Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bergsche Plas-Eten-Drinken-Feesten

2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 010 521 49 63

sisko

• Goed

Een van de leukste plekken in Rotterdam, als het mooi weer is. Lekker aan de plas iets drinken of eten van de eenvoudige kaart. Voor elk wat wils, van een pannenkoek tot een kip-sate, tosti of een visje. De bediening is erg vriendelijk, maar niet zo service gericht. Maar ja, met een rose op het terras tot de zon ondergaat, wat wil je nog meer...

ekmbeukers

• Goed

Gelukkig nu weer een eenvoudige kaart en kind- en hondvriendelijk, zoals het hoort bij zo'n gezellige gelegenheid aan de plas. Helaas ligt het terras ongunstig t.o.v. de avondzon.

prinsus

• Slecht

• Slecht

Nieuwe eigenaren hebben de boel niet onder controle. Niet afgeruimde tafels, schots en scheef staande stoelen. Geen bestek indekken, of mee leveren met de maaltijd. Nieuwe kaart bevat nog maar enkele warme gerechten/avondmaaltijden, welke niet worden aangeboden op zon- en feestdagen. Dan blijven er pannenkoeken, uitsmijters over of een kopje soep. Dat kopje soep bleek koud en in de pannenkoek van mijn dochter zat een stuk tandenstoker. In ruil daarvoor werd ons nog een drankje aangeboden, maar daar hadden we niet zo'n trek meer in. Hier zien ze mij voorlopig niet meer terug. Laat de nieuwe eigenaren eerst maar eens orde op zaken stellen voor ze gasten gaan ontvangen.

FrankdeB

• Goed

Op een koude winteravond gewoon maar goed gegeten in de heerlijk verwarmde serre. Beperkte keuzes op de kaart (waardoor beheersbaar en te overzien voor de keukenbrigade). De gerechten blinken niet uit qua creativiteit maar het gebodene, ook in combinatie met de prijs, is gewoon goed te noemen. De bediening - in deze rustige tijd - doet haar werk naar behoren en ook voor de kleine eters worden kleinere porties aanbevolen (kortom: meedenken met de klant). Een aanrader, zeker als je in het voorjaar en de zomer weer alle dagen terecht kan en heerlijk kan genieten op het buitenterras.

Proever40199

• Goed

zaterdag 19 februari 2011 met vriendin gebruikt gemaakt van de voucher van groupon. Genoten van een heerlijk drie gangen menu en uitstekende wijn en niet te vergeten de hartelijke ontvangst en attente bediening. Een aanrader!

fenn

• Uitstekend

Wij zijn zaterdag met ze 2e namens de groupon actie bij de bergsche plas komen eten, wat een schitterende zaak, ze zijn er zeker op vooruit gegaan!!
het voorgerecht hadden we keuze en smaakte erg goed, na 15 min hadden we ons hoofdgerecht dus hoefden we niet lang te wachten! het nagerecht was voor ons uitstekend en heerlijk kopje koffie of thee na met lekkernijen. voor 12.50 hebben wij zeker uitstekend gegeten en niks te klachen gehad, we komen zeker nog eens terug!!

spirit

• Matig

De ligging van dit restaurant, in een natuurgebied en aan het water, is prima.
De 1e tafel die wij kregen was direct ( 1/2 meter) van een kinder speelhoek, met als gevolg veel lawaai. Dit werd echter prima opgelost want we kregen op ons verzoek direct een andere tafel aangewezen. Helaas was boven deze 2e tafel een gaskachel geplaatst waardoor het na enige tijd bloedheet werd. De fles rose, die bij ons arrangement hoorde was prima van smaak. Na ongeveer een half uur te hebben gewacht kwam de soep als voorgerecht. De tomatensoep was prima, maar de mostertsoep, bleek vloeibare mostert te zijn. Veel te veel mostert in deze soep dus. Toen werd het erg lang wachten op het hoofdgerecht. 1 uur na binnenkomst kwam dan eindelijk het hoofdgerecht, de ribeye. De ene ribeye bleek goed te zijn, maar de andere veel te vet, niet echt lekker. Bij het hoofdgerecht werd alleen maar frite geserveerd, maar geen enkele groente!!!!!!!!!! Raar maar waar, zelfs geen salade. Het nagerecht, wat volgens het arrangement zou worden aangeboden, bleek een kopje koffie te zijn met 3 lekkernijen. Het moet gezegd, de koffie was prima, maar de lekkernijen waren zeer bescheiden. Het punt is echter dat een kop koffie GEEN nagerecht is. Er werd dus wel een nagerecht beloofd in het arrangement, maar niet geserveerd.

Als dit de standaard is bij dit restaurant, dan was dit voor ons de 1e keer, maar tevens de laatste keer.

H&JD

• Matig

Afgelopen zaterdag gegeten in kader van de eetweek. Eten was zeer matig. Varkenshaas erg droog. Rodewijnsaus smaakte naar een extract van bietensap. Bediening was niet onaardig maar had geen oog voor volgorde en tijd. Daarnaast was er een "kindercreche" van gasten die geen oog hadden voor hun kroost.
Al mat al zullen wij hier niet snel terugkeren.

pammie

• Uitstekend

We hebben afgelopen zondag gegeten met vrienden. Wat een super locatie! De bediening is zeer vriendelijk en werkt hard om het naar de zin te maken. Eten was erg goed en voldoende. Het zijn mensen met passie voor de zaak.

We komen zeker terug en hebben gelijk ons jaarlijkse bijeenkomst geboekt met onze vereninging. Dit is een perfecte zaak voor feesten en partijen.

Hans777

• Uitstekend

Prima tent, prachtige locatie. Goede prijs kwaliteitverhouding en vriendelijke bediening. Je moet het weten te liggen, maar dan is het echt de moeite waard.

Schrijf zelf een recensie over Bergsche Plas-Eten-Drinken-Feesten in Bergschenhoek

Schrijf hieronder je recensie over Bergsche Plas-Eten-Drinken-Feesten. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.