Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 013-5451000

Annauldinsss

Heerlijk sushi gegeten bij dit restaurant. Erg snelle service, personeel is beleefd en hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader om sushi te gaan eten. De lekkerste die ik tot nu toe in Tilburg heb gehad!

Gegeten op 26 augustus 2014

daniel61

Via online reservering

Heel goed gegeten. Eten en Service zijn zeer goed en snel.
Zorg wel dat je op tijd bent en absoluut op tijd klaar bent met eten binnen 2,5 uur, anders wil het personeel je nog wel eens van je tafel af kijken...
Ik begrijp dat je je klanten niet kan laten wachten, maar de laatste 5-10 minuten waren niet echt "comfortabel".
Voor de rest uitstekend restaurant.

Gegeten op 23 augustus 2014

Leintje75

Via online reservering

We hebben met 7 personen heerlijk gegeten. De service is super. Iemand van ons heeft een allergie en mag niet alles eten. Dit hadden we aan gegeven en ze zijn speciaal in de keuken na gaan vragen wat hij wel en niet kon bestellen. Dat was keurig op de lijst aangegeven en er werd ook echt rekening mee gehouden. Dit was echt Top!

Gegeten op 23 augustus 2014

humphrey2

Via online reservering

Zoals altijd weer vriendelijke en vlotte bediening en kwaliteit van het eten was wederom op niveau. Is het eerste restaurant waar ik meerdere keren per jaar terug kom. Dikke aanrader.

Van Sushi tot de grill gerechten, allen met zorg bereid, voor ieder wat wils; ook voor vegetariërs.

Gegeten op 20 augustus 2014

karenspaans

Lekker gegeten, goede bediening, gezellige drukte, voldoende ruimte tussen de tafels. Zeer verse vis en vlees was goed op smaak. Biefroll, kipspies, inktvis en cheese zalm maki zijn echte aanraders. Hier komen wij zeker nog eens terug.

Gegeten op 2 juli 2014

Mensorin

Prima!
Heerlijk!
Goede bediening.
Veel keuze en nieuwe gerechten.
Goede centrale locatie.
Idee: ook bijvoorbeeld tomatensoep aanbieden?

Gegeten op 16 augustus 2014

csa

Wederom Fantastisch !!! Dit is verreweg de beste in deze omgeving alles klopt , vers warm schoon , snelle vriendelijke service , chapeau ! Voor de staff .

De ebi tempura garnalen zijn heerlijk krokant en op de juiste temperatuur en de krabrol ook heerlijk vers bereid met de juiste ingedrienten ..de kipvleugeltjes in heerlijke olie gebakken , echt smullen , alles wat je besteld is goed !

Komen zeker terug.

Gegeten op 28 juni 2014

mandy36

Zeer slechte kwaliteit sushi, ze vielen uit elkaar. Er zat zeer weinig smaak aan. Het vlees was smakeloos en droog. Inrichting ook erg ongezellig.

Gegeten op 30 mei 2014

Erwin2014

Fantastisch sushi restaurant. Goede, snelle en vriendelijke bediening, lekkere gerechten. Dit is echt een aanrader. Wij gaan hier regelmatig eten en zullen dat ook blijven doen. Wel tijdig reserveren want het is in het weekend meestal wel druk.

Gegeten op 11 januari 2014

KoosvA

Het eten erg lekker, vooral de dikke Bami at goed weg.
De verschillende soepen hadden net iets té veel vulling.

Ik ben met een groep van 10 mensen gaan eten. Later sloot zich daarbij een 11e persoon aan, die - wegens omstandigheden - niet heeft meegegeten. Dat hij niet zou gaan eten heeft hij bij de bediening van te voren gemeld, en daarmee was het voor de bediening prima. Bij het ontvangen van de rekening moesten we echter toch voor 11 personen betalen, aangezien een bediende de 11e persoon had zien eten. Wij weten zeker dat -gezien zijn omstandigheden - hij niet heeft gegeten. Aanvankelijk deed men er niet heel moeilijk over, maar toen de leidinggevende erbij kwam moest er toch voor 11 personen betaald worden. Toen we - uiteraard nadat we de toch redelijke fooi tot nul hadden gereduceerd - aangaven dat we dit niet bepaald klantvriendelijk vonden, wees het personeel erop dat ze het niet erg vonden als we niet meer terug zouden komen : 'We hebben toch klanten genoeg.' Zeer klantonvriendelijk dus.

Gegeten op 18 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Sushi Koi in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Koi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.