Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Vandaag Utrecht

1. Internationaal

Restaurant Vandaag Utrecht

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 030 238 78 88
  2. www.restaurantvandaag.nl

Hakimm

heerlijk avondje gehad bij restaurant vandaag we hadden gelijk plek en mijn klasse gaat uit naar Daan en Ina top goeie service en lekker eten

Gegeten op 13 december 2014

said3

Heerlijk gegeten met mn vrouw. Verscheidene wokgerechten, vlees- en vissoorten. Veel meer opties dan bij andere eetgelegenheden en de kwaliteit is top. Een aanrader!

Gegeten op 12 december 2014

soli

Hier kom ik nooit meer koud eten, slechte service, duur en decor is hetzelfde als het begin kortom alles is achteruit gegaan..

Gegeten op 29 november 2014

marieaux

Al vaker gegeten bij restaurant Vandaag. Bij binnenkomst word je altijd vriendelijk ontvangen. Je betaalt vooraf en als je dat hebt gedaan, word je geleid naar je tafel. Ik raad je aan om een plekje links te kiezen met hoge banken, want dat zit erg fijn. Er wordt gewoon pop muziek gedraaid, dus geen opmerkingen verder.

Als een wereldrestaurant is keuze natuurlijk belangrijk. Gelukkig hoef je bij Vandaag geen zorgen te maken over weinig keus. Er is een sushi section, in de hoek kun je verse pizza laten bakken en voor de kids heb je een verlaagde tafel met frietjes, frikandelletjes etc. Ook het drinken is onbeperkt, dus voor vooral voor grote groepen is Vandaag erg geschikt.

Gegeten op 15 september 2014

nico1986

Wederom heerlijk gegeten bij Vandaag in Utrecht. Omdat we islamitisch zijn, werd er speciaal voor ons gezorgd met al het vlees. Er is zoveel keus. Vandaag blijft een top restaurant. Alle gerechten waren heerlijk, maar mijn favoriet zijn toch de Aziatische gerechten. Heerlijk gekruid.

De sfeer heel aangenaam. De service is ook top!!

Gegeten op 16 november 2014

Renata1969

Ik ben met mijn gezin en collega's een regelmatige bezoeker van Restaurant vandaag. Het eten is super en heerlijk vers bereid. Live cooking,.. Altijd leuk.
Het personeel is heel behulpzaam en op de goede momenten op de juiste plek.
Zeer vriendelijke gastvrouw die weet waar ze het over heeft.
Kortom, ik ben een trouwe fan.

Gegeten op 1 november 2014

Foodlover67

Laatst gegeten met mijn familie. Een keer eerder gegeten in het verleden. Vind het erg achteruit gegaan op veel vlakken. Kwaliteit van het eten... minder aandacht hiervoor. Service en netheid... dit is lopende bandwerk. Vroeger veel beter! Het decor/interieur is inmiddels niet meer vernieuwend... ooit neergezet en niet meer naar omgekeken... smoezelig ook... jammer! Ik betwijfel hier nogmaals te gaan eten.

Gegeten op 25 oktober 2014

Ilovenicefood

We hebben hier inmiddels een aantal keren gegeten met groepen van wisselende grootte. Vandaag is vooral een aardige plek om naar toe te gaan met kinderen, met mensen die niet goed weten waar ze zin in hebben en met mensen die onbeperkt willen eten. De keus is erg uitgebreid met kookeilanden uit diverse delen van de wereld. Er is inderdaad voor elk wat wils. De kwaliteit van de producten is zeker niet verkeerd, maar de bereidingswijze van de gerechten valt regelmatig tegen, ook als deze direct gemaakt worden. Zo was mijn steak tot twee keer achter elkaar medium tot licht doorbakken, terwijl ik om medium rare had gevraagd. Bovendien liggen de reeds bereide gerechten soms al langere tijd in de warmhoudbakken, waardoor deze er niet meer smakelijk uitzien en in kwaliteit achteruit zijn gegaan. Neemt niet weg dat de gemiddelde kwaliteit van het eten redelijk te noemen is. Dit geldt niet voor de bediening. Te vaak moet je veel te lang wachten voordat de vuile borden meegenomen worden. Bovendien is de vloer door de enorme drukte regelmatig vies. Ik vind dat onacceptabel. Gezien de drukte en de soms lange wachttijden, is twee uur tijd eigenlijk te kort.

Gegeten op 13 september 2014

yasm

aan service hier je weinig aan. dus maar alles zelf doen.ook bestek ophalen,verschillend eilandjes met eten ,de wok was erg matig vlak ,vis door gebakken,de dessert redt een beetje zo een avond,maar de keuken moet zeker op shop

Gegeten op 27 september 2014

boaz1

Live cooking! leuk.
voor iedereen wat wils.
italiaans, nederlands, chinees en nog veel meer.
leuk concept zelf lekker je bord volscheppen terwijl de koks je eten bereiden.
eten is goed.

service is matig. Personeel is er in overmaat.
ze zijn allemaal erg jong en de meeste hebben geen idee waar ze mee bezig zijn...
geen kennis van producten, erg jammer. lachen dat helpt ook een hoop,
ik snap dat vieze borden met een karretje ophalen niet leuk is maar dat hoef ik niet van je gezicht af te kunnen lezen...
ook was het veel te druk en kregen we een tafel vlakbij het toilet... niet heel fijn bovendien tochtte het verschrikkelijk op die plek.

decor: er zijn zeker goede plekken maar ook zeker plaatsen waar ik niet zou willen zitten als gast... dat is jammer.

Gegeten op 21 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vandaag Utrecht in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vandaag Utrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.