Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Milos

1. Grieks

Milos

1. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 070 359 91 46

Kusjes

Eten laten thuis bezorgen, ondanks dat wij vier maal ons adres hebben herhaald, en het restaurant dit ook hebben laten herhalen, werd er toch verkeerd bezorgd.
Kan natuurlijk gebeuren, al is het slordig.
Maar als men dan opnieuw komt brengen, je de indruk hebt ( weet het niet zeker) dat e.e.a. is opgewarmd, en het eten niet compleet is, is je kerstavond toch een teleurstelling. zeker als je iets te vieren had !

Gegeten op 25 december 2014

tienekke

Na lange tijd met hebben we bij Milos gereserveerd voor 7 persinen. Voorgerechten mezedes in het midden gedeeld,akkerlei prikprakjes, hoofdgerechten nam ieder viir zich. We vonden de gyros zeer goed op smaak. Servie was vriendelijk en attent. Nogmaals een aanrader!!!

Gegeten op 12 december 2014

goudvink

We hebben vanavond bij Milos gegeten. Het eten was prima, zoals we gewend zijn. De bediening was slecht: tijdens het eten kregen we al mayonaisezakjes op tafel gekwakt. Bij het afrekenen werd er niet bedankt voor betalen (betaling incl. fooi). Tot ons stomme verbazing zei de dame die met ons afrekende helemaal niets meer en liep ze weg naar de keuken. Geen bedankt, geen gedag, laat staan dat ze ons uitliet. Bij Piet Patat word je beter behandeld.

Gegeten op 30 oktober 2014

hoppa70

wat een ellende dit restaurant,na een leuk dagje circus met zn allen gingen we eten bij Milos,althans dat dachten we,een week ervoor gereserveerd en gevraagd om een kinderstoel,deze was in gebruik bij aankomst,jammer maar kan gebeuren.eenmaal binnen viel ons op dat er maar 2 man(vrouw) personeel was en de zaak vol met klanten.na een half uurtje gewacht te hebben vonden wij toch wel dat het tijd werd voor een drankje,er was immer nog niemand bij onze tafel geweest.kortom na anderhalf uur en 1 drankje verder vonden wij het genoeg,vooral omdat er mensen waren die na ons kwamen al aan het hoofdgerecht zaten,6 personen,waren wij ook,en wij nog niet eens een bestelling hadden gedaan.na anderhalf uur dus opgestaan en de zaak verlaten.bij vertrek werd ons wel een diner voor 6 pers aangeboden voor de volgende keer,maar logisch dat wij hier geen gebruik van gaan maken.een slechte ervaring en wat ons betreft geen aanrader.

Gegeten op 26 oktober 2014

ceremco

Top Griek! Vriendelijke mensen die graag een praatje maken met hun gasten. Eten is zeer goed en het is dan ook DE Griek waar ik naar toe ga. De keftedakia (griekse gehaktballetjes in tomatensaus) is er top en voor het toetje raad ik dan ook de galaktoboureko aan! Gewoonweg super!

Gegeten op 12 september 2014

marja61

was heerlijk
lekker gegeten
de bediening is goed
we gaan de volgende keer daar weer lekker eten
gr Marja en Danny de Jong

Gegeten op 19 augustus 2014

Romy14482

Prima Grieks restaurant, als voorgerecht escargots en brood met tzatziki. De escargots waren top, en is een ruime portie. De tzatziki vonden we heerlijk, goed op smaak maar niet te overheersend. Als hoofdgerecht hebben we voor 2 personen de vlees mix genomen, erg lekkere gyros en varkensvlees! De bediening was minder, aantal keer om een drankje moeten vragen en het wachten op de kaart duurde ook wat lang. Leuke avond gehad en het eten was erg goed.

Gegeten op 13 februari 2014

Famhaas

Het restaurant is verbouwd en vernieuwd. Het restaurant ziet er super goed uit nu! Het eten is geweldig en ben erg tevreden! Ook eventuele wijzigingen in gerechten worden zonder enig probleem uitgevoerd.

Gegeten op 31 januari 2014

Jamon16

Vanavond gegeten bij Milos, de hele zaak stond vol rook, bleek een kapotte afzuiginstallatie te zijn. Was geen prettige ervaring maar er werd luchtig over gedacht. Was blijkbaar voor hen erger als voor de gasten. Beetje snackbar gevoel nog uren later. Jammer!

Gegeten op 8 november 2013

Tanjalekker

Heerlijk gegeten! Mooi interieur, prima bediening. Ik heb garnalen omwikkeld in spek gegeten en dat was erg lekker. En redelijk geprijsd. Overigens een pluspuntje voor de schone toiletten.

Schrijf zelf een recensie over Milos in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Milos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.