• foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 614 50 10

Genieten als een bourgondiër

Vroeger zat er de tuin van het Minderbroederklooster. Nu een bijzonder stijlvol restaurant waar eerlijke, smaakvolle en herkenbare gerechten op verrassende wijze op tafel worden gezet. Altijd bourgondisch, soms een tikkeltje experimenteel. Ook de wijn is van goede kwaliteit, de bediening geeft op een ongedwongen manier advies als je niet kunt kiezen.

Mooz

Gegeten op 4 april 2015

Proever9927

Via online reservering

We hadden met 4 personen een gezellige ronde tafel met een heerlijke zachte bank. Je hebt gevoel privacy te hebben. Eten was erg goed, mooie selectie van wijnen en personeel erg vriendelijk. Sommige personeelleden leken wel wat onervaren. Minpunt wat ons betreft is het fleswater dat zonder te vragen op tafel wordt gezet en het brood als voorafje wordt aangeboden. Dit past wat ons betreft niet.

Gegeten op 6 maart 2015

harold22

Via online reservering

Gastvrijheid matig. Telkens 1 stap te laat en beperkte aandacht. Kwaliteit en presentatie van eten is goed maar niet verrassend. Wijn kaart is goed. Prijs te hoog voor de geleverde kwaliteit. Geen aanrader.

Gegeten op 7 maart 2015

Tjar

Via online reservering

We zijn zeer gastvrij ontvangen door Wendy Faber en haar team. De keukenbrigade heeft ons heerlijk in de watten gelegd met zalig eten. Moeilijk te kiezen van het menu, ga zeker terugkomen!

Gegeten op 26 februari 2015

manfred4

Via online reservering

Gaan hier regelmatig eten. Deze keer met een grote groep gegeten. We hadden het verrassingsmenu culinair. Heerlijke gerechten, goede porties, bijzondere combinaties, boven verwachting. Op verzoek werd er wijn aangeboden, die zelfs vooraf geproefd kon worden. Het restaurant zat helemaal vol. Echte aanrader.

Gegeten op 27 februari 2015

natascha41

Via online reservering

een gezellig restaurant met een verrassende keuze aan menu's net even anders!
hebben er heerlijk gegeten! goeie chefkok en aardig personeel!

Gegeten op 25 februari 2015

pmpollmann

Via online reservering

Wij namen een verrassingsmenu van drie gangen met een wijnarrangement. Alles heerlijk bereid en fraai opgediend; de hoeveelheden waren goed. De wijn was de keuze van degene die ons bediende. Met name de eerste (witte) wijn, een Amerikaanse Chardonnay, was heerlijk; de rode wijn was een Spaanse wijn zonder veel smaak en zonder karakter en het dessertwijntje viel ook wat tegen, een beetje flauw zoet.
De plaats van onze tafel, een rustige hoek waar je zonder stoornis kon praten, was puik en de sfeer in het restaurant was heel relaxed, de bediening vriendelijk.

Gegeten op 18 februari 2015

nicole5237

Via online reservering

Bediening was vriendelijk. Teleurstellend was dat er twee gerechten van de kaart niet voorradig waren. Als aanvulling was ook nog de witte wijn op (en er werd geen alternatief geboden) die we dronken en als klapper ook nog het wit bier. Dit laatste werd opgelost door het elders te gaan halen. Het eten was ok, het hoofdgerecht wat flauw, maar niet bijzonders. Helaas voor ons geen plek om terug te keren.

Gegeten op 24 januari 2015

MovH

Via online reservering

Er was door mij gereserveerd en wij werden hartelijk ontvangen. Opvallend dat het niet heel druk was op vrijdagavond!
Zonder te vragen werd er een fles water op tafel gezet, later kwam die terug op de rekening voor 4,50 euro!
Ons werd steeds netjes gevraagd of de volgende gang kon komen of dat we nog even wilden wachten. Heel bijzonder.
Het eten was heerlijk, goed verzorgd.
We hebben genoten maar de kater is dan toch dat je voor een gewone fles water flink moet betalen. Wanneer leert de horeca in Nederland eens dat water gratis is zoals in de meeste landen zoals Frankrijk, Spanje, USA enz.

Gegeten op 23 januari 2015

xxmies

Afgelopen zomer heerlijk gegeten met vriend. Bediening was zeer attent en goed op de hoogte van de doorgegeven allergie, fijn!
Vooraf hadden wij de geitenkaasbitterballen en de wortelsoep. Beide verrassend lekker! Als hoofdgerecht hadden wij de eend. Werkelijk heerlijk! Daarbij eveneens lekkere aardappelpuree.
Als nagerecht koos mijn vriend voor de mango cheesecake. Dat was misschien nog wel de allergrootste aanrader van de avond! Echt heel erg lekker.
Van binnen vonden wij het restaurant erg gezellig, buiten minder. Maar dat kan ook komen doordat we er op een regenachtige dag waren.

Gegeten op 30 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Binnenhof Eten en Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.