Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant de Toekomst in Woudenberg - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 033 286 22 86

Proef het seizoen

In het hart van Woudenberg vind je dit moderne huiskamerrestaurant. Schuif aan en proef creatieve gerechten bereid met mooiste seizoensproducten. Van saus tot soep; alles wordt zelf gemaakt. Je proeft de kennis en liefde die in het eten wordt gestopt. Heerlijk!

Nicolaas65plus

Heerljk gegeten, wordt veel zorg aan het eten besteed, en dat ook nog behoorlijk snel. Dat wordt zeker bepaald door de goede bediening, daar kan menig restaurant wat van leren. Het verrassingsmenu van de chef, goed uitgezocht door hem. Al verschillende keren daar gegeten[ lunch diner] altijd goed.

Gegeten op 20 september 2014

fenny4

Via online reservering

Het is een sfeervol restaurant met vriendelijk personeel. Ik heb er al verschillende keren gegeten, zowel lunch als diner. Alles is lekker en zorgvuldig klaargemaakt. Het wordt mooi geserveerd op je bord. De kaart is ook voldoende, niet teveel. Een echte aanrader dus om daar eens te gaan eten.

Gegeten op 22 augustus 2014

hihik

Goed eten, voorgerechten waren goed. Als hoofdgerecht hadden we een mixed gril. Was erg goed. Bediening was vriendelijk en netjes.

Gegeten op 26 juli 2014

annemieke36

Via online reservering

Afgelopen vrijdag met zn tweetjes gegeten. We hadden een kortingsbon 2e driegangenmenu gratis. Het eten was prima. De bediening erg aardig. We hebben een prima avond gehad. De gerechten vind ik qua prijs kwaliteit verhouding wel wat hoog. Zonder kortingsbon zou ik er niet zo snel nog een keer gaan eten.

Gegeten op 22 augustus 2014

thvandekamp

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten.
Palet van de chef, alles even mals.
Ossenhaas met pepersaus, heerlijk mals.
Nagerecht brownie, nog nooit zo'n lekkere op.
Bediening super.Ze liep eerst alleen had met haar te doen, gelukkig kwam er versterking opdraven.Een heel vlotte en ondanks de drukte toch uitgebreid klanten te woord staan.
Bij het hoofdgerecht zou alleen wel wat groente of sla kunnen.
T&M

Gegeten op 14 augustus 2014

NelK

Met de AH actie, 2e 3 gangen-menu gratis, hier gegeten. We werden ondanks de drukte uitermate vriendelijk en goed bediend. Het eten was voortreffelijk. Spies met ossehaas, was heel subtiel gekruid. En volgens mijn partner, die voor slibtong had gekozen was het ook uitmuntend. Als toetje dronken wij een Irisch Coffee omdat wij geen ijsliefhebbers zijn. Dit restaurant in Woudenberg is een absolute aanrader!

Gegeten op 18 juli 2014

carelse

Middels een AH/Iens reservering konden we nog voor de vervaldatum uit 3 restaurants kiezen. De keuze viel op de Toekomst en dat is ons zeer bevallen. Een uitermate aardige bediening (waar vindt men dat nog) en een goede keuken. De zaak zat vol, doch vrijwel alles liep op rolletjes. Kijkend naar de open keuken, zag ik dat daar organisatie en rust heerste, de bediening liep hard, doch liet vrijwel geen steekje vallen. En als men wat vergat, was daar direct actie en een excuus. Als voorgerecht hadden we carpaccio en gamba's in knoflook gebakken. Mooi opgemaakte borden en lekker van smaak. Tafelgenote ging bij het hoofdgerecht voor varkenshaas naturel en ondergetekende nam de mix-grill. De varkenshaas was iets te doorbakken doch goed van smaak. Het bord met de mix-grill lag vol met heerlijke stukken vlees. Er was weinig groenten bij, maar wel frietjes. Men heeft ruim voldoende. Een toetje was te veel gevraagd voor onze maag, doch omdat de actie een 3 gangen menu voorschreef, gingen we ervoor. Wafel met ijs en aardbeien en vers fruit met ijs en slagroom werden ruimschoots en mooi opgediend geserveerd. Alleen de cappuccino was heel heet en had zeer weinig schuim. Maar dat drukte de pret niet. Een heel leuk restaurant, zeer aardige bediening en kwalitatief goed voedsel. Voor ons vatbaar voor herhaling.

Gegeten op 27 juli 2014

anneke65

Samen gegeten bij de Toekomst een restaurant met zeer vriendelijke en goede bediening. Voorgerecht gefrituurde champignons en carpaccio, hoofdgerecht beide ossenhaas met rode wijnsaus en frietjes. Nagerecht beide dame blanche. Alles was fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar. ik ga dit restaurant aan familie en vrienden aanbevelen.

Gegeten op 27 juli 2014

jeroen185

Vanmiddag met mijn werk een lunch genoten bij De Toekomst in Woudenberg. Een gezellig terrasje, mooi ingericht restaurant, sfeer was prettig. De service was zeer goed, bediening was prettig. Was aanwezig maar niet continu vragen of we nog wat wilden drinken o.i.d.
Het eten was erg goed. Netjes opgemaakt, erg smakelijk, goede variatie in smaak. Qua hoeveelheid prima! Echt genoeg gegeten (en ik ben een grote eter...)
Kortom: Voor mij een aanrader. Ga hier zeker een keer met mijn gezin eten.

Gegeten op 14 juli 2014

Wiemo

Gezellig restaurant met super vriendelijke bediening. De zaak zat vol maar alles liep voorspoedig en vlot.
Eten was heerlijk champions gebakken en pittige kip en steak tartaar voor ons drietjes was als voorgerecht smaakvol en mooi geserveerd.
Hoofdgerecht 2x mixed grill en salade geitenkaas was eveneens voortreffelijk.
Als toetje creme brullee en ijs met vruchten geen bijzonder hoogstandje maar zeker niet minder smaakvol.
Al met al niets dan lof voor restaurant de toekomst.
We zullen zeker terug komen.

Gegeten op 13 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant de Toekomst in Woudenberg

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant de Toekomst. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.