a TripAdvisor company

foto's van Rokkaa in Rotterdam - 1 foto's van Rokkaa in Rotterdam - 2 foto's van Rokkaa in Rotterdam - 3 foto's van Rokkaa in Rotterdam - 4 foto's van Rokkaa in Rotterdam - 5

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 225 04 40

Genieten in mediterrane sferen

Het interieur is best strak en modern, maar de mediterrane sferen en invloeden maken het zeer warm en gezellig van binnen. Sinds de opening van het restaurant enkele jaren geleden verovert Rokkaa steeds meer harten met hun Turks-mediterrane keuken. Een hip en tegelijkertijd knus restaurant op het sfeervolle Westelijk Handelsterrein.

Yvonne3d

Via online reservering

Niet voor de eerste x en zeker niet voor de laatste x hier gegeten. De verschillende voorgerechtjes zijn een ware smaaksensatie en al een maaltijd op zich. Meer dan voldoende variatie op de kaart. Voor elk wat wils. Aardige bediening!

Gegeten op 19 mei 2015

M-K1507

Voor een lunch een prima locatie om een hapje te eten. Sfeervol restaurant. Aardige bediening. Rokkaa is gevestigd in een pand waar meerdere restaurants gevestigd zijn. Wat ons betreft krijgt deze eerste kennismaking een vervolg.

Gegeten op 5 mei 2015

NomNomNomNana

Vorige week voor het eerst gegeten bij Rokkaa. Waren uitgenodigd door familie, dus van tevoren geen beeld bij wat we precies konden verwachten. We werden vriendelijk ontvangen en de gehele avond was de bediening vlot en vriendelijk. Wij zaten in de voorkant van de zaak en ik had het idee dat dat wel wat gezelliger oogde dan de achterin de zaak.
Van tevoren de koude en warme mezze met de gehele groep genomen. Altijd een succes bij mij, verschillende hapjes. Als hoofdgerecht hoopte ik op het gestoofde lamsvlees, echter gaf de bediening aan dat dit niet mogelijk was. Volgens de bediening te veel voorbereiding/tijd voor iets wat niet vaak besteld wordt. Mijn mening; haal het dan van de kaart. Was wel jammer. Maar de mixed grill was ook erg goed. En ook de Turkse wijn was een succes.

Gegeten op 24 april 2015

datproefje

Hier kennis gemaakt tijdens de culinaire wandeling (Wijn&Spijs) Ik ben na 6 jaar in Turkije gewoond te hebben, niet meer zo'n fan van turks eten, maar zij hebben hun concept nu uitgebreid naar mediterraan. De zaak oogt bij binnenkomst als een luxe lounge. De "achterzaal" is wat meer bedrijfskantine-achtig. Beetje groot en onpersoonlijk. Bij de vraag naar de witte huiswijn kreeg ik als antwoord "een franse..." Tja, en dan blijkt het ook nog een Italiaanse: pinot grigio. Eten was in orde, niet spectaculair : tonijn met een sinaasappelsaus en een bladerdeeg met kaas en koriander.

Gegeten op 22 maart 2015

Proever38080

Via online reservering

Prijs-kwaliteit is prima, maar het eten niet bijzonder. Kaart wel, varieert van pasta naar risotto en van tiranniseert naar dame blanche.

Gegeten op 19 maart 2015

EllenArts

Via online reservering

Mooi en tegelijk ook gezellig ingericht restaurant, met een originele wijnkaart en menukaart. Alle gerechten smaakten prima, de Turkse wijn is echt de moeite waard en de bediening was top. Een absolute aanrader!

Gegeten op 14 maart 2015

Grom

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Inderdaad vissoep met kleine stukjes vis, smakelijk en goed gevuld. Biefstukpuntje met pasta, had wat meer smaak mogen heb en iets meer peper. Visvangst was uitstekend zowel qua smaak als compositie. Tiramisou had iets Italiaanser gemogen. Al met al een prima diner en voor herhaling vastbaar.
Gosse

Gegeten op 6 maart 2015

tineke7

Via online reservering

De sfeer is er prima. Gezelliger dan op de website. Het viergangen diner was heerlijk! Soep, een anti pasta, dorade en tiramisu als toetje. De witte huiswijn paste er uitstekend bij. Kortom een aanrader en we komen zeker terug.

Gegeten op 5 maart 2015

saskia142

Via online reservering

We hebben gegeten van een 4 gangen iens diner, voor 22.50. Al de gangen waren lauw van tempratuur. De 4 gangen werden in een sneltrein vaart op tafel gezet en dat was maar goed ook, want we konden elkaar niet verstaan omdat er een groep van 14 man tegenover ons zaten en die waren nogal luidruchtig! Konden we snel weer weg.Dit keer is het erg tegengevallen!

Gegeten op 27 februari 2015

marieke62

Via online reservering

via de Iens dinerdeal terecht gekomen bij Rokkaa. Het was een maandagavond, dus het was, zeker in het begin, behoorlijk rustig. De bediening was heel vriendelijk, attent en snel. Ons wat wankele tafeltje was in een oogwenk rechtgezet (zonder dat wij erom hoefden te vragen). De vissoep was erg lekker. Zelf hou ik wel van wat grotere stukken vis erin en dat was helaas niet zo, maar de croutons erin smaakten prima. De linguini vond ik heerlijk. Mijn man vond hem minder. Dat was andersom bij het hoofdgerecht. De vis was niet bijzonder, maar de saus was lekker. Ook de groenten, waar overigens wat mij betreft wel iets meer van op mijn bord had mogen liggen, waren lekker, precies beetgaat. Iets jammer vond ik dat er patat bij werd geserveerd. Hoewel die echt goed was klaargemaakt kreeg ik er een beetje een eetcafégevoel bij. Het toetje was onvervalst heerlijk. Wij hebben inmiddels heel wat tiramisu gegeten en deze was heel lekker. Een speciale vermelding is voor de Irish coffee van mijn man. Hij was heel iers, hij werd er heel vrolijk van. Al met al een fijn avondje uit eten.

Gegeten op 23 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Rokkaa in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Rokkaa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.