Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 614 50 10

Genieten als een bourgondiër

Vroeger zat er de tuin van het Minderbroederklooster. Nu een bijzonder stijlvol restaurant waar eerlijke, smaakvolle en herkenbare gerechten op verrassende wijze op tafel worden gezet. Altijd bourgondisch, soms een tikkeltje experimenteel. Ook de wijn is van goede kwaliteit, de bediening geeft op een ongedwongen manier advies als je niet kunt kiezen.

nicole5237

Via online reservering

Bediening was vriendelijk. Teleurstellend was dat er twee gerechten van de kaart niet voorradig waren. Als aanvulling was ook nog de witte wijn op (en er werd geen alternatief geboden) die we dronken en als klapper ook nog het wit bier. Dit laatste werd opgelost door het elders te gaan halen. Het eten was ok, het hoofdgerecht wat flauw, maar niet bijzonders. Helaas voor ons geen plek om terug te keren.

Gegeten op 24 januari 2015

MovH

Via online reservering

Er was door mij gereserveerd en wij werden hartelijk ontvangen. Opvallend dat het niet heel druk was op vrijdagavond!
Zonder te vragen werd er een fles water op tafel gezet, later kwam die terug op de rekening voor 4,50 euro!
Ons werd steeds netjes gevraagd of de volgende gang kon komen of dat we nog even wilden wachten. Heel bijzonder.
Het eten was heerlijk, goed verzorgd.
We hebben genoten maar de kater is dan toch dat je voor een gewone fles water flink moet betalen. Wanneer leert de horeca in Nederland eens dat water gratis is zoals in de meeste landen zoals Frankrijk, Spanje, USA enz.

Gegeten op 23 januari 2015

xxmies

Afgelopen zomer heerlijk gegeten met vriend. Bediening was zeer attent en goed op de hoogte van de doorgegeven allergie, fijn!
Vooraf hadden wij de geitenkaasbitterballen en de wortelsoep. Beide verrassend lekker! Als hoofdgerecht hadden wij de eend. Werkelijk heerlijk! Daarbij eveneens lekkere aardappelpuree.
Als nagerecht koos mijn vriend voor de mango cheesecake. Dat was misschien nog wel de allergrootste aanrader van de avond! Echt heel erg lekker.
Van binnen vonden wij het restaurant erg gezellig, buiten minder. Maar dat kan ook komen doordat we er op een regenachtige dag waren.

Gegeten op 30 augustus 2014

bbarteling

Via online reservering

Gekozen voor het culinair 3 gangen verrassingsmenu. Spannend voorgerecht. Goede en vlotte bediening. De vis van het hoofdgerecht was prima gebakken. Bediening vlot en vriendelijk.

Gegeten op 18 januari 2015

jacobiene

Via online reservering

Lekker eten en vriendelijke en attente bediening. De prijs kwaliteit verhouding was prima. We hebben een gezellige avond gehad!

Gegeten op 3 januari 2015

DeKlerk

Wat een verschrikkelijk goed restaurant is dit. Super bediening, prachtige gerechten, lekkere wijn. De inrichting is smaakvol.
We waren met een groepje en hadden verschillende wensen. Dat werd op plezierige wijze prima rekening mee gehouden. Mooie heilbot voor de dames, goed gegaard hert voor de heren. Alles netjes opgemaakt en met rust opgediend.
Het restaurant heeft een open keuken, waardoor je goed zicht hebt op de keukenbrigade. De rust die de dames uitstralen is fantastisch.

En dikke pluim voor dit restaurant

Gegeten op 10 januari 2015

ingur

Via online reservering

Wat een gastvrijheid en heerlijk eten ! De gamba tataar was een smaakexplosie. Het lambsfilet smolt op je tong, alleen het lambsrack was mij te rood, maar met heerlijke groenten. De eend met heerlijke risotto van mijn man was ook super. Daarnaast heb ik enorm genoten van de rode huiswijn en mijn man van zijn wijnarrangement met goede uitleg. Wat een feest om hier te eten!

Gegeten op 9 januari 2015

hester5

Wij zijn inmiddels twee keer wezen eten bij Binnenhof. Eten is fantastisch, echt genieten en wat ons betreft het beste in Den Bosch. Waar wij de eerste keer vriendelijk werden geholpen was de service de tweede keer ondermaats. Wij zijn een jong stel en hadden het gevoel als niet volwaardig te worden behandeld t.o.v. andere 'oudere' gasten. Personeel deed snobbig en autain. Hierdoor de laatste keer niet gebleven voor een toetje, waar wij telkens als laatst werden geholpen/langst moesten wachten op ons eten. Mooie locatie en decor.

Gegeten op 26 december 2014

Areli

Via online reservering

Met een vriendin gegeten bij Binnenhof. We zijn vol lof. Wat een aardig personeel, wat een heerlijke gerechten. Het is dat we niet naast de deur wonen (we komen uit Rotterdam), anders zaten we hier morgen weer!

Gegeten op 2 januari 2015

bert66

Via online reservering

Zeer gastvrij op een rustige avond door sneeuw en 3e kerstdag. Verrassingsmenu was erg lekker. Wijnarrangement paste goed.

Gegeten op 27 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Binnenhof Eten en Drinken in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Binnenhof Eten en Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.