Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 013-5451000

janpiet2012

Heerlijke allerlei sushi's gegeten in dit all you can eat restaurant.
De bier is ook lekker, jammer genoeg ben ik de naam vergeten.

Bediening is haastig maar vriendelijk.

Decor is normaal

Gegeten op 3 januari 2015

RRenaissance

Via online reservering

Altijd goed sushi eten hier; vriendelijke bediening, mooi restaurant, veel keuze uit goede en lekkere gerechten. Wat echt een meerwaarde is ten opzichte van veel sushi restaurants is dat de sashimi van zalm in het all-you-can-eat menu zit, daar waar het bij veel andere sushi restaurants een side-order is.

Gegeten op 17 januari 2015

Jusu

Het eten is prima, mooi opgemaakt en zeker waar voor je geld, maar alles wat niet onder de noemer sushi valt is gefrituurd of overladen met saus.

Service is niet onvriendelijk, maar gehaast en onpersoonlijk. Verwacht niet welkom te worden geheten, naar je tafel te worden gelopen of gevraagd te worden of alles naar wens is. Je ziet dat er hard gewerkt wordt, maar echt vrolijk word je er niet van.

De inrichting is zeer recht toe recht aan en onderstreept het fabrieksgevoel: bergen eten voor de massa. Dit restaurant zit dan ook bijna altijd vol, maar mij kan het niet bekoren.

Gegeten op 11 januari 2015

puiyee

Via online reservering

De champignons waren het lekkerst, daarnaast ook de sushi's natuurlijk, die zijn natuurlijk ook heel lekker. Het eten was allemaal heel lekker, alleen de service was niet super. Veel personeel loopt langs ons tafel, maar laten alle lege borden gewoon op de tafel liggen. Was op een gegeven moment een stapel lege borden. Begrijp ook dat het druk was, maar als iemand een bordje met eten neerlegt, kan ie ook de lege meenemen! Maar eten was super lekker!

Gegeten op 4 januari 2015

judith127

Via online reservering

ontvangst hartstikke vriendelijk, eerste ronde was het eten niet echt warm, daarna echter ruim goed gemaakt. heel groot minpunt vind ik de dreiging extra te moeten betalen als je iets niet opeet, hier zouden ze best soepeler in mogen zijn. verder een perfecte avond met heeeeeerlijk eten

Gegeten op 1 januari 2015

D_Westerhuis

Via online reservering

Bij binnenkomst vriendelijke ontvangst. De koks waren wel nors, wat helaas normaal begint te worden bij sushi en wok restaurants... Met 5 volwassenen en 3 kinderen hebben we bijna alles van de menukaart geproeft. Heerlijk, niets laten staan. Zelf vind ik het een uitdaging om gerechten te proeven die niet vaak gekozen worden . Inktvis spies, reuze mosselen, zalmkuit sushi enz. Het smaakte niet kant en klaar en taai, maar mals en vers. Het snel ophalen van de bordjes vond ik niet erg. Het zijn smalle tafels en je behoud hierdoor wel ruimte. Zelf schreef ik mijn gekozen nummers/gerechten op, want sommige sushi gerechten van verschillende personen aan de tafel, werden bij elkaar op 1 bordje aangeboden. Het is maar een tip.
Sanitair fris en schoon om 17:00. Rond 19:00 toiletten nog steeds zuiver. Misschien teveel reinigingsmiddel gebruikt waardoor de vloer wel ging plakken. De gang naar de toiletten wel erg koud t.o.v. de temperatuur in het restaurant. Decor wel met kerstsfeer lampjes, maar ademde geen oosterse sfeer. Oosterse achtergrond muziek zou de sfeer verbeteren. 5 gangen van 5 gerechten in 2,5 uur dan moet je toch door eten ;-)
Ik kan goed eten, maar na 3 gangen met totaal 14 gerechten ( en van andere aan de tafel proeven, en overgebleven gerechten van de kinderen ) zat ik behoorlijk vol. Het was een achtbaan van smaken wat ik iedereen kan aanbevelen.

Gegeten op 27 december 2014

robert197

Via online reservering

Het was heerlijk, goede porties, goede bediening. We hadden het kerstmenu en dat was heerlijk. Beste van de kaart was de Sake Tobiko, er bestaat in mijn ogen niets lekkerder. Kortom: Ik zeg: Doen!

Gegeten op 26 december 2014

mirjam56

Via online reservering

Zoals als gewoonlijk weer een toparon gehad (2de kerst).. het eten was weer eens verrukkelijk en vers. Ik en mijn vriend wonen in Rotterdam en komen regelmatig naar tilburg.ik heb veel sushi restaurant bezocht maar bij sushi koi weten ze me keer op keer te verrassen met hun service, en natuurlijk het eten.

Gegeten op 26 december 2014

jeroentje19

Via online reservering

het eten smaakte goed, de service was goed, de aankleding van het restaurant was alleen niet zo bijzonder. Ik ga er nog vaker eten.

Gegeten op 24 december 2014

PJee

Via online reservering

Het wat echt heerlijk en de kwaliteit was heel goed.
Het decor krijgt een 7 omdat het toilet vies was maar verder echt helemaal top.
De bediening was heel vriendelijk en zeer professioneel.

Gegeten op 22 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Sushi Koi in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Koi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.