Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Eeterij Neefies

3. Topper 2014
  4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 071 407 82 88

mieke41

Samen met mijn man gegeten. Eten was prima, lekkere wijn erbij. Kregen vooraf een amuse van het huis. Eten goed sausjes iets minder. Prima ongedwongen bediening. Alles zag er verzorgd en fris uit.

Gegeten op 7 augustus 2014

Tymo

Super lekker gegeten met het gezin.
Gezellig klein restaurant met een goede sfeer.
Bediening en eten zijn prima in orde!
De steak Neefies is een aanrader, ook de kindermenu's vielen in de smaak.
Kortom hier gaan we terug komen.

Gegeten op 4 juni 2014

Mijet

Hooggespannen verwachtingen, maar helaas. Wij hebben geen stokbroodje of amuse van de zaak gezien. Wel een stokbroodje van € 4,--. De scampi in roomsaus smaakte wel. Alleen jammer dat er een "van der Valk kers" in zat. Het fruit kwam dus duidelijk uit blik. De steak was vrij rauw. Er is ook niet gevraagd hoe we hem geserveerd wilden hebben. De gevulde soes, naar zeggen eigen gebakken, was gortdroog. Een glas wijn waarvan de voet onder de wijn zat....
Het schijnt een populaire eetgelegenheid te zijn. Niet meer voor ons.

Gegeten op 8 februari 2014

Greybullet

Saté met satesaus, kroepoek en atjar. Inclusief salade, krieltjes en stoofpeertjes. Heerlijk gegeten, lekker glaasje rode wijn erbij, stokbroodje vooraf en een amuse van het huis. Vriendelijke bediening, gezellige schone zaak!

Gegeten op 28 mei 2014

line80

Een klein restaurantje wat ook eigenlijk net iets te vol staat met tafels voor de ruimte die er is. Aan de andere kant is dat te begrijpen, want er zal voldoende vraag zijn naar een plekje om hier te eten. De prijs-kwaliteitverhouding is goed. Het is allemaal erg betaalbaar en wat je daarvoor krijgt is net iets meer dan je had verwacht, zowel wat betreft kwaliteit als wat betreft kwantiteit. De gerechten zijn klassiekers, maar hebben wel een leuke twist meegekregen. En de meiden die hier werken houden alles goed in de gaten wat ervoor zorgt dat je nooit lang hoeft te wachten of een drankje of iets anders. Prima plek!

Gegeten op 20 maart 2014

Rdamcentrum

Wij hebben hier met veel plezier gegeten en een erg geslaagde avond gehad, maar dat was met name te danken aan de vriendelijke bediening en de gezellige sfeer; het eten is helaas niet erg goed (droog) en de porties zijn veel te groot. De prijs/kwaliteitsverhouding is zoek.

Gegeten op 11 april 2014

leonie3

Heerlijk gegegeten. Aangegeven dat ik een tarwe allergie had en hier werd gelijk proffesioneel op in gesprongen door de kok. Super! We hadden niet van tevoren gereserveeerd.

Gegeten op 21 maart 2014

gerda0560

Heel gezellige eettent met heel vriendelijk personeel en een geweldige kok. Super lekker (veel) eten. Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader.

Birgit1988

Ben lekker wezen eten met achttienman voor dat we naar soldaat van oranje gingen. We waren er om 5 uur hebben een voorgerecht, hoofd en nagerecht gehad en tussen 7 en 7:15 vertrokken we naar de musical. We hebben allemaal heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk en reserveren is een must!! Het hele restaurant zat vol met mensen die ook naar de musical gingen. Ik heb bewondering voor de koks en de bediening dat ze het overzicht blijven houden zelf in deze drukte. Kort gezegd we hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug!!!

Gegeten op 5 februari 2014

Annemiek55

Omdat het zo goed werd aanbevolen hebben we hier gereserveerd, echter het viel ons tegen. Het is in een woonwijk en het is een verbouwd woonhuis. Je komt binnen waar je tussen de tafels door moet manoeuvreren, entree zit aan de verkeerde kant, de gelegenheid ruikt enorm naar eten en is ouderwets en sober ingericht. Het eten smaakt, het is meer een wat uitgebreidere cafetaria. Kan niet onder restaurant worden genoemd.

Gegeten op 1 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Eeterij Neefies in Katwijk

Schrijf hieronder je recensie over Eeterij Neefies. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.