Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant 't Klooster

2. Belgisch
  3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 212 10 13

KatieAz

Keer iets anders, een restaurant naast een cafe. Super gezellig en knus, wij zaten helemaal boven.
Wij namen voor het gemak het driegangen verrassingsmenu met bijpassende bieren. Door de gerechten werd ook speciaal bier gebruikt. Het smaakte erg lekker! Alleen kiezen wij de volgende keer voor een ander menu.
Prijs kwaliteit was echt prima, alleen betaal ik liever iets meer en eet ik wat meer. Smaakte erg lekker en als ik om me heen keek zag het er ook allemaal goed uit.
Ober legde alles uit. En grappige was toen hij vroeg wat ik wilde drinken, vroeg ik wat hij mij kon aanraden. Maar dat was een lastige vraag, want tja ze hebben daar echt super veel speciaal bieren! Uiteindelijk zijn we samen wel tot een keuze gekomen. Daarom hou ik van een verrassingsmenu en bijpassend drank arrangement (dit keer een lekkere bier arrangement).

Gegeten op 25 mei 2014

Pieterc1

We zijn inmiddels al een aantal keren bij 't Klooster wezen eten en elke keer bevalt het prima. De sfeer is er prettig, het eten is er heerlijk, met zorg bereid, verantwoord en met enthousiasme opgediend. De bijgaande bieren maken het helemaal af. Genieten! De Hoppas als voorgerecht zijn goed op smaak. Hoofdgerecht een gevulde portobello met noten, geitenkaas en zeekraal. Heerlijk uitgebalanceerde smaak. Dat geldt evenzeer voor het kaasplateau als nagerecht. En met een portbier erbij is het een feestje op de tong.

Gegeten op 21 juni 2014

_Guus

Het eten is leuk en prima voor de relatief lage prijs. De bediening daarentegen was traag. Het excuus dat er een ober ziek was zou niet het probleem van de klanten moeten zijn. Dat de kok en ober constant buitenlangs moesten om spullen op te halen in het naastliggende cafe was storend. Het restaurant was verder erg onafgewerkt, alsof we midden in een grote verbouwing aan het eten waren. Ondanks alles denk ik dat er best potentie in de zaak zit, maar dat we gewoon een slechte dag getroffen hebben.

Gegeten op 9 mei 2014

K_van_dijk

Zaterdag met twee vrienden hier gaan eten. Zij hadden het verrassingsmenu en ik de rundstoof.
Het eten was heerlijk en de bieren op aanraden van de bediening pasten goed bij de gerechten.
Na 3 uur tafelen viel de rekening ook nog eens mee, maar 45 euro per persoon!
Ik kom hier zeker nog eens terug en kan het bierliefhebbers echt aanraden!

Gegeten op 17 mei 2014

marijke62

Moederdag wijnproeverij. Verassend om juist in dit trappistenlokaal een wijnproeverij op te zetten. Deze was semi-professioneel, dwz verstand van zaken, informatief maar informeel. Bij de wijnen werden goed gekozen kleine gerechtjes geserveerd. spannend want niet voor de hand liggend. Na afloop wilden wij in de sfeer blijven dus aten wij het verrassingsmenu. In de gezellige entourage kwamen de lekkere gerechten met weer goed bijpassende wijn op tafel, geserveerd door enthousiaste mensen waaraan je merkt dat zij genieten als de gast geniet.
Prijs en kwaliteit verhouden zich heel goed tot elkaar. Hier kun je ervaren dat ook voor een lager budget een goed menu voorgezet kan worden.
Nu zijn wij nieuwsgierig naar de enorme selectie speciale bieren, dus wij gaan zeker terug.

Gegeten op 11 mei 2014

loesvanwissen

Met een bevriend echtpaar gekozen voor het verrassingsmenu ad € 23,95 in genoemd restaurant welke bekend staat om zijn met bier bereide gerechten.
Er werd zeer geheimzinnig gedaan over het verrassingsmenu hetgeen verwachtingen schept. Vol verwachting zagen wij dan ook ons menu tegemoet.
Het voorgerecht bestond voor de dames uit een stokje met lamsvlees en een gemarineerd uitje en voor de heren een stokje met gemarineerde kip. Dit was geen hoogstandje maar kon er mee door.
Als hoofdgerecht kregen de dames een stukje kabeljauw bestreken met een klein beetje stroop en de heren een forel met slap velletje met 2 schijfjes citroen. Beide gerechten hadden weinig tot geen smaak.
Het toppunt was het dessert: 2 in schijfjes gesneden piepkleine aardbeien met een piepklein beetje vijgencompote gegarneerd met een "krakeling" hetgeen een stukje gedraaid bladerdeeg zonder zout bleek te zijn.
In de gerechten was geen spoor van bier te bekennen.
Toen wij op de vraag van de ober of het smaakte aangaven niet tevreden te zijn werd daar niets mee gedaan; het werd nogal kregelig als kennisgeving aangenomen.
Om de avond niet te bederven besloten het op dat moment niet aan te geven.

Gegeten op 11 mei 2014

chefstudent

Wij zijn met z'n tweeën gaan eten bij t Klooster na de goede recensies op iens. Wij hebben het 3 gangen verrassingsmenu genomen. Het voorgerecht was erg simpel maar wel smakelijk. Als hoofdgerecht kregen wij vis, die wij terug hebben moeten sturen omdat deze niet gaar was. Nadat wij ons doormidden gesneden stuk terugkregen was de vis nog steeds niet gaar bleek te zijn na één hap met 5 graten te hebben genomen. Na dit te hebben aangegeven werd ons een nieuw stuk vis aangeboden. Echter kwam de vis weer naar beneden en kregen wij te horen dat het stevige vis was en dat het bij deze vis hoorde dat het vlees niet los kwam van de vis. Ik heb altijd geleerd dat vis gaar is als dit makkelijk los komt van de graten en vond dit een redelijk brutale opmerking. We hebben het gelaten en onze vis niet opgegeten. Wij kregen bij het betalen van de rekening niet meer dan een slap excuus. Wij vonden het erg tegenvallen.

Gegeten op 21 maart 2014

c-gillemans

De kaart is niet heel uitgebreid maar dat is geen nadeel. Heerlijk en eerlijk eten met prachtige bieren .
Heel prettige bediening met veel verstand van bier waardoor de juiste bier/spijs combi op tafel kwam.
Vooraf de bapas die prima waren. Voor het hoofdgerecht hadden we een heerlijke lamsrollade en een pracht stukje kalfsvlees.
De stoute chocolade taart met natuurlijk een bijpassense biertje overtrof alle verwachtingen

Gegeten op 15 maart 2014

GeertHaen

Geweldig lekker eten voor een schappelijke prijs. Goed, bierkundig en vriendelijk personeel. Met als hoogtepunt de stoute chocoladeaart. Ik heb geen fout kunnen ontdekken.

Gegeten op 26 oktober 2013

Petra-

Super lekker eten, heerlijke pure smaken. Goed eten zonder opsmuck, ook de kinderen hebben zitten smullen (van het gewone menu). Zeer vriendelijke en attente bediening. Een aanrader!
Petra

Gegeten op 27 juli 2013

Happycouple

Bij 't Klooster voelen wij ons iedere keer weer helemaal thuis. Door het rustige decor, de vriendelijke bediening en het heerlijke, eerlijke en pure eten. Dat het vlees van scharrel en biologisch afkomst is, is duidelijk te proeven. De bediening is goed op de hoogte van producten, de bereiding en bijpassende biertjes. De kaart is niet uitgebreid, maar toch is het elke keer weer moeilijk kiezen. Probeer ook zeker de hoppas vooraf.

Gegeten op 6 april 2013

famuitdenhaag

Een bourgondische keuken met daarin bier als leidraad. De prijzen zijn er zeer schappelijk en de kwaliteit is zeer goed. De producten zijn vers en de gerechten zijn goed klaargemaakt. Je kan hier informeel een avond tafelen met een bijpassend bierarragement. Ook de service is gastgericht en prettig. Al met al voor ons een dikke 7 en absoluut een aanrader.

Gegeten op 22 december 2012

PDR

Ontzettend lekker en gezellig. Originele gerechten waarvan je zeker weet dat het niet ingevroren van de groothandel is gehaald. Samen met de ontzettend vriendelijke bediening die de tijd voor je neemt om de uitgebreide bierkaart toe te lichten, zeker een restaurant waar ik terug kom.

Gegeten op 27 oktober 2012

bongustaio

Leuk (trappisten)biercafé waar men ook voor een zeer redelijke prijs kan eten. De bediening is vriendelijk en heeft veel kennis van de verschillende biersoorten. Het hoofdgerecht was prima bereid (goede garing), mals en ook goed van smaak. Bij ieder gerecht geeft men een speciaal bier advies. De combinatie van gerecht en bier passen uitstekend bij elkaar. De prijs/kwaliteit is prima.

Gegeten op 14 september 2012

GeertHaen

Bij elk gerecht een passend speciaalbier! Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Schappelijk geprijsd en in het centrum van Delft met uizicht op de Nieuwe Kerk.
Ik kom hier graag!

MGabrielleV

• Uitstekend

fantastisch gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Als je van bier houdt is het een groot feest om hier te eten, maar ook als je geen bier drinnkt. Bier als ingredient is altijd geweldig.

Mooi vlees, prachtige vis en goede smaakvindingen. bovendien een flexibele bediening en keuken, ook handig als er mensen met dieetwensen bij zijn.

Ik kom hier vast nog vaker.

Marga

eloys

• Goed

Leuk restaurantje! Om vaker terug te komen want er staat steeds weer iets anders op het menu. Voor bierliefhebbers een must, maar ook voor wijndrinkers aan te raden.

bartjantje

• Matig

• Matig

Ik word er niet zo warm van. Het idee is ludiek: veel gerechten met bier, maar voor mijn één keer en nooit meer. Verrassingsmenu genomen. Kreeg helaas een smakeloos vegetarisch hoofdgerecht. Bier arrangement er bij i.p.v. wijnarrangement was niet slim want je zit behoorlijk 'vol'. Bediening en ambiance ook matig. Je moet er van houden zullen we maar zeggen.

Peetvd

• Goed

Wederom lekker en goed eten plus een bijpassend biermenu'tje. Dit keer een verrassingsmenu, waarbij goed rekening erd gehouden met persoonlijke wensen. Aardige bediening, goede kok.
Een aanrader.

Han

• Uitstekend

Wat een leuk restaurant is dit! Uit de Randstad waren wij op bezoek bij vrienden in Delft die ons mee namen naar dit restaurant. Heerlijk gegeten en fijn dat er ook gewoon frietjes worden geserveerd. De bediening is vriendelijk en attent. Tot slot is ook de inrichting van het restaurant sfeervol. De volgende keer dat we in Delft zijn, komen we graag weer!

Schrijf zelf een recensie over Restaurant 't Klooster in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant 't Klooster. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.