Restaurant StrAnders, vis & meer...

1. Restaurant
  2. Hollands
  3. 77% Duurzaam

Restaurant StrAnders, vis & meer...

1. Restaurant
  2. Hollands
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0519 543 029

Anonymous1979

Nu voor de tweede keer gegeten bij dit restaurant. Vriendelijke mensen en heerlijk eten!
Ook voor kinderen is het een aanrader. Ze krijgen een kleurplaat en potloden. Daarnaast is er buiten een speeltuintje.

Gegeten op 15 april 2015

charlotte95

We hebben heerlijk gegeten in huiselijke sfeer. Vriendelijke bediening. Voor de kinderen zijn buiten speelmogelijkheden.

Gegeten op 5 april 2015

leenard

wij hebben een prachtige avond gehad,ook dankzij de gastvrijheid van Louise,een aanrader om hier eens te gaan eten,wij komen beslist nog eens terug,het eten zo wel de vis als de steak,was bizonder goed,goede bijpassende wjn

Gegeten op 26 maart 2015

HenKom

Als we op Ameland zijn eten we altijd een keer bij StrAnders. Vanavond genoten van de zeetong en de gamba's. De bediening is vriendelijk en attent! Gelukkig hadden we gereserveerd want alle tafels waren weer bezet. Wij komen zeker weer terug!

Gegeten op 5 april 2015

lekkerbeestje

In februari met gezelschap gegeten bij dit leuke restaurant. Behoorlijk uitgebreide kaart en trendy gerechten. Bestelling wordt vlot opgenomen en dranken en gerechten gaan in rap tempo door. Voor een gezelschap met kinderen niet verkeerd. Zowel voor, hoofd als nagerecht van uitstekende kwaliteit, werkelijk niets op aan te merken. De gastvrouw is aanwezig en attent en laat haar gezicht zien aan elke tafel. Belangrijk; een etentje is tenslotte ook aandacht. Wijnkaart mag wat ruimer voor zo'n fijn visrestaurant, wat meer Frans en Spaans wit en licht rode wijnen. We komen zeker terug en dan voor de plate fruits de mer.

Gegeten op 28 februari 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Bedankt voor uw leuke recensie! Graag tot een volgende keer!
Op onze nieuwe kaart staat ook weer de seafood platter. Aan een nieuwe betere wijnkaart wordt gewerkt!
hartelijke groet,

SMM

Vorig weekend hebben we tijdens kunstmaand Ameland een High Tea gedaan bij Restaurant StrAnders. We waren in het bezit van een Giftfor2 bon, cadeau gekregen van onze vrienden. Wat een leuke sfeer en leuke mensen! We hebben genoten van een etagere vol lekkerneijen: mini muffins, chocolademousse, mini appeltaartje en vers fruit. Bovendien was de etagere ook gevuld met hartige dingetjes. Heerlijk vers hoevebrood zoals de dame het noemde, met carpaccio van Amelander Hereford en een sandwich. Als aflsuiter nog 3 amuses met eendenborst, eigen gevangen garnalen en meervalmousse met paling. De bediening kwam regelmatig langs met thee en was heel vriendelijk en attent. We waren ook blij verrast door de leuke inrichting van de zaak. Al met al zijn we heerlijk verwend en komen we graag weer eens dineren bij dit restaurant!

Gegeten op 22 november 2014

alies2

Wij waren vorig jaar ivm weekendje Ameland bij Stranders en waren toen onder de indruk van het eten, de bediening en de inrichting. Vanavond waren we er weer en hadden dezelfde ervaring. Het eten is met zorg gemaakt, de bediening is vriendelijk en de inrichting smaakvol. We hebben genoten en volgend jaar komen we weer!

Gegeten op 14 december 2014

Lato

We zijn op 10 november geweest te eten met onze club, 16 personen, het was erg druk in het restaurant! Kortom de bediening liet niets aan toeval over, gelijk werden de consumpties opgenomen en kort daarna kregen we stokbrood met hartige hapjes geserveerd, geweldig! Wij hadden geen menu besteld , we konden zo van de menukaart kiezen, m.a.w. Een enorme klus voor de keuken die het al zo druk had. De voorgerechten op tijd geserveerd, alles tip-top, onze hoofdgerechten varieerden van vegetarisch tot slibtong en grote zeetongen en tal van vleesgerechten moet ik zeggen een compliment op de wijze waarop dit is geserveerd werkelijk het ontbrak aan niets alles voortreffelijk en de bediening was voor ons uitmuntend ! Hierna de nagerechten echt het was een plaatje alle nagerechten! Ter afsluiting allemaal koffie thee met bonbons en hierna betalen wat ons allemaal reuze meeviel! Kortom dit restaurant komen we vaker werd er gezegd!! Hier kunnen veel horecabedrijven op Ameland een voorbeeld aannemen.

Gegeten op 19 november 2014

thieu1

High Tea gedaan. slechte kwaliteit! Verlepte bloemetjes stonden weg te rotten in het vaasje op tafel. Hele kleine amuses in plastic bekertjes, appeltaartje erg waterig (diepvries?), chocoladecakeje (zeer klein en in een papiertje) lijkt van de groothandel te komen waarvan er circa 20 in een zak van 2,50 euro zitten, slagroom lijkt uit een spuitbus te komen? (Zakt meteen in en is waterig), thee/koffie moest telkens bijgevraagd worden. Geen enkele Engelse delicatesse zoals scones. Daarnaast echt heeeeeel weinig voor relatief veel geld. Ongeinteresseerde bediening. Dit alles besproken met bediening die het zou doorgeven aan de eigenaar maar geen compensatie oid. Kortom een gemiste kans; het kan zo veel beter. Geen aanrader!

Gegeten op 9 november 2014

sahsm21965

Via online reservering

Ik vond de prijs, kwaliteit tegenvallen. Mijn verwachtingen waren hoog. Wat me tegenviel waren de vele sausjes die volgens mij kant en klaar waren. Ik begon met eend met suikerbrood, die moest ik echt zoeken onder de salade, met lekkere dressing. Eend was prima. Daarnaast had ik zalm met coquilles. Ik vond beide eigenlijk te rauw. Ook de beloofde zeegroente bestond uit alleen zeekaarten wat groen van venkel. Een half
kerstomaatje,een schijfje komkommer.
Dessert wel ok, teveel ijs en te weinig chocoladeverrassingen. Ik schrok van de hoogte van het bedrag. De deur werd voor anderen opengedaan,niet voor ons. Blonde dame in bediening vond ik humeurig, niet prettig naar collega's. Interieur wel ok, vind honden in een restaurant niet prettig.
Zou er niet weer naar toe gaan en ook niet aanbevelen. Gewoon te duur.

Gegeten op 16 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant StrAnders, vis & meer... in Buren (Ameland)

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant StrAnders, vis & meer.... De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.