Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 355 33 22

Marceln

Gisteren gegeten in dit restaurant aan de Scheveningse boulevard. Wij kwamen van het strand en wilden een makkelijke hap. We kozen voor de spareribs en de saté. De spareribs waren gewokt en niet door en door warm. De marinade was matig. 1 Ingredient overheerste wat jammer was. De saté was niet verkeerd, de satésaus was erg machtig en zwaar. Wij maakten gebruik van het happy hour, waardoor de prijs-kwaliteit verhouding nog wel dik in orde was..

Gegeten op 3 september 2014

shanice

Toff is een gezellig etablissement aan de boulevard van Scheveningen. Het ziet er in het eerste opzicht vrij luxe uit, maar de prijs valt mee voor de prachtige locatie. Wij hebben hier op een drukke zaterdagavond een fijne diner gehad. Comfortabele banken en gezellige live-muziek waren van grote toegevoegde waarde.
De bediening was erg correct en deed zijn best om er wat van te maken. Mijn verzoek, of ik in plaats van frites een salade bij mijn gamba’s kon nemen, werd zonder enige problemen ingewilligd. Het eten was smakelijk; het vloerbrood met aioli dat wij van tevoren namen was lekker, maar voor twee personen wel erg groot. De gamba’s met knoflook waren heerlijk. De salade die ik erbij geserveerd kreeg, was helaas een beetje saai en de olijfjes smaakten vreemd. Het gerecht van mijn tafelpartner – dat ik mij helaas niet meer kan herinneren – smaakte ook goed. Wij hebben er nog maar een wijntje extra genomen en genoten van de sfeer van Toff, de boulevard en het uitzicht op het strand. Alsof je op vakantie bent.

Gegeten op 2 augustus 2014

Spriety

Afgelopen zaterdag een geslaagde avond gehad dankzij Toff. We waren hier vrijdag ook naartoe geweest, maar alleen voor een drankje en helaas met wat eentonige hedendaagse dj-muziek. Ok, het was "na etenstijd" die vrijdag...
Zaterdag was top... Acoustisch gitaar met zang van de gitarist èn een zangeres maakten tijdens de zwoele zomeravond de ambiance van dit toch al mooie etablissement top.
De service is goed en oplettend. Het tweepersoons-Toff-plankje was geweldig...
Echt een fijn plekje, we komen er zeker nog eens!

Gegeten op 26 juli 2014

Lizet89

Heerlijk restaurant met een gezellige sfeer. Er was zelfs live muziek. Het eten was heerlijk en de bediening was prima. Niks op aan te merken!

Gegeten op 20 juli 2014

Majou

Van de week een geslaagde avond gehad dankzij toff. We waren hier eerder ook naartoe geweest maar er zijn veel dingen enorm verbeterd. De service is nu ervaringsrijk en oplettend, wat zeer fijn was. Tevens was het eten heel goed te doen, en het decor is warm en met voldoende ambiance. Echt een fijn plekje, we komen er zeker nog eens!

Gegeten op 21 mei 2014

Maistro89

Eten was lekker en goed geserveerd. Live muziek was een pluspunt. Bediening wel snel, helaas werden we bij binnenkomst niet bepaald verwelkomt. Ook de toiletten waren niet geweldig. Persoonlijk vond ik het ook nog vervelend dat het terras in open verbinding stond met het restaurant, waardoor we ongewenst meerookten. Verder een geslaagde avond.

Gegeten op 29 maart 2014

graafvd

Met een bon van vakantieveiling bij Toff terecht gekomen. Gezien de vele slechte beoordelingen waren we een beetje huiverig er heen te gaan.
Echter: bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet. De voorgerechten, zalmbombe en dimsum smaakten goed. Als hoofdgerecht had ik de kipsate, lekker sappig, ruime hoeveelheid kip met een kommetje lekkere frites. Mijn partner had de biologische hamburger op een broodje met frites. Broodje was een beetje zompig. De desserts: stroopwafelijs en dame blanche waren in orde. De obers die ons bedienden waren vriendelijk. Okay, het is geen sterrenrestaurant eten, meer eten dat je in een eetcafe eet. En als je je daarop instelt word je beslist niet teleugesteld!

Gegeten op 23 december 2013

Mrijkie

We hebben hier afgelopen zaterdag met voor het eerst en meteen ook voor het laatst gegeten. Het eten was niet zo veel op aan te merken. Het voorgerecht (breekbrood en dim sum) was prima en het hoofdgerecht was best lekker. We hadden de ossenhaaspuntjes met saté en de hamburger thai style. Het vlees was erg lekker maar de satésaus was niet zo lekker. De burger smaakte erg goed en de patatten waren ook lekker krokant gebakken. Het interieur ziet er sfeervol uit en de live-muziek vonden we ook erg leuk. Het personeel is hier alleen echt een ramp. Ontzettend ongeïnteresseerd en hardop zuchtend lopen ze rond. Wanneer ze iets vroegen, liepen ze halverwege je antwoord al weer bij je tafel vandaan en je wist nooit wie je wel en niet kon benaderen voor een bestelling, want er leek een soort (enorm slecht werkend) systeem te zijn. Constant werden de lege glazen, flesjes en borden (te pas en vooral te onpas) van tafel gehaald zonder te vragen of het gesmaakt had of dat we nog wat drinken wilde bestellen.

Gegeten op 2 november 2013

Yzaan

Heel jammer... Wat is dit restaurant achteruit gegaan!!
Bediening is matig tot heel matig!
De kwaliteit van het eten is ver onder de maat , de broodjes waren afgeroffeld en hadden weinig smaak.
We hebben voorheen altijd fijn gezeten hoop dat dat ooit weer terug komt.

Gegeten op 14 oktober 2013

Doennan

Ontbijt zondag doen we vaker werd wel slechter vandaag geweest echt vreselijk oud brood weinig keus geen ham of rosbief veel zoet en die vis durfde ik niet te nemen personeel vreselijk aardig en wat kunnen kun eraan doen je zit leuk aardig personeel daar ligt het niet aan wel aan het eten

Gegeten op 6 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Toff Grand Café Restaurant in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Toff Grand Café Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.