1. Hollands

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0316 540 450

sannebles

Via online reservering

Zondag 14 september met het gezin een High-Tea gereserveerd Bij Toine. Helaas bleek bij aankomst dat onze reservering, via Seat Me, niet was door gekomen. Maar, ons werd beloofd dat dit geen probleem was. Nadat we plaats hadden genomen kwam de ober ons vragen of we een drankje wilden, vreemd, als je komt voor een High Tea. Toch maar een drankje besteld en na minstens een half uur wachten kwam er, zonder enige toelichting of uitleg, een etagère en schaal vol gestapeld met enorme sandwiches. Na hiervan geproefd te hebben, waren wij wel toe aan iets anders dan witte boterhammen, dus werden de sandwiches weg gehaald en zouden de zoete lekkernijen volgen. Deze bestonden uit bonbons, brownies en soesjes. En na enige tijd in het ongewisse te zijn gelaten, hebben we maar om de rekening gevraagd. Met de rekening in de hand toch maar even de ober opgezocht. Want er waren geen excuses geweest, voor het feit dat er duidelijk niet op ons was gerekend. Daarnaast hebben wij niet de High-Tea gekregen zoals deze op de site beloofd wordt. Daar staat namelijk duidelijk beschreven dat men vier vooraf te bepalen gerechten mag kiezen, waaronder quiche en fingerfoodsandwiches. Toen ik de ober op beide tekortkomingen aansprak, reageerde de ober licht geagiteerd, ik had geen gelijk en was geen 'koning'. Uiteindelijk heeft hij 2,50 per persoon van de prijs af gehaald. Dan nog hebben we uiteindelijk teveel moeten betalen voor hetgeen we hebben genuttigd. Kortom, ons zul je Bij Toine niet meer zien.

Gegeten op 14 september 2014

jofati

Afgelopen week een paar heerlijke dagen doorgebracht met het arrangement “Eten en slapen bij Toine" in Tolkamer. Vanuit onze kamer liep je zo de boulevard op waar het zeer gezellig toeven was. Ook van het diner s’avonds hebben we erg genoten.Normaal gaan wij niet zo op de culinaire toer maar dit is zeker een aanrader. Het personeel doet zijn uiterste best om er een geslaagde avond van te maken en is hier zeer zeker in geslaagd.Wij hadden aangegeven dat we ons wilden laten verrassen en dat werden we dan ook. Onze smaakpapillen zijn nog nooit zo gestreeld.Dit is heel wat anders dan frites met een schnitzel. Elk gerecht was met zorg opgemaakt en de combinatie’s waren goed gekozen.
Wij vinden dit zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 24 juli 2014

patriciaenharry

Van onze dochter en schoonzoon kregen we een 7-gangendiner aangeboden bij Toine in Tolkamer. We reden richting Tolkamer, en zagen het restaurant rechts liggen, een statig gebouw aan de Rijn, sfeervol verlicht. We werden hartelijk welkom geheten bij de deur en naar boven begeleid. Prachtige inrichting, heerlijke muziek (zeker niet onbelangrijk) en een gedeeltelijk open keuken, waar we de keukenbrigade mooi aan het werk konden zien.
We werden al direct verrast met een heerlijke amuse, een dunne wafel van kikkererwten met een heerlijke dressing en daarmee was de toon gezet. Het ene overheerlijke gerecht werd gevolgd door het volgende, in een heerlijk rustig tempo, en begeleid door tongstrelende bijpassende wijnen. Harry had een wijnarrangement, ik moest helaas terugrijden. Onze tafelheer wist met kennis van zaken over de wijnen te vertellen, en ook over de gerechten had hij de nodige kennis, en hij vertelde gepassioneerd over wat hij bracht. Bij de desserts kwamen vanzelfsprekend heerlijke dessertwijnen, en zo vloog de avond om. Al met al een bijzondere ervaring, en dat terwijl Harry zelf patissier is en echt kritisch! Hij heeft niet een keer commentaar gehad, behalve in positieve zin dan. Omdat het menu regelmatig wisselt, zullen we ons zeker nog eens laten verrassen in Tolkamer!

Gegeten op 11 januari 2014

papendorp

Gisterenavond heerlijk met vrienden By Toine gegeten en overnacht. Bijzonder gastvrij zowel in hotel als zeker ook in restaurant. 7-gangen arrangement was verwennerij met uitzicht over de Rijn met openslaande deuren en ramen. compliment voor gastvrouw.

Gegeten op 9 juni 2013

philippine

Sfeervolle ruimte en, bij mooi weer, een fraai terras met uitzicht op de Rijn. Opgewekte alleraardigste en capabele jonge mensen in de bediening. Naar de klant wordt geluisterd en het gerecht desnoods aangepast aan diens wensen. Een prima "stoere mannen" entrecote gegeten, met goede groenten en aardappelen, en lekkere jus. De tafelgenoot vond zijn bouillabaisse niet slecht maar miste variatie in de vulling. Goed ijs. Geen "oh's" en "ah's " maar gewoon lekker.

JoPiDo

Lekker gegeten (coquille met een schuimpje van truffel; eendenborst van de barbecue op zomergroenten en een chocoladetaartje met kumquat), vriendelijk personeel en een taartje bij de koffie onder een stolp, wat het helemaal afmaakte. Een echte aanraaier.

Gegeten op 21 juli 2012

Proever37639

• Goed

Het eten is met zorg bereid. Beschouw de pastagerechten gezien de hoeveelheden als voorgerechten. Rustige sfeervolle ambiance. Vriendelijke bediening.

Zonnetje

• Goed

Al veel over gehoord, dus moesten we het uitproberen. Inderdaad, een goed restaurant met een aangenaam kleine kaart. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. De bediening is heel voorkomend, de inrichting is verzorgd zij het dat de gang naar de toiletten wel een opknapbeurtje kan gebruiken. Eén ding is minder, de logistiek. Liever gezegd, die is slecht. De keuken kon het duidelijk niet aan, terwijl het helemaal niet zo druk was, pakweg 40 mensen. Dat moet één kok in zijn eentje ruimschoots aankunnen. Voor de rest, heerlijk gegeten.

Hardy

• Goed

Op zoek naar een restaurant waar eerlijk en lekker wordt gekookt, dat vonden we in de Tolkamer. Aardige en deskundige bediening. Gelukkig geen uitgebreide kaart maar wat ze serveren was goed. Produkt-prijsverhouding uitstekend. Hoofdgerecht onder de 20 euro. Prima plek om met je partner de week door te praten en met een mooi glas wijn onderuit te gaan.

• Matig

• Matig

Het restaurant ziet er van binnen mooi uit, maar de zwart gekleurde wanden bij het toilet en de nauwe doorgang maken het er voor een rolstoeler niet makkelijker op. Er is een prachtig terras met uitzicht op de rivier, met vriendelijke bediening.Vanuit het restaurant kan je met de lift omhoog en dan via een loopbrug naar het terras. Ideaal voor met de rolstoel, ware het niet dat aan het eind van de loopbrug verschillende treden genomen moeten worden. Buitenom is de 2e mogelijkheid, maar dan moet je een flink steile weg naar boven nemen( en voor toiletbezoek ook weer terug). Kortom de treden bij de loopbrug moeten zeker een hellingbaan krijgen! Jammer dat tussen de middag niet van de grote kaart gekozen kan worden. Van de lunchkaart is de bouillabaise zéér zeker aan te raden(veel vis; croutons;kaas en rouille).

Schrijf zelf een recensie over De Brasserie in Tolkamer

Schrijf hieronder je recensie over De Brasserie . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.