Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Beachclub Fuel

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. Internationaal

Beachclub Fuel

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 023 573 64 33

albert5

We zijn nu voor de derde keer bij Fuel wezen eten. De belangrijkste reden daarvoor is de heerlijke plek en de leuke zitjes met uitzicht over zee. Het eten is gemiddeld van kwaliteit: de pizza, kipsate, pasta en salades zijn allemaal prima te eten. Niets speciaals maar gewoon een prima gerecht aan het strand. Wat wel opvalt is het verschil in beleving bij de bediening; de jonge obers zijn enthousiast maar nog onervaren maar met name de oudere of vaste bediening lijkt geen interesse in de klanten te hebben. Alleen het hoogstnodige "wat mag het zijn" of "heeft het gesmaakt" kan er vanaf... Het viel ons ook op dat er meer op het bestelapparaatje gekeken wordt dan er aandacht aan de klant gegeven word. Kinderen die rondlopen krijgen buiten het gehoor van de ouders een snauw dat ze weg moeten wezen en onderling wordt er dan nog even na-geroddeld over "dat rotkind".. Jammer dat sommigen van de bediening het niet op kunnen brengen iets meer te genieten van het feit dat klanten juist hun geld bij hun komen uitgeven....

Gegeten op 7 augustus 2014

Priyadidi

Op deze warme dag besloten wij te gaan lunchen bij beachclub Fuel.

Het was heerlijk vertoeven op de lounge banken in het achtergedeelte, vanwege de hoge zit keken we uit over de zee. Hier hoorde natuurlijk iets lekkers bij!

Mijn gezelschap koos voor het op steen gebakken oerbrood met gerookte zalm, kruidenmayonaise en rode ui en ik ging ook voor het op steen gebakken oerbrood maar dan met de kiprollade cajunstijl met kruidenmayonaise.

We kregen een royaal opgemaakt bord en vonden het in combinatie met de sla, kruiden en beleg bijzonder lekker. We hadden gekozen voor het bruine oerbrood en dit maakte de sandwich echt af, het was vol en knapperig van smaak.

Gegeten op 4 augustus 2014

thesis13

Redelijk goed eten, alleen de olijven lijken wel uit een blikje te komen en zijn géén aanrader. De service is redelijk maar te weinig personeel, terwijl wij op een rustige woensdagavond daar waren.

De maaltijdsalades zijn goed, eveneens is het uitzicht goed en zit het meubilair goed

Gegeten op 24 juli 2013

Zoetje2006

Echt een geweldige gezellige plek! Afgelopen zaterdagavond een drankje en een borrelhapje gedaan. Gastheer was heel vriendelijk en de kinderen konden rustig hun gang gaan op de heerlijke lounge-bedden. Hier zullen we nog vaak gaan komen.

Gegeten op 1 juni 2013

guapas3

Gisteren heerlijk gegeten bij Fuel. Salade met gerookte makreel was erg lekker. Mooie stukken gerookte makreel met een heerlijk sausje erbij. Lekker in de zon gezeten om de lekkere banken met idem kussens en een heerlijke prosecco gedronken. Vriendelijke bediening, ook ondanks de drukte erg snel. Helemaal goed.

Gegeten op 9 september 2012

Maike

Hier gegeten op een mooie zonovergoten woensdagavond terwijl het volk het strand verliet...superplek om lekker in de zon rose'tjes te drinken maar laat het eten aan je voorbij gaan en hou het bij borrelhapjes. Wij hadden pasta en zalm, beide niet op smaak, zalm droog en prijs veel te hoog voor deze kwaliteit, er waren veel gerechten niet meer te bestellen (op) en als het dan druk is moet je meteen erg lang wachten tot je geholpen wordt. Dus als je lekker wilt eten: niet doen. Als je lekker op t strand in de zon een terrasje wil pakken: zeker doen!

Gegeten op 25 juli 2012

MamaMarlies

Mooi plekje, heerlijke weer maar...het eten was ronduit slecht. Salade makreel was een bak sla zonder saus met een uitgedroogde filet van Makreel erin. Alle overige ingredienten waren "op", dit waren ze vergeten te communiceren. De boter bij het broodje kroket was ranzig en 7 weken(!!) over datum.

Echt slecht, jammer. Ik kies de volgende keer toch maar voor het overvolle terras van de beachclub voor fuel. Deze is blijkbaar niet voor niets overvol...

kritischeter

• Slecht

• Slecht

Op een onverwacht mooie zondag een lekkere strandwandeling gemaakt en gaan lunchen bij Beachclub Fuel. Mijn ervaringen met strandtenten zijn nooit zo goed. Ze zijn er meestal geweldig uit, maar daarnaast valt alles tegen. Zo ook bij Beachclub Fuel. We nemen plaats op het terras aan de linkerkant. Er lopen verschillende medewerkers rond, maar we worden niet aangesproken. Er blijkt een hip feest aan de gang... We besluiten om te verkassen naar het veel drukkere terras aan de andere kant van het pand. Grote houten stoelen, leuk uitzicht, lekker in de zon, inspiratieloze loungebeat op de achtergrond. Daar wordt onze bestelling opgenomen door een magere, maar vriendelijke serveerster. We gaan voor een lekker witbiertje en een wijntje en voor de salade makreel met haricots verts, ei en saffraanmayonaise en de salade geitenkaas met honing en Sud 's Sol tomaatjes. Na ruim 20 minuten is het drankje allang op en zijn er nog geen salades te zien. We zoeken de ober om nog een drankje te bestellen, hij gaat kijken waar de salades blijven. Die komen uiteindelijk een half uur na het bestellen... En echt druk is het niet. De salades bestaan beide uit verse, mooie gemengde sla. Mijn makreelsalade bestaat verder uit een stukje gerookte makreelfilet die je zo kant en klaar bij de supermarkt kunt kopen. Ik had er zo aan zee iets meer van verwacht. De van nature vette makreel is hier aan de droge kant. Er zit slechts één, in drie stukjes gehakte, sperzieboon in de salade (ik overdrijf écht niet). Een kwart ei en wat mayonaise en een stukje brood. De salade geitenkaas bestaat uit dezelfde basis, maar dan met een dikke, vette plak geitenkaas erbovenop. De drie Sud 'n Sol tomaatjes waren in de aanbieding bij de groothandel (ik heb ze ff gegoogled, want nooit van het merk gehoord, een kilo kost 11,95 euro). Al met al zeer teleurstellend en passieloos. De studente in de bediening was nog wel vriendelijk, maar toen ze geen fooi kreeg kwam er ook geen lachje of 'tot ziens' meer vanaf. De ober vergeet bestellingen, kijkt niet rond. Neem gewoon lekker een boterham met kaas mee als je naar het strand gaat, véél lekkerder dan een salade bij Fuel!

laura_bij

• Goed

In de drukte die beachclub Fuel had afgelopen weekend super gegeten! Een salade geitenkaas en een Fuel pizza met daarbij een goede fles wijn. Wij hebben genoten!
Het was afgelaaien en alhoewel we iets langer hebben moeten wachten was dat geen probleem, je zag dat het personeel de poten uit het lijf liepen, respect daarvoor en tot volgend jaar!

Femkeslingerland

• Goed

Afgelopen zondag kwamen een vriendin en ik op t idee ff gezellig een hapje op t strand te doen, heerlijk van het zonnetje genoten! M'n vriendin had een pizza en ik een pasta met zeevruchtjes. Beide zijn goed in de smaak gevallen! Ook de locatie en bediening waren prima, ik kom hier zeker nog eens langs!

Schrijf zelf een recensie over Beachclub Fuel in Bloemendaal aan zee

Schrijf hieronder je recensie over Beachclub Fuel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.