a TripAdvisor company

2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 010 521 49 63

annaaa

• Goed

Ik heb vandaag gezellig met de kids gegeten hier
Even nog genieten van de laatste zonnestralen dit jaar.
Ze hebben hier heerlijk eten mijn man nam sparerib en ik saté pannenkoeken voor de kinderen versier pannenkoeken dat vonden ze erg leuk lekker klieren met smartie's enz
En ondanks de drukte wat logische is met zoon mooi uitzicht ging het best vlot
binnen hebben ze voor de kinderen een leuke kinderhoek en kregen ze kleurtjes en een kleurplaat dus de kinderen hebben zich goed vermaakt
Woon net in Bergschenhoek dus heb mijn stek wel gevonden echt leuk gr Anna

milanverwoerd

• Slecht

Mooie locatie, maar daar is alles mee gezegd...

Wij hebben onlangs ons trouwfeest daar laten organiseren maar zijn verre van tevreden. Ondanks van tevoren duidelijk gemaakte afspraken is bijna alles anders uitgevoerd. De gebakjes waren anders, personeel was onderbezet; er was slechts 3 man personeel waarvan 1 stagiaire voor de 115 gasten. Onze mail met kritiek werd ontkennend en bot beantwoord.

We hadden heel de avond afgekocht op slechts het eerste half uur na. Hier werd dus zonder schaamte 1400 euro nacalculatie voor berekend. Na ons bezwaar kregen we een creditnota van 1000 euro, zonder enige excuses of reactie.

Conclusie: Niet aan te raden om hier je feest te vieren!

MiekiePiekie

• Slecht

Locatie aan het water + parkeergelegenheid zijn prima. Maar verder alleen maar negatieve punten:
- Stuntelige en ongeïnteresseerde bediening.
- Lang wachten tot drankjes worden geserveerd (tweede drankje kwam pas toen ons eten al op was).
- Eén persoon uit de groep bestelt nog een biertje, men vergeet aan de rest te vragen of men ook nog wat wil drinken.
- Op een regenachtige herfstdag bestel je een bokbiertje... dan krijg je een Lentebok! Toen we er wat van zeiden was het excuus "mijn collega heeft 'm uit de koeling gehaald"! Slecht om je collega de schuld te geven, waar blijft je eigen verantwoordelijkheid? Onze suggestie was om de lentebok niet op de rekening te zetten, maar dat was onze ober (hoe verrassend...?) niet gelukt.
- Pannenkoek met banaan en advocaat: ik had verwacht dat de banaan lekker meegebakken zou zijn. Maar nee, er lagen gewoon wat koude plakjes op de pannenkoek.
- Om het toilet te bereiken moet je rechts langs de bar maar daar stond een obstakel behoorlijk in de weg. Ik hoorde het personeel zeggen "goh dat ding staat eigenlijk best in de weg" maar men heeft er niets aan gedaan.
- Het toilet stonk... niet handig als er een paar uur later een bruiloftsfeest wordt gehouden.

Ferrangonzales

• Goed

Uitstekende locatie voor een restaurant, ik heb lekker genoten op het terras. Bediening was goed en klantvriendelijk, het eten was ook heel erg lekker. Ik zal hier zeker nog vaker komen.

rogier12

• Slecht

Nu nooit meer. Na vorige keer al niet best te hebben gegeten wilden we deze mensen een tweede kans geven. Nu zaten wij daar om 19:00 uur en bestelden vast ons drankje. Wij kregen toen het verzoek om wel snel te eten omdat wij dan om 20:00 uur weg moesten omdat er een feest was georganiseerd.
Ik ga tijdens mijn eten niet op de klok zitten kijken dus wij zijn direct weggegaan.

Brian Vermeer

• Goed

Lekker gegeten met de familie. Pannenkoeken, sate, hambruger, allemaal prima. Niet hoogdravend met in combinatie met locatie en vriendelijke bediening en uitstraling van de zaak een ruime voldoende. Echt recreatief bedrijf. Verwacht hier geen hoogdravende dingen, maar wel goed eten voor niet teveel geld. Goed

hannievdheuvel

• Slecht

Een slechte ervaring: pannekoeken die van binnen niet gaar waren en van buiten zwart ( uien) aangebrand. Na 3 keer terugsturen, hebben we de moed opgegeven. Vervelend dat de bediening en kok de klachten niet serieus nemen. We kwamen hier voorheen heel vaak, maar dit was de laatste keer!

Daan12345678

• Uitstekend

• Uitstekend

Lekker gegeten. Niet te ingewikkeld maar wel snel, schoon betaalbaar en lekker. Meer hoef ik niet.
Pannenkoeken zijn echt heerlijk. Heb met mijn man een heerlijke pannenkoek spek gegeten. De kleinkinderen eerst een kleine pannenkoek met stroop en daarna samen nog een kroketje met friet gedeeld.
Prachtig uitzich op het water. Rustige ligging, heerlijk om in te wandelen.
We kwamen vroeger altijd in restaurant Plaswijck Rotterdam, nu een van der valk waar de toevallige koffiedrinker niet meer terecht kan.
Voortaan Bergsche Plas voor ons. Hier begrijpen ze het. Het gaat niet om een loungebank......

yoverbeek

De bedieniig was prima.
Maar op zon en feestdagen kan je geen vlees en vis gerechten bestellen.Ik ben allergisch voor volle melk ,dus geen pannenkoek.
Ook ben ik allergisch voor paprika, dus salades vallen af.Alleen de salade met zalm niet.
Dus aan de salade met zalm, zo zout dat wil je niet weten,ik heb het terug gegeven en de bediening moest het ook beamen.
Nog geen 2 jaar geleden zat alles binnen en buiten propvol en nu liep het personeel maar wat rond.
Al met al niet voor herhaling vatbaar!!!!!!!!!

sMoes

• Slecht

Ronduit slecht; het duurde een eeuwigheid voordat de bediening kwam.Uiteindelijk bestelt en het eten was flauw en niet bijzonder.

Maar iedereen verdient een tweede kans, maar helaas. De tweede keer dat we hier kwamen en onze bestelling hadden doorgegeven en die na een half uur nog niet was bezorgd, zijn we maar gewoon vertrokken.

Schrijf zelf een recensie over Bergsche Plas-Eten-Drinken-Feesten in Bergschenhoek

Schrijf hieronder je recensie over Bergsche Plas-Eten-Drinken-Feesten. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.