La Pasta

• 7.3

• 7.6

shawn053
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben bij la pasta gegeten en het was heerlijk! Vooraf de carpaccio la pasta, dit was echt heerlijk vooral de scampi's die er op zaten!! Als hoofdgerecht hadden we de pizza vlees, mensen dit is echt een aanrader heb nog nooit zo'n lekkere pizza gegeten! Na het eten hadden we espresso en cappuccino, deze kun je nergens beter krijgen!
Het personeel was overigens erg vriendelijk en attent! Ze waren snel bij je om je te helpen!
Ik ga zeker vaker eten bij la pasta! Goede biedingen, heerlijk eten, mooi aangekleed en niet te vergeten het prachtige uitzicht op de waal!!

Sade1234
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel slecht we hadden twee tomatensoep besteld dir veel en veel te zout was na eindelijk de aandacht van de serveerster te hebben ging ze er mee naar de kok die heeft geproefd en had gezet dat hij hem ook zeker veel te zout vond we hadden 1 hap geproefd ze boden hun excuses aan na het hoofdgerecht wat ook vies pas pata voor 14 nou niks bijzonders en pizza Margaretha van 12 euro nou leek net diepvries maar goed toen we de rekening kregen moesten we toch de soep betalen want wij hadden hem bestelt?? Belachelijk echt geen service... 1 keer en nooit meer heb maagzuur van hier tot Italië bah bah

Gegeten op 26 juli 2013

Hokkigai
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel goede kwaliteit. Pure producten. Ruime hoeveelheden. Vriendelijke bediening. Gezellige inrichting. Mooi serviesgoed. Prachtig uitzicht over de Waal.

Gegeten op 23 januari 2013

Tamara1980

Prijs-kwaliteitverhouding is prima!
De bediening is goed (mag wel ietsje vrolijker).
Het restaurant heeft een moderne uitstraling.

Gegeten op 19 oktober 2012

marijke12345

• Matig

Zeer teleurstellend. Restaurant was uitgestorven, en desondanks snelle, gehaaste bediening.
Carpaccio van 9 euro was matig. Veel te veel brokken oude kaas erover. Pastagerechten van ca. 14 euro niets bijzonders. Dikke stukken gekookte kip erin, geen mooi vlees.
Borden en bestek niet helemaal schoon. We vroegen brood bij de pasta, maar dat was er niet. We kregen wel een mini-foccaccia met hele dunne en smakeloze pesto en mayonaise-achtige 'tapenade'. Toen we vroegen was het precies was, kwam ze niet verder dan '"tapenade".
De prijzen zijn fors en je krijgt geen waar voor je geld. We gaan er niet meer heen. Afrader.

Falkenstein

• Uitstekend

De beloftes op de website maken ze hier zeker waar.
Alles vers en erg vriendelijk , top. Ik kan niet wachten om in de zomer op dit mooie terras een hapje te gaan eten.

janssen666

• Goed

Heerlijk gegeten en gedronken hier! Goede, de smaak van een echte Italiaanse die je hier eet. Wijnen ook erg goed!

MilouBaekers

• Uitstekend

Heerlijk gegeten, zowel de pizza's en pasta's zijn zeker een aanrader! De bediening is snel en vriendelijk, de prijs-kwaliteit verhouding zeer goed.

A.dekrijger

• Uitstekend

Nu twee keer gegeten bij la Pasta, leuk voor familie evenals studenten. Vooral voor studenten is het een goede deal! voor die prijs heb je echt goed eten. De pizza's zijn ook een aanrader. de bodems zijn van focaccia gemaakt en zijn erg lekker en heel bijzonder, eindelijk iets nieuws als je van pizza houd! snelle bediening en leuk interieur. zeker een aanrader!

dolphincs

• Uitstekend

We zijn hier vlak na de opening (ja dat is al een tijdje terug) voor het eerst bij toeval terechtgekomen maar wat een leuk restaurant! Vriendelijk personeel, leuke inrichting (pasta in de pilaren verwerkt,hilarisch! :) heerlijk eten (pasta met garnalen is gewoon tè lekker) en een prachtig uitzicht, wat wil je nog meer!

Schrijf zelf een recensie over La Pasta in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over La Pasta. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!