Eeterij Neefies

• 8.7

• 7.6

Rdamcentrum
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier met veel plezier gegeten en een erg geslaagde avond gehad, maar dat was met name te danken aan de vriendelijke bediening en de gezellige sfeer; het eten is helaas niet erg goed (droog) en de porties zijn veel te groot. De prijs/kwaliteitsverhouding is zoek.

Gegeten op 11 april 2014

leonie3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegegeten. Aangegeven dat ik een tarwe allergie had en hier werd gelijk proffesioneel op in gesprongen door de kok. Super! We hadden niet van tevoren gereserveeerd.

Gegeten op 21 maart 2014

gerda0560
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel gezellige eettent met heel vriendelijk personeel en een geweldige kok. Super lekker (veel) eten. Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader.

Birgit1988
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ben lekker wezen eten met achttienman voor dat we naar soldaat van oranje gingen. We waren er om 5 uur hebben een voorgerecht, hoofd en nagerecht gehad en tussen 7 en 7:15 vertrokken we naar de musical. We hebben allemaal heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk en reserveren is een must!! Het hele restaurant zat vol met mensen die ook naar de musical gingen. Ik heb bewondering voor de koks en de bediening dat ze het overzicht blijven houden zelf in deze drukte. Kort gezegd we hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug!!!

Gegeten op 5 februari 2014

Annemiek55
  • Recensies in de laatste twee jaar

Omdat het zo goed werd aanbevolen hebben we hier gereserveerd, echter het viel ons tegen. Het is in een woonwijk en het is een verbouwd woonhuis. Je komt binnen waar je tussen de tafels door moet manoeuvreren, entree zit aan de verkeerde kant, de gelegenheid ruikt enorm naar eten en is ouderwets en sober ingericht. Het eten smaakt, het is meer een wat uitgebreidere cafetaria. Kan niet onder restaurant worden genoemd.

Gegeten op 1 februari 2014

AKuijt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wederom hier ontzettend lekker gegeten. 3 drankjes, voor-, hoofd- en nagerecht voor 61 Euro! Bij het hoofdgerecht wordt patat, salade en vandaag stoofperen geserveerd. Voor ons een topper in Katwijk, je voelt je welkom en er wordt goed voor je gezorgd. Er hangt een informele sfeer in dit kleine, knusse restaurant. De porties zijn enorm en de prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. Wij komen snel weer terug in ons favoriete tentje in Katwijk.

Gegeten op 29 juni 2013

Jolandam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ligt een beetje uit het centrum, maar daarom niet minder druk. Goede keuken, voorgerecht van de zaak, goede porties, bediening loopt regelmatig rond om te checken of alles naar wens is. Helemaal top als je wat anders wil dan aan het strand eten.

Gegeten op 12 juni 2013

klaas1976
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldig gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding.
Gezellig restaurantje met leuke bediening.'
Het lam met de portsaus is een aanrader.

Gegeten op 18 april 2013

marionvanengelshoven
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wellicht ten overvloede, of...de laatste recensie is alweer een tijdje geleden, en heeft nieuwe bevestiging nodig?
Wij hebben gereserveerd ( nodig dus: het laatste tafeltje!) vóór de Soldaat van Oranje - menu SvO voor mijn partner, ik het wildmenu. Kortom: prima eetcafe,niet te moeilijk doen wat betreft de menukaart, prijs/kwaliteitverhouding oké, vriendelijke bediening...
Wellicht even zeuren, maar vanwege de open keuken ( superhygiënisch te zien en als zodanig te beoordelen vanaf tafel 10 )is enige frituurlucht in de zaak wellicht niet te vermijden>
Complimenten, we recommanderen onze vrienden.!

Gegeten op 22 februari 2013

mraemakers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na ons bezoek van Soldaat van Oranje hier gegeten. Restaurant zat helemaal vol, dus reserveren is aan te raden. Er was voldoende keus en de porties waren royaal. De kipspies was botermals maar de slibtongetjes waren te hard gebakken. Vers is hier ook echt vers: sla zoals sla hoort te zijin, knapperig en stevig. De frietjes daarentegen waren erg zout helaas. Personeel was uitermate vriendelijk en geïnteresseerd. Kortom een goede keus!

Gegeten op 27 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over Eeterij Neefies in Katwijk

Schrijf hieronder je recensie over Eeterij Neefies. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!