Centennial (Hotel Chariot)

Centennial (Hotel Chariot)

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0297 388 144

Rak

Met 6 plus 2 kinderen hier gegeten. Kwaliteit van eten is goed, met mooie visgerechten (o.a. gebakken zeebaars, griet, kreeft). Wij zijn dus allen voor vis gegaan! Een minpunt betreft de lange wachttijden, bij ons in totaal 3.5 uur van begin tot eind. Een ander minpunt betreft het klimaat binnen. Het is er veel te benauwd wanneer de tent vol zit. Dit zorgde uiteindelijk ondanks het goede eten toch tot een teleurstellend gevoel bij vertrek.

Gegeten op 6 april 2015

jjvanleeuwen

We hebben hier met groep van 12 gegeten. Ontvangst hartelijk. Geweldige kaart. Maar ook een heel goed en uitgebreid 3 gangen arrangement (met keuze uit 12 voor- en 12 hoofdgerechten).
We hebben allemaal gebruik gemaakt van het 3 gangen arrangement en hebben allemaal heerlijk gegeten.
Kwaliteit heel goed, bereiding geweldig en porties meer dan voldoende.
Kortom: een aanrader!!!!!!

Gegeten op 22 maart 2015

gorbatsjov

Vandaag met de familien, een groep van 7, hier voor het eerst gegeten. De andere familieleden komen hier regelmatig en ik begrijp waarom. Fantastisch malse en smaakvolle Blank Angus steak gegeten. Je krijgt voor een bijbetaling van € 4 wel 100 gram extra, normaal 200 gram. De carpaccio vooraf was ook zeer smaakvol, niet van die vooraf ingevroren rommel maar met een heerlijk rooksmaakje. Voor de inwoners van Aalsmeer en omgeving is dit hotelrestaurant echt een blijvertje!

Gegeten op 14 maart 2015

peterwent

Op 23 december met een goede vriend uit eten gegaan. Het door mij beoogde restaurant was dicht, dus hij stelde Restaurant Grand Cafe Centennial voor in Hotel Chariot in Aalsmeer. Never heard of, en was niet direct enthousiast om in een hotel te gaan eten. Dat doe ik voor mijn werk al zo vaak...

Enfin, we kwamen binnen, tafeltje gekregen met menu kaart. We hadden (misschien) geluk met de ober, want toen ik mijn bestelling doorgaf adviseerde hij toch met klem de Black Angus steak te nemen. Zo gezegd zo gedaan.

Wat ik nog meer gegeten heb weet ik niet meer, want die Black Angus steak hier doet je gewoon de rest vergeten. Ik kan me niet heugen zo'n lekkere steak ooit gegeten te hebben, misschien ooit eens in Las Vegas. De fles wijn die we erbij hadden besteld was prima, mooi ondersteunend, maar ook die ben ik vergeten. Ik prefereer lichte maaltijden, maar voor deze steak rij je om!

Met de ober gesproken hoe het kan dat zij zo'n bijzonder lekkere steak serveren. Hij legde uit dat dat niet alleen aan de inkoop ligt, maar met name de gespecialiseerde koks en hun bereidingswijze. Heel bijzonder...

Ik zou het restaurant willen adviseren om van hun Black Angus steak een 'thema' van te maken, en die te verwerken in voor-, tussen- en hoofdgerecht, zoals sommige restaurants doen met (witte) truffel, oesters of asperges.

Hou je van een waanzinnig lekkere en betaalbare steak, dan is dit de aanrader van het jaar.

Gegeten op 23 december 2014

Aalsmeerder

Ik sluit me bij alle positieve recensies aan. Echt heerlijk eten, gezellige sfeer en aardig personeel.
Echter is er 1 maar, en dat is de snelheid waarmee de gerechten worden geserveerd. We hadden ons verheugd op een avondje uit eten, maar konden de oppas na nog geen anderhalf uur alweer aflossen. En dit na een drie gangen menu en een kopje koffie na.

Gegeten op 17 oktober 2014

anja1957

Hebben hier gisteren met z'n drieën fantastisch gegeten. Alle drie een ander voorgerecht. Tomatensoep, carpaccio en paling. Alle drie heerlijk. Als hoofdgerechten de burger en de spareribs. Ook allemaal heerlijk. Goede porties. De spareribs waren heerlijk gemarineerd en vielen van het bot. Bediening ook prima. We hadden ons laten ontvallen dat we een 80 jarige verjaardag vierden. De Jarige nam vanwege de goede porties geen dessert, maar men kwam toch met een klein ijsje met daarin natuurlijk het verjaardagsvuurwerk. Prima actie. Dank hiervoor.

Gegeten op 17 mei 2014

eterlien

Een van de weinige restaurants waar je paling kan krijgen, vers gekweekt in Aalsmeer.
Het gegrilde vlees is precies zoals het hoort te zijn. Boterzacht ! De koks zijn niet zuinig in de hoeveelheden vlees en vis. De garnituur steekt daar wat schril bij af, maar per saldo is het een heel bord vol.
Het is erg druk in het restaurant en dan word je gemakkelijk over het hoofd gezien. De bediening doet zijn best maar zal nog een tandje zijn best moeten doen om de gasten niet het gevoel te geven dat ze vergeten worden.
Het decor is prima maar je zit wel heel dicht op elkaar. Bij volle bak is er nagenoeg geen gesprek te voeren op normaal volume, zeker als er hele groepen zijn.

Gegeten op 29 maart 2014

olijvenmetknoflook

Bij binnenkomst hartelijk ontvangen al het personeel was erg vriendelijk en snel, het interieur ziet er sjiek en netjes uit leuk de ontvangstruimte met bar en daarachter gelegen het restaurant. Ik vind het moeilijk om een goed cijfer te geven voor het eten omdat ik geregeld uiteten ga en ik hier toch wat puntjes had , ik had vooraf de carpatio en vond er weinig smaak aan zitten het kaaskoekje overheerste erg daardoor viel het vlees in het niet weinig dressing dus een matige smaak , daarna de varkenshaas spies met champignonsaus het werd zeker leuk opgediend maar de spies was koud en de saus ook ( terug sturen vind ik dan niet een optie omdat mijn tafelgenoten dan klaar zijn met eten en ik dan nog zou moeten beginnen ) het toetje de huisgemaakte cheescake was erg lekker , het was druk met grote groepen dus misschien dat het een momentopname is wat betreft mijn koude hoofdgerecht .

Gegeten op 21 maart 2014

savatara

Gisterenavond heerlijk gegeten bij Centennial , na een vriendelijke ontvangst een heerlijk diner.
Zelf als voorgerecht een combinatie van tonijn,zalm,garnaaltjes ( mooi van smaak en een waar kleurenpalet) daarna een prachtige en heerlijke zeetong met garnituur.
Mijn vrouw genoot van een heerlijk/puur tomatensoepje en een mooi stukje zalm van de grill.
Als afsluiter een crème brûlée zoals het moet zijn ( knapperig van buiten en romig van binnen)
Mooie Chardonnay erbij en regelmatig ( maar niet opdringerig ) een vraag van de leuke medewerkers in de bediening, of het smaakte en of er nog wensen waren.
Dank en compliment voor een heerlijk avondje

Gegeten op 16 februari 2014

petervdh

Je verwacht in een hotel niet zo snel zo,n gezellig resturant , maar centennial is hierop een positieve uitzondering.
Een biertje vooraf in de altijd gezellige bar , an daarna eten in het achtergelegen resturant.
Prima gerechten met veel smaak.
Vis uitstekend en ook de steaks prima.
De voorafjes zijn zeker culinair te noemen , de hoofdgerechten ook heel goed , maar wat meer basic.
Vaak geweest , en altijd goed !.
Service bovenmatig goed .

Gegeten op 15 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Centennial (Hotel Chariot) in Aalsmeer

Schrijf hieronder je recensie over Centennial (Hotel Chariot). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.