HBe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgaans eten? Hoe zou het smaken? Verrassend is het goede woord. Net die kruiden die we niet gewend zijn. Met z'n 8-en het verrassingsmenu gekozen. Vriendelijke en gastvrije bediening die alle gerechten toelichtte. Heerlijk van begin tot einde. Een aanrader als je eens wat anders wilt.

Gegeten op 13 april 2014

Heleenborneman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Inmiddels hebben wij hier 4x gegeten en het is echt een toprestaurant! De wandeling door de kaart blijft een aanrader. De gevulde deegbuideltjes met gehaktmengsel is echt subliem! Gewoon genieten hier. De kwaliteit is heel stabiel. Ontzettend vriendelijke en gastvrije bediening. Kortom voor ons zeker 1 van onze favoriete restaurants. Een echte aanrader

Gegeten op 29 januari 2014

bartje3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Om te beginnen hangt er bij Sarban een open en huiselijke sfeer. De, voor zover ik kan inschatten, traditionele muziek speelt zachtjes zijn rol hierin. Het eten zelf is waanzinnig lekker, ongeacht het gerecht dat gekozen wordt. De variëteit aan smaken en structuren van de verschillende gerechten vullen elkaar perfect aan. Waar bij sommige restaurants de gerechten in geheimen gehuld zijn zijn ze bij Sarban erg blij wanneer ze je mogen vertellen hoe het bereid wordt, met welke ingrediënten en wanneer dit gerecht traditioneel gegeten wordt.

Wat ik het meest heb gewaardeerd is de huiselijke sfeer die er neergezet wordt. Voor mij was het alsof ik bij hen thuis at. Zo vriendelijk, zo gastvrij. Zij doen uitermate hun best om jouw diner onderdeel te maken van een fijne avond. We werden zelfs vriendelijk bedankt voor de gezelligheid toen we het pand verlaatten.

Het enige waar ik me enigszins aan stoorde is het formaat van het pand. De tafels lijken wat dicht op elkaar te staan, maar dat is te overzien. Door het formaat is de akoestiek echter wel een tikje naar waardoor een tafel in het midden van het restaurant onplezierig zit bij het voeren van een gesprek ivm het rumoer van andere tafels. Dit mocht echter de pret van het eten niet drukken!

Kortom, voor een plezierig avondmaal is Sarban een uitstekende keuze!

Gegeten op 6 maart 2014

Kristin-e
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een klein restaurantje, maar o zo vol. Blij met onze reservering traden wij het smalle restaurant binnen (ietswat lastig voor rolstoelgebruikers) en werden vriendelijk ontvangen. De Afghaanse thee was een goed begin van onze reis naar het Oosten. Verleid door de "onmogelijke" keuzes op de kaart lieten we ons verrassen door het verrassingsmenu (waarbij je je wensen/allergieën kon doorgeven). Het heerlijke voorgerecht zorgde ervoor dat wij ons al snel in Afghaanse sferen waanden. Ook het hoofdgerecht was een klein feestje. Het bevatte daadwerkelijk een feestmaal, qabelie palauw, een heerlijke rijstschotel, zo werd ons zorgvuldig uitgelegd door de ober. Bij de nagerechten op de kaart lag de focus op ijs van "exotische smaken", wat wat minder gevarieerd was, maar wie weet wat we de volgende keer aan zullen treffen op onze reis. Sarban met haar persoonlijke service en heerlijke Afghaanse keuken is al met al zeker een aanrader in Tilburg. Let wel even op dat je tot laat betaald moet parkeren!

Gegeten op 27 februari 2014

Grte
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echt verrukkelijk gegeten, het verassingsmenu gehad. Elk gerecht was verassend lekker! En als je iets heel lekker vond, werd er rustig nog een tweede optie geserveerd. Ook de bediening was erg vriendelijk. Een absolute aanrader!

klaasje70
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sowieso leuk om eens een hele andere keuken te eten. Hier wordt met liefde en kennis gekookt. De eigenaar serveert zelf de gerechten uit en nam uitgebreid de tijd voor ons. Hij vertelde veel over de Afghaanse keuken en de filosofie erachter,..leuk.
Eten was goed. Proeverij van de kaart. Heel divers en ook ruime vegetarische keuze. Voor mij geen keuken om wekelijks te eten, maar ik kom hier zeker terug

Gegeten op 17 november 2013

advanrooy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op aanraden van kennissen het restaurant bezocht. Werkelijk een aanrader. Het verrassingsmenu leidt je voor een belangrijk gedeelte door de Afgaanse keuken. We zullen zeker terugkomen. Vooral zo doorgaan. Probeer het decor nog wat verder te verbeteren.

Gegeten op 13 december 2013

meike4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben hier nu een aantal keer geweest en het eten is echt heerlijk, vooral het kennismakingsmenu waarbij je van veel gerechten wat krijgt. Een verrassende combinatie van smaken uit de Afghaanse keuken, zeker het proberen waard en absoluut meer dan genoeg. De bediening is erg vriendelijk, vooral de twee broers die erg persoonlijk met de gasten omgaan en de tijd nemen om alles even uit te leggen.

Gegeten op 13 september 2013

Jokawi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de tweede keer gegeten bij Sarban, Natuurlijk omdat het een ware smaakexplosie is en het lijkt of je bij familie een hapje gaat eten. Ook wilden wij familie en vrienden kennis laten maken met de Afghaanse keuken. Nou dat is gelukt. Er zijn in ieder geval weer 4 fans voor Sarban bijgekomen. Het was weer helemaal af van begin tot eind.

Gegeten op 26 oktober 2013

Sven_
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als je op zoekt bent naar een geweldige eetbeleving dan ben je bij Sarban aan het juiste adres! Heb hier ondertussen 3 keer gegeten en elke keer ben ik weer dolenthousiast over het eten. Het verassing menu is een aanrader, hoop verschillende smaken en voor ieder wat wils. Het enthousiasme straalt van het personeel af en ze vertellen je graag alles over het eten en hun cultuur. Tevens is bijbestellen geen probleem en zie je hier ook niks van terug op de rekening. Een aanrader!

Gegeten op 12 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Sarban in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Sarban. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!