a TripAdvisor company

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 030 238 78 88
  2. www.restaurantvandaag.nl

Gijs_Eigenwijs

Het grootste probleem met het concept van 'Vandaag' is de tijdsrestrictie; als je voor 2 uur gaat dan heb je eigenlijk net te weinig tijd om gezellig te eten en als je 3 uur neemt heb je teveel tijd en is het de meerprijs niet waard.

Op deze wijze is het niet gezellig eten en moet je op het laatst racen om je toetje en/of koffie nog te kunnen genieten.

Tevens werd op het laatst de tafel niet meer afgeruimd en zat je dus je toetje te eten met een berg vuile vaat op tafel. Personeel was ook niet echt vriendelijk te noemen.

Tevens belachelijk; frisdrank is inbegrepen, maar voor een biertje of wijntje moet je ineens een aardig bedrag bijbetalen.

Gegeten op 3 juni 2015

Proever50731

Gisteren bij Vandaag geweest.
Eten was zoals gebruikelijk goed, maar de service was slecht (m.u.v. de barkeeper).
+ 2 Mojitos besteld. Werden netjes door de barkeeper naar de tafel gebracht, terwijl wij eten aan het uitzoek waren.
- Verkeerde naambordjes bij de producten of helemaal niet
- Sausjes (met name de Hamburgersaus) met een vel erop omdat deze niet regelmatig geroerd werden.
- Koks die regelmatig met elkaar stonden te praten zonder aandacht voor de mensen
-Wij zaten achteraan en werden overgeslagen door de afruimploeg. We hadden op een gegeven moment een hele stapel staan. Twee tafels verder werd wel afgeruimd.
Voor ons was dit de laatste keer

Gegeten op 12 juni 2015

Frans1972

Echt een vreetschuur, wij waren er vanuit een reunie, dus veel eten voor aardig wat geld. 39.-
Ruime keuze aan verschillende soorten gerechten, maar de manier waarop dit klaar gemaakt wordt was veel aan te merken.
Overal lag eten op de grond en de bereiding en Hygiëne bij de wok afdeling ..... vies! Deser was goed en daar werd aandacht aan besteed, behalve het schepijs dat was namelijk gesmolten en niet meer op te scheppen. Geen parkeerplaats dus met pendelbus, niet erg maar achteraf gezien wel irritant.. Toiletten wat een lucht daar en niet schoon!! .. kortom ergernis alom en dat is zonde van zo'n mooie uitziende en aantrekkelijke toko.

Gegeten op 5 juni 2015

tina17

Beste restaurant vandaag,

Wij hebben enorm genoten en zoals gewoonlijk weer een fantastische service.
Ingrid van de balie mijn complimenten was een aanwinst voor jullie bedrijf.
Mijn oma heeft echt genoten voor het eerst sinds tijden.

Groetjes tina

Gegeten op 20 mei 2015

Birgitta11

Eten bij Vandaag is niet echt gezellig en lekker. Bijzonder is het ook niet. Het is net als alle andere all-you-can-eat restaurants. Veel voor een vaste prijs - op zondag 2 uur eten en drinken voor 32,95! Alleen is het niet aan mij besteed want ben geen grote eter. Leuk om er een keer geweest te zijn en meer niet.

Gegeten op 26 april 2015

nancy77

Als er 1 reastaurant aangeraden zou moeten worden dan is dat Vandaag.
Je wordt er zeer vriendelijk geholpen en er is voor ieder wat wils.
Wil je vlees, vis, of ben je vegetarischer is voor iedereen wat te vinden.
Ik kom er regelmatig met iedere keer weer een ander iemand en soms met dezelfde. Ze vinden het allemaal geweldig. Het is ongedwongen en vooral ook kindvriendelijk. Dus echt een aanrader????

Gegeten op 21 maart 2015

max98

samen met vriendin wezen eten bij Vandaag.
Er is een gezellige sfeer en er is veel keuze qua eten. Zo is er voor iedereen iets

Gegeten op 15 maart 2015

Catalijn

Vandaag hier gegeten met kinderen. Concept is prima. Kinderen zijn door t dolle heen. Bijpassend bij het concept is dat je niet gezellig even aan tafel bezit met z'n allen, maar dat weet je. Keuze is prima, kwaliteit van het eten is oke, niet denderend. Vind het vrij duur voor de kwaliteit. Je krijgt wel een beetje een vreet schuur idee. Kan iets gezelliger. Bediening is keurig. Behulpzaam en vriendelijk. Maar alsjeblieft, doe iets aan de toiletten!!! Wat een stank. Dat kan echt niet hoor.

Tastycouple

Gegeten op 11 februari 2015

carmen1405

Bij de grill ziet het vlees er al voorgegaard uit en als je iets bestelt wordt het op de plaat opgewarmd. Zo kun je dus nooit een stukje rood of medium vlees bestellen en als ik iets bestelde, was het droog en taai. Een dikke tegenvaller dus. Verder vond ik de keuze in vlees- en vissoorten bij de grill erg beperkt, want daar kwamen we tenslotte voor. De sashimi was het enige wat goed te eten is. Service is er bijna niet, het personeel stond nagelbijtend naast de afruimkarren en je kon aan hun gezichten aflezen dat ze er totaal geen zin in hadden. In het restaurant ervaar je echt de drukte en de bedrijvigheid, je kan er niet echt ontspannen zitten. Dit ligt waarschijnlijk aan de indeling van het restaurant, want ik ken meerdere AYCE restaurants waar het op zaterdagavond erg druk is, maar je voelt nog steeds wel de rust aan tafel. Kortom, slecht. Hier kom ik niet meer.

Gegeten op 15 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vandaag Utrecht in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vandaag Utrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.