• foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 1

Toon telefoonnummer 073 614 50 10

• 8.6 10 39

• 8.6

• 8.3

Binnenhof Eten en Drinken doet mee!

Reserveer nu!

Genieten als een bourgondiër

Vroeger zat er de tuin van het Minderbroederklooster. Nu een bijzonder stijlvol restaurant waar eerlijke, smaakvolle en herkenbare gerechten op verrassende wijze op tafel worden gezet. Altijd bourgondisch, soms een tikkeltje experimenteel. Ook de wijn is van goede kwaliteit, de bediening geeft op een ongedwongen manier advies als je niet kunt kiezen.

dinyv
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zondagavond heerlijk gegeten bij het Binnenhof. De carpaccio van coquilles waren zalig en op een speciale manier bereid, maar ook de gekonfijte eend was zeer smakelijk. Hoewel wij niet zo van de hoofdgerechten zijn, waren deze hoofdgerechten lekker en speciaal.
Zelfs het toetje was verrukkelijk. We hebben vaker lekker gegeten bij het Binnenhof maar nu overtrof het alle andere keren. Wanneer je houdt van lekker eten, op een speciale manier bereidt moet zeker een keer bij dit restaurant gaan eten. Zoals we gewend zijn is de bediening zeer vriendelijk en heeft ons de juiste wijnen geschonken.

Diny

Gegeten op 6 april 2014

janssen666
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekend wezen eten bij Binnenhof. Coquilles als voorgerecht en Risotto hoofdgerecht lekker en mooi afgewerkt. Met lekker passend wijn.Vriendelijk personeel en een fijne sfeer. zeker weten een aanrader

Gegeten op 15 maart 2014

FayeFaye
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voorafje begon super. Heerlijke uiteenlopende en gedurfde smaken. Het hoofdgerecht was minder fantasierijk en het nagerecht was matig: Een chocolademouse die blijkbaar gemaakt was van pure chocolade maar deze was erg waterig en smaakte weinig naar chocolade. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Al met al lekker gegeten.

Gegeten op 16 maart 2014

Reyhana
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag 14 februari gegeten bij het Binnenhof. We maakten gebruik van de iens deal en deze was zeer de moeite waard. We kregen een heerlijk drie gangen menu. We begonnen met sliptongetjes. Deze waren lekker. Daarna kregen we een goede biefstuk en als dessert was er de keuze tussen zoet en kaas. Mijn tafelgenoot ging voor zoet en ik voor de kaas. Een prima afsluiter van een goed diner. De sfeer bij het Binnenhof is relaxed, het restaurant ziet er gezellig uit onder andere door het gebruik van warme kleuren. Het personeel is vriendelijk en de wijn smaakt prima. Of je nu een gast bent die gebruik maakt van een iensdeal of niet, dat maakt in dit restaurant niets uit. Het Binnenhof eten en drinken is zeker een absolute aanrader.

Gegeten op 14 februari 2014

Proever58245
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldige avond gehad bij Binnenhof. Met Iens dinerdeal een 3 gangen verrassingsdiner met koffie en lekkers toe. Het was echt verrassend en zalig. Rustige maar lieve dames in de bediening. Lekkere huiswijn. Rekening gehouden met evt. wensen of allergie. Kortom komen hier zeker terug. Bedankt voor de gezellig avond.

Gegeten op 5 februari 2014

gz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Te duur voor hetgeen je voorgeschoteld krijgt. Je hebt echt je hele broodschaal nodig om aan het eind van de avond een voldaan gevoel te krijgen. Echt "nouvelle cuisine" dus.
Let echter heel goed op als je er met een restaurant/cadeaubon gaat eten. Het personeel van het Binnenhof bepaalt namelijk zelf tot welk bedrag zij die bon waarderen. Giftfor2 bijvoorbeeld geeft recht op 2 gratis hoofdmaaltijden, maar het Binnenhof stelde bij mij zelf dat bedrag op maximaal € 20,00 per hoofdmaaltijd.
Pas na moeizaam schriftelijk reclameren bij zowel Giftfor2 als bij restaurant kwam het restaurant over de brug met het teveel in rekening gebrachte bedrag.
Vandaar mijn 1 voor de service. Hopelijk heeft men hier nu van geleerd, maar blijf waakzaam!

Gegeten op 5 januari 2014

cabeelen
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zaten hier met een vrij grote groep (14 personen) met een tijdlimiet, omdat we om 8 uur weer weg moesten. Desondanks lukte het met gemak om drie gangen te serveren, ook op een drukke vrijdagavond. We zaten aan de hoge tafels met barkrukken. Erg gezellig, ook al zit je dan wel dicht bij de keuken. Het eten is erg goed. Niet alle gerechten zijn even verrassend, maar wel goed gemaakt. Het kaasplankje was niet zo bijzonder, maar alle andere desserts waren verrukkelijk. Het wijnadvies is goed. Kortom, aanrader.

Gegeten op 24 januari 2014

H-B-Gijs
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gereserveerd voor 4 personen, maar op het laatste moment 2 couverts moeten cancelen. Dit was geen enkel probleem en de gastvrouw ging hier erg coulant mee om. Met zijn tweeën alsnog heerlijk gegeten in een gezellig (4 persoons) zitje. Na het bestellen van het aperitief kwam de gastvrouw keurig melden dat de Gin niet op voorraad was, maar dat ze direct bij de buren een fles ging halen. Zowel het voor-, hoofd-, als nagerecht was prima in orde en goed gecombineerd met de begeleidende wijnen. Het enige minpuntje was de aanwezigheid van een grotere groep (+/- 10 personen), wat nogal overheersend was in de kleine ruimte.

Gegeten op 29 november 2013

MartinvanDommele
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant. Gastvrij, heerlijk en eerlijke producten. Alles wordt vers bereid en er wordt rekening gehouden met o.a. glutenallergie. Zeer smaakvol.
Bediening ook aardig. Kortom een echte aanrader. Hier gaan we zeker naar terug.

Gegeten op 22 januari 2014

Serge1974
  • Recensies in de laatste twee jaar

Opnieuw heerlijk gegeten hier. De kaart is gevarieerd en de bediening prima. Het verrassingsmenu vis bestond uit mooie coquilles, gamba's met groene asperges en een pestosaus. Goede adviezen over de bijpassende wijnen. De licht verhoogde "Amerikaanse diner-banken" achterin zijn een top plek om te zitten!

Gegeten op 4 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Binnenhof Eten en Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!