a TripAdvisor company

foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 1 foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 2 foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 3 foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 4 foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 5 foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 614 50 10

Genieten als een bourgondiër

Vroeger zat er de tuin van het Minderbroederklooster. Nu een bijzonder stijlvol restaurant waar eerlijke, smaakvolle en herkenbare gerechten op verrassende wijze op tafel worden gezet. Altijd bourgondisch, soms een tikkeltje experimenteel. Ook de wijn is van goede kwaliteit, de bediening geeft op een ongedwongen manier advies als je niet kunt kiezen.

debby46

Het was prima vertoeven.
Goede bediening. Vooraf, hoofd en nagerecht waren heerlijk. Tevens bijzonder genoten van de wijnen.

Gegeten op 23 mei 2015

suustd

Via online reservering

de bediening was een verádeming: niet opdringerig wel super vriendelijk, attent en alert, voorkomend. Chapeau!
er werd bovendien echt geluisterd en uitstekend rekening gehouden met onze dietwensen.

Gegeten op 9 mei 2015

ankep

Via online reservering

We waren met 9 personen en maakten gebruik van Iens classic deal. Heerlijk eten, de bediening was vriendelijk, attent en gaven prima advies over de wijnen voor bij het eten.
Echt een aanrader.

Gegeten op 7 mei 2015

RickM

Via online reservering

Wij zijn tijdens de Iens dinerdagen bij Binnenhof gaan eten op een rustige woensdag. Hierdoor was er volop persoonlijke aandacht zoals het rustig toelichten van de gerechten en wijnen. Alle gerechten waren perfect verzorgd en goed op smaak. Ook het wijnarrangement is goed bevallen. Prima prijs/kwaliteit verhouding, ook zonder deze deal. Wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 6 mei 2015

Femke_Rosmalen

Via online reservering

Super ontvangst, leuke bediening, lekkere wijn en goed wijnadvies. Omdat we even op de kaart moesten wachten, kregen we brood van het huis. We kozen beiden het 4-gangen verrassingsmenu, mijn man met vlees, ik zonder, maar wel met vis. Vooraf carpaccio van gamba's (was best lekker, maar qua uitstraling mwah, beetje jammer; wit eten op een wit bord), daarna kreeg ik als tussengerecht weer carpaccio, maar nu van coquilles. Beetje saai, twee keer bijna hetzelfde eten en de sliertjes spelt-spaggetti ernaast waren niet echt lekker, te zout. De sla als garnering viel me (gezien de eerdere recensies alhier) ook beetje tegen. Hoofdgerecht was prima, lekkere vis en vlees was ook prima. Toetje was echt top en wijn ook prima. Wat wat gek is hier, is dat het design van de kaart een beetje jaren 80 / Wapen van Rosmalen aandoet. Ik vond het logo (zwart met rood, gekke letters) of menu-ontwerp niet zo mooi en niet passen bij de rest van uitstraling.

Gegeten op 25 april 2015

Mooz

Gegeten op 4 april 2015

Proever9927

Via online reservering

We hadden met 4 personen een gezellige ronde tafel met een heerlijke zachte bank. Je hebt gevoel privacy te hebben. Eten was erg goed, mooie selectie van wijnen en personeel erg vriendelijk. Sommige personeelleden leken wel wat onervaren. Minpunt wat ons betreft is het fleswater dat zonder te vragen op tafel wordt gezet en het brood als voorafje wordt aangeboden. Dit past wat ons betreft niet.

Gegeten op 6 maart 2015

harold22

Via online reservering

Gastvrijheid matig. Telkens 1 stap te laat en beperkte aandacht. Kwaliteit en presentatie van eten is goed maar niet verrassend. Wijn kaart is goed. Prijs te hoog voor de geleverde kwaliteit. Geen aanrader.

Gegeten op 7 maart 2015

Tjar

Via online reservering

We zijn zeer gastvrij ontvangen door Wendy Faber en haar team. De keukenbrigade heeft ons heerlijk in de watten gelegd met zalig eten. Moeilijk te kiezen van het menu, ga zeker terugkomen!

Gegeten op 26 februari 2015

manfred4

Via online reservering

Gaan hier regelmatig eten. Deze keer met een grote groep gegeten. We hadden het verrassingsmenu culinair. Heerlijke gerechten, goede porties, bijzondere combinaties, boven verwachting. Op verzoek werd er wijn aangeboden, die zelfs vooraf geproefd kon worden. Het restaurant zat helemaal vol. Echte aanrader.

Gegeten op 27 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Binnenhof Eten en Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.