a TripAdvisor company

Restaurant StrAnders, vis & meer...

1. Restaurant
  2. Hollands
  3. 77% Duurzaam

Restaurant StrAnders, vis & meer...

1. Restaurant
  2. Hollands
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0519 543 029

lootjebl

Afgelopen zondag & maandag 2 fantastische dagen op Ameland gehad. Als afsluiter op de maandag gekozen voor een High Tea bij StrAnders..om te beginnen wij waren het er alle 6 over eens dat dit by far de beste High Tea was die wij hadden gehad. Super relaxed ontvangen werd er gevraagd waar wij wilde zitten. Op ons verzoek onder parasol werden de tafels bij elkaar gezet (we waren immers met 6 man). Verse sappen , uitstekende thee smaken en een mix van bij navraag Lipton Ice Green/water/munt en citroen zorgden ervoor dat we niet zouden uitdrogen, overigens een cappuccino was ook geen probleem. Op de tafel kwamen eerst 2 schalen (2 laags) met allerlei lekkernijen en vers fruit. Daarnaast heerlijke sandwiches belegd. Duidelijke uitleg over de gerechtjes en je proefde dat alles vers klaar gemaakt was. Als verrassing kwamen op de tafel nog een garnalen cocktail en een amuse welk erg smakelijk was van meerval mouse met paling.
Wij moesten nog even wachten op de taxi die ons op zou dat gaf ons de mogelijkheid om een heerlijke chardonnay te proeven met later op de dag wat hapjes erbij.
Volgende keer op Ameland gaan we avonds dineren bij dit hele leuke gezellige restaurant.

Gegeten op 18 juli 2016

Restaurant - 5 dagen geleden

Bedankt voor de leuke recensie! Wie zien jullie graag terug, jullie zijn van harte welkom!
Groet Louise

geertje16

Op vrijdagavond bij StrAnders gegeten. Eerst buiten een aperitief zodat de jongste nog wat kon schommelen. Daarna naar binnen en wat kleine hapjes genomen: stokbrood met smeersels, garnalenkroketjes, gamba's en gefrituurde scholfilet. Allemaal erg lekker! Dat gold ook voor de hoofdgerechten met wat mij betreft de lekkerste zalmfilet in jaren. Bijpassende wijn en uitstekende service.

Gegeten op 17 juni 2016

JeroenDeschepper

Gegeten op 17 juni 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Bedankt voor de prachtige en uitgebreide recensie!
Groet, Rachmad, Lotte, Louise en Lianne

mctneij

Stranders heeft een leuke kaart en prima eten. Maar wij gingen aan tafel om 18.45 uur en zaten pas om 20.30 aan ons hoofdgerecht... Dat is niet fijn, zeker met 3 kinderen in het gezelschap. Ook drankjes werden vergeten, hoofdgerechten niet gelijktijdig geserveerd, veel verschillend personeel aan tafel (die overigens wel erg hun best doen). Daar gaat in de organisatie wel wat fout. Het was een drukke avond, maar met zoveel personeel moet dat makkelijk kunnen.

Gegeten op 4 mei 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Goedendag, Wat vervelend dat u lang heeft moeten wachten. In de regel zijn we altijd redelijk snel. Waarschijnlijk zijn we op deze avond overwacht verrast door veel meer gasten dan dat we hadden verwacht. Onze excuus voor de lange wachttijd. 1,5 uur wachten op een hoofdgerecht klink wel heel lang. Heeft u niet nog een voorgerecht gehad?
We willen u graag tegemoet komen mocht u nog eens op Ameland komen. Stuurt dan een mail naar info@restaurantstranders.nl

MdeHn

De drukte buiten en in het Restaurant waren een goede indicatie. Daardoor wel even moeten wachten op een plaatsje. Gelukkig maakte de buiten bediening veel goed met een drankje en wat brood met heerlijke smeersels. Binnen was de bediening iets minder enthousiast, maar wel professioneel. Het eten kunnen we kort over zijn. SUPER. Vers, goede verhoudingen en gewoon goede opmaak. We namen de garnalencocktail, icm (iets te weinig) avocado... heerlijk. Als hoofdgerecht de 'Fish Platter'. Subliem! Kabeljauw zoals het hoort te zijn, gaar, sappig, supervers. Meerval met Zalm... wow. Sliptongetje, perfect. Hier gaan we zeker nog een keer langs!

Gegeten op 5 mei 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Goedemorgen! Hartelijk dank voor uw recensie. We zien u graag nog eens terug. Groet van Ameland

Alfieone

Ik heb een gebakken visje(lekkerbekje) en 3 porties kibbeling afgehaald. 4 minuten later aan tafel, we zitten aan de overkant in een huisje, en geconstateerd dat de lekkerbek en de kibbeling uitgedroogd waren en de korst over het algemeen keihard! Echt de slechtste gebakken vis in tijden, wat een teleurstelling. Waarschijnlijk te lang in het vet, de jongen die ons hielp was ook zeer druk met andere gerechten en moest tussendoor mij helpen. Jammer, en een 5 voor het eten is nog aan de hoge kant.

Gegeten op 26 april 2016

Goedemiddag,

Begrijp ik goed dat u bij het naast gelegen visloket heeft afgehaald? Jammer dat u dit op een verkeerde pagina meld.

Namens "fish & Chips, Take Away" een reactie: We betreuren het dat de vis niet naar wens was. Dit mag natuurlijk niet gebeuren. We hebben het liefst dat iedereen tevreden is en dat gasten nog eens terug komen. Ook lees ik dat u tegenover "fish & Chips"/"StrAnders" in een huisje zat. Als u de straat even over was gestoken om dit te melden hadden we graag nieuwe gebakken of u op een andere manier tegemoet gekomen. We nemen klachten altijd serieus. We hadden graag de kans gehad om het goed op te lossen. Helaas hebben we die van u niet gehad en moeten we het via deze weg vernemen. Mocht u nog eens in de buurt zijn? Kom gerust langs zodat we alsnog U blij kunnen maken en wij zelf blij kunnen zijn.

AnneliesEckelrade

Afgelopen zaterdag een werkelijk heerlijke hele (enorm grote) tarbot gegeten bij StrAnders. Het allerbeste visrestaurant van Ameland. De tarbot werd buiten de kaart aangeboden en was zo verschrikkelijk lekker en vers, daar moet je ook niets anders mee doen dan heerlijk bakken in de boter. Genoten!

Gegeten op 19 maart 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Bedankt voor uw leuke bericht! ;-)

sasflip

Het was waardeloos weer, dus kozen we een restaurant dicht in de buurt en het werd StrAnders. Wat een geluk! Vriendelijke ontvangst, speciale wensen (geen kokkels, wel patat) geen enkel probleem. Ik had me, n.a.v. een eerdere recensie, verheugd op het duinkonijn, maar dat was helaas op. Toen gekozen voor de verse vis en ik heb gesmuld. Geen plaats meer voor een dessert, daarom koffie met daarbij allerlei lekkere chocolaatjes. We komen volgend jaar weer!

Gegeten op 1 maart 2016

ingrid126

Door de voorgaande beoordelingen, hadden wij er een hard hoofd in. We hadden immers een borreldeluxe bonnetje. Ojee.
Maar niets was minder waar. In het prachtige restaurant werden wij hartelijk ontvangen. De zaak was (bijna) leeg, dus we mochten plaatsnemen waar wij wilden. We konden kiezen uit twee soorten wijn, we kozen de Spaanse, heerlijk~! Het garnituurtje dat bij de borreldeluxe hoorde, was niet erg bijzonder, 3 bitterballetjes en 3 inktvisringetjes, mwahhh....We bestelden Angus beef bij en Surf & turf, dat was super! Manlief nog een mooi geserveerd choco ijsje, helemaal goed. In ieder geval complimenten voor de megavriendelijke bediening!

Gegeten op 18 februari 2016

DanielvandenHooven

Vanavond gegeten in StrAnders Vis & Meer in Buren op Ameland! Wat hebben Janny(mijn vrouw) en ik hier genoten van het eten en de bediening. Janny begon met gerookte paling met een saus van meerval en dat was meer dan voortreffelijk. Ik had de garnalen kroketten genomen. Als hoofdgerecht had Janny een viscombinatie van schol, schelvis en inktvis (calamares). Het geheel werd heel leuk gepresenteerd in een klein frituurnetje. Ze heeft genoten en dit keer geen inktvis als rubber, maar lekker zacht en prima van smaak. Ik had gekozen voor het Amelandse konijn en dat was wat mij betreft de topper van de avond. Niet droog en toch viel het vlees van de botjes. Als u ooit op Amelnad komt moet u gewoon een avond gaan eten in "vis & meer". Ik heb maar een heel klein puntje van kritiek en dat was de harde stoel, maar wat zal ik zeuren na zo´n heerlijke avond met een meer dan uitstekende bediening!

Gegeten op 3 november 2015

Bedankt voor uw leuke bericht ;-)

Schrijf zelf een recensie over Restaurant StrAnders, vis & meer... in Buren (Ameland)

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant StrAnders, vis & meer.... De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.