Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Sarban in Tilburg - 1

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Eigenlijk moet ik hier schrijven dat het niet leuk is, niet lekker en saai... Zo heb ik zeker volgende keer weer een plaatsje. Geweldig lekker gegeten. Kijk niet op de kaart maar neem gewoon het verrassingsmenu met een flesje rode huiswijn! Helemaal top. Heel veel verschillende smaken die elkaar afwisselen. Van een beetje pittig naar zoetig, van een stevige bite tot heel mals. Eigenlijk is het hier ook onbeperkt eten. Als je nog wat extra wilt eten vraag je gewoon wat bij. Ik deed dat met de malse kip.... heel lang in de marinade en daarna langzaam gebakken en eventjes erna in de oven. Ook linzen en okra bonen. Van de kaart zou ik dat nooit bestellen maar als verassing helemaal kompleet.
In een woord helemaal top!, of zijn er dit twee.

Gegeten op 25 december 2014

aboutbloom

Met twee collega's ben ik gaan eten in Sarban! Bij aankomst werden onze jassen aangenomen en werden we begeleid naar een tafel. We hebben gekozen voor de verassingsmenu, dat is een aanrader! We kregen een uitgebreide uitleg over het eten. Dat vond ik top aan de service, het was namelijk bomvol. De sfeer was warm en gezellig. Het eten was heerlijk, niet te mild en niet te pittig. Zeker een aanrader!

Gegeten op 16 oktober 2014

jeanneke2

Het restaurant is uitermate eenvoudig van opzet, geen enkel duur meubelstuk, maar de sfeer van het Oosten is helemaal aanwezig. De bediening is zeer service-gericht en geeft uitleg bij iedere gang. Uit de menukaart kan zelf worden gekozen, maar het diner kan ook worden samengesteld door het personeel. Dat is zeker voor de eerste keren erg veilig. De combinaties zijn in één woord zalig. Je weet nl. helemaal niet wat je kunt verwachten, omdat bijna niemand deze keuken kent. Als vegetariër was ik in de zevende hemel, al die bijzondere smaken en verrassende soorten eten. Ook de vleeseters in het gezelschap vonden het héérlijk. Zelfs zo lekker, dat ze beweerden nooit eerder zulke fantastisch klaargemaakte kip te hebben gegeten. En dat op 60-jarige leeftijd, toch wel bijzonder. Een aanrader van de bovenste plank. Geen wonder, dat het er altijd zo druk is.

Gegeten op 3 oktober 2014

adriaanh

Sarban is een restaurant waar je zeer goed kunt eten voor een schappelijke prijs. Het restaurant blinkt uit in een breed palet van smaken en gerechten op authentiek Afghaanse wijze bereidt. Bediening is zeer vriendelijk en vertelt graag meer over de Afghaanse keuken. Aanrader!

Gegeten op 3 juli 2014

alexandra32

Een bijzonder restaurant, door mensen met hart voor hun land en hart voor de zaak. Lekker eten, goede bediening. Wel reserveren, want het is zeer populair! Neem vooral de "tapas" variant; dus van alles vooraf, van alles hoofd en van alles na. Enige minpunt: je kunt het gemberijs niet in een emmer kopen voor thuis! ;)

Gegeten op 20 juni 2014

pieterverhagen

Heerlijke avond gehad, met fantastisch eten (verrassingsmenu). Gemoedelijk en toch heel apart. Wel druk, maar dat gaf een fijn sfeertje. Leuke, jonge mensen in de bediening, met verstand van klanten en van eten. Zo hoort een heel goed restaurant te zijn. Als afzakkertje nog heel erg genoten van de vijgenwhiskey!

Gegeten op 2 november 2014

Marjon69

Heerlijk gegeten bij Sarban! Het kennismakingsmenu; alles even lekker! In tegenstelling tot wat ik heb gelezen in andere recensies helemaal niet lang hoeven wachten tussen de gangen. Na de tweede gang hadden we eigenlijk al meer dan genoeg gegeten en hadden we het ijs willen laten voor wat het was, maar het stond al klaar in de keuken. Toch maar laten brengen dan. Geen spijt van gehad! Attente bediening, die ook geregeld informeerde of we nog iets wilden drinken. Top!

Gegeten op 7 september 2014

De gebroeders

Meerdere malen hier gegeten. We rijden er graag voor om. Het restaurant ligt in een volkswijk. De inrichting doet wat Indiaas aan. Wederom het heerlijke verrassingsmenu genomen (waaronder het koningsgerecht: Mmmmm!). Grote variatie aan smaken. Uitleg door één van de eigenaren (broers, de andere broer is kok) over de inhoud en achtergrond van de individuele gerechten. Met dieetwensen wordt rekening gehouden. Ook advies over de volgorde van de gerechtjes: mild-heet, licht-zwaar. Na afloop pistache-ijs met kardemom: Heerlijk! Reserveren is wel nodig: Op zondagavond zat het goed vol.

Gegeten op 22 juni 2014

DirkjanIens

Sarban is een aanrader voor het eten. Wij hadden het verrassingsmenu, dat je bij eerste bezoek inderdaad goed kunt doen. Je eet een doorsnee van de keuken, die verrassend is. Wel richting indiaas eten, maar minder scherp. De rijst was prima (doch het lamsvlees wat doorbakken) en van de linzen moet je houden (ik wel). De aubergine was superb. De bediening was wat mechanisch en gaf bijvoorbeeld bij de 3 voorgerechten niet de juiste volgorde (van toenemende scherpte) aan, waardoor we die dus verkeerd om aten. Jammer. Een bijbestelling duurde lang en de uitleg werd afgedraaid. Met een klein beetje meer aandacht is er veel te verbeteren op dat vlak. Restaurant zat goed vol, wat het ook weer erg gezellig maakte; sowieso is het er goed vertoeven.

Gegeten op 30 mei 2014

yvonne120

een aanrader qua sfeer, ambiance en vooral het lekkere eten.verrassingsmenu is overheerlijk, leuke bediening en uitleg over de gerechten. prima restaurant, we komen zeker terug

Gegeten op 10 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Sarban in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Sarban. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.