a TripAdvisor company

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Heerlijke high tea genoten bij TOFF. Prettige ambiance en zeer gastvrij! Een aanrader voor iedereen!
Wij komen zeker terug om eens heerlijk te dineren.

Gegeten op 27 mei 2015

Robinvanemmerik

Op 10 april een High Tea via Vakantieveilingen bij jullie geboekt. Ik heb van tevoren nog een mailtje gestuurd met de vraag of wanneer het mooi weer werd wij een tafeltje buiten konden krijgen, dit omdat er vaak van tevoren word opgedekt. Ik kreeg via de mail een bevestiging dat we een tafeltje buiten konden krijgen. Het was heerlijk weer en ons tafeltje stond klaar. De eerste ronde kregen we hartigheden zoals een vegetarische quiche, een broodje zalm, broodje kip met avocado en een wrap met kaas. Die wrap met kaas was niet erg lekker maar de rest goed van smaak.
De tweede ronde een mooi stenen bord met scones, clotted cream en jam, oh wat was dit lekker!
De laatste ronde kregen we mini cupcakes, fruit met slagroom en donuts. Heel erg jammer dat dit allemaal uit de fabriek komt. Als je iets weet van patisserie weet je dat dit niet zelfgemaakt is. Erg jammer. Als jullie alles voor de high tea zelf zouden maken hadden jullie nog een extra punt gehad van me !

Maar we komen zeker ook nog een keer dineren want dat zag er heerlijk uit. Watertanden!

Gegeten op 10 april 2015

sandra272

Voor mijn 16-jarige dochter een High Tea gedaan bij Toff. Het was kort dag maar geen probleem. Snel en vlot mail contact van te voren, leuke menukaart op tafel met foto en lekker eten. De meiden hebben het erg naar hun zin gehad.

Gegeten op 14 mei 2015

marisa71

Maandag 4 mei via Vakantieveilingen een high tea gedaan bij Toff. Een prima high tea met vers afgebakken scones en brownie. De bediening was vriendelijk en attent. We gaan zeker nog eens terug.

Gegeten op 4 mei 2015

MVeen

Vorige week een high tea gehad bij Toff. Wat een super service.
Speciaal voor de mijn jarige vriendin kaarsjes en sterretjes met de laatste ronde van de high tea.

Eten was erg goed. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 16 april 2015

angel35

Wij hebben via Vakantie Veilingen de high tea gedaan en het was super! Aardig personeel en het eten was erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 19 april 2015

miriam31

Via vakantieveiling een high tea geboekt , heerlijk en gezellig. Thee water werd keurig aangevuld, geïnformeerd of we alles lusten en eventuele alternatieven werden bekeken. Kortom voelde me echt gast! Ga zo door, we komen zeker terug.

Gegeten op 7 april 2015

bela3

Net gegeten een Billy menu en een hamburger heerlijk en Souffian je bent een top gastheer en de stagiair ook ! Dit maak je zelde mee we komen zeker terug ! ????

Gegeten op 7 april 2015

cokop

Een groot restaurant, prachtig ingericht. Wij hebben een high-tea genuttigd en het was in 1 woord geweldig, heerlijke hapjes, goed verzorgd. Vooral de eerste ronde met ook warme hapjes (wrap, quich) en sandwhiches, de 2e ronde (1 scone) en 3e ronde (mini cakeje, brownie en nog iets) had van mij wel iets meer mogen zijn. Het was overigens allemaal superlekker. zeer aardig, vriendelijk en gastvrij personeel.

Gegeten op 26 maart 2015

Soussani

Heerlijke high tea genoten bij TOFF. Relaxed gezeten met heerlijke muziek op de achtergrond. Was heerlijk verzorgd, vriendelijke bediening en zeer goede service. Voor de scones kom ik zeker vaker terug! Ze waren heerlijk!! De sfeer was echt goed, mooie banken en stoelen, leuke gezellige zithoekjes met een comfortabele bank.
Klasse!!

Gegeten op 18 maart 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Soussani,
Leuk te horen dat je genoten hebt van de High Tea.
Wij hopen je snel nog een keer te mogen verwelkomen!
Groet Team Toff

Schrijf zelf een recensie over Toff Grand Café Restaurant in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Toff Grand Café Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.