Toff Grand Café Restaurant

• 6.0

• 7.1

Maistro89
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten was lekker en goed geserveerd. Live muziek was een pluspunt. Bediening wel snel, helaas werden we bij binnenkomst niet bepaald verwelkomt. Ook de toiletten waren niet geweldig. Persoonlijk vond ik het ook nog vervelend dat het terras in open verbinding stond met het restaurant, waardoor we ongewenst meerookten. Verder een geslaagde avond.

Gegeten op 29 maart 2014

graafvd
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een bon van vakantieveiling bij Toff terecht gekomen. Gezien de vele slechte beoordelingen waren we een beetje huiverig er heen te gaan.
Echter: bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet. De voorgerechten, zalmbombe en dimsum smaakten goed. Als hoofdgerecht had ik de kipsate, lekker sappig, ruime hoeveelheid kip met een kommetje lekkere frites. Mijn partner had de biologische hamburger op een broodje met frites. Broodje was een beetje zompig. De desserts: stroopwafelijs en dame blanche waren in orde. De obers die ons bedienden waren vriendelijk. Okay, het is geen sterrenrestaurant eten, meer eten dat je in een eetcafe eet. En als je je daarop instelt word je beslist niet teleugesteld!

Gegeten op 23 december 2013

Mrijkie
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier afgelopen zaterdag met voor het eerst en meteen ook voor het laatst gegeten. Het eten was niet zo veel op aan te merken. Het voorgerecht (breekbrood en dim sum) was prima en het hoofdgerecht was best lekker. We hadden de ossenhaaspuntjes met saté en de hamburger thai style. Het vlees was erg lekker maar de satésaus was niet zo lekker. De burger smaakte erg goed en de patatten waren ook lekker krokant gebakken. Het interieur ziet er sfeervol uit en de live-muziek vonden we ook erg leuk. Het personeel is hier alleen echt een ramp. Ontzettend ongeïnteresseerd en hardop zuchtend lopen ze rond. Wanneer ze iets vroegen, liepen ze halverwege je antwoord al weer bij je tafel vandaan en je wist nooit wie je wel en niet kon benaderen voor een bestelling, want er leek een soort (enorm slecht werkend) systeem te zijn. Constant werden de lege glazen, flesjes en borden (te pas en vooral te onpas) van tafel gehaald zonder te vragen of het gesmaakt had of dat we nog wat drinken wilde bestellen.

Gegeten op 2 november 2013

Yzaan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel jammer... Wat is dit restaurant achteruit gegaan!!
Bediening is matig tot heel matig!
De kwaliteit van het eten is ver onder de maat , de broodjes waren afgeroffeld en hadden weinig smaak.
We hebben voorheen altijd fijn gezeten hoop dat dat ooit weer terug komt.

Gegeten op 14 oktober 2013

Doennan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ontbijt zondag doen we vaker werd wel slechter vandaag geweest echt vreselijk oud brood weinig keus geen ham of rosbief veel zoet en die vis durfde ik niet te nemen personeel vreselijk aardig en wat kunnen kun eraan doen je zit leuk aardig personeel daar ligt het niet aan wel aan het eten

Gegeten op 6 oktober 2013

Sor..!
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten omdat er eigenlijk weinig keus was..: Na 21.00 sluiten veel keukens. Toff leek me meer een club en de muziek stond al hard, dus met niet al te hoge verwachtingen gingen we hier zitten. Ossenhaaspuntjes met roerbakgroenten en aardappeltjes en spareribs gegeten, wat was dit lekker! Alles had ontzettend veel smaak, ossenhaas was mals en goed gekruid, groenten lekker knapperig en spareribs in een flinke marinade. We hebben hier heerlijk op ons gemak gegeten.

Gegeten op 27 september 2013

asteijger
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lunchen op de Scheveningen Boulevard doe ik normaal niet zo snel. Maar samen met een vriend een uitwaaien en terecht gekomen bij Toff. Overdag ziet het er binnen vrij donker uit; het zal er naar mijn idee 's avonds een stuk gezelliger uitzien. maar in de serre zitten is geen optie, want die is gereserveerd voor de rokers. Een koffie verkeerd en een Capuccino; redelijk, niet super. De verse jus is niet live vers geperst, maar vers aangeleverd. Gelukkig had ik er ijs in gevraagd, dat maakt het voor mij smakelijker. Vriend had een uitsmijter en wat kan je daar aan verknallen. rechttoe en rechtaan. Ik had een Club Sandwich Kip die was toch helemaal zo slecht niet! En betaalbaar € 6,- en dat voor Scheveningen! Bediening had er niet echt zin in vandaag en kwam overduidelijk uit het Oosten van Europa, maar sprak vloeiend Nederlands. Nu nog een glimlach op het gezicht en dan was de gast ervaring al een stuk beter geweest. Prima, maar ik ken toch echt betere plaatsen om te lunchen. Als je niet teveel van deze gelegenheid verwacht, kan het ook niet tegenvallen.

Gegeten op 1 september 2013

Anoniemtoff
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dacht lekker een ossenhaas te eten en mijn partner surf en turf. De ossenhaas op beide borden was een stuk spier, was niets lekkers aan. Na de ober te hebben gemeld dat er spieren inzitten gaat deze persoon een discussie aan ipv zijn excuses te maken aan ons. Een keer en nooit meer. Slecht personeel, slecht eten. Alleen de locatie is fijn. Erna is die ook niet meer teruggeweest en heeft ons genegeerd, had graag nog een nagerecht gehad...

Bekkema
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten en het peroneel was Top brood vooraf bijbestellen is een aanrader en de ossehaassate was voorstreffelijk gemaakt in een woord TOP

Gegeten op 10 augustus 2013

Proever37696
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig aan de boulevard met uitzicht op zee. De bediening was normaal, al was het soms even wachten voor we iets konden (bij)bestellen. De gerechten waren stuk voor stuk geweldig. De voorgerechten loempia's en dim sum, hoofdgerechten kip teriyaki en ossenhaassaté en nagerechten dame blanche en verassing van de chef. Het was allemaal ruim voldoende, mooi opgemaakt en prima van smaak.
Hier komen we zeker nog eens terug!!

Gegeten op 5 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Toff Grand Café Restaurant in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Toff Grand Café Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!