a TripAdvisor company

foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 1 foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 2 foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 3 foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 4 foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 5 foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 614 50 10

Genieten als een bourgondiër

Vroeger zat er de tuin van het Minderbroederklooster. Nu een bijzonder stijlvol restaurant waar eerlijke, smaakvolle en herkenbare gerechten op verrassende wijze op tafel worden gezet. Altijd bourgondisch, soms een tikkeltje experimenteel. Ook de wijn is van goede kwaliteit, de bediening geeft op een ongedwongen manier advies als je niet kunt kiezen.

Zagato2000

11-06-2016 gegeten bij dit geweldige sfeervolle restaurant.
Leuke bediening, en super gegeten onze complimenten!
Tot in de kleine uurtjes nagetafeld
In 1 woord toprestaurant !!

kelly48

Hier gegeten tijdens de IENS diner dagen. Superlekker voorgerecht met tartaar, maar het hoofdgerecht van eend met zoute scrub en zoete saus met groente en pasta is me het meest bijgebleven, heerlijk gewoon! En ook het nagerecht was super, een combinatie van zoet ijs, neutrale slagroom, chocomousse en frambozensaus. En dan de choco schotsen niet te vergeten. Heel mooi opgemaakte borden, snelle service en een adequate oplossing toen de pinautomaat dienst weigerde. Echt een aanrader!

Gegeten op 4 mei 2016

lisannegubbels

Via online reservering

Lekker gegeten, maar niet super. Vlees was overigens wel heerlijk. Heel vriendelijk personeel. Leuk ingericht maar het was totaal niet druk waardoor de sfeer toch wat ongezellig is.

Gegeten op 26 mei 2016

Velthoven

Via online reservering

Vriendelijk en behulpzaan personeel en een mooie locatie in het centrum van Den Bosch. Een heerijk voorgerecht en lekkere irish coffee na.

Gegeten op 22 mei 2016

inekejanvantilborg

Via online reservering

De eigenaresse vertelde dat zij personele problemen had. De kok die zij 10 jaar heeft gehad was gestopt. Zij werkte nu met een kok van het uitzendbureau. Het eten was een beetje aan de vette kant. Het dessert kwam naar mijn idee recht van de Sligro. Dus geen eigen inbreng. De stoelen zitten voor mensen met korte benen niet prettig. De bediening was vriendelijk en correct.

Gegeten op 20 mei 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Goedendag, dank u voor uw recensie.
Ik denk dat dit niet echt genuanceerd is. Ik heb namelijk niet al 10 jaar met dezelfde kok gewerkt. Zelf zit ik nog geen jaar in de horeca branche. En bovendien is de chef kok die ik nu heb niet van het uitzendbureau maar wel op tijdelijke basis. Omdat het inderdaad erg moeilijk is in deze tijd om een zelfstandig werkend kok te vinden. Dat is wat er in ons gesprek gezegd is.

Met vriendelijke groet,

Hettyiens

Via online reservering

Wij hebben echt genoten van het verrassingmenu. De bediening was heel aardig en behulpzaam. Leuk vonden we ook dat je in de open keuken mee kon kijken. Al met al een geslaagde avond. We gaan zeker nog een keer terug komen.

Gegeten op 22 mei 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Dank u wel voor uw mooie recensie.

ansfri

Via online reservering

We hadden het verrassings-Pinkstermenu en een voordeel van 20% . We hebben een heerlijk menu gehad en heel lekkere passende wijnen. We konden een keuze maken bij het nagerecht en de passende wijn. De uitleg over de wijnen was ook heel interessant. We hebben geen enkel moment het gevoel gehad, dat we anders behandeld zijn. Als we weer in Den Bosch zijn, gaan we daar zeker weer eten.

Gegeten op 15 mei 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Hartelijk dank voor uw mooie recensie.

saltidog

Via online reservering

je kunt er goed eten en lekker en wat ook wel aardig is je kan zo de keuken in kijken wat de koks aan het bereiden zijn dus dit is zeker een aanrader

Gegeten op 13 mei 2016

Raymond1511

Via online reservering

Lekker gegeten. Bediening was prima. Service qua waardering op een 6 gezet doordat ik het idee had dat er expres veel ruimte tussen de gangen werd gehouden zodat we langer zouden blijven.

Gegeten op 12 mei 2016

leo-anneke

Via online reservering

Heerlijk gegeten van het verrassingsmenu , goed dat we beiden alles lussen. Jammer dat het in deze week na de Bosch tentoonstelling erg rustig was.

Gegeten op 11 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Binnenhof Eten en Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.