a TripAdvisor company

2. Frans-internationaal
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 320 85 50

decuba

Het 5 gangen menu inclusief wijn arrangement is een aanrader. Practig gerechten, top bieding en een bijzonder locatie. Wij gaan zeker terug!

Gegeten op 19 juni 2015

andre_tio

Voor de eerste keer hier gegeten bij dit Bib Gourmand restaurant.
Culinair 5 gangen diner gerechten waren redelijk lekker, maar sommige combinatie vind ik niet harmonieus in mijn mond, zoals perzik in tussengerecht en hangop was beetje te zwaar voor nagerecht. Waarschijnlijk had ik hoge eisen, omdat ik at vaak met meerdere keren per maand bij sterren restaurant.
De bediening was heel aardig, dus niets op aan te merken. Het gebouw was van vroege KPN gebouw, dus is ook te zien bij de interieur, een rijksmonument maar reeds gerenoveerd.

Gegeten op 20 juni 2015

Sonjakarels

Aparte locatie, :) Erg leuk om hier eens gegeten te hebben. Onze navigatie bracht ons in de buurt, gelukkig was het te voet makkelijk te vinden. (tip: ga richting toren).

Het eten was goed, zalm met asperge vooraf, diamanthaas met BBQ groenten als hoofdgerecht en een kaasplankje toe. Wij hadden dit restaurant uitgezocht doordat ze in een magazine staan met andere restaurants waar we graag komen. Onze verwachtingen waren daardoor misschien iets te hoog. Wat ons opviel: geen amuses, wel (gratis) brood. De porties waren groot. Met 3 gangen zaten we goed vol. De opmaak van de borden was netjes, maar niet de finesse die we verwachtten.

Het personeel is vriendelijk, niets op aan te merken. We hebben ons bewust aan de huiswijn gehouden, de witte wijn is redelijk, niet slecht, maar ook geen topper. De rode huiswijn was erg lekker.

Gegeten op 2 juni 2015

ruuddb

Eten is prima,iets te hoog geprijsd
Bediening correct
Entourage wat kil
Grootste minpunt is het feit dat de kaart vrijwel niet wisselt,dat nodigt niet uit om hier vaker te eten

Gegeten op 14 april 2015

Proever58658

We hebben ons laten verrassen door de chef kok. Altijd leuk. Met zijn vijven hebben we hier heerlijk gegeten. Het was echt een avondje uit.
Alles was goed en in de juiste verhouding. Ook de sfeer in het restaurant was goed. Heel lang gelden had ik hier nog gewerkt. Het was dan ook een moderne reis terug in de tijd.

Gegeten op 21 januari 2015

D_ennis

Brasserie NL bevindt zich in een voormalig KPN gebouw met een statig karakter dat volledig is gerenoveerd. Dit restaurant is alleen voor de échte fijnproevers. Het eten is verfijnd en subtiel, gewoon voortreffelijk! Ook de wijnliefhebbers worden op hun wenken bediend. Je kunt zelfs kiezen voor een 'bob'-wijnarrangement. De vriendelijke bediening is uiterst correct en komt zeer deskundig over, doordat ze ruim de tijd nemen om een toelichting te geven op de gerechten en wijnen. Ik was hier voor de 2e keer en wat mij betreft staat Brasserie NL in mijn top 3!

Gegeten op 19 mei 2015

choco72

heerlijke ceaser salad met tempura ansjovis. als hoofdgerecht heerlijk black angus met draadjesvlees en krokante verse friet. na nougat ijs, met een bite. simple, puur, good food. qua ambiance, service en omgeving zeer aanbevelenswaardig.

Gegeten op 11 april 2015

Happycouple

De ontvangst door een Aziatische dame was erg hartelijk, helaas was haar mannelijke collega minder met ons als gast begaan.
Laten we beginnen met de ruimte, die is erg stijlvol, maar erg rumoerig.
We hadden bij de reservering gevraagd om een rustige tafel i.v.m. gehoorproblemen.
Helaas kregen we een plek tussen twee groepen en dicht bij de rumoerige keuken, waar ook nog eens ontoepasselijke muziek op stond.

Ons verzoek om een rustiger tafeltje achteraf, werd onaardig, en zonder overleg met collega's, afgewezen met de smoes dat die tafels gereserveerd waren. Dat dit een smoes was, werd duidelijk toen deze "gereserveerde" tafels de hele avond leeg bleven. Tijdens het afrekenen kwamen we hierop terug en werd gezegd dat toevallig al die reserveringen niet waren komen opdagen.

Dit, gecombineerd met de wel heel zuinig geschonken glazen van het wijnarrangement, is voor ons genoeg reden om niet meer terug te komen.

Het eten was zeker goed en de wijnen waren erg lekker, maar de akoestiek en de bediening schieten voor ons tekort.

Gegeten op 27 maart 2015

Pyra30

Met een groupon actie gebruik gemaakt van een 4 gangen menu. Het eten was zeer goed. Lekker bereide sucadelap, heerlijk verrassend gerecht met een zelfgemaakte kreeftensausijs en een mooi nagerecht zorgde ervoor dat we absoluut hier gaan terugkomen. De bediening was jong, maar zeer correct en kundig. Restaurant zelf (want dat is het) is leuk ingericht met een grappige verwijzing naar het Neherlab (voormalig PTT laboratorium) met de telefoonkabels aan de muur. Al met al een hele mooie avond gehad.

Gegeten op 13 februari 2015

Kingfisher60

Gisteravond weer heerlijk gegeten bij brasserie.nl. Brasserie dekt niet echt de lading. Vriendelijke deskundige bediening en een top kok. De Tortellonis en de gebakken eendenlever zijn een aanrader. Van tevoren aangeprezen door collega en inderdaad, zeker de moeite waard die Cote de boeuf. Top! Als nagerecht de kaas met notenbrood en appelstroop en de crêpe. Bijpassende wijnen waren geweldig gekozen. Voor decor een acht. Je moet van de uitstraling van het interieur houden, maar helaas was het tafeltje, zoals je vaker ziet, wel heel erg aan de kleine kant. Eten en service een negen omdat de crêpe aan de dikke kant was en wat vast zat aan het bordje. Serveerster nam de opmerking ter kennisneming aan en er werd niet op teruggekomen. We komen echter zeker terug!

Gegeten op 27 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Brasserie NL in Leidschendam

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie NL. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.