a TripAdvisor company

foto's van Truffels in Haarlem - 1 foto's van Truffels in Haarlem - 2 foto's van Truffels in Haarlem - 3 foto's van Truffels in Haarlem - 4

Truffels

1. 8,7 10 1 96

2. 8,2

3. 7,9

Trendy Truffels

Voor Franse gerechten ben je hier ook aan het juiste adres. Het restaurant combineert traditioneel met modern. Respect voor de oude keuken wordt gecombineerd met de nieuwste trends. Het resultaat: Chique maar hippe gerechten.

stefkohler

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Met de AH kortingskaart bij Truffels gegeten.Zeer matige ervaring.Voordat het hoofdgerecht kwam ongeveer anderhalf uur verder.Personeel zijn erg aandoenlijke meisjes die vooral heen en weer lopen maar dan met hetzelfde gerecht.Ook viel er 2x iets hard op de grond waardoor het gehele restaurant toch even stil werd.Het probleem met de kortingskaart heeft men opgelost door dan maar halve porties te geven.Ook de drankjes zijn duur waardoor men per saldo toch op het "oude" hoge bedrag uitkomt.Wanneer Truffels van mening is dat men door meedoen aan deze AH actie klanten binnen haalt slaan zij de plank mis.

Gegeten op 20 juli 2016

linda242

Met 2 vrienden afgelopen donderdag voor het eerst naar Truffels geweest. Met het AH menu die prima verzorgd en meer dan voldoende. Leuk dat wij vooraf een broodje kregen met lekkere olie en smeersels. Bij iedere gang keurig uitgelegd wat er op ons bord lag. Inmiddels kennen we veel horeca in Haarlem maar Truffels staat zeker in onze favorieten lijst! Leuk dat ze vaak het menu wisselen. Wij komen zeker een terug.

Gegeten op 21 juli 2016

Opama

Bijna jaar geleden, benieuwd dus:.....gelukkig nog even goed: verrrassend, mooie combinaties, toelichting bij elk gerecht, wijnvraag werd doorgegeven aan sommelier. Aardige bediening, ook bij volle bak! En nog steeds prima prijskwaliteit; Nieuw: kleine hapjes, erbij of als andere combi dan het gebruikelijke 3 tot 6 gangenmenu. We komen weer terug!

Gegeten op 15 juli 2016

alexander29

Helaas niet zo'n geslaagd diner bij Truffes gehad! Waarschijnlijk hadden we gewoon pech, want van andere lyrische verhalen gehoord. Juist ook op voorspraak gekozen. Het voorgerecht was goed. Als tussendoor de coquilles uit de oven genomen. Deze waren te ver door en aan de schelp gaan kleven. Echter was bij het hoofdgerecht de verse truffel nauwelijks te proeven. De kaasjes waren helaas allemaal aan het zweten en waren niet vers gesneden. Gedeeltelijk zelfs laten staan.

De bediening was uitstekend, helaas was de akoestiek niet top.

Volgende keer hopen we op beter!

Gegeten op 14 juli 2016

sandy29

Uitstekend gegeten met een prachtige tonijn en serranoham voorgerecht (bijzonder smaak combinaties) heel mooi versierd. Bediening zeer vriendelijke (gaf veel informatie en was zeer bereid om vragen te beantwoorden). Toetje met rood fruit was ook een plaatje. We komen zeker terug.

Gegeten op 13 juli 2016

marleen151

Truffels is absoluut een van mijn favoriete restaurants. Heerlijk eten en top wijnen voor een hele goede prijs. Sfeervol en door de leuke bediening (veel kennis) een echte ervaring.. Je moet hier een keer geweest zijn!!!

Gegeten op 2 juli 2016

KarinVeerkamp

Het was niet de eerste keer dat we bij Truffels gegeten hebben, en ook deze keer was het weer geweldig! Het concept is sinds kort aangepast met wat meer keuzevrijheid, dus zeker een reden om vaker langs te komen. Ook wordt er altijd enorm goed rekening gehouden met de dieetwensen van mijn vriend, wat voor ons echt een vereiste is.
En dan natuurlijk niet te vergeten, de altijd zo attente bediening. Op een heel kundige, en persoonlijke manier worden de gerechten en de wijnen toegelicht.
Bedankt weer voor de leuke avond en we komen snel terug!

Gegeten op 15 juni 2016

MichielG

Yes! Weer eens bij Truffels gegeten na een lange tijd. Elke keer toch weer blij verrast door de variatie in de menu's. Het eten was voortreffelijk, zoals te verwachten is. De service was netjes en er werd heel duidelijk uitgelegd wat we eten en dronken. Zeer professioneel.
Truffels heeft wat ons betreft de huidige trend gezet en is nog steeds favoriet bij ons door het totaal plaatje. Als je het nog niet hebt gedaan, zeker snel gaan eten en drinken en ga vooral voor de 6 gangen met het wijn arrangement.

Subliem!

Gegeten op 4 mei 2016

Proever76336

Prijs kwaliteit ver onder de maat. Het hoogtepunt was bij het 2e gerecht inc. de wijn, dat was wel top en daar bleef het bij. Daarna een enorme flop wat betreft de wijn-spijs-prijs combi. 6 gangen menu en daarna nog trek hebben... vragen naar een wijn op de kaart maar het verhaal van die wijn niet kennen. Zonde want het is een heel mooi verhaal bij die wijn.
Apserges met ham en dan rose schenken....jammer
Dessert bestaande uit bolletjes meloen en een goedkope muscat.....
Personeel viendelijk, helaas 3x om water mogen vragen en 2x om de rekening.

Gegeten op 29 april 2016

bas311

We gaan regelmatig eten bij truffels. Door het wisselende menu is het iedere keer weer een culinaire smaakontdekking. Het is echt hoog niveau voor relatief weinig geld. En het wijnarrangement is ook aan te raden. De wijnen sluiten vaak erg goed aan bij de gerechten. Aanrader dus!

Gegeten op 14 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Truffels in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Truffels. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.