Restaurant 't Klooster

• 8.2

• 7.6

chefstudent
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zijn met z'n tweeën gaan eten bij t Klooster na de goede recensies op iens. Wij hebben het 3 gangen verrassingsmenu genomen. Het voorgerecht was erg simpel maar wel smakelijk. Als hoofdgerecht kregen wij vis, die wij terug hebben moeten sturen omdat deze niet gaar was. Nadat wij ons doormidden gesneden stuk terugkregen was de vis nog steeds niet gaar bleek te zijn na één hap met 5 graten te hebben genomen. Na dit te hebben aangegeven werd ons een nieuw stuk vis aangeboden. Echter kwam de vis weer naar beneden en kregen wij te horen dat het stevige vis was en dat het bij deze vis hoorde dat het vlees niet los kwam van de vis. Ik heb altijd geleerd dat vis gaar is als dit makkelijk los komt van de graten en vond dit een redelijk brutale opmerking. We hebben het gelaten en onze vis niet opgegeten. Wij kregen bij het betalen van de rekening niet meer dan een slap excuus. Wij vonden het erg tegenvallen.

Gegeten op 21 maart 2014

c-gillemans
  • Recensies in de laatste twee jaar

De kaart is niet heel uitgebreid maar dat is geen nadeel. Heerlijk en eerlijk eten met prachtige bieren .
Heel prettige bediening met veel verstand van bier waardoor de juiste bier/spijs combi op tafel kwam.
Vooraf de bapas die prima waren. Voor het hoofdgerecht hadden we een heerlijke lamsrollade en een pracht stukje kalfsvlees.
De stoute chocolade taart met natuurlijk een bijpassense biertje overtrof alle verwachtingen

Gegeten op 15 maart 2014

GeertHaen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldig lekker eten voor een schappelijke prijs. Goed, bierkundig en vriendelijk personeel. Met als hoogtepunt de stoute chocoladeaart. Ik heb geen fout kunnen ontdekken.

Gegeten op 26 oktober 2013

Petra-
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super lekker eten, heerlijke pure smaken. Goed eten zonder opsmuck, ook de kinderen hebben zitten smullen (van het gewone menu). Zeer vriendelijke en attente bediening. Een aanrader!
Petra

Gegeten op 27 juli 2013

Happycouple
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij 't Klooster voelen wij ons iedere keer weer helemaal thuis. Door het rustige decor, de vriendelijke bediening en het heerlijke, eerlijke en pure eten. Dat het vlees van scharrel en biologisch afkomst is, is duidelijk te proeven. De bediening is goed op de hoogte van producten, de bereiding en bijpassende biertjes. De kaart is niet uitgebreid, maar toch is het elke keer weer moeilijk kiezen. Probeer ook zeker de hoppas vooraf.

Gegeten op 6 april 2013

famuitdenhaag
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een bourgondische keuken met daarin bier als leidraad. De prijzen zijn er zeer schappelijk en de kwaliteit is zeer goed. De producten zijn vers en de gerechten zijn goed klaargemaakt. Je kan hier informeel een avond tafelen met een bijpassend bierarragement. Ook de service is gastgericht en prettig. Al met al voor ons een dikke 7 en absoluut een aanrader.

Gegeten op 22 december 2012

PDR
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ontzettend lekker en gezellig. Originele gerechten waarvan je zeker weet dat het niet ingevroren van de groothandel is gehaald. Samen met de ontzettend vriendelijke bediening die de tijd voor je neemt om de uitgebreide bierkaart toe te lichten, zeker een restaurant waar ik terug kom.

Gegeten op 27 oktober 2012

bongustaio
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk (trappisten)biercafé waar men ook voor een zeer redelijke prijs kan eten. De bediening is vriendelijk en heeft veel kennis van de verschillende biersoorten. Het hoofdgerecht was prima bereid (goede garing), mals en ook goed van smaak. Bij ieder gerecht geeft men een speciaal bier advies. De combinatie van gerecht en bier passen uitstekend bij elkaar. De prijs/kwaliteit is prima.

Gegeten op 14 september 2012

GeertHaen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij elk gerecht een passend speciaalbier! Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Schappelijk geprijsd en in het centrum van Delft met uizicht op de Nieuwe Kerk.
Ik kom hier graag!

MGabrielleV

• Uitstekend

fantastisch gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Als je van bier houdt is het een groot feest om hier te eten, maar ook als je geen bier drinnkt. Bier als ingredient is altijd geweldig.

Mooi vlees, prachtige vis en goede smaakvindingen. bovendien een flexibele bediening en keuken, ook handig als er mensen met dieetwensen bij zijn.

Ik kom hier vast nog vaker.

Marga

Schrijf zelf een recensie over Restaurant 't Klooster in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant 't Klooster. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!