a TripAdvisor company

1. Private dining
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 050 318 14 54

Er gaat niets boven Groningen

Een restaurant met een rijke historie die terug gaat tot 1659 en die in de jaren daarna met veel liefde en passie is uitgebreid. Tijdens deze uitbreiding hebben ze de oorspronkelijke sfeer niet uit het oog verloren. Gelegen aan de Noorderhaven, een van de mooiste plekjes van Groningen, bereidt de chef van dit knusse restaurant de lekkerste gerechten voor je en staat de bediening bovendien voor je klaar om je een onvergetelijke avond te bezorgen!

trees19

Via online reservering

Heerlijk gegeten, leuk als je bij voordien niet weet wat de pot schaft. Bediening was vriendelijk en goed. Gezellige sfeer (decor). Zeker een aanrader.

Gegeten op 25 juli 2015

stef13

Voor de 6 e keer in de sleutel gedineerd eten is een beetje wisselend maar het smaakt altijd goed de ene keer beter als de andere
Het is en blijft voor mij het mooiste café van de stad , ondanks dat het nu een VVD bolwerk is blijft het café zijn eigen karakter behouden koos zijn sfeer is er nog steeds.
De wijn was wel erg zuinig ingeschonken iets boven de helft van het glas vind ik wel beter, staat ook wat meer Bourgondisch

Gegeten op 6 februari 2015

HS1984

Ik ben hier uit geweest met een vriend van mij. Het eerste wat mij opviel was dat het een mooi pand was. Een oud Hollands pakhuis uit 1629 en dat heeft zijn charmes.

De prijzen waren laag dus bestelde ik eerst een mosterdsoep. Ik was hier dus niet tevreden over. Een halfvolle bakje slappe "soep" en de spekjes waren verkoolde kruimeltjes. Het brood daarbij was ook drie keer niks. Erg jammer. Het hoofdgerecht was beter. Hazenpeper met een salade en aardappelpuree. Dat was velen malen beter.

Maar toch al met al gaf het mij geen voldoening om nog een keer terug te komen.

Gegeten op 18 januari 2014

RemkovandeBeek

Het decor doet denken aan een oude mannen cafe waar jonge jenever wordt gedronken en gelachen om de jongere jaren. Misschien gebeurt dat de rest van de avond ook. Maar wanneer je eerder komt voor de daghap dan zit je hier in prettige sfeer met uitermate lekker eten. Drie gangen wat de pot schaft met vegetarische optie voor een erg prettig prijsje.

Gegeten op 13 mei 2013

AZ88

Eten wat de pot schaft voor maar €10. Gezellige ambiance en heel prettig personeel. Het eten heeft tot nu toe iedere keer goed gesmaakt. Een aanrader!

Groningen_proeven

Ik heb hier met een Groupon gegeten. Het was lekker, maar niet heel bijzonder. We aten een visfilet met aardappeltjes en venkel. De aardappeltjes waren wat glazig. De vis en venkel waren wel erg lekker. De bediening was enorm leuk en aardig. We kregen gratis een kan water en ze waren vlot met de drankjes. Gezellige avond gehad en ik kom hier graag terug, maar dan om iets anders te eten.

Marx78

Heerlijk gegeten na een lekkere middag in Groningen. Erg goed eten voor een betaalbare prijs en zeer vriendelijke en pro-actieve bediening. De sfeer van het eetcafe is geheel in lijn met de lokatie Het eetcafe bevindt zich op een mooie lokatie aan de Noorderhaven, een bezoekje waard, zeker op een mooie zomerse dag!

marloessje

De Sleutel is een eetcafe waar ik geregeld met wisselende vrienden ga eten. Elke keer is het eten heel goed en gaan we tevreden naar huis. De bediening is ronduit fantastisch, niet te opdringerig, maar wel goed zichtbaar, alert en aanwezig. Precies zoals ik het graag zie. De ambiance, zowel binnen als buiten moet je echt ervaren!

txgrl

• Goed

Lekker eten voor een goede prijs. Je moet natuurlijk geen haute-cuisine verwachten voor 10 euro. Het voldeed aan onze verwachtingen en we komen zeker nog eens terug.

Metznzessen

• Goed

Het moiste café van Groningen, een eenvoudige maar goede hap van eerlijke gerechten (puur). Een aanrader als u een eetcafé zoekt.

Schrijf zelf een recensie over Café de Sleutel in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Café de Sleutel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.