Centennial (Hotel Chariot)

• 8.1

• 7.7

eterlien
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een van de weinige restaurants waar je paling kan krijgen, vers gekweekt in Aalsmeer.
Het gegrilde vlees is precies zoals het hoort te zijn. Boterzacht ! De koks zijn niet zuinig in de hoeveelheden vlees en vis. De garnituur steekt daar wat schril bij af, maar per saldo is het een heel bord vol.
Het is erg druk in het restaurant en dan word je gemakkelijk over het hoofd gezien. De bediening doet zijn best maar zal nog een tandje zijn best moeten doen om de gasten niet het gevoel te geven dat ze vergeten worden.
Het decor is prima maar je zit wel heel dicht op elkaar. Bij volle bak is er nagenoeg geen gesprek te voeren op normaal volume, zeker als er hele groepen zijn.

Gegeten op 29 maart 2014

olijvenmetknoflook
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij binnenkomst hartelijk ontvangen al het personeel was erg vriendelijk en snel, het interieur ziet er sjiek en netjes uit leuk de ontvangstruimte met bar en daarachter gelegen het restaurant. Ik vind het moeilijk om een goed cijfer te geven voor het eten omdat ik geregeld uiteten ga en ik hier toch wat puntjes had , ik had vooraf de carpatio en vond er weinig smaak aan zitten het kaaskoekje overheerste erg daardoor viel het vlees in het niet weinig dressing dus een matige smaak , daarna de varkenshaas spies met champignonsaus het werd zeker leuk opgediend maar de spies was koud en de saus ook ( terug sturen vind ik dan niet een optie omdat mijn tafelgenoten dan klaar zijn met eten en ik dan nog zou moeten beginnen ) het toetje de huisgemaakte cheescake was erg lekker , het was druk met grote groepen dus misschien dat het een momentopname is wat betreft mijn koude hoofdgerecht .

Gegeten op 21 maart 2014

savatara
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisterenavond heerlijk gegeten bij Centennial , na een vriendelijke ontvangst een heerlijk diner.
Zelf als voorgerecht een combinatie van tonijn,zalm,garnaaltjes ( mooi van smaak en een waar kleurenpalet) daarna een prachtige en heerlijke zeetong met garnituur.
Mijn vrouw genoot van een heerlijk/puur tomatensoepje en een mooi stukje zalm van de grill.
Als afsluiter een crème brûlée zoals het moet zijn ( knapperig van buiten en romig van binnen)
Mooie Chardonnay erbij en regelmatig ( maar niet opdringerig ) een vraag van de leuke medewerkers in de bediening, of het smaakte en of er nog wensen waren.
Dank en compliment voor een heerlijk avondje

Gegeten op 16 februari 2014

petervdh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Je verwacht in een hotel niet zo snel zo,n gezellig resturant , maar centennial is hierop een positieve uitzondering.
Een biertje vooraf in de altijd gezellige bar , an daarna eten in het achtergelegen resturant.
Prima gerechten met veel smaak.
Vis uitstekend en ook de steaks prima.
De voorafjes zijn zeker culinair te noemen , de hoofdgerechten ook heel goed , maar wat meer basic.
Vaak geweest , en altijd goed !.
Service bovenmatig goed .

Gegeten op 15 maart 2013

noortje2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag 23-11-2012 hier gegeten met 7 personen.
Eerst even geborreld aan de bar en daarna gezellig aan de ronde tafel in het restaurant gezeten.
Voor-, hoofd- en nagerecht genomen.
Alles was even goed. Prijs - Kwaliteit verhouding kloppen.
Bedankt Henny voor je super bediening.
We gaan hier zeker nog een keer terug komen!

Gegeten op 23 november 2012

kaenha
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier nu 3 keer gegeten. Ik ben erg te spreken over dit restaurant. De carpaccio is heerlijk net als de krabsoep, de gamba's en de black agnus. Inrichting is in orde. Ik zit graag in het lounche hoekje.

Gegeten op 16 september 2012

Loux

• Uitstekend

Heerlijkste carpaccio allertijden. Alleen de prijs/kwaliteitverhouding is scheef. Het is best een duur restaurant, voor relatief simpele gebrechten.

Ingeborg

• Goed

Zaterdagavond hier gegeten. Prima restaurant: leuk herfstmenu, goed vlees, aardige bediening, gezellig aangeklede ruimte.

walhan

• Redelijk

Tot 2x aan toe een biefstuk teruggestuurd,iedere keer zenen erin.
paar weken later er gegeten en toen was alles prima.
Dus ik ga het er nog een keer proberen.

daniellej

• Uitstekend

Heerlijk eten.... zeer gastvrij en vriendelijk!

Schrijf zelf een recensie over Centennial (Hotel Chariot) in Aalsmeer

Schrijf hieronder je recensie over Centennial (Hotel Chariot). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!