenteert zeven wereldkeukens, waar begint jouw culinaire reis? Wat jouw startpunt ook is, je kunt onbeperkt genieten van alle proeverijen. Tropisch, Mediterraans, Aziatisch of Frans, het maakt niet uit wat je kiest. Je betaalt per arrangement, dus probeer ook eens iets nieuws. Kinderen vermaken zich hier ook goed. Het verlaagde kinderbuffet en de Kidscorner zijn voor iedereen een feestje. Heb je een zakelijke bijeenkomst? Informeer dan naar de speciale meeting rooms.

natasja117

Welkom begon al goed en hartelijk; omdat we vroeger waren mochten we loungen en kregen een cocktail! Tafel netjes gedekt, vriendelijk en behulpzaam personeel en op sanitair niks aan te merken.De sushi bar was ronduit super! Een heerlijke slibtong werd vers bereid op de plaat, verse pasta maakte de kok naar wens klaar. Voor de vegetarier werd een heerlijke omelet met champignons bereid. Er was keuze genoeg. De wok ook eens geprobeerd, niet echt mijn ding al was t wel smakelijk vind ik de bereidingswijze beetje apart. Rauwe kip en garnalen samen met groente en noodles in t zelfde kookwater... wachttijden waren minimaal voor n zaterdagavond en de drukte viel enorm mee. Tafel werd ook steeds netjes afgeruimd. Als afsluiter t toetjesbuffet. Normaal eet ik die nooit, maar hier was t voortreffelijk, wat n leuke gerechtjes. Heerlijk buikje rond gegeten, fijne avond gehad. Complimenten ook voor t personeel/de koks. Dit was ons 1e bezoekje en voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 13 augustus 2016

nacira

Gisteren hier gegeten en wat een enorme teleurstelling! Het begon al bij het plaatsnemen aan tafel, de tafel was leeg geen spoor te bekennen van bestek. En werkelijk waar geen Een gerecht was smaakvol en met zorg bereid. Salades: saai, bijgerechten aangebrand en smaakloos, bij de wok gele broccoli en waterige gerecht kreeg je op je bord. De gegrilde gerechten waren erg droog. Toetjes smakeloos en chemische goedkope smaak. Erg gierig met snoepbuffet, maar drie soorten snoep en de rest was "kijken kijken niet eten" Kortom een enorme misser, tijd en geldverspilling! Restaurant Vandaag shame on you!

Gegeten op 28 juli 2016

horeca-genieter

Met de familie hier gaan eten i.v.m. een verjaardag. De zaak is leuk aangekleed met het plafond vol lampjes, heel grappig. Voor het eten heel veel verschillende keuze en voor iedereen wel iets lekkers er tussen. Het zag er allemaal netjes en verzorgd uit. Tot de koffie en thee aan toe. De bediening was ook vriendelijk, en er was ook een kinderspeelhoek aanwezig. Alleen de toiletten konden wat schoner.

Gegeten op 10 mei 2016

Obmarlin

Het keuken gedeelte waar alles wordt bereid ziet er prima uit. Het eetgedeelte daarentegen vind ik erg kaal ogen. Niks op tafel plus er wordt weinig afgeruimd. Eten smaakt wel erg lekker en als je de bediening aanspreekt willen ze erg graag helpen.

Gegeten op 21 januari 2016

hendrikv

Het was deze dag vooral heel erg druk. Bij wok moesten we in een lange rij wachten. Persoonlijk vind ik Restaurant Vandaag te Amsterdam beter dan die van Utrecht. Dit komt vooral door de drukte, parkeergelegenheden en ik werd niet persoonlijk geholpen.

Gegeten op 4 juni 2016

ron230

Bij Vandaag in Utrecht voor het eerst geweest, verheugde me vanwege de recensies.
Eerste indruk bij binnenkomst: Goed bezochte restaurant met veel rondlopend personeel.
Zo op het eerste oog professioneel en netjes.Correcte benadering naar klanten.
We mochten plaatsnemen aan een groezelig uitziend tafel met een kapotte tafelblad. Ik ging maar gauw rondlopen. Wat een verscheidenheid aan gerechten. Voor ieder wat wils.Wat heel jammer is: De (warme) gerechten moeten allemaal warm gehouden worden waardoor die gauw uitdrogen. Ik heb menige taaie stukken gegrild vlees en droge pizza en slappe frietjes op mijn ook groezelig uitziende - soms kapotte - bordjes gehad.De koude gerechten komen hierdoor allemaal het beste tot uiting.
Top: Het idee is een geslaagd concept, menige klanten zullen hierdoor komen
Tip: Benoem er een van zoveel rondlopend personeel tot kwaliteitsmedewerker die continue rondloopt om te kijken naar de staat van gerechten zoals die gepresenteerd staat. Als ik voorbij loopt langs een onooglijk uitziende gerecht wordt de keuze al gauw beperkt.
Ik zal er niet meer terugkomen, ervaring rijker en een illusie armer.

Gegeten op 2 juli 2016

bloem554

Wij hebben met de familie gegeten incl 2 kinderen van 10 en 11.
Er is hier veel keuze, voor iedereen wel iets lekkers te vinden.
Ik vond de sashimi en oesters erg lekker en de grill gerechten ( beef, ribeye en lamsrackje). De kinderen vonden de italiaanse gerechten heerlijk. Inderdaad ook de carpaccio en vitello tonato waren erg lekker.

Ook nog lekker oosters gewokt, hier ook voldoende keuze.

Wijntjes waren redelijk. Kortom wil je lekker en veel eten men een brede keuze aan gerechten hebben, dan is dit een prima restaurant hiervor.

Lekker maakelijk bereikbaar langs de A2 en goede parkeermogelijkheden.

Gegeten op 31 mei 2016

thomasderidder

Met gezin hier gegeten voor 32,95 per persoon met onbeperkt eten en drinken (ook bier en wijn) voor 2 uur. Zoonlief van 14 gooide gelijk een bord vol met patat en fricandellen, nam 1 glas water en zat vol, had beter bij snackbar kunnen eten voor 5 euro. De anderen van het gezin probeerden de prijs van deze dure jongen nog wat te compenseren, maar vol is vol.
Concept met verschillende wereldkeukens spreekt mij wel aan, je wordt blij van zoveel keus. Het eten is goed maar de smaken zijn niet bijzonder.
Restaurant biedt veel zitplaatsen met verschillende inrichting, helaas zaten wij in een wat ongezelligere hoek.

Gegeten op 17 juni 2016

burcu6

Je hebt een ruime keus aan diverse gerechten. We moesten alleen lang wachten in de rij voor de wokgerechten en jammer genoeg had je geen teriyaki saus.

Gegeten op 6 februari 2016

ejaarsve

Zeer ruime keuze aan eten, dus voor ieder wat wils. Werd ook zeer regelmatig aangevuld dus geen lege schalen. Leuk kinderbuffet, maar behoorlijk lauw.
Voor een maandagavond vond ik het druk. Doordat iedereen steeds loopt eet je erg onrustig. Maar met kleine kinderen is het juist fijn dat ze steeds even kunnen lopen.
De flensjes, met allerlei lekkers, vielen erg in de smaak bij de kids.
En wat een goede service bij de ballenbak. Er zat continu personeel, die super goed oplette.

Gegeten op 23 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vandaag Utrecht in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vandaag Utrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.