Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Rokkaa in Rotterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 225 04 40

Rokkaa doet mee!

Vanaf €20,- uit eten bij de beste restaurants bij in de buurt. Het culinaire feest begint op 26 september en duurt maar liefst 10 dagen! Heerlijk toch?

Bekijk de deelnemers

Genieten in mediterrane sferen

Het interieur is best strak en modern, maar de mediterrane sferen en invloeden maken het zeer warm en gezellig van binnen. Sinds de opening van het restaurant enkele jaren geleden verovert Rokkaa steeds meer harten met hun Turks-mediterrane keuken. Een hip en tegelijkertijd knus restaurant op het sfeervolle Westelijk Handelsterrein.

MarijkevanVeen

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Heerlijk met z'n 11 gegeten bij Rokkaa. Heerlijke tapas (verschillende kouden en warme hapjes) met turks brood als vooraf, en zelf had ik ossenhaas met pepersaus als hoofdgerecht. Mijn tafelgenoten hadden allemaal andere lekkere gerechten onder andere mix visschotel en mix grill die lekker en uitgebreid uitzagen. De bediening was vriendelijk en snel. We hebben van alles genoten en zullen er zeker weer terugkomen. Zeker een aanrader voor een bijzondere avond!

Gegeten op 22 september 2014

gag

met 4 personen gegeten. porties hoofdgerecht (4 verschillende) werden door 3 te klein bevonden. bediening niet erg alert. lang gewacht op hoofdgerecht (aan tafel van 7 tot half elf). Is het hier bijzonder genoeg om terug te komen? 4 x nee

Gegeten op 20 september 2014

TisGea

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Rokkaa. Mijn tafelgenoten en ik hadden allemaal verschillende gerechten en deze waar allen mooi gepresenteerd, hadden de juiste hoeveelheid en alles heerlijk van smaak. Wat wil nog meer? Nou, iets meer aandacht van de bediening. Bij binnenkomst werden we niet begroet door de passerende serveerster. De bediening had het erg druk en daardoor geen tijd om te vragen of we nog iets wilden drinken, te vragen of alles naar wens was tijdens de maaltijd of om te vragen of nog een nagerecht wilden. Erg jammer.

Gegeten op 6 september 2014

sgravenland

Via online reservering

Het was weer geruime tijd geleden dat we hier uit eten zijn gegaan.
Iens menu genomen.
Alle gerechten waren uitstekend.
Bediening zeer aardig ,mijn partner wilde een ander voorgerecht en dat was geen enkel probleem.
Witte wijn uit de streek Anatolya was voortreffelijk.
Jammer dat het westelijk handelsterrein achteruit gaat .Rokkaa verdient eigenlijk een betere locatie.

Gegeten op 22 augustus 2014

Ericveer

Via online reservering

Gezellig met z'n vieren wezen eten bij Rokkaa. Ontspannen sfeer, mede door de goede bediening. Eten was prima. Interieur was op vorige lokatie iets sfeervoller, maar nog steeds goed. Zeker een aanrader.

Gegeten op 22 augustus 2014

Elwi

Via online reservering

Ondanks de maandagavond was de zaak redelijk bezet.Vriendelijke ontvangst en wijziging van het hoofdgerecht van vis in vlees zonder probleem gerealiseerd. Zowel voor en hoofdgerecht een palet van mooie smaken. De grote van de porties waren voor ons ruim voldoende en lieten ruimte voor het na gerecht.
Genieter heeft genoten

Gegeten op 18 augustus 2014

ienskatten

Via online reservering

Wij hebben inmiddels al diverse malen bij Rokkaa gegeten en dit restaurant aanbevolen bij vrienden. Wij hebben er zowel vlees als vis gegeten en het was altijd prima van kwaliteit en heerlijk bereid. Ook de voorgerechten en nagerechten zijn heerlijk en de (witte) huiswijn is uitstekend. Alles is vers bereid en dat proef je. De bediening is vriendelijk en probeert het je op alle manieren naar de zin te maken. Alles kan en niets is teveel. Wij hebben uitsluitend op het terras gegeten en dat was gezellig en levendig.

Gegeten op 14 augustus 2014

smaakenkraak

De tweede keer dat we in dit restaurant gegeten hebben en er komt zeker een 3e keer. Het personeel is attent en vriendelijk.
We hadden een 4-gangen arrangement via een aanbieding bij Iens geboekt dus het menu stond in principe vast. Omdat mijn vrouw een knoflook allergie heeft werd echter zonder problemen de met kalfsvlees gevulde ravioli vervangen door een ander pasta gerecht. Alles was verzorgd en smakelijk: Lekker vers brood met tapenade, smakelijk soepje, heerlijke gevulde ravioli met champignons, lekker scholletje met saffraansaus met goed gezouten frietjes en salade en als dessert en heerlijk griesmeel taartje doordrenkt met honing gegarneerd met ijs, slagroom, wat rode besjes en munt bladeren.
Tel daarbij op de leuke overdekte lokatie in het Westelijk handelsterrein, de mooie inrichting en het vriendelijke personeel en je hebt een prima avond.

Gegeten op 16 augustus 2014

Theodorus45

Via online reservering

We hebben op het overdekte terras gegeten: zeer gezellig en sfeervol. De bediening is vlot en heel ongedwongen vriendelijk. Zonder vragen of betalen krijg je een karaf water. Het menu was echter simpel, doch niet verkeerd klaargemaakt. Goed dat we een zomer menu aanbieding hadden, dat maakte de prijs/kwaliteit verhouding toch weer goed.

Gegeten op 13 augustus 2014

Ila87

Restaurant Rokkaa zit in een soort overdekt, industrieel hofje met aangrenzend allemaal andere restaurants. Wij zaten overdekt buiten, wat prima te doen was ondanks dat het wat kouder was. Bij Rokkaa hadden we via Iens gereserveerd. De Iens Deal hield een vier-gangenmenu in. We begonnen de avond met Turks brood en een bijzondere sesampasta om in te dopen. De eerste gang was een Mediterrane tomatensoep. Niet heel bijzonder van smaak. Na de smakelijke sesampasta had ik wat meer kruiden/specerijen verwacht.

Het tussengerecht bestond uit huisgemaakte ravioli met kalfsvulling. Erg lekker en met de paddenstoelen in de saus een mooie smaakcombinatie. Als je alleen de ravioli at, was het een beetje droog. Gelukkig zat er genoeg saus bij.

Het hoofdgerecht was het lekkerste: een stuk schol met verse groenten in een saffraansaus. De saus was heerlijk romig en de schol zacht. Wederom een lekkere combinatie dus.
Het toetje bestond uit een stuk gebakken griesmeelcake met een bolletje ijs, wat slagroom, rode besjes en pistachenoten. Lekker, maar minder speciaal dan de vorige twee gerechten.

De bediening was erg vriendelijk en de sfeer, zeker voor een maandagavond, was prima. Het was erg rustig in het ‘hofje’ maar zeker niet ongezellig. Leuk om eens te gaan eten, maar zonder de Iens Deal wel wat aan de prijs voor wat je krijgt.

Gegeten op 11 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Rokkaa in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Rokkaa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.