a TripAdvisor company

Restaurant StrAnders, vis & meer...

1. Restaurant
  2. Hollands
  3. 77% Duurzaam

Restaurant StrAnders, vis & meer...

1. Restaurant
  2. Hollands
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0519 543 029

tartufo

Gezellig restaurant met enthousiaste service met veel humor. Mooie kaart met vis en vleesgerechten, waarbij het plateau met fruits de mer ons heel goed heeft gesmaakt.

Gegeten op 21 mei 2015

Jirnsum

Wat een geweldige verrassing daar op de Strandweg. De Fisher platter was geweldig om te delen. Prima wijn voor een redelijke prijs. Vriendelijk personeel dat overduidelijk hun best doet. Prachtig detail voor kids: een complete eigen kaart met ruime keuze! Een absolute aanrader

Gegeten op 15 mei 2015

Inesw

Lekker vis gegeten met hele gezin. Eerste keer op Ameland. Heerlijke witte huiswijn sauvignon blanc. Ook toetjes om te smullen.

Gegeten op 3 mei 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Hartelijk dank voor uw leuke recensie! We hopen u nog eens te mogen verwelkomen.

CoenTom

Wij hebben vanavond heerlijk gegeten bij Stranders samen met onze zoons van 1 en 5. De kleurplaten lagen al klaar op de tafel bij binnenkomst. De ontvangst was uitermate hartelijk en professioneel. Wij kozen een lekkere fles wijn voor een redelijke prijs ( sauvingon uit zuid-afrika). De kinderen konden kiezen uit een uitgebreid kindermenu met zelfgemaakte verse visdingen. Dus niet alleen de standaard kroket en kip.

Wij kozen voor de vangst van de dag, 2 verse zeetongetjes per persoon. Deze was kakelvers en zeer goed bereid. Lekkere aardappeltjes erbij en goede salade.

Als dessert kozen wij voor de kaasplank. Bijna allemaal kazen uit Ameland. Geweldig die met zeewier erin.

Een enorme aanrader om te eten en chapeau voor de restauranthouder en medewerkers!

Gegeten op 30 april 2015

Anonymous1979

Nu voor de tweede keer gegeten bij dit restaurant. Vriendelijke mensen en heerlijk eten!
Ook voor kinderen is het een aanrader. Ze krijgen een kleurplaat en potloden. Daarnaast is er buiten een speeltuintje.

Gegeten op 15 april 2015

charlotte95

We hebben heerlijk gegeten in huiselijke sfeer. Vriendelijke bediening. Voor de kinderen zijn buiten speelmogelijkheden.

Gegeten op 5 april 2015

leenard

wij hebben een prachtige avond gehad,ook dankzij de gastvrijheid van Louise,een aanrader om hier eens te gaan eten,wij komen beslist nog eens terug,het eten zo wel de vis als de steak,was bizonder goed,goede bijpassende wjn

Gegeten op 26 maart 2015

Bedankt voor uw leuke recensie! graag tot een volgende keer! hartelijke groet,

HenKom

Als we op Ameland zijn eten we altijd een keer bij StrAnders. Vanavond genoten van de zeetong en de gamba's. De bediening is vriendelijk en attent! Gelukkig hadden we gereserveerd want alle tafels waren weer bezet. Wij komen zeker weer terug!

Gegeten op 5 april 2015

Bedankt voor uw leuke recensie! graag tot een volgende keer! hartelijke groet,

lekkerbeestje

In februari met gezelschap gegeten bij dit leuke restaurant. Behoorlijk uitgebreide kaart en trendy gerechten. Bestelling wordt vlot opgenomen en dranken en gerechten gaan in rap tempo door. Voor een gezelschap met kinderen niet verkeerd. Zowel voor, hoofd als nagerecht van uitstekende kwaliteit, werkelijk niets op aan te merken. De gastvrouw is aanwezig en attent en laat haar gezicht zien aan elke tafel. Belangrijk; een etentje is tenslotte ook aandacht. Wijnkaart mag wat ruimer voor zo'n fijn visrestaurant, wat meer Frans en Spaans wit en licht rode wijnen. We komen zeker terug en dan voor de plate fruits de mer.

Gegeten op 28 februari 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Bedankt voor uw leuke recensie! Graag tot een volgende keer!
Op onze nieuwe kaart staat ook weer de seafood platter. Aan een nieuwe betere wijnkaart wordt gewerkt!
hartelijke groet,

SMM

Vorig weekend hebben we tijdens kunstmaand Ameland een High Tea gedaan bij Restaurant StrAnders. We waren in het bezit van een Giftfor2 bon, cadeau gekregen van onze vrienden. Wat een leuke sfeer en leuke mensen! We hebben genoten van een etagere vol lekkerneijen: mini muffins, chocolademousse, mini appeltaartje en vers fruit. Bovendien was de etagere ook gevuld met hartige dingetjes. Heerlijk vers hoevebrood zoals de dame het noemde, met carpaccio van Amelander Hereford en een sandwich. Als aflsuiter nog 3 amuses met eendenborst, eigen gevangen garnalen en meervalmousse met paling. De bediening kwam regelmatig langs met thee en was heel vriendelijk en attent. We waren ook blij verrast door de leuke inrichting van de zaak. Al met al zijn we heerlijk verwend en komen we graag weer eens dineren bij dit restaurant!

Gegeten op 22 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant StrAnders, vis & meer... in Buren (Ameland)

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant StrAnders, vis & meer.... De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.