Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 614 50 10

Binnenhof Eten en Drinken doet mee!

Vanaf €20,- uit eten bij de beste restaurants bij in de buurt. Het culinaire feest begint op 26 september en duurt maar liefst 10 dagen! Heerlijk toch?

Bekijk de deelnemers

Genieten als een bourgondiër

Vroeger zat er de tuin van het Minderbroederklooster. Nu een bijzonder stijlvol restaurant waar eerlijke, smaakvolle en herkenbare gerechten op verrassende wijze op tafel worden gezet. Altijd bourgondisch, soms een tikkeltje experimenteel. Ook de wijn is van goede kwaliteit, de bediening geeft op een ongedwongen manier advies als je niet kunt kiezen.

wolfjes

Via online reservering

zondag heerlijk gegeten met onze familie bij restaurant Binnenhof.
Wij maakten gebruik van de AH actie en voelden ons zeer welkom.
We konden uit de hele kaart kiezen. 2 mensen van ons gezelschap hadden het verrassingsmenu genomen, hierbij werd zeer goed rekening gehouden met speciale wensen.
Goede, attente bediening. Een restaurant om naar terug te gaan.

Gegeten op 14 september 2014

rvdberge

Via online reservering

Vriendelijke gastvrouw, mooi interieur. Warme sfeer. Eten was goed, huiswijn wit was prima (Italiaanse Chardonnay) er zat genoeg "pauze" tussen de gangen om lekker te kunnen genieten!

Gegeten op 6 september 2014

corry8

Via online reservering

wij hebben heerlijk gegeten en het was er heel gezellig ook aan de kinderen is meegedacht wij hadden 2 kinderen bij van 2 en 3 jaar en die eten haast niets dus die konden gewoon met ons mee eten..
ik ga er zeker terug naar toe.

Gegeten op 7 september 2014

JMulders

Via online reservering

Het eten was lekker maar ik vond het niet heel bijzonder. Gewoon goed eten voor een goede prijs. Wel super vriendelijk en servicegericht personeel.

Gegeten op 31 augustus 2014

rick5

Bij Binnenhof is het altijd heerlijk. De sfeer is toegankelijk en ontspannen. Over het eten heb ik nooit hoeven klagen, terwijl ik toch vaak lastige wensen heb. De wijnen zijn meer dan prima.
De sfeer van het restaurant zelf is erg mooi en gezellig, maar ook het personeel is erg prettig. Al met al een aanrader mocht je in Den Bosch zijn!

Gegeten op 23 augustus 2014

meisje52

Gister gegeten bij Binnenhof. De verwachtingen waren waarschijnlijk te hoog gespannen naar aanleiding van de vorige recensies. Wat een tegenvaller! Carpaccio van coquilles was maar een heel zielig portie en de heilbotfilet was ook aan de (hele) kleine kant. Smaken waren wel goed maar niet bijzonder. Ook jammer dat de dame van de bediening alles moest navragen.
Voor ons geen Binnenhof meer!

Gegeten op 24 augustus 2014

karenspaans

In het weekend op de bonnefooi met z'n vijven bij Binnenhof binnengestapt. restaurant was eigenlijk volgeboekt maar de gastvrouwen konden toch een tafel voor ons vrijmaken. Heerlijk gegeten, fijne en vlotte bediening, goede prijs/kwaliteitverhouding. fijne ambiance, jammer dat het nog geen zomer was anders hadden we buiten op het terras gezeten. Laat je niet afleiden door de buitenkant, stap gewoon naar binnen! Een aanrader...

Gegeten op 2 augustus 2014

kimberley5

Via online reservering

Heerlijk gegeten! We hadden kalfsoester met risotto, ontzettend mals vlees, heerlijk klaargemaakt. Toe een kersencheesecake, heerlijk, en de porties perfect. Service met een smile in een leuk decor. Als ik in den Bosch zou wonen zou ik zeker terugkomen!

Gegeten op 13 augustus 2014

Diane

Op een vrijdagavond hier gegeten met 2 stellen. We zaten aan een rond zitje op een verhoging. Er hing een lichte geur van luchtverfrisser die gehele avond helaas aanwezig bleef.
De bediening maakte een wat verstrooide indruk. Eenmaal opnieuw de bestelling geverifieerd, eenmaal de drankbestelling vergeten, de port bij het kaasplankje ruim een half uur eerder geserveerd dan het kaasplankje en het op verzoek aangepaste gerecht voor de verkeerde persoon serveren.
Het eten was lekker. Vooral de gekonfijte eend, mooi opgemaakt en heerlijk van smaak.
Hoofdgerecht buiten de menukaart om: bavette. Vlees was mooi roze, had helaas een lichte leversmaak, en de saus was wat dun en weinig.
Als desert de kaasplank, waarbij zoals genoemd, onze portglazen reeds leeg waren en en de bediening moeite had met benoemen van de (nieuwe) kazen.
Al met al, een niet zo denderende ervaring bij Binnenhof.

Gegeten op 8 augustus 2014

amensen

Heerlijk gegeten bij Het Binnenhof in 's-Hertogenbosch. Het verrassingsmenu was een ware smaaksensatie en mooi opgemaakt. Een aanrader voor ieder die houdt van een culinaire verrassing!

Gegeten op 18 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Binnenhof Eten en Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.