1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 033 879 54 52

sEmTaEaNk

Gisteren genoten van een drie gangen Valentijnsmenu, inclusief frambozen proseccodrankje. Het was een verrukkelijke proeverij van de kaart. Smetje (domper) op de avond was dat de ober bij het dessert een huisgemaakt likeurtje adviseerde. Wij hebben ons laten verleiden. Het likeurtje smaakte naar citronella anti-muggenlotion (maar smaken verschillen) en kostte tot onze schrik ruim 6,- pp. Dat vonden wij het geld absoluut niet waard. Jammer! Verder wel een leuke avond gehad.

Gegeten op 14 februari 2015

karinmid

Via online reservering

Op een zaterdagavond erg lekker gegeten bij habibi. Gekozen voor het driegangenmenu: schotel koud, warm en nagerechtjes. Gezellig kleine hapjes delen en een echte smaaksensatie beleven. Kleine ruimte maar aardige service.

Gegeten op 31 januari 2015

hua

Met een gezelschap gekozen voor een proeverij van drie gangen. Het eten was heel lekker, goed verzorgd, met verrassende kruiden. Het dessert was smaakvol, maar karig. De bediening was niet goed. De dame deed haar best maar liet regelmatig steken vallen. Meerdere malen was er langdurig niemand aanwezig, in de ruimte beneden, om aan te spreken. Het ging bijvoorbeeld meerdere malen mis bij het bestellen van drankjes. Ook bij het afrekenen onstonden een paar vreemde situaties. Een tweede dame, die lang bij 1 tafeltje met gasten had staan praten, zei dat we de rekening zouden krijgen. Ze ondernam geen actie, maar ging weer naar het ene tafeltje. De rekening vond ik gepeperd. De ruimte was sfeervol.

Gegeten op 28 januari 2015

suzanne39

Via online reservering

Heerlijk en avontuurlijk eten. vriendelijke bediening. Mensen met passie voor eten dat merk je. Goede sfeer, erg ontspannen

Gegeten op 31 december 2014

raluca1

We hebben hier met zn tweeën gegeten, ongeveer een maand geleden, wilde al eerder een recensie schrijven... Het was echt héérlijk. We waren op een dinsdagavond, dus we konden rustig zitten. De dame in de bediening wist ons goed te informeren over de kaart. We wilde de tapas proberen, dus kozen voor de kleinste tapas menu, we zijn niet zulke groote eters. We hadden alsnog veelste véél, maar beter dan te weinig. Mijn persoonlijke favoriet was t lamsvlees, erg lekker. Ik ben bekend met de traditionele Arabische keuken. De gerechten zijn duidelijk aangepast aan dewensen van nederlanders. Maar dat is natuurlijk logisch. Al met al heerlijk gegeten! Ook lekkere koffie trouwens, kleine tip voor de kok, de baklava was echt te droog, gooi wat honing erop voor serveren, het viel gewoon uit elkaar.... Compliment voor de serveerster!! Bedankt voor de gezellige avond. Groet, en tot devolgende keer.

Gegeten op 4 november 2014

roos1990

Met de Bongo-bon Tafel voor Twee gegeten bij Habibi. We kregen Habibi’s 3-gangen proeverij. Eerst kregen we een aantal koude hapjes, zoals labneh met brood, tabouleh en Salata Bata. Daarna volgden de warme hapjes, onder andere couscous, bastilla en falafal. Allemaal goed op smaak en ruim voldoende. De tafel stond beide keren vol. Als nagerecht kregen we een bordje met verschillende toetjes. De sfeer is goed, er trad zelfs een buikdanseres op!

Gegeten op 24 oktober 2014

great7ven

Via online reservering

Afgelopen woensdag hebben we bij Habibi gegeten. Arabisch is echt een mooie afwisseling. In het begin is het even wennen aan de nieuwe smaken maar daarna merk je andere verfijnde smaken.

We hebben hier gekozen voor het 3 gangenmenu, dat komt erop neer dat je een schoten krijgt met een beetje van alle voorgerechten. Daarna een schotel met een beetje van alle hoofdgerechten en daarna een dessert met diverse hapjes van de nagerechten.

Al met al een hele ervaring, een aanrader voor iemand die eens wat anders zoekt dan de 'gewone' Hollandse kaart.

Gegeten op 15 oktober 2014

sieb1

Heerlijk gegeten, vooral de groentepasteitjes waren verrukkelijk.
Minpuntje: 5 euro voor een glas rode wijn vind ik wel aardig aan de prijs.

Gegeten op 20 september 2014

MDBK

Lekkere gerechten! Vooral het lamsvlees en de viskoekjes waren erg lekker! De granaatappel in de auberginesalade was verrassend. De geitenkaaslolly was zalig! Bediening uitermate vriendelijk en attent. Goeie eerste kennismaking!

Gegeten op 29 augustus 2014

sjoerd39

Via online reservering

Lekker eten , locatie tafel ij de deur had beter gekund, eten was erg lekker, miste echter iets bijzonders.. Keuze drank is beperkt..

Gegeten op 28 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Habibi in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Habibi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.