Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant de Toekomst in Woudenberg - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 033 286 22 86

Proef het seizoen

In het hart van Woudenberg vind je dit moderne huiskamerrestaurant. Schuif aan en proef creatieve gerechten bereid met mooiste seizoensproducten. Van saus tot soep; alles wordt zelf gemaakt. Je proeft de kennis en liefde die in het eten wordt gestopt. Heerlijk!

thvandekamp

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten.
Palet van de chef, alles even mals.
Ossenhaas met pepersaus, heerlijk mals.
Nagerecht brownie, nog nooit zo'n lekkere op.
Bediening super.Ze liep eerst alleen had met haar te doen, gelukkig kwam er versterking opdraven.Een heel vlotte en ondanks de drukte toch uitgebreid klanten te woord staan.
Bij het hoofdgerecht zou alleen wel wat groente of sla kunnen.
T&M

Gegeten op 14 augustus 2014

NelK

Met de AH actie, 2e 3 gangen-menu gratis, hier gegeten. We werden ondanks de drukte uitermate vriendelijk en goed bediend. Het eten was voortreffelijk. Spies met ossehaas, was heel subtiel gekruid. En volgens mijn partner, die voor slibtong had gekozen was het ook uitmuntend. Als toetje dronken wij een Irisch Coffee omdat wij geen ijsliefhebbers zijn. Dit restaurant in Woudenberg is een absolute aanrader!

Gegeten op 18 juli 2014

carelse

Middels een AH/Iens reservering konden we nog voor de vervaldatum uit 3 restaurants kiezen. De keuze viel op de Toekomst en dat is ons zeer bevallen. Een uitermate aardige bediening (waar vindt men dat nog) en een goede keuken. De zaak zat vol, doch vrijwel alles liep op rolletjes. Kijkend naar de open keuken, zag ik dat daar organisatie en rust heerste, de bediening liep hard, doch liet vrijwel geen steekje vallen. En als men wat vergat, was daar direct actie en een excuus. Als voorgerecht hadden we carpaccio en gamba's in knoflook gebakken. Mooi opgemaakte borden en lekker van smaak. Tafelgenote ging bij het hoofdgerecht voor varkenshaas naturel en ondergetekende nam de mix-grill. De varkenshaas was iets te doorbakken doch goed van smaak. Het bord met de mix-grill lag vol met heerlijke stukken vlees. Er was weinig groenten bij, maar wel frietjes. Men heeft ruim voldoende. Een toetje was te veel gevraagd voor onze maag, doch omdat de actie een 3 gangen menu voorschreef, gingen we ervoor. Wafel met ijs en aardbeien en vers fruit met ijs en slagroom werden ruimschoots en mooi opgediend geserveerd. Alleen de cappuccino was heel heet en had zeer weinig schuim. Maar dat drukte de pret niet. Een heel leuk restaurant, zeer aardige bediening en kwalitatief goed voedsel. Voor ons vatbaar voor herhaling.

Gegeten op 27 juli 2014

anneke65

Samen gegeten bij de Toekomst een restaurant met zeer vriendelijke en goede bediening. Voorgerecht gefrituurde champignons en carpaccio, hoofdgerecht beide ossenhaas met rode wijnsaus en frietjes. Nagerecht beide dame blanche. Alles was fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar. ik ga dit restaurant aan familie en vrienden aanbevelen.

Gegeten op 27 juli 2014

jeroen185

Vanmiddag met mijn werk een lunch genoten bij De Toekomst in Woudenberg. Een gezellig terrasje, mooi ingericht restaurant, sfeer was prettig. De service was zeer goed, bediening was prettig. Was aanwezig maar niet continu vragen of we nog wat wilden drinken o.i.d.
Het eten was erg goed. Netjes opgemaakt, erg smakelijk, goede variatie in smaak. Qua hoeveelheid prima! Echt genoeg gegeten (en ik ben een grote eter...)
Kortom: Voor mij een aanrader. Ga hier zeker een keer met mijn gezin eten.

Gegeten op 14 juli 2014

Wiemo

Gezellig restaurant met super vriendelijke bediening. De zaak zat vol maar alles liep voorspoedig en vlot.
Eten was heerlijk champions gebakken en pittige kip en steak tartaar voor ons drietjes was als voorgerecht smaakvol en mooi geserveerd.
Hoofdgerecht 2x mixed grill en salade geitenkaas was eveneens voortreffelijk.
Als toetje creme brullee en ijs met vruchten geen bijzonder hoogstandje maar zeker niet minder smaakvol.
Al met al niets dan lof voor restaurant de toekomst.
We zullen zeker terug komen.

Gegeten op 13 juli 2014

KCSnoei

Gisteren hebben we met 5 personen hier gegeten vanwege de AH-actie (tweede menu gratis). We kregen een tafel achterin, vlakbij de keuken. De zaak was vol. Het bedienend personeel bestond uit slechts 2 dames, van wie er een een beetje wezenloos heen en weer liep en ons de hele avond niet een keer aandacht heeft gegeven. Wij waren er om 19.00 uur. Een uur later kregen wij pas het voorgerecht, terwijl de mensen naast ons, die tegelijk met ons binnenkwamen, al lang hun broodjes, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert
geserveerd hadden gekregen. Ik probeerde een flinke tijd hun aandacht te vragen om in elk geval alvast om het brood te vragen. Dit lukte me pas na het voorgerecht en toen moest het brood de oven nog in. Andere en nieuwe klanten waren al lang voorzien. Het hoofdgerecht liet lang op zich wachten. Het was inmiddels na negeren. Toen we geen nieuw rondje wilden drinken, werd er door de wezenloze serveerster ietwat geïrriteerd gereageerd met 'oh'.
Bij het hoofdgerecht zaten een paar stukjes courgette. Verder alleen het vlees, wat overigens zeer smakelijk was (ossenhaas). De spareribs werden niet door de kinderen gewaardeerd. Ze bestelden zoete, maar het was vlak van smaak.
De patat, die voor andere klanten zo'n 20 keer tegelijk met het hoofdgerecht langs kwam, kregen we pas na het hoofdgerecht, nadat we erom gevraagd
hadden.
Het dessert kregen we rond 22.00 uur. Snel afgerekend en opgestaan, want de 'oh'- serveerster stond ons weg te kijken bij de tafel met een vaatdoek in haar
handen, zodat ze erbij kon.
Kortom, een avond vol ergernissen, waarbij we ons zeer genegeerd en minderwaardig hebben gevoeld. Misschien omdat we vanwege de actie niet genoeg opleverden? Maar eerlijk is eerlijk, het eten was over het algemeen van goede kwaliteit.

Gegeten op 13 juli 2014

tom87

Service met een glimlach!! Hier weten ze hoe het moet. Wat een fantastische dames. Zelfs bij grote tegenslag (diverse reserveringen per computer waren niet doorgekomen) blijven ze lachen!!! Het was dus overvol, maar echt alles werd goed opgelost en in goede banen begeleid.
Het eten: vooraf: met pomodori boter gevulde champignons (een topgerecht!!) en een salade met gebakken kip en oosterse saus. Hoofdgerecht: mixed grill en een braziliaanse steak. Was iets minder, het vlees een beetje droog en de steak wat zenig. Maar .... de dame uit de bediening hoorde ons aan en bood een oplossing aan. Zij heeft dit ook aan haar collega gecommuniceerd, want ook die kwam uitleggen dat wij echt wel iets anders konden krijgen, zij wilden graag tevreden klanten. Dat waren wij al en wij wilden niets anders. Ten eerste zonde van het vlees en de smaak was gewoon goed!! Een ietsje meer groenten zou wel lekker zijn, dat was iets aan de karige kant. Nagerecht, 2x creme brulee met ijs. Heerlijk en smakelijk. Al met al hebben wij hier heerlijk gegeten en men kan ons zeker nog een keer als gast zien komen. Als afsluiter kregen wij nog een koffie aangeboden, omdat ons vlees wat minder was. Dankbaar hebben wij het aanbod aangenomen, 1x koffie en 1x Irish coffee. Beiden zeer goed van smaak.
En zo druk als het was, die glimlach bleef, de dames bleven vrolijk, liepen zich de benen uit het lijf en maakten het langere wachten meer dan goed met hun aandacht.

Gegeten op 12 juli 2014

MarcV123

Modern, sfeervol restaurant . Echter achterin de zaak verkeerd geplaatste tafel voor de keukendeur. Gasten worden verplaatst zodra er ergens anders plek is, maar het verplaatsen maakt het onrustig. Personeel werkt duidelijk niet voor het plezier. Zowel menukaart, drankjes als gerechten worden zeer rap onder de neus geschoven. Het wekt de indruk dat het personeel je zo snel mogelijk weer de deur uit wil hebben. Vegetarisch hoofdgerecht was vlak van smaak, de steak was rauw ( van te voren werd er niet gevraagd hoe de steak geserveerd diende te worden) .

Gegeten op 28 juni 2014

ienshapper

Eten was redelijk maar zeker niet bijzonder. Het vlees was van zowel mij als mijn partner wat te droog en vrij vlak van smaak. Dat is zonde want anders was het uiteraard veel beter geweest. Producten zijn wel lekker vers daarentegen. Minpuntje was toch wel de bediening. Niet de kwaliteit maar de kwantiteit. 1 persoon is natuurlijk veel te weinig als je zaak voor 75% vol zit. Wel een hele vriendelijke dame.

Gegeten op 4 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant de Toekomst in Woudenberg

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant de Toekomst. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.