Café de Sleutel

• 7.7

• 7.7

HS1984
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben hier uit geweest met een vriend van mij. Het eerste wat mij opviel was dat het een mooi pand was. Een oud Hollands pakhuis uit 1629 en dat heeft zijn charmes.

De prijzen waren laag dus bestelde ik eerst een mosterdsoep. Ik was hier dus niet tevreden over. Een halfvolle bakje slappe "soep" en de spekjes waren verkoolde kruimeltjes. Het brood daarbij was ook drie keer niks. Erg jammer. Het hoofdgerecht was beter. Hazenpeper met een salade en aardappelpuree. Dat was velen malen beter.

Maar toch al met al gaf het mij geen voldoening om nog een keer terug te komen.

Gegeten op 18 januari 2014

RemkovandeBeek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het decor doet denken aan een oude mannen cafe waar jonge jenever wordt gedronken en gelachen om de jongere jaren. Misschien gebeurt dat de rest van de avond ook. Maar wanneer je eerder komt voor de daghap dan zit je hier in prettige sfeer met uitermate lekker eten. Drie gangen wat de pot schaft met vegetarische optie voor een erg prettig prijsje.

Gegeten op 13 mei 2013

AZ88
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten wat de pot schaft voor maar €10. Gezellige ambiance en heel prettig personeel. Het eten heeft tot nu toe iedere keer goed gesmaakt. Een aanrader!

Groningen_proeven
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier met een Groupon gegeten. Het was lekker, maar niet heel bijzonder. We aten een visfilet met aardappeltjes en venkel. De aardappeltjes waren wat glazig. De vis en venkel waren wel erg lekker. De bediening was enorm leuk en aardig. We kregen gratis een kan water en ze waren vlot met de drankjes. Gezellige avond gehad en ik kom hier graag terug, maar dan om iets anders te eten.

Marx78
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten na een lekkere middag in Groningen. Erg goed eten voor een betaalbare prijs en zeer vriendelijke en pro-actieve bediening. De sfeer van het eetcafe is geheel in lijn met de lokatie Het eetcafe bevindt zich op een mooie lokatie aan de Noorderhaven, een bezoekje waard, zeker op een mooie zomerse dag!

marloessje
  • Recensies in de laatste twee jaar

De Sleutel is een eetcafe waar ik geregeld met wisselende vrienden ga eten. Elke keer is het eten heel goed en gaan we tevreden naar huis. De bediening is ronduit fantastisch, niet te opdringerig, maar wel goed zichtbaar, alert en aanwezig. Precies zoals ik het graag zie. De ambiance, zowel binnen als buiten moet je echt ervaren!

txgrl

• Goed

Lekker eten voor een goede prijs. Je moet natuurlijk geen haute-cuisine verwachten voor 10 euro. Het voldeed aan onze verwachtingen en we komen zeker nog eens terug.

Metznzessen

• Goed

Het moiste café van Groningen, een eenvoudige maar goede hap van eerlijke gerechten (puur). Een aanrader als u een eetcafé zoekt.

ploen

• Slecht

Ik heb er de afgelopen periode 2 keer gegeten. Ik vind het hoofdgerecht ronduit slecht. Beide keren was er smaakloze stampot over het eten gedaan. Ik kon de verschillende ingrediënten niet meer onderscheiden. Voorgerecht en nagerecht waren redelijk maar niet bijzonder. 1 van ons had vieze drap in haar wijn. Toen wij hier iets van zeiden werd ons verteld dat dit kan gebeuren en het was niet hun fout. Zij waren niet van plan hier iets aan te doen. Dit was een onaangenaam gesprek. Ik verwacht toch iets anders van een restaurant eigenaar, ook al is het goedkoop eten.
De ambiance is wel geweldig, nu het eten nog.

Janny

• Redelijk

Een prima plek voor een borrel of een feestje met hapjes. Maar om te eten kies ik liever voor iets anders, hoewel de prijzen erg redelijk zijn. Onlangs heb ik er met een grote groep gegeten. Ondanks dat we van te voren hadden gereserveerd was het vegetarische menu uitverkocht. Het 3 gangenmenu was niet erg lekker. De bitterballen die we later hebben besteld - voor de carnivoren onder ons - waren wel overheerlijk!

Schrijf zelf een recensie over Café de Sleutel in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Café de Sleutel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!