• foto's van Restaurant de Toekomst in Woudenberg - 1

• 8.5 10 15

• 8.2

• 7.9

Proef het seizoen

In het hart van Woudenberg vind je dit moderne huiskamerrestaurant. Schuif aan en proef creatieve gerechten bereid met mooiste seizoensproducten. Van saus tot soep; alles wordt zelf gemaakt. Je proeft de kennis en liefde die in het eten wordt gestopt. Heerlijk!

nicole75
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond gegeten bij De Toekomst en het was in een woord geweldig! Leuke bediening, prachtig opgemaakte borden en door de open keuken regelmatig contact met de eigenaar/kok. Toppers waren de proeverij van de chef en de gegrilde ossehaas met rode wijnsaus. Dit restaurant is een absolute aanrader,

Gegeten op 4 april 2014

BePi
  • Recensies in de laatste twee jaar

31 December met z'n achten gaan eten ( waren op vakantie in een landalpark)
Geweldige gegeten,alle gerechten waren heerlijk en mooie opgemaakte borden.
De prijzen zijn zeker niet te hoog !
Bedankt voor de keurige bediening en het heerlijke eten, we wensen jullie ook in 2014 heel veel succes !

Gegeten op 31 december 2013

JanWillemB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanmiddag geluncht bij de Toekomst in Woudenberg, Is een IENS topper geworden, dus was benieuwd. Nam de lunch proeverij, met diverse broodjes en een soepje. Kan hier kort over zijn; het eten was uitstekend. Goed belegd, vers en mooi samengesteld. Bediening en eigenaar zijn uiterst vriendelijk. Parkeren voor de deur is ook fijn. Ik kom graag eens s'avonds eten!

Gegeten op 5 december 2013

danielle1991
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week voor de tweede keer in 4 weken bij de Toekomst gegeten. Het menu bestond, naar keuze, uit drie,vier of vijf gangen, maar ook buiten de kaart om een wild menu. Mijn vriend had het wild en genoot zichtbaar, vooral van zijn trio met hert, kangaroo en wildzwijn. Ikzelf had drie gangen samengesteld, waarvan ik heb genoten; vooral van het dessert, een warme en smeuig chocoladetaartje. Bij de hoofdgerechten worden groenten en friet geserveerd en mag altijd (kosteloos) worden aangevuld meldde de bediening. De bediening is allerwarmst en attent. Om een glaasje kraanwater doen ze ook niet moeilijk, aangezien men hedendaags direct een betaalde fles moet afnemen als je wat water wilt. Decor is modern, maar warm. Aanwinst voor Woudenberg!

Gegeten op 22 november 2013

folmolen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeer matige prijs kwaliteit verhouding. Wild zonder wildsmaak. Geen groente erbij. Koude borden. Alleen met friet erbij moet je je vullen. Was eerste keer maar ook meteen laatste. Jammer, we hebben maar 1 eetcafe in het dorp.

Gegeten op 22 november 2013

Ilse O.
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via de goede recensies op Iens zijn we hier nogal lastminute gaan eten. Er is absoluut aan de verwachtingen voldaan. Vooraf hadden we de proeverij; heerlijke zalm met krabvulling, carpaccio, gamba, soepje en eendenborst. Allemaal goed op smaak en mooi gepresenteerd. Als hoofdgerecht hadden we beiden de ossenhaaspuntjes. Ook heerlijk! De bediening was vriendelijk. Gezellig, modern ingericht restaurant. Mochten we nog eens in de buurt zijn dan eten we er graag nog eens.

Gegeten op 23 oktober 2013

Proever40843
  • Recensies in de laatste twee jaar

Deze mensen hebben het begrepen! Vrijdag 13 september met 8 personen gegeten. Goed concept. Een driegangenmenu van de kaart voor € 25. Leuke, lekkere gerechten. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke medewerkers. Kortom een echte aanrader!

Gegeten op 13 september 2013

Coehoorn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeer tevreden. Meer dan goede prijs-kwaliteit verhouding. Geslaagde presentatie van voorgerecht.
Nette moderne inrichting, vriendelijke, vlotte bediening.
Aanrader in de culinaire woestijn van Woudenberg.

kikkie1971
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanaf de ontvangst tot het afrekenen een vriendelijke bediening.

De diverse gangen waarbij wij de kok zijn keuze lieten hebben wij van alle gangen genoten.

In verband met de temperatuur hebben we wel buiten gegeten, dit is iets minder gezellig dan binnen.

Echter alles was tot in de puntjes verzorgd en ondanks dat er die avond niet veel gasten waren deed het personeel heel erg zijn best.

Al met al een goed eetcafe dat zeker niet onderdoet voor menig restaurant.

Klein pareltje waar je dit eigenlijk niet verwacht.

Gegeten op 30 juli 2013

Yollys
  • Recensies in de laatste twee jaar

3 keer binnen 10 dagen hier gegeten. 1e keer heerlijke lunch gebruikt en meteen 's avonds een overheerlijk 3 gangen menu genomen. Was moeilijk een keuze te maken.
Alles met zeer veel zorg bereid en heerlijk.
Bediening TOP. Wij zijn nog een week hier met vakantie en gaan zeker nog voor de 4e keer weer naar de Toekomst!
Toptent!

Gegeten op 19 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant de Toekomst in Woudenberg

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant de Toekomst. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!