Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Truffels in Haarlem - 1

4. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 023 532 57 70
  2. www.restauranttruffels.nl

Trendy Truffels

Allerlei soorten Truffels. Proef ze allemaal bij Restaurant Truffels in Haarlem. Voor andere Franse gerechten ben je hier ook aan het juiste adres. Het restaurant combineert traditioneel met modern. Respect voor de oude keuken wordt gecombineerd met de nieuwste trends. Het resultaat: Chique maar hippe gerechten.

SanderBroek

Modern aangekleed restaurant aan de Lange Veerstraat. Sinds de verbouwing/verhuizing heeft het decor een flinke upgrade gekregen. Het restaurant is nu ruim opgezet. We aten 6 gangen (als ik met niet vergis kun je 4, 5, of 6 gangen kiezen). Het menu is vast en wisselt regelmatig. Je hebt dus niets te kiezen. De bediening vroeg ons bij aanvang of er onderdelen bij zaten die we niet lusten, zodat ze daar rekening mee hielden. Eten was erg lekker. Originele combinaties en ingrediënten. Ik had iets meer kaas gelust op het kaasplankje, maar dat is dan tevens het enige waar ik kritisch over kan zijn. Wijnarrangement viel zeer in de smaak. Over iedere wijn werd uitgebreid verteld waar deze vandaan komt en wat we qua smaak konden verwachten. Al met al een topavond en een absolute aanrader.

Gegeten op 17 december 2014

LA-G

Sinds de opening ben ik al fan. De gerechten zijn altijd creatief, mooi opgemaakt en erg smakelijk. Sinds de verhuizing lijkt het alleen maar beter te zijn geworden. Een wijnarrangement maakt het af en de bediening is vriendelijk en kundig. Kortom, een aanrader!

Gegeten op 24 oktober 2014

marijckeG

zaterdagavond gegeten ,het menu was prima,erg lekker en verrassende combinaties.Maar wat een lawaai,je kon elkaar met moeite verstaan.De gastvrouw en een van de bedienende dames hadden hun avond niet ,erg chagrijnig,gelijk als je binnenkomt al.Let wel op de prijs van de huiswijn,op de kaart 22,50 op de rekening 25 euro,zonder iets hierover te zeggen.Nare reactie als je er iets van zei.

Gegeten op 15 november 2014

Paul Schnek

Gegeten op 15 november 2014

IKamps

Eten weer uitstekend. Bediening en prijs/kwaliteit idem. Paar puntjes; bediening had wat pech tot 2x toe wat te laten vallen waaronder volle fles water, een gast ging roken op het toilet waarna de rook de zaal in ging en met alle tafels bezet zoals het was op deze donderdag moet je met behoorlijke stemverheffing praten.

Gegeten op 13 november 2014

SophieBloem

Try-out menu gedaan. Eten super goed. Mooie gerechten en goed van smaak. Wijnarrangement erbij top.
Verbeterpunt: er mag wat minder tijd tussen de gangen zitten. Duurde soms erg lang.

Gegeten op 28 oktober 2014

Darius01

Al jaren een van mijn favoriete restaurants in Haarlem. Een super creatief duo achter het fornuis.
Ik ben ook fan van hun formule. Nieuwe locatie is zeker een verbetering qua setting

Gegeten op 9 oktober 2014

jan303

We waren al fan, maar nu voor het eerst op de nieuwe locatie geweest. Het werd hierboven al meer geschreven; helemaal goed en mooi, behalve de akoestiek in het middendeel. Het lawaai wordt op den duur erg vermoeiend. We begrepen dat dit euvel verholpen gaat worden, dus komt vast in orde. Maar, waar het om gaat, het eten..... dat is als vanouds echt fantastisch!! We hebben genoten van letterlijk elke gang. Met een top wijn-arrangement erbij. Bediening ook niks op aan te merken; snel, vriendelijk goed geïnformeerd en correct. Top!

Gegeten op 10 oktober 2014

bakje

Woon zelf bij Utrecht, maar ga regelmatig naar Truffels. Mijn favoriete restaurant. De reis meer dan waard. Gister voor het eerst op de nieuwe locatie geweest. Ziet er goed uit, lekker ruimer zitten, alleen wel lawaaiger, aandachtspuntje. Het eten was weer goddelijk, we hebben weer genoten! Prijs/kwaliteit verhouding is super, je bent hier echt een avond uit. Ik ken geen enkel ander restaurant waar je voor deze prijs zo'n geweldig lekker 6 gangen diner krijgt.

Gegeten op 4 oktober 2014

shevia

We waren al fan van Truffels op de oude locatie, en gisteravond wederom heerlijk genoten op de nieuwe stek. De informele sfeer maakt het zeer toegankelijk, uiterst vriendelijk, professionele service en gerechten geserveerd van topniveau. Het was weer een verrassende smaakbeleving en Truffels is nog steeds mijn persoonlijke favoriete nummer 1 in Haarlem.

Gegeten op 10 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Truffels in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Truffels. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.