Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Milos

marja61

was heerlijk
lekker gegeten
de bediening is goed
we gaan de volgende keer daar weer lekker eten
gr Marja en Danny de Jong

Gegeten op 19 augustus 2014

Romy14482

Prima Grieks restaurant, als voorgerecht escargots en brood met tzatziki. De escargots waren top, en is een ruime portie. De tzatziki vonden we heerlijk, goed op smaak maar niet te overheersend. Als hoofdgerecht hebben we voor 2 personen de vlees mix genomen, erg lekkere gyros en varkensvlees! De bediening was minder, aantal keer om een drankje moeten vragen en het wachten op de kaart duurde ook wat lang. Leuke avond gehad en het eten was erg goed.

Gegeten op 13 februari 2014

Famhaas

Het restaurant is verbouwd en vernieuwd. Het restaurant ziet er super goed uit nu! Het eten is geweldig en ben erg tevreden! Ook eventuele wijzigingen in gerechten worden zonder enig probleem uitgevoerd.

Gegeten op 31 januari 2014

Jamon16

Vanavond gegeten bij Milos, de hele zaak stond vol rook, bleek een kapotte afzuiginstallatie te zijn. Was geen prettige ervaring maar er werd luchtig over gedacht. Was blijkbaar voor hen erger als voor de gasten. Beetje snackbar gevoel nog uren later. Jammer!

Gegeten op 8 november 2013

Tanjalekker

Heerlijk gegeten! Mooi interieur, prima bediening. Ik heb garnalen omwikkeld in spek gegeten en dat was erg lekker. En redelijk geprijsd. Overigens een pluspuntje voor de schone toiletten.

ankeba

Waren met groep van 10 pers. Iedereen dolenthousiast. Eten prima, service vriendelijk, schone toiletten (heel belangrijk).Ruime keus uit heel veel streekgerechten. Ook kindermenu's. Makkelijk parkeren en lijn 16 stopt voor de deur.Inrichting is eenvoudig en schoon. Zeker een aanrader.

Gegeten op 30 augustus 2013

ynnad

Gisteren hier met 8 man wezen eten. Erg rustig, maar wat mag je tegenwoordig verwachten op een woensdag avond? Eten was prima, niet bijzonder, maar wel net even wat spannender is dan de traditionele Griek. Gebakken mosselen als vooraf is aan te raden. Bediening is wat knullig, maar wel vriendelijk. Verder nette en schone tent.

Gegeten op 15 mei 2013

Alex67

Gisteravond daar wezen eten. Zag echt tot mijn verbazing dat er niet een van het personeel de leiding had. Wat een bende daar. Er word niet of nauwelijks gevraagd of je wat wilt drinken, de pauze tussen voorgerecht en hoofdgerecht is veels te lang juist hierin zou ik het dan prettig vinden als er gevraagd zou worden of we nog iets wilde drinken helaas de glazen bleven leeg en had ook niet het idee dat we daar gezien werden als klanten die lekker kwamen eten en drinken. Heb alleen maar om me heen zitten kijken en zag dat het bij veel tafeltjes fout ging. Eten was koud en wat er op je bord lag was weinig en als je naar de bar keek dan was het een bende van glazen . Iedereen daar liep met een chagrijnig gezicht . Heb hier de eigenaresse op aangesproken maar je krijgt een antwoord van niks . Dit restaurant is verre weg te noemen van lekker eten goede bediening en waardering voor haar klanten die daar zitten . Echt een bagger tent . Kom hier echt nooit en nooit meer . Zal het ook niet aanraden bij vrienden en kennissen.

Deborah1979

Een avond wat een gezellig etentje moest worden werd een teleurstellende avond. Ontvangst duurde lang, een maal in de avond werd er gevraagd voor drank. Eten werd lauw geserveerd! al zijn ze ons tegemoet gekomen met de rek. Wij komen hier nooit meer terug. Het ergste is dat ik mijn klacht uitgesproken heb tegenover de manager. Waarop ik als reactie kreeg :" Ik voek mij niet zo lekker, ik heb hoofdpijn enheb een nieuw meisje hier lopen". Dit gaat natuurlijk nergens over.Als je dit als excuus gebruikt bij je klanten, dan begrijp je niet wat het ondernemingsschap inhoudt. Zeer slecht restaurant!!!!

RichardKeus

Top griek, Net even anders dan de traditionele griek. Heerlijke griekse gerechten en ook echte specialiteiten. De garnalen in kaas sauce, De garnalen als hoofdgerecht omwikkelt met spek zijn meer dan lekker te noemen als dessert zou ik graag de witte chocolademousse aanraden.

Gegeten op 31 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Milos in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Milos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.