Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Chomicha

1. Restaurant
  2. Marokkaans

Chomicha

1. Restaurant
  2. Marokkaans
  1. Toon telefoonnummer 040 2460 40 2

ReaHagen

Op basis van goede recensies ben ik hier gaan eten, maar ik was toch teleurgesteld. De jongen in de bediening was erg aardig (de zoon neem ik aan), maar de service was traag. Het duurde erg lang voordat de gerechten kwamen; eenmaal gepresenteerd, viel het tegen. We hadden de Marokkaanse tapas genomen. Diverse kleine hapjes op een grote schaal. Het zag er feestelijk uit, maar het smaakte niet speciaal. Lekkerste van alles was nog de aioli saus.

Gegeten op 25 augustus 2014

Lekkereten_yesplease

Gisteren hier gegeten met een groep mensen, waaronder een paar moeilijke eters. Op het moment dat zelfs zij hun bord errr, tajine helemaal lege hebben weet je dat het eten goed was. Zeer vriendelijke bediening en erg sfeervol ingericht.
Prijs/kwaliteit zat ook zeer goed.

Chomicha is zeker een aanrader als je eens wat anders wilt dan je standaard Franse keuken.

Gegeten op 6 september 2014

han19

N gezellig, sfeervol en warm Marokkaans restaurant, met het gerecht Mezze n reis door Marokko gemaakt, vergezeld door Brabantse Mohamed, (geleerd van ons Mam.. :-) )n goedlachse gastheer en kok!
N aanrader voor zowel intieme etentjes alsook grotere gezelschappen!

Gegeten op 6 mei 2014

brabo1

3 keer hier super goed gegeten. Elke keer Mezze genomen. Hoef je niet zelf te kiezen en je krijgt vanalles wat in kleine bakjes op een grote zilveren schaal. Ziet er gezellig uit en het is allemaal HEERLIJK. Schoon restaurant. Op de banken aan de zijkant zit je heel gezellig, rest van het restaurant vind ik wat sfeerloos. Thee na afloop in leuk zilveren kannetje. Echt een aanrader als je eens tapas-achtig wilt eten, maar dan anders.

Gegeten op 18 september 2013

ikgalieverlopen

Chomicha krijgt -op basis van de eerste kennismaking- het voordeel van de twijfel. Dat zit zo: het eten is zonder twijfel goed. Erg goed. En erg lekker. En de bediening is -erg- vriendelijk en attent. Twee dikke pluspunten 'in the pocket' dus.
Maar ondanks dat...tja, we hebben wél dik anderhalf uur op ons hoofdgerecht moeten wachten...ná het voorgerecht...en zonder duidelijke reden. Dat is -zeker op een doordeweekse avond met een vroege wekker in het vooruitzicht- een (dikke) min. Dat de bediening ons uit eigen initiatief (net vóór we er zelf iets van wilden gaan zeggen/naar wilden gaan vragen) een gratis drankje aanbood omdat -met excuses- het iets langer duurde dan het hoort, maakte wel iets goed (zoals ik al zei: attent) maar toch... Gelukkig heb ik de vertraging in de keuken me er niet van laten weerhouden toch ook nog voor een dessert te gaan. Coupe Marrakech, met kaneelijs, likeur en bitterkoekjes. Lekker! Ja, het voordeel van de twijfel dus. Hopen nu maar dat de planning volgende keer wel goed loopt!

Kristin-e

Heerlijk ontspannen gegeten met een groep van vier! Omdat we niet konden kiezen hadden we de mezze besteld, Deze bood een goede variatie van de Marrokaanse keuken. Hoewel het meer dan genoeg was, hebben we ons toch laten verleiden voor het Grand Dessert, dat echt een plaatje was om naar te kijken (en om op te eten). Kortom, een aanwinst voor culinair Eindhoven met een goede prijs-kwaliteit verhouding (niet zo duur!). Bovendien was er (onbetaalde) parkeerplaats voor de deur, zelfs op zaterdagavond (wat erg fijn is voor minder-valide)!

Gegeten op 15 juni 2013

foody-too

Op basis van recensies op deze site en ook op grond van een aanbeveling van een vriendin bij Chomicha gegeten, en de aanbevelingen zijn helemaal terecht.
Geen heel uitgebreide kaart (maar ik vind dat vrijwel altijd een goed teken, want dan is er ook echt aandacht in de keuken voor de verschillende gerechten!), maar wel een mooi overzicht van wat de Marokkaanse keuken te bieden heeft.
Omdat ik gasten had uigenodigd voor wie Marokkaans eten nieuw was, vroeg ik of het mogelijk was om een selectie van voorgerechten te serveren (ook al stond die mogelijkheid niet op de kaart), en in overleg met bediening en keuken kwam daar een mooie oplossing uit: geweldige service, en een heel heerlijke selectie van verschillende voorgerechtjes!
Ook de hoofdgerechten waren heerlijk, en eenvoudig ook om van alle gerechten iets te proeven door de manier waarop het werd opgediend (niet per bord, maar per tajine).
Kortom: heerlijk gegeten, en geweldige bediening, kom zeer beslist nog een keer terug!

Gegeten op 25 mei 2013

DavidAmsterdam

Het eten is erg lekker en inspireert ook om zelf eens wat te gaan stoven met de tajine. Erg smakelijk was het eten, daar kunnen veel koks wat van leren. Gewoon echt goede smaken!
De bediening; marokkanen met een zachte g, wat leuk - bijzonder professioneel en vriendelijk ook al een voorbeeld. De inrichting was mooi verzorgd, knus, gemoedelijk. Ik woon niet in Eindhoven, maar dit was het omrijden waard.

Gegeten op 28 april 2013

nhuijts

We hebben hier heerlijk gegeten! De mezze smaakte geweldig en inclusief soep vooraf was de hoeveelheid precies genoeg voor ons. De soep met linzen en kikkererwtenw as ook heerlijk. Goede ambiance en bediening.

Gegeten op 24 februari 2013

mireille7

Op 11-12-12 hebben mijn man en ik ons trouwfeest gegeven bij Restaurant Chomicha. Dit is dan ook de beste keuze aller tijden geweest om het feest bij Mohamed en Nina te organiseren. In september zijn we begonnen met de voorbereidingen en wij hebben alle wensen voor het feest kunnen aangeven, welke ook zijn verzorgd door Mohamed en Nina (5 gangen diner, decoratie, indeling tafels, muziek (band), Dakka Marakchia, buikdanseres). Wij hebben verder niets moeten doen aangaande het feest en de dag zelf was Schitterend met een ultieme 1001 nacht sfeer !
We hebben heerlijk genoten van deze mooie dag en we willen dan ook het hele Chomicha Team bedanken. Zeker een aanrader om zorgeloos een feest te organiseren want alles wordt tot in de puntjes verzorgd.
Dus bij deze een dikke 10 van ons.

Gegeten op 11 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Chomicha in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Chomicha. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.