• foto's van Kroewa Thai in Groningen - 1

4. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 050 313 32 42
  2. www.kroewathai.nl

Smaken van Bangkok

Van de drukke straat van Bangkok naar de rustige Prinsesseweg van Groningen. De sfeer op straat is anders, maar binnen bij Kroewa Thai voelt de sfeer authentiek Thais aan. De herkenbare pittige keuken komt hier tot leven.

LianneW

Aangezien het restaurant zulke goede recensies heeft en je hier aan het begin van de avond ook eten kunt bestellen besloten we het een keer te proberen en eten af te halen (we zouden eten meenemen naar mijn familie). Het meisje achter de bar was vriendelijk en behulpzaam en het restaurant zag er eenvoudig maar gezellig uit. In de keuken waren ze niet zo vriendelijk omdat er een fout was gemaakt bij het overnemen van de bestelling die mijn vriend had opgelezen via de telefoon. Het eten was vers en had goede ingrediënten maar het was zo verschrikkelijk heet. We eten graag authentiek thais en we hebben al in veel thaise restaurants gegeten over de hele wereld. Mijn vriend (hij is zelf aziatisch) besteld altijd de pittigste gerechten op de kaart en vindt het meestal niet eens een beetje scherp en hij vond het zelfs te heet om alles op te eten. Ik hoop dat er een fout gemaakt is toen in de keuken want alle smaken gingen verloren. Ontzettend jammer want er zaten zulke mooie ingrediënten in en je kon wel proeven dat het echt heerlijk kon zijn. Mijn familie kon het niet eens eten en de avond was daarom nogal een teleurstelling. Heel spijtig, maar voor ons niet weer. Het zal wellicht in het restaurant normaal beter zijn aan de recensies te zien. De loempiaatjes en de fried noodles waren overigens wel overheerlijk.

Gegeten op 18 februari 2015

harry123456

Prettige omgeving met uiterst vriendelijke en hulpzame medewerkers. Begonnen met Loop Ped (nr 12) gedeeld met zijn tweeën. Daarna nam mijn disgenoot de Thale Tek (maaltijdsoep - nr 31), echt verrukkelijk; en te veel om op te eten! Zelf bestelde ik Keng Panang Neva (nr 28). Rode curry met gebakken biefstuk, kousenband en kokosmelk. Echt formidabel.
Het was ons eerste bezoek. De lovende kritieken op Iens maakten ons erg benieuwd.
Niets teveel gezegd! We zijn het er volledig mee eens, een top restaurant!

Gegeten op 20 februari 2015

Heine

Kracht van het herhalen, zo zou je deze recensie kunnen omschrijven.
Afgelopen vrijdag een bezoek gebracht aan dit restaurant aan de Prinsessenweg te Groningen.
In december op vakantie geweest in Thailand en ik kan niet anders zeggen dat het eten in Groningen, bij Kroewa Thai, een prachtige blauwdruk is hoe Thai's eten moet smaken.
Ik blijf de loftrompet steken over dit authentieke restaurant zolang ze hier het eten blijven bereiden zoals ze nu doen.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en dit alles in een gezellige ambiance.
Een aanrader, ook voor mensen die hun eten niet scherp willen nuttigen.

Gegeten op 6 februari 2015

nikki32

Het eten is echt fantastisch! Personeel erg gastvrij en vriendelijk, willen alles voor je doen. Zeker een aanrader als je eens lekker Thais wilt gaan eten.

Gegeten op 7 december 2014

andy22

Was gister heel lekker gaan eten samen met mijn partner. De bediending was goed en ook de service was gewoon super. Ik raad je aan om naar kroewa thais te gaan als je echt thais wil eten.!

Gegeten op 22 januari 2015

koos16

Heerlijk gegeten. Echt Thais. Een culinair feest met ontzettend vriendelijk en gastvrij personeel.
Een aanrader voor iedereen die de Thaise keuken een warm hart toedraagt.

Gegeten op 26 december 2014

JamesMackay

Thai restaurant waar je niet zomaar tegenaan loopt: net buiten het centrum. Vriendelijke, vlotte bediening. Lekker Thai kitsch ingericht. Niet echt goedkoop, maar heerlijke gerechten. Onverwacht smakelijke combinaties van kruiden en specerijen. Pittig is hier ook echt lekker authentiek Thai pittig, terwijl veel Thai's het een beetje laf voor de Nederlandse smaak kruiden. Zeker een aanrader!

Gegeten op 12 december 2014

hans398

Prima avondje uit met vrienden. Heerlijk gegeten. Fijne bediening. Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding. Eenvoudige, maar gezellige zaak

Gegeten op 1 november 2014

Mirjamdumortier

Heerlijk gegeten, speciaal uit Amsterdam gekomen om hier te eten. Heerlijke geuren, mooie smaakbalans, fantastische smaken! Super vriendelijke attente kok. Aanrader!

Gegeten op 29 november 2014

Jacquelineterveld

Hier kom je als je heerlijk, maar dan ook echt heerlijk, wilt eten. Geen moderne, strak ingerichte zaak, alle energie gaat in heerlijk eten met een plezierig sfeertje, fijne bediening en lekkere Thaise rum.

Gegeten op 7 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Kroewa Thai in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Kroewa Thai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.