Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 477 57 00

philippe6

Via online reservering

Prima bediening, soepel en gastvrij. Eten was echt heel goed, smaakvol en verrassend, en last but NOT least, mooie inrichting en pand!

Gegeten op 19 januari 2015

edwin1977

Via online reservering

Voor de 30e verjaardag van mijn vriend hebben wij hier gegeten, wij zijn al bekend met de goed keuken van de Machinist en de gezellige sfeer.

Ik had wat verrassingen in petto voor mijn vriend en mede dankzij de hulp van de mensen van de Machinist is het een zeer geslaagde avond geweest.

Het eten was perfect zoals altijd. Geen enkele op of aanmerking.

Keep up the good word en tot snel!

Gegeten op 8 januari 2015

ellenpeter

Vanavond geweldig gegeten bij de machinist. Wij waren met vrienden( Dick de Mooy) die regelmatig hier eten en ons als verrassing mee namen. Win hebben heerlijk gegeten en kregen verrassende gerechten!

Gegeten op 10 januari 2015

keesdenheijer

Via online reservering

we hebben gekozen voor de traditionele ROTTERDAMSE tafel vol en dan als hoofdgerecht. Het was heerlijk, afwisselend en meer dan voldoende, wat een goed concept!

Gegeten op 21 december 2014

robbert33

Via online reservering

De macaron met bloedworst was echt top het tafeltje vol was heerlijk met allerlei lekkernijen het was weer genieten bij Marcel .leuke vlotte bediening .

Gegeten op 24 december 2014

robbert424

Via online reservering

Heerlijke gerechtjes, bediening die verstand van zaken heeft zonder nonsens, altijd weer een feestje om hier te komen. Ik vraag me altijd af waarom het hier niet drukker is.

Gegeten op 19 december 2014

Nb69

Via online reservering

Voor de 2de keer hier gegeten en was wederom uitstekend. Prima service en hartelijke bediening! Prijs / Kwaliteit is goed in balans, simpele gerechten maar heerlijk klaargemaakt. We komen zeker terug.

Gegeten op 14 december 2014

EDBOOM

Via online reservering

Na een iets langere afwezigheid dan gebruikelijk weer gegeten met vrienden bij de machinist. Rotterdams tafeltje vol, ten opzichte van de vorige keer weer een aantal nieuwe gerechten gegeten, erg smaakvol en vernieuwend ten opzichte van de vorige keren. Vooral de verfijnde smaak van met name de vlees, wild. Gerechten zijn goed ontvangen. De bediening speelt goed in op de wensen van de klant.
Alles werd vers bereid.
Komen snel weer terug.
Eduard Booms

Gegeten op 13 december 2014

ciska16

Via online reservering

Lekkere lunch maar niets bijzonder, De koffie was wel erg lekker. De bediening was vriendelijk maar niet heel erg alert. Om iets te bestellen moet je wel geduld hebben, bediening had niet constant oog voor de gasten. De entourage is leuk.

Gegeten op 12 december 2014

Asteri

We wilden na een lange dag niet meer koken en besloten nog eens langs te gaan bij de machinist. Beiden bestelden we een spaanse Tempranillo van 4,10 per glas. De glazen waren erg klein en met 3 a 4 slokjes waren onze glazen dan ook teleurstellend snel leeg. Navraag bij de bediening leerde dat de glazen toch wel degelijk tot de bolling van het glas waren ingeschonken. Maar ja, dan ligt het natuurlijk wel aan de grootte van het glas hoeveel (of hoe weinig) wijn er dan in je glas komt. Hiervoor schijnt in de horeca geen regel te bestaan maar het is wel ongeveer de bedoeling om 100 ml wijn te serveren. Wij vermoeden dat de glazen die de machinist gebruikt niet meer dan 50 ml bevatten. Toen wij beiden een 2e glas bestelden en dit aan de bediening meegaven, waren deze volgende glazen wel tot een meer aanvaardbare hoeveelheid gevuld. De vegetarische pasta met paddestoelen was lekker. De algehele prijs/kwaliteitverhouding van de kaart vinden we toch wat scheef. Leuke industriële uitstraling van het pand.

Gegeten op 21 november 2014

Schrijf zelf een recensie over De Machinist in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Machinist. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.