Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Vandaag Utrecht

1. Internationaal

Restaurant Vandaag Utrecht

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 030 238 78 88
  2. www.restaurantvandaag.nl

wafing

Vandaag hier gegeten met familie vanwege verjaardag van opa. Op zich bijna al het eten prima, sommige producten zelfs beter en verser dan de vorige keer. Enige minpunten, ons zoontje had eerste bordje met fastfood gekozen: frietjes, frikandelletjes ed (frikandellen zagen er niet goed uit). Zeer slecht te spreken over de manier waarop gemelde klacht werd aangenomen door leidinggevende en werden afgewimpeld. Ik hoef hier niet meer weer te eten. Als je hier komt, let op wat je naar binnenwerkt, in bijzonder wat je kinderen eten.

Gegeten op 30 augustus 2014

Eetsmakelijk85

Op een zaterdag avond ben ik voor het eerst wezen dineren bij Restaurant Vandaag. Voor ieder wat wils omdat er van verschillende keukens te proeven valt. En dag van tevoren was het gelukkig nog mogelijk te reserveren via de website. Bij binnenkomst is het net een hotel en dien je direct te betalen. Er liep een medewerker mee naar onze tafel en zij liet ons tevens het restaurant zien. De bediening was correct en nam de tijd voor ons. Er was voldoende keuze, maar toch vond ik de grootte van het kookgedeelte tegenvallen. Desondanks waren de gerechten smakelijk. De prijs vond ik wel wat aan de hoge kant, maar aangezien er een actie was in augustus dat de dranken ook inclusief waren viel het nog mee. Wat ik tevens erg plezierig vond is dat mensen die jarig zijn gratis mogen eten op vertoon van een identiteitsbewijs. Waar maak je dat nog mee? Op mijn verjaardag ga ik hier dus heen! Het restaurant is uitermate geschikt om met een grote groep vrienden, collega's of familie naartoe te gaan.

Gegeten op 16 augustus 2014

Foodreporter

Gegeten op 10 juli 2014

Liuliu86

In het begin werden we vriendelijk aan tafel geleid en uitgelegd hoe alles op ze werk gaat. Veel culturele variaties. Maar niet zo uitgebreid assortiment als bij de wok restaurants. Standaard dingen hebben ze wel. Prijs is ook inbegrepen met frisdranken, koffie en thee. Het eten smaak goed. Er is ook een kinderboek voor ouders met kinderen. Plus punt!

XCFu

Eten bij Restaurant Vandaag is altijd een feest. Vooral leuk met groep en/of kinderen. Nu al aantal keer gegeten en de kinderen vinden het geweldig. Zo groot aanbod met heerlijk eten, dat de kinderen altijd wel iets lekkers kunnen vinden. Fijn dat ze een speelhoek hebben MET oppas! en koekjesbakken vinden ze geweldig, die ze na het eten kunnen meenemen. Echt een belevenis en uitje voor hun. Ook met groep vrienden lekker gegeten. Fijn restaurant waarbij je stiekem kan beginnen met de desserts en voor ieder wat wils. Ik heb namelijk een aantal lastige eters onder mijn vrienden, en die hebben ook heerlijk gegeten. Service, voor zover je daarover iets kan zeggen is goed. Koks zijn vriendelijk, de extra services zijn ook fijn, zoals de Kidscorner en koekjes bakken. Er is ook voldoende gelegenheid om ergens je drinken te halen. En het restaurant is mooi ingericht. De lampen zijn geweldig!

Gegeten op 24 juni 2014

boogschutter14

Hier toevallig gisteren gegeten. Van te voren gereserveerd en we waren welkom. Aangezien er kinderen bij waren werd er op het laatste moment nog gevraagd of we in de buurt van de speelgelegenheid konden zitten en dit was geen probleem.
Het was druk (waarschijnlijk ook door de vakantietijd) maar qua wachttijden voor het eten was het allemaal goed te doen. Er was voldoende keuze qua, vlees, vis, groente, aardappels, pasta, rijst, toetjes. Ook de verschillende bereidingsmethoden waren meer dan genoeg aanwezig, qua grillen vond ik het jammer als het al zo goed als gaar is en dan nog even 'opgewarmd' moet worden. Ik snap dat dit veel tijd scheelt, maar het vlees wordt er toch droger van..
De service bestond in dit geval alleen uit het afruimen van de borden, wat voldoende vaak en snel werd gedaan.
Het decor was oké voor dit type restaurant.

Gegeten op 10 augustus 2014

Enjoy1969

Lekker gegeten, goede service!
Ik ben niet zo'n liefhebber van buffetrestaurants maar heb genoten van het kakelverse eten en mooie presentatie! Moeilijk kiezen uit het enorme aanbod gerechten!

Gegeten op 8 augustus 2014

CSM

Veel gehoord over dit restaurant! Toen we aan kwamen rijden was ik een beetje verbaasd: het is gehuisvest in een gedeeld pand waar groot voorop staat '10 restaurants in één gebouw!', niet echt de gewenste uitstraling naar mijn mening..
Binnen ziet het er mooi uit, strak en afgewerkt, maar de tijd van achterstallig onderhoud op bijvoorbeeld de toiletten is bijna aangebroken.

Eten: keuze goed, mooie, luxe producten als king's krab en coquilles. Jammer te zien dat deze coquilles niet tot hun recht komen omdat ze door een jonge vrouw op de bakplaat 'gegooid' worden, twee keer omgedraaid worden en meegegeven worden. Dit nadat je eerst zeker vijf minuten moet wachten voor ze überhaupt oogcontact durft te maken en vraagt of je iets wilt bestellen. De andere, eveneens jonge kok probeert haar wat te instrueren maar heeft hiervoor eigenlijk geen tijd omdat hij twee meter verder achter zijn eigen bakplaat ossenhaas en kalfsteak moet bereiden. Pasta werd leuk gemaakt, a la minute, zag er mooi uit.

Dessert was matig, het was erg warm en het lukte niet om het ijs koud te houden, waardoor dit een mousse-achtige samenstelling werd en overal af- en uitlekte. Bij de chocoladefontein geen lepel o.i.d. waardoor mensen ijsscheppen gingen gebruiken om chocolade over hun ijs te krijgen. Sommigen hielden hun hele schaal onder de fontein, met gesmeer tot gevolg.
De taartjes etc. waren heerlijk.

Gegeten op 19 juli 2014

Roxyhansen

De vis was naar mijn weten niet helemaal vers. Het dessert was wel lekker. Je moest ietwat te lang in de rijen. Het personeel was wel heel vriendelijk.

Gegeten op 24 april 2014

thesee

Leuk restaurant en groot waar men de "all you can eat" formule toepast. Het nadeel is echter dat men steeds zelf moet lopen en niet echt gezellig met elkaar kan praten en tafelen. Qua prijs / kwaliteit verhouding is dit concept wel beter dan de Japanse concurrenten omdat men hier incl drank kan bestellen. Ruime keuze aan eten en toetjes welke ook van hoge kwaliteit zijn. Sfeer is er niet echt omdat het een aangeklede vreetschuur is.
Service bestaat uit het afruimen van alle borden. Men wordt niet bediend.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vandaag Utrecht in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vandaag Utrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.