Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant StrAnders, vis & meer...

1. Restaurant
  2. Hollands
  3. 77% Duurzaam

Restaurant StrAnders, vis & meer...

1. Restaurant
  2. Hollands
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0519 543 029

alies2

Wij waren vorig jaar ivm weekendje Ameland bij Stranders en waren toen onder de indruk van het eten, de bediening en de inrichting. Vanavond waren we er weer en hadden dezelfde ervaring. Het eten is met zorg gemaakt, de bediening is vriendelijk en de inrichting smaakvol. We hebben genoten en volgend jaar komen we weer!

Gegeten op 14 december 2014

Lato

We zijn op 10 november geweest te eten met onze club, 16 personen, het was erg druk in het restaurant! Kortom de bediening liet niets aan toeval over, gelijk werden de consumpties opgenomen en kort daarna kregen we stokbrood met hartige hapjes geserveerd, geweldig! Wij hadden geen menu besteld , we konden zo van de menukaart kiezen, m.a.w. Een enorme klus voor de keuken die het al zo druk had. De voorgerechten op tijd geserveerd, alles tip-top, onze hoofdgerechten varieerden van vegetarisch tot slibtong en grote zeetongen en tal van vleesgerechten moet ik zeggen een compliment op de wijze waarop dit is geserveerd werkelijk het ontbrak aan niets alles voortreffelijk en de bediening was voor ons uitmuntend ! Hierna de nagerechten echt het was een plaatje alle nagerechten! Ter afsluiting allemaal koffie thee met bonbons en hierna betalen wat ons allemaal reuze meeviel! Kortom dit restaurant komen we vaker werd er gezegd!! Hier kunnen veel horecabedrijven op Ameland een voorbeeld aannemen.

Gegeten op 19 november 2014

thieu1

High Tea gedaan. slechte kwaliteit! Verlepte bloemetjes stonden weg te rotten in het vaasje op tafel. Hele kleine amuses in plastic bekertjes, appeltaartje erg waterig (diepvries?), chocoladecakeje (zeer klein en in een papiertje) lijkt van de groothandel te komen waarvan er circa 20 in een zak van 2,50 euro zitten, slagroom lijkt uit een spuitbus te komen? (Zakt meteen in en is waterig), thee/koffie moest telkens bijgevraagd worden. Geen enkele Engelse delicatesse zoals scones. Daarnaast echt heeeeeel weinig voor relatief veel geld. Ongeinteresseerde bediening. Dit alles besproken met bediening die het zou doorgeven aan de eigenaar maar geen compensatie oid. Kortom een gemiste kans; het kan zo veel beter. Geen aanrader!

Gegeten op 9 november 2014

sahsm21965

Via online reservering

Ik vond de prijs, kwaliteit tegenvallen. Mijn verwachtingen waren hoog. Wat me tegenviel waren de vele sausjes die volgens mij kant en klaar waren. Ik begon met eend met suikerbrood, die moest ik echt zoeken onder de salade, met lekkere dressing. Eend was prima. Daarnaast had ik zalm met coquilles. Ik vond beide eigenlijk te rauw. Ook de beloofde zeegroente bestond uit alleen zeekaarten wat groen van venkel. Een half
kerstomaatje,een schijfje komkommer.
Dessert wel ok, teveel ijs en te weinig chocoladeverrassingen. Ik schrok van de hoogte van het bedrag. De deur werd voor anderen opengedaan,niet voor ons. Blonde dame in bediening vond ik humeurig, niet prettig naar collega's. Interieur wel ok, vind honden in een restaurant niet prettig.
Zou er niet weer naar toe gaan en ook niet aanbevelen. Gewoon te duur.

Gegeten op 16 oktober 2014

Rml84

Korte opmerking; Heerlijk gegeten, fijn restaurant.

Vooraf brood gekregen met verse Hollandse ongepelde garnalen. Heerlijk zo met een wijntje.

Voorgerecht een portie gamba's. Goed van smaak. Geserveerd met brood.

Hoofdgerecht een heerlijke angus beef. Voor mij kan het nooit groot genoeg zijn, dus deze mocht ook wel groter. Goed bereid, precies goed. Heerlijk van smaak en prettige garnering erbij in de trant van zongedroogde tomaat, gegrilde courgette en een fijne saus.

Na de cheesecake genomen. Lekker van smaak, stevig qua structuur. Het rode fruit mocht nog wel wat uitbundiger of verser. Dit leek wat op jam.

Heerlijk gegeten, de rest van de familie ook.

Aanrader.

Dominiqueanvdh

Vorige week ben ik samen met mijn vriend uiteten geweest bij StrAnders vis & meer.. Wij hadden als voorgerecht de garnalencocktail en het plankje brood met smeersels, wat erg lekker was! Het smaakte gelijk naar meer. Als hoofdgerecht hadden we de Black Angus steak en een super portie gamba's. De Black Angus was erg lekker, de pepersaus die er bij zat was een goede keuze van de kok. De portie gamba's was ook heel erg lekker en precies goed van voor maat om achteraf nog een dessert te nemen. Dit hadden wij dan ook gedaan. Als dessert hadden we de cheesecake en de dame blanche. Beide desserts prachtige uitstraling, complimenten! Het personeel is erg vriendelijk en de sfeer in het restaurant is rustgevend wat ik wel bij een restaurant vind passen. Wij hebben heerlijk gegeten en ik kan dit restaurant zeker aanbevelen!

Gegeten op 6 september 2014

lianne8

Wij waren uiteten met zen tweeën bij restaurant stranders vis en meer.. Wij deelden het voor gerecht. Ook kregen we brood met smeersels bij het voor gerecht. Wat er lekker was. Het hoofdgerecht had ik gamba's en mijn vriend had spareribs. Ik was erg tevreden over de gamba's de marinade was erg lekker. Ook mijn vriend vond de spareribs erg lekker met de passende sauzen. Als na gerecht hadden we alle twee cheesecake. Het rode fruit bij de cheesecqke was erg smakelijk. De sfeer in het restaurant is erg gezellig en ziet er vriendelijk uit! Ook de bediening is erg vriendelijk! Wij hebben lekker gegeten en het is zeker een aanrader!!

Gegeten op 24 juli 2014

familie-vrienden

We waren met een groepje; 9 volwassenen 5 kinderen in de leeftijd van 0 t/m 15 jaar. Heerlijk gegeten. Allemaal verschillende gerechten, alles stond snel op tafel. Erg lekker, de bediening is top!
Het ziet er erg gezellig uit in het restaurant. De kleintjes konden lekker buiten schommelen en glijden.
De prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Al eerder eens een high tea gehad bij restaurant Stranders, ook een echte aanrader!

Gegeten op 28 juli 2014

marijke2

In het hoogseizoen, zomervakantie hier gegeten zonder te reserveren. Er was nog plek dus mochten we plaats nemen. Gelijk werd er gevraagd of we iets te drinken wouden en dat stond, ondanks de drukte snel op tafel. De kaart is gevarieerd in alles: bereidingswijze, prijs, filet/ gefileerd.
Ik wou graag de kabeljauw filet met zeekraal maar wist, let op wist, niet wat dat was. De aardige juffrouw vertelde mij dat, en kwam later een schaaltje brengen zodat ik het zeker zou weten. Geweldig, dan heb je de juiste tijd voor je gasten. Ik koos dus voor deze kabeljauw en het smaakte voortreffelijk. De porties waren ruim voldoende. Mijn dochter had een vleesgerecht, staan ook vleesgerechten voor iets oudere kinderen op die meer lusten.
Deze dames en heer hebben alles dik voor elkaar!

Gegeten op 2 augustus 2014

maaike3

Voorgerecht (tomatensoep) was lekker. Hoofdgerecht (kabeljauw) goed gegaard en smakelijk. Voor de kinderen te kleine porties.

We waren niet tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding. Voor een cupje appelmoes bij de patat werd 1 euro gerekend terwijl het magere bord patat ook al aan de prijs was. Dit vonden we wel veel, met name omdat de appelmoes eerst als service van het restaurant aan de kinderen leek te worden aangeboden. Ook vroegen we of er wat stukjes brood bij de soep zat (dus in het menu). Dat zou de gastvrouw bekijken. Met als gevolg dat er een stuk landbrood geserveerd werd voor 5 euro. Overigens hadden we bij het serveren wel netjes gevraagd of dit brood wel voor ons was bedoeld.

Service was matig. Het duurde steeds lang, voordat we werden geholpen, terwijl er weinig drukte was.

Na de tijd hebben we het bespreekbaar gemaakt. We kregen een bon van 5 euro mee voor een volgende keer. In die zin wel redelijk opgelost.

Gegeten op 17 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant StrAnders, vis & meer... in Buren (Ameland)

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant StrAnders, vis & meer.... De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.