a TripAdvisor company

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 030 238 78 88
  2. www.restaurantvandaag.nl

VMKW

Zeer vriendelijk ontvangen en rondleiding gehad langs alle kookeilanden. Er is werkelijk voor elk wat wils. ZEER uitgebreid en veel diversiteit in gerechten. In augustus was de alcoholische drank bier, wijn cocktails gratis. Wij hebben slechts enkele gerechten gegeten want om alle kookeilanden af te gaan was ons teveel. De sushi en sashimi was voortreffelijk tot en met de halve (koude) kreeft toe. NIETS op aan te merken. De ossenhaas medium had een voor mij niet definieerbare bijsmaak en helaas heb ik deze laten staan. Gek genoeg was dat ook het geval met de kip, de saté en de aardappels gratin. Kwaliteit ZEER matig. Mijn vrouw had een sliptong ( ja met een P) die er net mee door kon. Om een lang verhaal kort te maken: we hadden 2 uur de tijd maar waren binnen 1 uur weer weg. Ondanks het feit dat wij nog geen 10% van het totale aanbod hebben geproefd is er niet echt een behoefte het nog eens te proberen.

Gegeten op 13 augustus 2015

el8

Het is een buffet restaurant, meestal zegt dat wel genoeg over het eten en de ambiance. in dit geval kan ik iedereen echter wel een hapje 'vandaag' aanraden! Op je verjaardag eet je hier gratis (paspoort meenemen!) en voor de kids is ook van alles geregeld. Alle keukens zijn vertegenwoordigd en alles is goed vers. Qua buffet restaurant echt een dikke aanrader!

Gegeten op 5 augustus 2015

Williewollie

Er loopt genoeg personeel rond, de een meer aandacht voor 'hoe het hoort' dan de ander, het eten is een gaarkeuken, kwaliteit van vis en vlees is matig.
De bordjes zijn vaak niet helemaal schoon, en de helft van het bestek op onze tafel van 6 was krom.
De formule is wel goed, iedereen kan gerechten kiezen die hij/zij lekker vindt.

Gegeten op 28 juli 2015

Koosjeruitenveld

In juni met een gezelschap van 4 gegeten bij vandaag.
Dit was mijn 3e keer (wonen hier vlakbij) het eten blijft lekker.
Service en klantvriendelijkheid word hier ook aandacht aan besteed.
Het enige jammer eraan is dat als je hier vaker bent geweest de gerechten je niet meer verrassen, word hier weinig met seizoensgebonden gerechten gewerkt en het is vaak hetzelfde buffet (misschien ook een bewuste keus).

Prijs kwaliteit verhouding is prima en voor ieder wat wils!

Gegeten op 27 juni 2015

September891

Voor het eerst in het restaurant geweest maar wat viel het tegen! Blijkbaar hadden ze de grote toestroom van gasten niet verwacht want bij alle toonbanken stonden lege bakken. We moesten echt zoeken naar eten. Wat we aten was wel lekker maar je moet niet kijken hoe ze het klaar maken. Bij de wok was het echt heel vies. Vis op de grond en alles kleefde. De kok stoomde 3 zeefjes met ingredienten tegelijk dus je had vis en vlees, alles door elkaar. Alles ging ook in dezelfde wok. In 10 min tijd 1 keer schoongemaakt met een afwasborstel die tussen de champions dreef. De eetlust verging je. De hygiene in de rest van het restaurant was ook slecht. Vies bestek en borden. De grond was nat en glad.
Jammer!

Gegeten op 25 juli 2015

Jaspervink

Vandaag staat bekent om het uitgebreide eten. Het eten smaakt hier altijd erg lekker en is de service niet opvallend maar wel goed. Alleen jammer dat het zo moeilijk te bereiken is.

Gegeten op 17 april 2015

Rano

Er was genoeg keus voor ieder! Dus zeker geen twijfels over het eten.
Wat ik minder vond is dat de borden niet zo schoon waren.
Over het algemeen was het een redelijke restaurantbezoek.

Gegeten op 30 juni 2015

Gijs_Eigenwijs

Het grootste probleem met het concept van 'Vandaag' is de tijdsrestrictie; als je voor 2 uur gaat dan heb je eigenlijk net te weinig tijd om gezellig te eten en als je 3 uur neemt heb je teveel tijd en is het de meerprijs niet waard.

Op deze wijze is het niet gezellig eten en moet je op het laatst racen om je toetje en/of koffie nog te kunnen genieten.

Tevens werd op het laatst de tafel niet meer afgeruimd en zat je dus je toetje te eten met een berg vuile vaat op tafel. Personeel was ook niet echt vriendelijk te noemen.

Tevens belachelijk; frisdrank is inbegrepen, maar voor een biertje of wijntje moet je ineens een aardig bedrag bijbetalen.

Gegeten op 3 juni 2015

Proever50731

Gisteren bij Vandaag geweest.
Eten was zoals gebruikelijk goed, maar de service was slecht (m.u.v. de barkeeper).
+ 2 Mojitos besteld. Werden netjes door de barkeeper naar de tafel gebracht, terwijl wij eten aan het uitzoek waren.
- Verkeerde naambordjes bij de producten of helemaal niet
- Sausjes (met name de Hamburgersaus) met een vel erop omdat deze niet regelmatig geroerd werden.
- Koks die regelmatig met elkaar stonden te praten zonder aandacht voor de mensen
-Wij zaten achteraan en werden overgeslagen door de afruimploeg. We hadden op een gegeven moment een hele stapel staan. Twee tafels verder werd wel afgeruimd.
Voor ons was dit de laatste keer

Gegeten op 12 juni 2015

Frans1972

Echt een vreetschuur, wij waren er vanuit een reunie, dus veel eten voor aardig wat geld. 39.-
Ruime keuze aan verschillende soorten gerechten, maar de manier waarop dit klaar gemaakt wordt was veel aan te merken.
Overal lag eten op de grond en de bereiding en Hygiëne bij de wok afdeling ..... vies! Deser was goed en daar werd aandacht aan besteed, behalve het schepijs dat was namelijk gesmolten en niet meer op te scheppen. Geen parkeerplaats dus met pendelbus, niet erg maar achteraf gezien wel irritant.. Toiletten wat een lucht daar en niet schoon!! .. kortom ergernis alom en dat is zonde van zo'n mooie uitziende en aantrekkelijke toko.

Gegeten op 5 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vandaag Utrecht in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vandaag Utrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.