a TripAdvisor company

4. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 013 535 35 67
  2. www.sarban.nl/

Marcel013

Voor het eerst gegeten bij Sarban, wat een heerlijke ervaring. Gastvrijheid is super, vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen aan tafel om een en ander uit te leggen, voorbeeld voor andere horecagelegenheden ! Aangezien het onze eerste keer was, zijn we voor het verrassingsmenu gegaan zodat we van alles wat te proeven krijgen. Voorgerechtjes waren zeer goed van smaak, zeker het gekruide gehakt met een deegje en yoghurtsaus was een absolute topper. Het hoofdgerecht met verschillende proeverijen, waarvan de kip een reden zou zijn om binnenkort terug te komen, was een aanrader. Dessert was wederom prima, zelfgemaakt ijs met smaken die je niet vaak tegenkomt.

Gegeten op 16 mei 2015

marij6

Had nog nooit Afghaans gegeten. Verrassing menu besteld, Het was heerlijk, veel kleine schaaltjes met lekkere dingen, heerlijk gekruid met als basis gerechten witte rijst waar een beetje groenten in zat en Afghaanse "nasi" met kruiden, groenten en noten.
Dessert met pistache- en vijgenijs en wat garnering,
De bediening was prima, heel vriendelijke eigenaar en personeel. Toppie !

Gegeten op 23 april 2015

Piekje1

Vanavond voor de eerste de keer bij Sarban gegeten. Na een goede uitleg van de menu opties hadden we gekozen voor het verrassing menu, hierdoor kregen we 70% van de kaart aangeboden. Alle gangen boden veel verschillende en huisgemaakte gerechten. Het eten smaakte zeer authentiek en vers. Het vlees was geweldig lekker gemarineerd en zeer smaakvol. De eigenaar was zeer vriendelijk en nam zijn tijd om alle klanten individueel aan te spreken. De bediening was redelijk, hier en daar wat schoonheidsfoutjes. Ik heb zelden zo lekker gedineerd en ben van plan om zeker terug te komen wanneer de kans zich voordoet.

Gegeten op 11 april 2015

mirjam44

Tweede kerstdag aten wij wederom heerlijk bij Sarban.
Er was geen speciaal kerstmenu maar er waren wat luxe gerechten toegevoegd aan de kaart.
Onze tafel stond vol met heerlijke gerechten en de wijn was ook prima. Zo een keer per jaar een hapje eten is prima bij Sarban, anders is het voor ons te veel op elkaar lijkend (door de jaren heen). Als we komen is het altijd prima en de persoonlijke aandacht aan tafel van een van de koks is ook altijd heel gezellig.

Gegeten op 26 december 2014

brigitte28

Eerste keer Afgaans gegeten dus op advies van de supervriendelijke eigenaars gekozen voor het verrassingsmenu. Meer dan uitstekend gegeten. Van alles wat, mooi opgediend met uitleg bij elk gerecht. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Er is in beperkte mate ook keuze voor de vegetarier. Geen vis!
Heel wat anders dan de europese keuken en we gaan zeker nog terug en dat is niet alleen vanwege het lekkere eten maar ook dankzij de fantastische service en gastvrijheid van Ahmad en Nadima!! Er is ook een Sarban in Den Bosch en Waalwijk, van dezelfde familie dus succes verzekerd!

Gegeten op 7 februari 2015

kukelpapa

Heerlijk. we gaan uit eten en kiezen op basis van de goede recensies voor Sarban. Er is gelukkig nog 1 tafeltje vrij. De eigenaar is bijzonder vriendelijk evenals alle dames die er werken. Ze nemen de tijd om alles uit te leggen en doen er alles aan het je naar de zin te maken. Op een rustige en heel fijne manier. Het eten was Overheerlijk. De Dahl, pompoen, de kip. . De kip ! Mmm allemaal heerlijk gekruid en smakelijk. Aanrader is het verrassingsmenu. Wij komen terug !

Waterzooi

Verdorie, er ligt een pak sneeuw en net nu willen we gaan eten bij Sarban. We arriveren er uiteindelijk dan toch en omdat onze kennis van de Afghaanse keuken nihil is ligt het door de chef samengestelde menu voor de hand. Met de regel "70 % van wat er op de kaart staat, zit in het menu" laten we ons overtuigen.
De kok doet ons geloven dat alle gerechten typisch Afghaans zijn en dat hij ermee is opgegroeid. Het smaakt allemaal even lekker, de smaken zijn prima in balans. De tafelzuren zijn gelukkig ook echt zuur. De Dahl, De Mantoe (Het koningsgerecht), de sauzen én de verrassend lekkere Okra springen eruit. Iets niet goed dan? Neen, alles is goed.

Gegeten op 27 december 2014

ronkie01

Eigenlijk moet ik hier schrijven dat het niet leuk is, niet lekker en saai... Zo heb ik zeker volgende keer weer een plaatsje. Geweldig lekker gegeten. Kijk niet op de kaart maar neem gewoon het verrassingsmenu met een flesje rode huiswijn! Helemaal top. Heel veel verschillende smaken die elkaar afwisselen. Van een beetje pittig naar zoetig, van een stevige bite tot heel mals. Eigenlijk is het hier ook onbeperkt eten. Als je nog wat extra wilt eten vraag je gewoon wat bij. Ik deed dat met de malse kip.... heel lang in de marinade en daarna langzaam gebakken en eventjes erna in de oven. Ook linzen en okra bonen. Van de kaart zou ik dat nooit bestellen maar als verassing helemaal kompleet.
In een woord helemaal top!, of zijn er dit twee.

Gegeten op 25 december 2014

aboutbloom

Met twee collega's ben ik gaan eten in Sarban! Bij aankomst werden onze jassen aangenomen en werden we begeleid naar een tafel. We hebben gekozen voor de verassingsmenu, dat is een aanrader! We kregen een uitgebreide uitleg over het eten. Dat vond ik top aan de service, het was namelijk bomvol. De sfeer was warm en gezellig. Het eten was heerlijk, niet te mild en niet te pittig. Zeker een aanrader!

Gegeten op 16 oktober 2014

jeanneke2

Het restaurant is uitermate eenvoudig van opzet, geen enkel duur meubelstuk, maar de sfeer van het Oosten is helemaal aanwezig. De bediening is zeer service-gericht en geeft uitleg bij iedere gang. Uit de menukaart kan zelf worden gekozen, maar het diner kan ook worden samengesteld door het personeel. Dat is zeker voor de eerste keren erg veilig. De combinaties zijn in één woord zalig. Je weet nl. helemaal niet wat je kunt verwachten, omdat bijna niemand deze keuken kent. Als vegetariër was ik in de zevende hemel, al die bijzondere smaken en verrassende soorten eten. Ook de vleeseters in het gezelschap vonden het héérlijk. Zelfs zo lekker, dat ze beweerden nooit eerder zulke fantastisch klaargemaakte kip te hebben gegeten. En dat op 60-jarige leeftijd, toch wel bijzonder. Een aanrader van de bovenste plank. Geen wonder, dat het er altijd zo druk is.

Gegeten op 3 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Sarban in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Sarban. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.