Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Sarban in Tilburg - 1

4. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 013 535 35 67
  2. www.sarban.nl/

Marjon69

Heerlijk gegeten bij Sarban! Het kennismakingsmenu; alles even lekker! In tegenstelling tot wat ik heb gelezen in andere recensies helemaal niet lang hoeven wachten tussen de gangen. Na de tweede gang hadden we eigenlijk al meer dan genoeg gegeten en hadden we het ijs willen laten voor wat het was, maar het stond al klaar in de keuken. Toch maar laten brengen dan. Geen spijt van gehad! Attente bediening, die ook geregeld informeerde of we nog iets wilden drinken. Top!

Gegeten op 7 september 2014

De gebroeders

Meerdere malen hier gegeten. We rijden er graag voor om. Het restaurant ligt in een volkswijk. De inrichting doet wat Indiaas aan. Wederom het heerlijke verrassingsmenu genomen (waaronder het koningsgerecht: Mmmmm!). Grote variatie aan smaken. Uitleg door één van de eigenaren (broers, de andere broer is kok) over de inhoud en achtergrond van de individuele gerechten. Met dieetwensen wordt rekening gehouden. Ook advies over de volgorde van de gerechtjes: mild-heet, licht-zwaar. Na afloop pistache-ijs met kardemom: Heerlijk! Reserveren is wel nodig: Op zondagavond zat het goed vol.

Gegeten op 22 juni 2014

DirkjanIens

Sarban is een aanrader voor het eten. Wij hadden het verrassingsmenu, dat je bij eerste bezoek inderdaad goed kunt doen. Je eet een doorsnee van de keuken, die verrassend is. Wel richting indiaas eten, maar minder scherp. De rijst was prima (doch het lamsvlees wat doorbakken) en van de linzen moet je houden (ik wel). De aubergine was superb. De bediening was wat mechanisch en gaf bijvoorbeeld bij de 3 voorgerechten niet de juiste volgorde (van toenemende scherpte) aan, waardoor we die dus verkeerd om aten. Jammer. Een bijbestelling duurde lang en de uitleg werd afgedraaid. Met een klein beetje meer aandacht is er veel te verbeteren op dat vlak. Restaurant zat goed vol, wat het ook weer erg gezellig maakte; sowieso is het er goed vertoeven.

Gegeten op 30 mei 2014

yvonne120

een aanrader qua sfeer, ambiance en vooral het lekkere eten.verrassingsmenu is overheerlijk, leuke bediening en uitleg over de gerechten. prima restaurant, we komen zeker terug

Gegeten op 10 mei 2014

Margreth5

Gisteren gaan eten bij Sarban en we waren de eerste gasten van de avond. Maar het duurde niet lang en er kwamen constant gasten bij, uiteindelijk zat het helemaal vol. En dat op een donderdagavond, dat zegt al iets over een restaurant. Maar al gauw snapte we waarom het vol zat. Je wordt er al meteen hartelijk ontvangen en we voelde ons erg op ons gemak. De eigenaar kwam even bij ons zitten om een praatje te maken. Dit zagen wij hem bij veel gasten doen en dat komt erg vriendelijk over. We hebben er zo ontzettend lekker gegeten, de ene smaakexplosie na de andere. We hadden gekozen om ons te laten verrassen en de tafel werd vol gezet met allerlei lekkere authentieke gerechten uit Afghanistan. De eigenaar kwam even in het kort uit te leggen wat het was en welke ingrediënten gebruikt waren. Je kon ook nog extra gerechten vragen als je dat wilde. En het was heel erg lekker, dus wil je eens iets anders dan raad ik je dit restaurant aan in Tilburg. Wij gaan zeker terug.

Gegeten op 1 mei 2014

Tako-eten

Gegeten op 25 april 2014

HBe

Afgaans eten? Hoe zou het smaken? Verrassend is het goede woord. Net die kruiden die we niet gewend zijn. Met z'n 8-en het verrassingsmenu gekozen. Vriendelijke en gastvrije bediening die alle gerechten toelichtte. Heerlijk van begin tot einde. Een aanrader als je eens wat anders wilt.

Gegeten op 13 april 2014

Heleenborneman

Inmiddels hebben wij hier 4x gegeten en het is echt een toprestaurant! De wandeling door de kaart blijft een aanrader. De gevulde deegbuideltjes met gehaktmengsel is echt subliem! Gewoon genieten hier. De kwaliteit is heel stabiel. Ontzettend vriendelijke en gastvrije bediening. Kortom voor ons zeker 1 van onze favoriete restaurants. Een echte aanrader

Gegeten op 29 januari 2014

bartje3

Om te beginnen hangt er bij Sarban een open en huiselijke sfeer. De, voor zover ik kan inschatten, traditionele muziek speelt zachtjes zijn rol hierin. Het eten zelf is waanzinnig lekker, ongeacht het gerecht dat gekozen wordt. De variëteit aan smaken en structuren van de verschillende gerechten vullen elkaar perfect aan. Waar bij sommige restaurants de gerechten in geheimen gehuld zijn zijn ze bij Sarban erg blij wanneer ze je mogen vertellen hoe het bereid wordt, met welke ingrediënten en wanneer dit gerecht traditioneel gegeten wordt.

Wat ik het meest heb gewaardeerd is de huiselijke sfeer die er neergezet wordt. Voor mij was het alsof ik bij hen thuis at. Zo vriendelijk, zo gastvrij. Zij doen uitermate hun best om jouw diner onderdeel te maken van een fijne avond. We werden zelfs vriendelijk bedankt voor de gezelligheid toen we het pand verlaatten.

Het enige waar ik me enigszins aan stoorde is het formaat van het pand. De tafels lijken wat dicht op elkaar te staan, maar dat is te overzien. Door het formaat is de akoestiek echter wel een tikje naar waardoor een tafel in het midden van het restaurant onplezierig zit bij het voeren van een gesprek ivm het rumoer van andere tafels. Dit mocht echter de pret van het eten niet drukken!

Kortom, voor een plezierig avondmaal is Sarban een uitstekende keuze!

Gegeten op 6 maart 2014

Kristin-e

Een klein restaurantje, maar o zo vol. Blij met onze reservering traden wij het smalle restaurant binnen (ietswat lastig voor rolstoelgebruikers) en werden vriendelijk ontvangen. De Afghaanse thee was een goed begin van onze reis naar het Oosten. Verleid door de "onmogelijke" keuzes op de kaart lieten we ons verrassen door het verrassingsmenu (waarbij je je wensen/allergieën kon doorgeven). Het heerlijke voorgerecht zorgde ervoor dat wij ons al snel in Afghaanse sferen waanden. Ook het hoofdgerecht was een klein feestje. Het bevatte daadwerkelijk een feestmaal, qabelie palauw, een heerlijke rijstschotel, zo werd ons zorgvuldig uitgelegd door de ober. Bij de nagerechten op de kaart lag de focus op ijs van "exotische smaken", wat wat minder gevarieerd was, maar wie weet wat we de volgende keer aan zullen treffen op onze reis. Sarban met haar persoonlijke service en heerlijke Afghaanse keuken is al met al zeker een aanrader in Tilburg. Let wel even op dat je tot laat betaald moet parkeren!

Gegeten op 27 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Sarban in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Sarban. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.