a TripAdvisor company

2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 010 521 49 63

Ferrangonzales

• Goed

Uitstekende locatie voor een restaurant, ik heb lekker genoten op het terras. Bediening was goed en klantvriendelijk, het eten was ook heel erg lekker. Ik zal hier zeker nog vaker komen.

rogier12

• Slecht

Nu nooit meer. Na vorige keer al niet best te hebben gegeten wilden we deze mensen een tweede kans geven. Nu zaten wij daar om 19:00 uur en bestelden vast ons drankje. Wij kregen toen het verzoek om wel snel te eten omdat wij dan om 20:00 uur weg moesten omdat er een feest was georganiseerd.
Ik ga tijdens mijn eten niet op de klok zitten kijken dus wij zijn direct weggegaan.

Brian Vermeer

• Goed

Lekker gegeten met de familie. Pannenkoeken, sate, hambruger, allemaal prima. Niet hoogdravend met in combinatie met locatie en vriendelijke bediening en uitstraling van de zaak een ruime voldoende. Echt recreatief bedrijf. Verwacht hier geen hoogdravende dingen, maar wel goed eten voor niet teveel geld. Goed

hannievdheuvel

• Slecht

Een slechte ervaring: pannekoeken die van binnen niet gaar waren en van buiten zwart ( uien) aangebrand. Na 3 keer terugsturen, hebben we de moed opgegeven. Vervelend dat de bediening en kok de klachten niet serieus nemen. We kwamen hier voorheen heel vaak, maar dit was de laatste keer!

Daan12345678

• Uitstekend

• Uitstekend

Lekker gegeten. Niet te ingewikkeld maar wel snel, schoon betaalbaar en lekker. Meer hoef ik niet.
Pannenkoeken zijn echt heerlijk. Heb met mijn man een heerlijke pannenkoek spek gegeten. De kleinkinderen eerst een kleine pannenkoek met stroop en daarna samen nog een kroketje met friet gedeeld.
Prachtig uitzich op het water. Rustige ligging, heerlijk om in te wandelen.
We kwamen vroeger altijd in restaurant Plaswijck Rotterdam, nu een van der valk waar de toevallige koffiedrinker niet meer terecht kan.
Voortaan Bergsche Plas voor ons. Hier begrijpen ze het. Het gaat niet om een loungebank......

yoverbeek

De bedieniig was prima.
Maar op zon en feestdagen kan je geen vlees en vis gerechten bestellen.Ik ben allergisch voor volle melk ,dus geen pannenkoek.
Ook ben ik allergisch voor paprika, dus salades vallen af.Alleen de salade met zalm niet.
Dus aan de salade met zalm, zo zout dat wil je niet weten,ik heb het terug gegeven en de bediening moest het ook beamen.
Nog geen 2 jaar geleden zat alles binnen en buiten propvol en nu liep het personeel maar wat rond.
Al met al niet voor herhaling vatbaar!!!!!!!!!

sMoes

• Slecht

Ronduit slecht; het duurde een eeuwigheid voordat de bediening kwam.Uiteindelijk bestelt en het eten was flauw en niet bijzonder.

Maar iedereen verdient een tweede kans, maar helaas. De tweede keer dat we hier kwamen en onze bestelling hadden doorgegeven en die na een half uur nog niet was bezorgd, zijn we maar gewoon vertrokken.

Mso

• Matig

Tja wat moeten we van dit restaurant zeggen. Matig tot redelijk eten en van binnen erg donker door het donkere hout. Als de zon schijnt is buiten een aanrader direct aan het water.

frankbalstra

• Slecht

Opnieuw dit restaurant geprobeert te bezoeken, vorige poging gestrand door de drukt feest/partij.
Wij voelden ons niet echt welkom, geen welkomstbegroeting, vieze plakkerige tafels op terras, tafels niet afgeruimd, na 15 minuten wachten om bediening gevraagd. Keuken is dicht momelde de kok met volle mond. Voorlopig mijn laatste bezoek op deze leuke locatie, jammer. Was vandaag de eigenaar niet aanwezig?

huibjes

• Matig

Op een donderdagavond hier gaan eten. Was afgekomen op de nieuwe site, die er aantrekkelijk uit ziet. Eerste aanblik viel echter al tegen. Terrastafels waren niet afgeruimd, de tafels die wel leeg waren, plakten aan alle kanten. Toen we eten hadden besteld, ging er geen doekje over tafel en evenmin werden er place-mats neergelegd. Vervolgens gevraagd of we binnen konden eten. Geen probleem, maar ook daar vieze tafels en drie tafels waarvan de poten los zaten!?
Eten was redelijk goed, maar niet geweldig; prima voor de prijs.
Vind het jammer dat de eigenaar er niet meer van maakt. De plek is perfect en de zaak heeft ook genoeg mogelijkheden. Dan wel investeren in wat nieuw meubilair en regelmatiger schoonmaken.

Schrijf zelf een recensie over Bergsche Plas-Eten-Drinken-Feesten in Bergschenhoek

Schrijf hieronder je recensie over Bergsche Plas-Eten-Drinken-Feesten. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.