a TripAdvisor company

foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 1 foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 2 foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 3 foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 4 foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 5 foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 614 50 10

Genieten als een bourgondiër

Vroeger zat er de tuin van het Minderbroederklooster. Nu een bijzonder stijlvol restaurant waar eerlijke, smaakvolle en herkenbare gerechten op verrassende wijze op tafel worden gezet. Altijd bourgondisch, soms een tikkeltje experimenteel. Ook de wijn is van goede kwaliteit, de bediening geeft op een ongedwongen manier advies als je niet kunt kiezen.

marike.schaapstaats

Via online reservering

eten heeft een verse gezonde uitstraling. aardig personeel
je kijkt de keuken in ook altijd gezellig.

het restaurant heeft een Spaans/ Italiaanse uitstraling

Gegeten op 22 januari 2016

t.vugts1982

Via online reservering

In het kader van AH-actie met z'n tweeën bij het Binnenhof gegeten. Ruim van tevoren moeten reserveren, dus hooggespannen verwachtingen... Bij binnenkomst valt de open keuken op, mooi! Verder warme sfeer en gezellig druk. Helaas werden wij in een hoekje bij de deur weggezet.
Het eten was gelukkig zeer goed en de bediening uiterst vriendelijk en ongedwongen.
Zeer geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.

joyce189

Heerlijk gegeten, voor en hoofdgerecht. Service netjes en in voor een praatje. Ze nemen de tijd voor je. Komen ook netjes aan je vragen wanneer je de volgende gang wilt.
Zeker de moeite om terug te gaan!

Gegeten op 30 januari 2016

Uitetensamen

Via online reservering

De kok verdient betere collega's! Het eten was verzorgd. Dat kan zeker niet van de bediening gezegd worden. Met van alles bezig, zoals bloemvaasjes vullen, maar niet met de gasten. Als je wat wenste moest je erg veel moeite doen hun aandacht te trekken. Erg jammer, daardoor zullen wij er niet meer terugkomen.

Gegeten op 28 januari 2016

Mbkas

Via online reservering

Heerlijke avond gehad bij Binnenhof. Het eten was prima, zowel de heek, parelhoen als de tante tatin waren erg lekker.
Fijne bediening en goede prijs / kwaliteit verhouding.

MHRoelvink

Goede ontvangst door de eigenaresse. Online gereserveerd met dieetwensen, ze wist deze meteen te benoemen. Verrassingsmenu was heerlijk en verrassend, in een goed tempo. De bediening kwam op de goede momenten vragen of alles naar wens was en om af te ruimen en weer in te dekken. Ze waren geïnteresseerd en deden alles op een prettige manier. Het is een jonge brigade waar het enthousiasme en de betrokkenheid voor de klant, de zaak en elkaar duidelijk vanaf straalde. We gaan zeker nog eens terug.

Gegeten op 30 januari 2016

gabje1981

Wij zijn vaker naar Binnenhof geweest en de service is altijd top geweest. Het eten is erg lekker. We wilden vanavond op safe spelen -gegarandeerd lekker eten- dus hebben we gereserveerd bij Binnenhof. Bij binnenkomst waren wij erg gastvrij ontvangen. Complimenten aan de jongen die vandaag zijn 2e dag had. Hij deed het erg goed en kwam enthousiast over. Ik had voor het verassingsmenu gekozen. Ik twijfelde eerst aangezien ik allergisch ben voor een heleboel dingen. Dit heb ik doorgegeven en zij wisten er een mooi menu van te maken! Voor mij echt genieten!! Het personeel is echt toegankelijk en maakten ook een praatje. Wij werden voor een groot deel van de avond bediend door Romy, hele sympathieke meid & ze heeft erg goed voor ons gezorgd. We gaan hier zeker vaker naartoe!

Bosschenaartje

Via online reservering

Bij binnenkomst geen vriendelijke welkom. Er werd gezegd dat we een verrassingsmenu kregen. We konden kiezen tussen biefstuk en kalfs. Aangegeven dat de biefstuk well done moest zijn kwamen ze aan met hoenfilet terwijl het voorgerecht al kwartel was. Reden hiervoor oh we dachten dat u geen biefstuk lustte. Ik lust het wel alleen wel doorgebakken. Mijn tante zou vis krijgen maar kreeg ook hoenfilet. Wij wilden wijn bestellen en vroegen welke keuzes ze hadden werd meteen heel onvriendelijk gezegd dat we beter de huiswijn moesten nemen omdat de andere wijn veel en veel duurder was. Nooit maar dan ook nooit meer komen wij hier terug. Moesten met de ah actie nog 58,80 afrekenen. Veelste duur voor smakeloze eten en slechte service.

Gegeten op 28 januari 2016

r.vanhoutte

Via online reservering

Voor de AH-restaurantactie werd het drie gangen verrassingsmenu geserveerd. Het voorgerecht bestond uit geroosterde gamba's met een frisse salade en zeewier. Het hoofdgerecht was een kalfsmedaillon met gestoomde groenten en roseval aardappeltjes in de schil. Als dessert kon je kiezen tussen een zoet nagerecht of kaas. We kozen een zoet nagerecht én een kaasplankje zodat we van beide nagerechten konden proeven. Alle gerechten waren smakelijk en goed bereid. Als drank kozen we voor een witte en rode huiswijn (?) en een dessertwijn. Opvallend was dat alleen de dessertwijn werd toegelicht. Jammer was ook dat gebruikte tafels niet meteen werden afgeruimd als de gasten vertrokken waren. Dat gebeurde pas als er nieuwe gasten aan de tafel plaats namen.

Gegeten op 27 januari 2016

hdekruijf

Via online reservering

Binnenhof serveerde voor de AH-actie een verrassingsmenu, en dat is ons prima bevallen.
M.n. het voorgerecht was een echte verrassing met o.a. gamba's en zeewiersalade.

Gegeten op 17 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Binnenhof Eten en Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.