Sfizio Italiaanse Delicatessen

• 8.1

• 8.0

Dirkdenvreede
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk zaakje om even (snel) een broodje te eten. Ze hebben een paar tafeltjes voor de rest is het afhaal. Verder echt lekkere gerechten om mee te nemen. Ze werken met mooie producten. Heerlijk voor lunch!

Gegeten op 3 februari 2014

cvo-utrecht
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sifizio is mijn stamrestaurant zowel prive als zakelijk. De ambiance is lekker ongedwongen en simpel, de service altijd goed en het eten is echt super. Je kan er gewoon een lekker broodje Mario (of andere heerlijke broodjes), pizza plak (slecht 2 euro), gewoon een heerlijke pizza eten of je kan er gewoon een super maaltijd nemen. Ik sluit mij helemaal aan bij een eerdere recensie; kip in roomsaus, het lamsvlees, Melanzane en de pastas zijn met liefde en zorg klaargemaakt. Echt een aanrader.

Gegeten op 7 mei 2013

Smikkelina
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een aanwinst qua eten dat je thuis kunt laten bezorgen! De kipfilet in roomsaus, de gevulde paprika, de aardappeltjes met rozemarijn, de pizza's... tot nu toe is alles wat we hebben laten bezorgen om je vingers bij af te likken. Smaakvol eten wat met liefde is bereid.

Gegeten op 5 april 2013

Gussenhoven
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanaf begin vorig jaar kom ik na een dag hard werken heel erg graag eten bij Italiaanse Delicatessen, Lunchroom- en Pizzeria 'Sfizio'. Dat is minstens één keer per week, waarbij je als natgeregende passant -onderweg naar het verre Lunetten- altijd hartelijk welkom geheten wordt door zowel de medewerkers evenals de eigenaar, hetgeen voor mij tevens het bewijs is, dat de Italiaanse gastvrijheid niet alleen spreekwoordelijk is. Daarbij voelen de medewerkers ook precies aan of bezoekers zo maar binnen komen of bijvoorbeeld net een familielid bezocht hebben, die in het naburige Diakonessenhuis verblijft. Het gaan en komen van mensen, die daar gewoon iets voor thuis komen halen, geeft het geheel iets van een ontzettend gezellige huiskamer, waarbij 'meneer Gerard' door zijn onverwoestbaar goede humeur een cruciale rol speelt. Ook is het mij nog nooit eerder overkomen dat je met een van zijn andere collega's zo maar over bijvoorbeeld Bach Cantates kunt praten. Dat aan het eten heel veel zorg besteed wordt, blijkt uit dat men uitsluitend met verse producten wil werken. Daardoor krijgt men precies een maaltijd voorgeschoteld zoals de tradionele Italiaanse keuken die bedoeld heeft. Elke dag biedt Sfizio een pasta-dagschotel aan, die door zijn rijke gevarieerdheid steeds weer blijft verrassen. Ik raad iedereen de pesta- en/of de boulonnaise versie aan. Voor wat betreft de pizza's is een Mista met Parmaham een ongekende culinaire ervaring. Mijn budget staat uitsluitend de witte huiswijn toe en die is uitstekend. Bij het kiezen van een toetje ontstaat een keuzeprobleem omdat alles hiervan erg lekker is. Ten slotte is de achtergrondmuziek ook nooit hinderlijk...

Gegeten op 9 april 2013

Ellalaa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geen zin om te koken, maar wel top eten? Dan kun je je geen beter (afhaal)restaurant wensen dan Sfizio. Heerlijke, wisselende gerechten in de vitrine waardoor ik elke keer weer twijfel wat allemaal mee te nemen. Niet goedkoop, maar wel kwaliteit. Ik hoop dat ze nog lang in onze buurt blijven zitten!

iljal

• Uitstekend

Bij het eerste bezoek voor een afhaalmaaltijd nodigde de eigenaar ons uit om met een glaasje wijn de maaltijd ter plekke te nuttigen. Sindsdien regelmatige gast. Het is echt heerlijk eten met een fijne bediening.
Tip: Lamsbout, Polpetta of de Zalm. Maar hou wel een gaatje vrij voor één van de heerlijk nagerechten, gemaakt door de dochter van de eigenaar!

yellow

• Uitstekend

Ik ben hier afgelopen week voor het eerst komen eten, en het was om te zeggen echt verrukkelijk! het is echt een stukje Italie dat naar Nederland is gebracht. En als dat nog niet voldoende is zijn er genoeg gerechten die op aanvraag kunnen worden bereid! wat willen we nog meer!? Hmmmm Smullen maar!!

hjdg

• Matig

Afgelopen week heerlijke pizza gehaald.Als de prijzen marktconform zouden zijn zou ik hier zeker vaker mijn Pizza halen. Met 14 euro voor een Valentino (tomaat, kaas, parmaham, rucola, cherrytomaatjes) prijs je jezelf naar mijn idee uit de markt.

groovydewi

• Uitstekend

Ambachtelijk bereid italiaans eten. De eigenaar is zeer vriendelijk en ziet eruit als Al Pacino in zijn jongere jaren..

Stimpy13

• Redelijk

Een keer een piza afgehaald, erg lekker maar 12,50 vind ik toch teveel voor wat je krijgt

Schrijf zelf een recensie over Sfizio Italiaanse Delicatessen in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Sfizio Italiaanse Delicatessen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!