a TripAdvisor company

1. 7,9 10 1 60

2. 8,4

3. 8,4

Er gaat niets boven Groningen

Een restaurant met een rijke historie die terug gaat tot 1659 en die in de jaren daarna met veel liefde en passie is uitgebreid. Tijdens deze uitbreiding hebben ze de oorspronkelijke sfeer niet uit het oog verloren. Gelegen aan de Noorderhaven, een van de mooiste plekjes van Groningen, bereidt de chef van dit knusse restaurant de lekkerste gerechten voor je en staat de bediening bovendien voor je klaar om je een onvergetelijke avond te bezorgen!

Familie Lekkerbek

Eten wat de pot schaft en 9 van de 10 keer betekent dit smullen! Zo ook weer afgelopen zaterdag; zalmlasagne! Een geweldige maaltijd met een lekkere salade van paprika, tomaat en komkommer erbij. Vriendelijk personeel en een gezellige ambiance maken dit eetfeestje compleet. Er gaat niets boven (de Sleutel in) Groningen :-D

Gegeten op 2 juli 2016

middagh

Via online reservering

Alles was heerlijk, de ambiance is fantastisch en de bediening is heel warm, menselijk en vriendelijk. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik kan iedereen aanraden daar met vrienden te gaan eten.

Gegeten op 23 mei 2016

Hoeksema

Heel gezellig café!
Toevallig was er Zuid-Amerikaanse muziek en werd er gedanst! Veel lawaai dus maar wij vonden dat gezellig!
Na een uurtje konden wij rustig eten. Het menu was eenvoudig maar goed. Geen keuze ( Shell actie) maar wel ook vegetarisch.
Zeer betaalbaar en prettige ontvangst!

Gegeten op 22 mei 2016

JP18

Via online reservering

Eenvoudige maar heerlijke maaltijd, voor een uitstekende prijs. Zeer vriendelijke bediening en een supergezellig café restaurant. Echt een aanrader!

Gegeten op 10 mei 2016

leosmits56

Via online reservering

Leuk en gezellig restaurant. Bediening was perfect. Het eten viel wat tegen. We kregen een waterige aspergesoep, en een piek, die wel uit heel veel aardappels bestond. Alles was best smakelijk, maar kon beter. Het toetje was daarentegen heel erg lekker. Voor de prijs € 20,- voor drie gangen was de prijs/kwaliteitverhouding een zeer ruime voldoende.

Gegeten op 3 april 2016

jp.bloemendal

Via online reservering

Prima service, sfeer en bediening! Eten was lekker. Snelle bediening. Toetje werd zelfs iets uitgebreid. Verder niets aan toe te voegen.

Gegeten op 15 maart 2016

wijngaarden1

Via online reservering

We hebben goed gegeten, perfecte en vriendelijke bediening.
Jammer dat er in het toch al kleine maar sfeervolle restaurant een aantal gasten waren die zo luidruchtig waren dat we blij waren dat we na 1 uur weer weg konden.
Wij gaan graag en vaak uit eten, maar we hebben ons nog nooit zo geërgerd als gisteravond.
En wij waren niet de enigen die zich ergerden.
Hopelijk volgende keer beter, want aan het restaurant lag het niet.

Gegeten op 28 februari 2016

saskianiewold

Via online reservering

lekker eten tegen hele redelijke prijs, vriendelijke bediening en snelle service in een gezellige omgeving.
absoluut een aanrader!

Gegeten op 7 februari 2016

Margriete

Via online reservering

Bij Café de Sleutel eet je wat de pot schaft. Ondanks dat ik lang niet altijd alles lekker vind, kwam ik hierbij niets tekort. Zelfs de mosterdsoep vond ik lekker, en dat terwijl ik daar normaal niet van houd. Het was smaakvol met een lichte touch van mosterd, zonder de zware scherpte die je anders vaak tegenkomt in mosterdsoep. Ook het hoofdgerecht was heerlijk. Als vegetariër kwam ik weer eens in verhouding goed tot mijn recht. Ik had een heerlijke frittata. Net als bij de soep leek er veel aandacht besteed aan subtiele smaakcombinaties. Ik vermoed dat de biologische ingrediënten waarmee ze werken hier volop aan bijgedragen hebben.
De entourage was knus, smaakvol en met veel hout. Voor mij is dit hoe een eetcafé hoort te zijn. Hetzelfde geldt voor de bediening: vriendelijk, oplettend en spontaan in het contact.

Gegeten op 30 januari 2016

ceeslangebeeke

Via online reservering

Het was een gezellige ambiance, mooie ronde tafel voor 6 personen. Het eten was uitzonderlijk goed. Conclusie, we hebben een leuke avond gehad en zijn zeer tevreden.

Gegeten op 30 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Café de Sleutel in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Café de Sleutel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.