Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Vandaag Utrecht

2. www.restaurantvandaag.nl

boaz1

Live cooking! leuk.
voor iedereen wat wils.
italiaans, nederlands, chinees en nog veel meer.
leuk concept zelf lekker je bord volscheppen terwijl de koks je eten bereiden.
eten is goed.

service is matig. Personeel is er in overmaat.
ze zijn allemaal erg jong en de meeste hebben geen idee waar ze mee bezig zijn...
geen kennis van producten, erg jammer. lachen dat helpt ook een hoop,
ik snap dat vieze borden met een karretje ophalen niet leuk is maar dat hoef ik niet van je gezicht af te kunnen lezen...
ook was het veel te druk en kregen we een tafel vlakbij het toilet... niet heel fijn bovendien tochtte het verschrikkelijk op die plek.

decor: er zijn zeker goede plekken maar ook zeker plaatsen waar ik niet zou willen zitten als gast... dat is jammer.

Gegeten op 21 mei 2014

Gerda1208

We zijn voor het eerst met 4 personen naar Vandaag geweest. En we moeten zeggen, het was erg aangenaam en we hebben een hele lekkere en leuke avond gehad. We kregen eerst een vriendelijke rondleiding en we konden onze ogen niet geloven van al het lekkers dat er was! Het personeel was erg behulpzaam en heel vriendelijk. We kregen nog iets aangeboden van de zaak wat een heel mooi gebaar was. En bij het naar buiten gaan kregen we nog een fles wijn van de zaak. Nu dit is zeker een plaats die we gaan onthouden en gaan zeker terug. Want het was er echt goed vertoeven.

Gegeten op 11 juli 2014

eetsmakelijk125

Van te voren contact opgenomen met Vandaag Utrecht ivm uitgebreide beperkingen (o.a. geen gluten, soja, noten, melk, zonnebloemolie enz enz) van één van de personen die meeging. Speciaal voor haar is een 4-gangenmenu gekookt met de ingrediënten die ze wel mag eten. Ook voor haar was het 'all you can eat' en we hebben leuke ideeën opgedaan.
Bedankt Rick, het was top!

Gegeten op 12 augustus 2014

wafing

Vandaag hier gegeten met familie vanwege verjaardag van opa. Op zich bijna al het eten prima, sommige producten zelfs beter en verser dan de vorige keer. Enige minpunten, ons zoontje had eerste bordje met fastfood gekozen: frietjes, frikandelletjes ed (frikandellen zagen er niet goed uit). Zeer slecht te spreken over de manier waarop gemelde klacht werd aangenomen door leidinggevende en werden afgewimpeld. Ik hoef hier niet meer weer te eten. Als je hier komt, let op wat je naar binnenwerkt, in bijzonder wat je kinderen eten.

Gegeten op 30 augustus 2014

Eetsmakelijk85

Op een zaterdag avond ben ik voor het eerst wezen dineren bij Restaurant Vandaag. Voor ieder wat wils omdat er van verschillende keukens te proeven valt. En dag van tevoren was het gelukkig nog mogelijk te reserveren via de website. Bij binnenkomst is het net een hotel en dien je direct te betalen. Er liep een medewerker mee naar onze tafel en zij liet ons tevens het restaurant zien. De bediening was correct en nam de tijd voor ons. Er was voldoende keuze, maar toch vond ik de grootte van het kookgedeelte tegenvallen. Desondanks waren de gerechten smakelijk. De prijs vond ik wel wat aan de hoge kant, maar aangezien er een actie was in augustus dat de dranken ook inclusief waren viel het nog mee. Wat ik tevens erg plezierig vond is dat mensen die jarig zijn gratis mogen eten op vertoon van een identiteitsbewijs. Waar maak je dat nog mee? Op mijn verjaardag ga ik hier dus heen! Het restaurant is uitermate geschikt om met een grote groep vrienden, collega's of familie naartoe te gaan.

Gegeten op 16 augustus 2014

Foodreporter

Gegeten op 10 juli 2014

Liuliu86

In het begin werden we vriendelijk aan tafel geleid en uitgelegd hoe alles op ze werk gaat. Veel culturele variaties. Maar niet zo uitgebreid assortiment als bij de wok restaurants. Standaard dingen hebben ze wel. Prijs is ook inbegrepen met frisdranken, koffie en thee. Het eten smaak goed. Er is ook een kinderboek voor ouders met kinderen. Plus punt!

XCFu

Eten bij Restaurant Vandaag is altijd een feest. Vooral leuk met groep en/of kinderen. Nu al aantal keer gegeten en de kinderen vinden het geweldig. Zo groot aanbod met heerlijk eten, dat de kinderen altijd wel iets lekkers kunnen vinden. Fijn dat ze een speelhoek hebben MET oppas! en koekjesbakken vinden ze geweldig, die ze na het eten kunnen meenemen. Echt een belevenis en uitje voor hun. Ook met groep vrienden lekker gegeten. Fijn restaurant waarbij je stiekem kan beginnen met de desserts en voor ieder wat wils. Ik heb namelijk een aantal lastige eters onder mijn vrienden, en die hebben ook heerlijk gegeten. Service, voor zover je daarover iets kan zeggen is goed. Koks zijn vriendelijk, de extra services zijn ook fijn, zoals de Kidscorner en koekjes bakken. Er is ook voldoende gelegenheid om ergens je drinken te halen. En het restaurant is mooi ingericht. De lampen zijn geweldig!

Gegeten op 24 juni 2014

boogschutter14

Hier toevallig gisteren gegeten. Van te voren gereserveerd en we waren welkom. Aangezien er kinderen bij waren werd er op het laatste moment nog gevraagd of we in de buurt van de speelgelegenheid konden zitten en dit was geen probleem.
Het was druk (waarschijnlijk ook door de vakantietijd) maar qua wachttijden voor het eten was het allemaal goed te doen. Er was voldoende keuze qua, vlees, vis, groente, aardappels, pasta, rijst, toetjes. Ook de verschillende bereidingsmethoden waren meer dan genoeg aanwezig, qua grillen vond ik het jammer als het al zo goed als gaar is en dan nog even 'opgewarmd' moet worden. Ik snap dat dit veel tijd scheelt, maar het vlees wordt er toch droger van..
De service bestond in dit geval alleen uit het afruimen van de borden, wat voldoende vaak en snel werd gedaan.
Het decor was oké voor dit type restaurant.

Gegeten op 10 augustus 2014

Enjoy1969

Lekker gegeten, goede service!
Ik ben niet zo'n liefhebber van buffetrestaurants maar heb genoten van het kakelverse eten en mooie presentatie! Moeilijk kiezen uit het enorme aanbod gerechten!

Gegeten op 8 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vandaag Utrecht in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vandaag Utrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.