Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 477 57 00

peter391

Via online reservering

Bijzonder gezellig en hartelijk personeel. Het eten was goed en niets op aan te merken. Alle reden om nog eens terug te gaan. Ook voor de lunch of een lekker biertje in het café de moeite waard. Dit was de eerste keer dat we gebruik hebben gemaakt van het restaurant en dus voor herhaling vatbaar. Kom het ook maar proberen!!

Gegeten op 25 oktober 2014

roos43

Via online reservering

De Rotterdamse tafel vol is een absolute aanrader. Er had iets meer tijd tussen voor- en hoofdgerecht mogen zitten maar de bediening was erg aardig en efficiënt.

Gegeten op 26 oktober 2014

srdam

Via online reservering

Op een zondag wezen lunchen bij de Machinist, lunch was ok, maar niet heel hoogstaand. Decor is wel erg mooi en ruim. De Jazz die op zondagmiddag klinkt kan een toevoeging zijn.

Gegeten op 26 oktober 2014

lenny5

Via online reservering

Met 5 personen heerlijk gegeten. Bij binnenkomst werden we heel gastvrij ontvangen. We kozen bijna allemaal voor de ribeye en die was botermals. De vegetarische Tagliatelle was verassend lekker. De salade en groente moest apart besteld worden en dat vonden we het enige minpuntje. De groente bestaande uit een quiche van prei en kaas was heerlijk maar als je niet van kaas houdt is dat jammer. De salade was een beetje fantasie-loos. Als nagerecht kozen we voor een Rotterdamse tafel met van alle nagerechten iets. Met vuurwerk voor de jarige hebben we van alle gerechtjes gesmuld. De items van de oude machinisten school geven de inrichting een industriele sfeer en de open haard maakt het knus. Heel leuk. We komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 25 oktober 2014

Cobus_W

Via online reservering

Weer lekker gegeten, bloedworst met appel vooraf, erg lekker en de machinistenburger zoals altijd weer goed. De service was vriendelijk en attent, wat helaas ook weer opviel was dat de bestellingen met drankjes weliswaar snel opgenomen worden, maar dat het serveren ervan lang op zich laat wachten, en wederom soms niet geschied. Ik kan er moeilijk mijn vinger op leggen waar dit door komt, het lijkt zeker geen onwil van het verder prima serverend personeel. Wellicht de communicatie met het café? Verder is de machinist zeker een aanrader!

Gegeten op 9 oktober 2014

Taster666

Vanavond voor het eerst gegeten bij dit biologisch restaurant. Warm ontvangst, attente vrolijke bediening. Sfeer is gezellig, leuk om in open keuken te kunnen kijken. Als hoofdgerecht, “Tafel vol” genomen. Dat betekent een variëteit van diverse gerechten voor 25.50 per persoon. En dat klopt, we kregen vis, schaaldieren, vlees en gevogelte, een tafel vol.
Helaas duurde het vanaf het voorgerecht tot serveren hoofdgerecht wat lang, meer dan een half uur. Eten was goed en vers. Wat minder onder de indruk van gebakken schol, deze was erg droog, maar de ribeye van MRIJ was goed. Kalfslever was verassend, maar naar mijn smaak iets te rauw en hard. Pompoen was goed, de bloemkool met kerrie wat minder indrukwekkend door de wat flauwe smaak. Tot slot een parfait met limoncello genomen. Helaas was deze wat hard van binnen en kaal in opmaak, limoncello en parfait vormden geen geheel.
Kortom, we hebben er goed gegeten. Tafel vol was voor de prijs een goede keus, ondanks de enkele onvolkomenheden. Bediening was attent en hartelijk.

Gegeten op 10 oktober 2014

wilma89

Via online reservering

De machinist ziet er prachtig uit! Van binnen en van buiten.
Wij vonden de voorgerechten erg lekker en fijn dat er vanzelf brood op tafel kwam.
De hoofdgerechten waren ook goed maar jammer dat je apart groente moet bestellen en
4,5 euro daarvoor is wel wat veel. De overigens goeie wijn werd erg karig ingeschonken en de bediening was iets te bedeesd.

Gegeten op 4 oktober 2014

Sjakie010

We hebben de "Rotterdamse Tafel" voor- en hoofdgerechten genomen. Je krijgt telkens een ander gerecht van de kaart. Het is meer dan genoeg en erg lekker. Aardige bediening. We gaan hier zeker nog eens naar terug.

Gegeten op 2 oktober 2014

hhoks

Wij vinden dit een laagdrempelig, zeer vriendelijk restaurant, waar we graag zo nu en dan wat gaan eten.
Wij wonen aan de overkant, waardoor het gemakkelijk is er even heen te lopen.
Het personeel, maakt niet uit, man of vrouw vinden wij zeer aardig, goedlachs en niets is te veel.
Wij hebben nog nooit een recensie uitgebracht, maar omdat wij nu al een paar maal zijn geweest, en iedere keer een goede ervaring hebben gehad, vonden wij het nu tijd om eens een woordje te schrijven.
Het eten vinden wij ook heel prima, wij zijn ons ervan bewust dat er geen ellenlange lijst van gerechten kunnen worden geserveerd, maar wát er is is prima !! De slibtongetjes waren verrukkelijk en het stoofvlees doet beslist niet onder voor "thuis".
Kortom wij hebben het weer heel gezellig gehad en heerlijk gegeten ! Chapeau.

Gegeten op 1 oktober 2014

MarijnUitEten

Goed eten niets mis mee, op een mooie stoere locatie in Rotterdam. Prijs kwaliteitsverhouding klopt niet helemaal, maar de locatie en decor maken veel goed. Vlotte bediening maar je moet wel de juiste treffen. Door dat dit restaurant lekker makkelijk aan de overkant van mijn werkruimte zit heb ik hier al tien-tallen-keren gegeten. Maar helaas is sommige mannelijk personeel zo klant onvriendelijk dat ik tegenwoordig toch liever ergens wat ga eet.

Gegeten op 16 september 2014

Schrijf zelf een recensie over De Machinist in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Machinist. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.