a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 010 521 49 63

MarjanBrucke

Kwam hier terrecht door autopech eigenlijk, Zelden zo lang moeten wachten op mijn drankje terwijl het niet echt druk was. Toch maar wat gegeten het is een simpele kaart dus ach verwachtte er niet veel van, en dat was maar beter ook. Goed vlees maar het garnituur was ronduit slecht. Het was lauw, vet en niet vers als dit wel het geval was geweest hadden ze een stuk hoger cijfer gekregen. want tenslotte het hoofsdbestandsdeel (vlees) was zeer goed. OOk een goede huiswijn.

Gegeten op 10 december 2012

ank1

Goed georganiseerd op snelheid en kids! zoals het hoort, lekker {genoeg} snel dus gewoon goed vertoeven na een wandeling!

Gegeten op 13 januari 2013

Mar86

• Uitstekend

Zeer goed gegeten en zeer vriendelijk personeel. Er was duidelijk aandacht besteed aan het eten door de bijgevoegde extra's zoals atjar op de saté en ameretto met slagroom bij de koffie.Stokbrood wasis in tegenstelling tot veel restaurants zeer goed verzorgd.
Ondanks dat het restaurant zich focust op pannenkoeken zijn de saté en spare ribs een aanrader.

Absoluut voor herhaling vatbaar!!

kitkatje

• Slecht

Ik ging gister met mijn familie even iets eten..
Maar we hadden het beter niet kunnen doen. Wat een slechte bediening zeg! Iemand komt zo onze bestelling opnemen dus wij zeggen ''we willen graag wat eten en drinken'' En het eerste wat we krijgen is een vage blik. Dus we gingen eerst wat te drinken bestellen en we kregen de kaart niet dus we moesten het vragen.. Toen we hadden besloten wat we gingen eten hebben we daar gewoon 3 kwartier gezeten zonder geholpen te worden! Het leek wel of we onzichtbaar waren. Ze liep gewoon heel laks ons voorbij. Ondertussen waren de mensen die later waren gekomen al geholpen en naar huis gegaan.. Dus we besloten maar het drinken af te rekenen en ergens anders te eten. Tijdens het afrekenen werd er alleen maar gezegt ''goede avond'' Pff hier gaan we dus nooit meer heen.. Even later naar een ander restaurant gegaan en daar werden we gewoon keurig netjes snel geholpen.. Zo hoort het!

Tyler010

• Goed

Ben hier 2 keer nu geweest, vorig jaar en dit jaar. Vorig jaar merkte je dat er net een nieuwe eigenaar in zat, alles moest nog opgestart worden. Dit jaar zag ik enorm veel verbetering! Personeel is beter, de kwaliteit van het eten is stukken beter en het uitzicht blijft schitterend!

nlc

• Goed

Afgelopen dinsdag pannenkoeken gegeten met een bon van Marktplaats, met twee volwassenen en twee kinderen. We hebben het erg naar onze zin gehad: attente bediening, leuk speelgoed voor de kinderen en, niet onbelangrijk: de pannenkoeken waren heerlijk!

cheyennekuyper

• Uitstekend

Afgelopen week vierde mijn nicht haar bruiloft bij de Bergsche Plas, dat was ons zeer goed bevallen. Het feest had aan alle verwachtingen voldaan, personeel was snel en vriendelijk. Het buffet zag er ook netjes uit en was heerlijk! Het restaurant staat bovendien op een prachtige locatie midden in het bos aan het water. De dj draaide goeien muziek en er was genoeg ruimte voor de dansvloer. Ik houd dit restaurant zeker in me achterhoofd voor een feestje op latere termijn. kortom het was een topdag/avond. Gr. Cheyenne

annaaa

• Goed

Ik heb vandaag gezellig met de kids gegeten hier
Even nog genieten van de laatste zonnestralen dit jaar.
Ze hebben hier heerlijk eten mijn man nam sparerib en ik saté pannenkoeken voor de kinderen versier pannenkoeken dat vonden ze erg leuk lekker klieren met smartie's enz
En ondanks de drukte wat logische is met zoon mooi uitzicht ging het best vlot
binnen hebben ze voor de kinderen een leuke kinderhoek en kregen ze kleurtjes en een kleurplaat dus de kinderen hebben zich goed vermaakt
Woon net in Bergschenhoek dus heb mijn stek wel gevonden echt leuk gr Anna

milanverwoerd

• Slecht

Mooie locatie, maar daar is alles mee gezegd...

Wij hebben onlangs ons trouwfeest daar laten organiseren maar zijn verre van tevreden. Ondanks van tevoren duidelijk gemaakte afspraken is bijna alles anders uitgevoerd. De gebakjes waren anders, personeel was onderbezet; er was slechts 3 man personeel waarvan 1 stagiaire voor de 115 gasten. Onze mail met kritiek werd ontkennend en bot beantwoord.

We hadden heel de avond afgekocht op slechts het eerste half uur na. Hier werd dus zonder schaamte 1400 euro nacalculatie voor berekend. Na ons bezwaar kregen we een creditnota van 1000 euro, zonder enige excuses of reactie.

Conclusie: Niet aan te raden om hier je feest te vieren!

MiekiePiekie

• Slecht

Locatie aan het water + parkeergelegenheid zijn prima. Maar verder alleen maar negatieve punten:
- Stuntelige en ongeïnteresseerde bediening.
- Lang wachten tot drankjes worden geserveerd (tweede drankje kwam pas toen ons eten al op was).
- Eén persoon uit de groep bestelt nog een biertje, men vergeet aan de rest te vragen of men ook nog wat wil drinken.
- Op een regenachtige herfstdag bestel je een bokbiertje... dan krijg je een Lentebok! Toen we er wat van zeiden was het excuus "mijn collega heeft 'm uit de koeling gehaald"! Slecht om je collega de schuld te geven, waar blijft je eigen verantwoordelijkheid? Onze suggestie was om de lentebok niet op de rekening te zetten, maar dat was onze ober (hoe verrassend...?) niet gelukt.
- Pannenkoek met banaan en advocaat: ik had verwacht dat de banaan lekker meegebakken zou zijn. Maar nee, er lagen gewoon wat koude plakjes op de pannenkoek.
- Om het toilet te bereiken moet je rechts langs de bar maar daar stond een obstakel behoorlijk in de weg. Ik hoorde het personeel zeggen "goh dat ding staat eigenlijk best in de weg" maar men heeft er niets aan gedaan.
- Het toilet stonk... niet handig als er een paar uur later een bruiloftsfeest wordt gehouden.

Schrijf zelf een recensie over Bergsche Plas-Eten-Drinken-Feesten in Bergschenhoek

Schrijf hieronder je recensie over Bergsche Plas-Eten-Drinken-Feesten. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.