Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Brasserie NL in Leidschendam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 320 85 50

Dortje

Gisteren met vrienden voor de eerste keer Brasserie NL bezocht. We werden gastvrij ontvangen. We bestelden een fles witte wijn en die kwam heerlijk gekoeld aan tafel. Na het opnemen van de gekozen gerechten, bestelden wij direct weer een fles witte wijn. Hier drie keer om moeten vragen alvorens we vernamen dat deze fles was uitverkocht. Andere fles witte wijn en direct een fles rode wijn besteld. Wijnen geproefd en direct laten weten dat de rode wijn wel erg koud was. Reactie: komt uit de wijnkelder. Vervolgens werden onze glazen tot bruisend toe en zeer onverschillig ingeschonken. Moesten vervolgens zelf onze wijn bijschenken. Heerlijk gegeten, complimenten aan de keukenbrigade. Ofschoon we als laatste gasten aan tafel zaten, moesten we toch twee keer om de rekening vragen. Jammer van de onverschillige bediening, hierdoor zullen we ondanks de uitstekende keuken onze keuze niet meer zo snel op Brasserie NL laten vallen.

Gegeten op 1 februari 2014

Narm01

Decor: Ongezellig restaurant. Groot en weinig sfeer.

Eten: Voor en hoofd waren oke. Halve kreeft was vrij smakeloos. Had stukken beter gekund. Kaasplankje was uitzonderlijk. Beste die ik ooit gegeten heb. Komen langs met een karretje waar de kazen op liggen. En je kunt hieruit je keuze maken. Vandaar de uiteindelijke 6.

Service is goed maar kan iets persoonlijker.

Alles bij elkaar is het z'n bib gourmand niet waard. Ik ken betere restaurants die ook een menu voor €35 serveren waar je veel meer smaakvolle gerechten krijgt voor je geld.

Gegeten op 17 december 2013

aquaroma

Gisteren met een groep van 12 personen gegeten.
Ik was wat aan de vroege kant , de ontvangst was buitengewoon vriendelijk en zorgzaam (krantje). Een fraai gedekte tafel stond al op ons te wachten. Eenmaal aan tafel werden er heerlijke gerechten geserveerd met een duidelijke uitleg . Alles was goed in balans. Zo ook de tijd tussen de gangen. De erbij geserveerde wijnen konden mij ook zeer bekoren. Vegetarisch bleek ook geen probleem. Met andere woorden voor mij was het TOP !! Ook de locatie in het oude Neher lab is bijzonder voor een techneut

Gegeten op 19 december 2013

Lambofood

Heerlijk gegeten. Vooraf een mooie Spaanse Iberico ham. Mooi opgediend op een met een theelichtje verwarmd plateau. Hierdoor krijgt het vet van de Iberico ham meer smaak. Daarna een heerlijke ribeye. Op een perfecte manier klaargemaakt. De wijnkaart is uitstekend en de prijzen zijn uitermate vriendelijk. Een echt avondje uit. De porties zijn ruim voldoende en Ruben van Dieten laat zijn ruime ervaring op een prachtige wijze aan de gasten zien. Het is op zich al mooi als je de kok met liefde ziet koken, maar het proeven van de verrukkelijke gerechten maakt de avond af. Je stapt met een lekker gevoel weer in de auto. Iets meer gedronken, dan goed is voor je rijbewijs is niet uitgesloten. Door de gezellige en smakelijke ervaring vergeet je alles om je heen. Puur genieten.

Gegeten op 11 december 2013

fb4

afgelopen dinsdag heerlijk gegeten het 4 gangen menu van de chef met daarbij een verassend wijn arrangement. in de prachtige brasserie hangt een gezellige sfeer met mooi gedekte tafels.
het was gezellig 'druk'.
wij hebben een top avond gehad en komen snel terug.

Gegeten op 3 december 2013

NABK

We aten met 2 op een rustige dinsdagavond. Ambiance verrassend behaaglijk ondanks jaren 50 interieur, wat ik meestal wat kil vind. Ben wel benieuwd naar de akoustiek als het wat drukker is. We hadden blik op halfopen keuken en konden chef Ruben Diets zien werken. We kozen het 4 gangen verrassingsdiner voor 39.50. goed menu, afwisselend vis/vlees en de wijn paste er goed bij! Zeker de witte spaanse wijn die bij de Iberico ham kwam (was gecombineerd met paling, verrassend!). De hazerug was voortreffelijk. Uiteraard in deze tijd was de truffel in meerdere gerechten aanwezig. Heerlijk gegeten. Met paar glazen wijn en water waren we nog geen 120 kwijt. De bediening was correct maar had naar mijn gevoel iets 'warmer' kunnen zijn.

ZHK181

Met z'n vijven vanuit Rotterdam gegeten..
Prachtig etablissement...mooi vormgegeven. Akoestiek is wat minder en aan het raam bij de deur is de temperatuur niet heel erg behaaglijk. Jammer dat onze 5(winterjassen) opgepropt werden en wij na 10 min.om een aperitief en de menukaart moesten vragen. Gelukkig de menukaart op internet van te voren bestudeerd, want toen deze uiteindelijk werd uitgereikt, was er weinig tot geen uitleg. Wij kozen voor het 3 gangen menu en de gerechten waren om te smullen...minpuntje; mijn prachtige moot kabeljauw met gevulde pasta had heter gemogen en daar waren mijn disgenoten het roerend mee eens!! Maar wat een slechte service...geen aandacht, uitleg en/of enthousiasme...jammer,jammer, jammer. Maakte de avond "onbevredigend"..zéker toen we wilde vertrekken, zelf richting garderobe moesten lopen( waar is die eigenlijk?) en onze jassen, vastgehouden aan een mouw of kraag uitgezocht moesten worden en wij helemaal alleen dit prachtige restaurant moesten verlaten...:-((

Gegeten op 23 november 2013

arolizo

Het eten en drinken was goed. Maar hier vaker geweest en eerlijk gezegd was het iets minder dan de vorige keren. De service was zelfs merkbaar minder dan de vorige keren. Weinig enthousiasme en uitleg bij de gerechten en de wijnen. Dat is beter geweest. Decor blijft, zeker voor mensen met een PTT/KPN verleden en/of architectuur interesse bijzonder.

Gegeten op 6 november 2013

Bouffetout

De kaart is onduidelijk, de gerechten zijn klein, bij de specials staat niet aangegeven of het om een voor of hoofdgerecht gaat. Verwacht wordt dat je een volledig gerecht krijgt naast vlees/vis ook groenten en patat/aardappelen, maar je moet "extra garnituur" bestellen. Dat wordt niet door het - nogal zakelijke - personeel aangegeven.
De wachttijden tussen de gerechten waren lang. Dat werd wel gecompenseerd met een drankje van het huis. Vragen over de wijn moesten elke keer teruggekoppeld worden. De kaas werd "vanavond niet" met een trolley langs gebracht om zelf te kiezen. Het eten was redelijk. Verder wel leuk om er te eten.

robbertaf1

Aangename omgeving. Bediening was " zakelijk", een enkele glimlach kan geen kwaad. Eten was goed, waarbij echter vegetarische groentepotje leuk gepresenteerd werd, maar weinig inhield. Porties erg aan de karige kant. Nagerechten ( kaas, creme b) goed. Prijs-kwaliteit verhouding -alles in aanmerking genomen - zeer matig. Zie me hier niet terugkomen.

Gegeten op 28 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Brasserie NL in Leidschendam

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie NL. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.