Sushi Koi

• 7.5

• 7.6

Erwin2014
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fantastisch sushi restaurant. Goede, snelle en vriendelijke bediening, lekkere gerechten. Dit is echt een aanrader. Wij gaan hier regelmatig eten en zullen dat ook blijven doen. Wel tijdig reserveren want het is in het weekend meestal wel druk.

Gegeten op 11 januari 2014

KoosvA
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten erg lekker, vooral de dikke Bami at goed weg.
De verschillende soepen hadden net iets té veel vulling.

Ik ben met een groep van 10 mensen gaan eten. Later sloot zich daarbij een 11e persoon aan, die - wegens omstandigheden - niet heeft meegegeten. Dat hij niet zou gaan eten heeft hij bij de bediening van te voren gemeld, en daarmee was het voor de bediening prima. Bij het ontvangen van de rekening moesten we echter toch voor 11 personen betalen, aangezien een bediende de 11e persoon had zien eten. Wij weten zeker dat -gezien zijn omstandigheden - hij niet heeft gegeten. Aanvankelijk deed men er niet heel moeilijk over, maar toen de leidinggevende erbij kwam moest er toch voor 11 personen betaald worden. Toen we - uiteraard nadat we de toch redelijke fooi tot nul hadden gereduceerd - aangaven dat we dit niet bepaald klantvriendelijk vonden, wees het personeel erop dat ze het niet erg vonden als we niet meer terug zouden komen : 'We hebben toch klanten genoeg.' Zeer klantonvriendelijk dus.

Gegeten op 18 mei 2013

christinelefleur
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima sushi, goede teppan yaki biefstuk en niet te precies met de tijd je in de gaten houden hoe lang je hier zit hebben mijn avond bij koi sushi mooi gemaakt

Gegeten op 7 juli 2013

SaraW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Van alle Sushi zaken in Tilburg absoluut niet de lekkerste! Een kleine opsomming:
Mayonaise op de sush
Ossenhaas te doorbakken
Droge kip

En al het andere was wel redelijk...

Gegeten op 1 september 2013

T1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Alhoewel we geen echte fan zijn voor dit concept zijn we hier toch maar een keer gaan eten. De rijst van de sushi was volgens ons nog te warm en pas net gemaakt. Dit was overigens maar bij een soort sushi het geval. De warme gerechten waren lekker. Jammer dat er een toeslag werd gevraagd voor de sushi met de tempura garnaal aangezien wij deze het lekkerste vinden. Echter, de sashimi valt wel binnen het al you can eat concept. Al met al een prima restaurant voor zijn soort.

Gegeten op 12 augustus 2013

manon24
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verreweg de beste Sushi in Tilburg! Wij komen hier zeker een keer per maand. Vooral de Koi Mystery Dish is iedere keer een leuke afwisseling op de kaart. Onze favoriet blijven de oesters die ze een aantal maanden geleden hadden, echt heerlijk. De service is wat ons betreft altijd keurig. Ze hebben de taken duidelijk verdeeld: er is personeel dat de drankjes opneemt, ander personeel dat de drankjes en de gerechten rondbrengt. Het komt op ons over als een geoliede machine.

Gegeten op 9 juli 2013

Hotello_Es
  • Recensies in de laatste twee jaar

Van alle sushi zaken in Tilburg kom ik hier toch wel het liefste. Constante kwaliteit ook tijdens de top dagen tijdens de kermis. Hier kan je gewoon altijd lekker eten, lunch of diner het is altijd vers en snel. Buikje hier meerdere keren rond gegeten.

Gegeten op 7 april 2013

SergevdE
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben hier voordat ik met wat vrienden van vroeger voor het uitgaan gaan eten. En het is hier gewoon echt lekker eten. Niet duur, niet al te veel poespas maar gewoon goed eten. Prima bediening en prima eten voor een goede prijs! Wat vooral heel erg handig is, is dat het gelijk in de primo uitgaansstraat van Tilburg zit dus echt een geweldige locatie! Mijn complimenten!

Gegeten op 19 juli 2013

MaartjeBierens
  • Recensies in de laatste twee jaar

Aardige bediening. lekkere sushi met vrienden gegeten. leuke en gezellige avond. De zalm op de sushi was lekker. de tonijn redelijk.

Gegeten op 24 juni 2013

kook-er
  • Recensies in de laatste twee jaar

De Sushi is qua smaak meer van het zelfde. Grill-gerichten zijn lekker klaargemaakt. De bediening was snel, maar ongeinteresseerd. Lopende band werk. Wat ons echt tegenviel is dat we een 'boete' kregen van 3 euro, omdat we 1 lamsboutje, en 1 stukje eendenborst niet hebben opgegeten. Dit terwijl we met 10 mensen daar hebben gegeten. Ronduit belachelijk! Dan begrijp je het als restaurant toch niet helemaal. Daar gaat nl. je fooi (van normaliter meer dan 3 euro), en we gaan met 10 mensen met onbegrip en een kater de deur uit. Of we nog terugkomen is de vraag.

Gegeten op 26 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Sushi Koi in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Koi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!