Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Brasserie NL in Leidschendam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 320 85 50

Lambofood

Heerlijk gegeten. Vooraf een mooie Spaanse Iberico ham. Mooi opgediend op een met een theelichtje verwarmd plateau. Hierdoor krijgt het vet van de Iberico ham meer smaak. Daarna een heerlijke ribeye. Op een perfecte manier klaargemaakt. De wijnkaart is uitstekend en de prijzen zijn uitermate vriendelijk. Een echt avondje uit. De porties zijn ruim voldoende en Ruben van Dieten laat zijn ruime ervaring op een prachtige wijze aan de gasten zien. Het is op zich al mooi als je de kok met liefde ziet koken, maar het proeven van de verrukkelijke gerechten maakt de avond af. Je stapt met een lekker gevoel weer in de auto. Iets meer gedronken, dan goed is voor je rijbewijs is niet uitgesloten. Door de gezellige en smakelijke ervaring vergeet je alles om je heen. Puur genieten.

Gegeten op 11 december 2013

fb4

afgelopen dinsdag heerlijk gegeten het 4 gangen menu van de chef met daarbij een verassend wijn arrangement. in de prachtige brasserie hangt een gezellige sfeer met mooi gedekte tafels.
het was gezellig 'druk'.
wij hebben een top avond gehad en komen snel terug.

Gegeten op 3 december 2013

NABK

We aten met 2 op een rustige dinsdagavond. Ambiance verrassend behaaglijk ondanks jaren 50 interieur, wat ik meestal wat kil vind. Ben wel benieuwd naar de akoustiek als het wat drukker is. We hadden blik op halfopen keuken en konden chef Ruben Diets zien werken. We kozen het 4 gangen verrassingsdiner voor 39.50. goed menu, afwisselend vis/vlees en de wijn paste er goed bij! Zeker de witte spaanse wijn die bij de Iberico ham kwam (was gecombineerd met paling, verrassend!). De hazerug was voortreffelijk. Uiteraard in deze tijd was de truffel in meerdere gerechten aanwezig. Heerlijk gegeten. Met paar glazen wijn en water waren we nog geen 120 kwijt. De bediening was correct maar had naar mijn gevoel iets 'warmer' kunnen zijn.

ZHK181

Met z'n vijven vanuit Rotterdam gegeten..
Prachtig etablissement...mooi vormgegeven. Akoestiek is wat minder en aan het raam bij de deur is de temperatuur niet heel erg behaaglijk. Jammer dat onze 5(winterjassen) opgepropt werden en wij na 10 min.om een aperitief en de menukaart moesten vragen. Gelukkig de menukaart op internet van te voren bestudeerd, want toen deze uiteindelijk werd uitgereikt, was er weinig tot geen uitleg. Wij kozen voor het 3 gangen menu en de gerechten waren om te smullen...minpuntje; mijn prachtige moot kabeljauw met gevulde pasta had heter gemogen en daar waren mijn disgenoten het roerend mee eens!! Maar wat een slechte service...geen aandacht, uitleg en/of enthousiasme...jammer,jammer, jammer. Maakte de avond "onbevredigend"..zéker toen we wilde vertrekken, zelf richting garderobe moesten lopen( waar is die eigenlijk?) en onze jassen, vastgehouden aan een mouw of kraag uitgezocht moesten worden en wij helemaal alleen dit prachtige restaurant moesten verlaten...:-((

Gegeten op 23 november 2013

arolizo

Het eten en drinken was goed. Maar hier vaker geweest en eerlijk gezegd was het iets minder dan de vorige keren. De service was zelfs merkbaar minder dan de vorige keren. Weinig enthousiasme en uitleg bij de gerechten en de wijnen. Dat is beter geweest. Decor blijft, zeker voor mensen met een PTT/KPN verleden en/of architectuur interesse bijzonder.

Gegeten op 6 november 2013

Bouffetout

De kaart is onduidelijk, de gerechten zijn klein, bij de specials staat niet aangegeven of het om een voor of hoofdgerecht gaat. Verwacht wordt dat je een volledig gerecht krijgt naast vlees/vis ook groenten en patat/aardappelen, maar je moet "extra garnituur" bestellen. Dat wordt niet door het - nogal zakelijke - personeel aangegeven.
De wachttijden tussen de gerechten waren lang. Dat werd wel gecompenseerd met een drankje van het huis. Vragen over de wijn moesten elke keer teruggekoppeld worden. De kaas werd "vanavond niet" met een trolley langs gebracht om zelf te kiezen. Het eten was redelijk. Verder wel leuk om er te eten.

robbertaf1

Aangename omgeving. Bediening was " zakelijk", een enkele glimlach kan geen kwaad. Eten was goed, waarbij echter vegetarische groentepotje leuk gepresenteerd werd, maar weinig inhield. Porties erg aan de karige kant. Nagerechten ( kaas, creme b) goed. Prijs-kwaliteit verhouding -alles in aanmerking genomen - zeer matig. Zie me hier niet terugkomen.

Gegeten op 28 oktober 2013

Jeroen273

Vandaag 6 gqngen gegeten. Als voorgerecht een proeverij van diverse gerechtjes, met als uitschieter in mijn ogen de oester met soja schuim en wagame.
Gevolgd door gegrilde coquilles met risotto, chorizo en visjus.
Hierna kregen we op de huid gebakken kabeljauw met groene asperge, pasta gevuld met riccotta en truffel en schuimige beurre noisette saus.
Als derde tussengerecht krokant gebakken zwezerik met hazelnoten puree, trompet de la mort en rode wijn jus, waarvan de zwezerik mooi krokant van buiten was en zacht van binnen.
Het Hoofdgerecht bestond uit Fazant, ingelegde witte kool en een krokant van aardappel.
Hierna kwam het dessert, een proeverij van nogat parfait, browny, chocolade mousse, koffie schuim en pistache spongecake.

Al met al een geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 25 oktober 2013

eten1744

Hier gegeten tijdens een presentatie in het restaurant. Bij binnenkomst aangenaam verrast door de sfeer van het gebouw. Strak maar zeker ook gezellig. Een fijne sfeer. Vreemd was wel dat de keuken veel herrie maakt tijdens de presentie en dat bestek en servies in machines werd gekletterd. Er iets van gezegd maar dit maakte geen enkel verschil. Het leek er heel erg op dat het personeel absoluut geen zin had in klanten die avond. Het eten was redelijk niet super speciaal. Het decor scoort ook laag omdat de herrie vanuit de open keuken alles verpestte.

Gegeten op 23 september 2013

Apwblesting

Hoopvol na vele mooie recensies gaan eten bij de Brasserie. Bediening vond matig, een niet erg vrolijke dame aan de tafel. Brood met olijfolie en zout/peper was heerlijk, kreeft in tempura als voorgerecht was goed. Mijn hoofdgerecht ( vis van de dag) op de huid gebakken zeebaars was te gaar en dus te droog, vleesgerecht van mijn tafelgenoot was goed. Nagerecht creme brulee en tarte tartin , creme was te koud, taartje was niet krokant en zompig, beide waren slecht en niet alleen vanwege de prijs (9 euro!)
Wij zullen hier niet meer gaan eten!

Gegeten op 7 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Brasserie NL in Leidschendam

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie NL. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.