1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 355 33 22

tom136

Heerlijk gegeten. Voorgerecht was erg lekker carpatcho. Vriendin had brood met alolio. Was ook erg lekker. Het hoofgerecht was ook lekker surf en turf. Gamba's van vriendin waren wat aan de lauwe kant. Kortom mooie zaak echt een aanrader. Als je viorgerecht en hoofd gerecht neemt. Heb je voldoende gegeten.

HappyEat

Mooie, leuke tent. We hadden het Billy Elliot 2-gangen diner genomen. Prijs-kwaliteit oke. De broccolisoep viel bij ons niet echt in de smaak. De sate was lekker. Leek op het eerste gezicht wat weinig, maar vulde uiteindelijk goed! Ik miste alleen wat salade of iets dergelijks erbij. Alleen een klein beetje patat werd bijgeserveerd.

Gegeten op 13 februari 2015

maaike99

Prima eten. Heerlijk zitten smikkelen.

Helaas is de bediening slecht. Lege glazen weghalen en dan niet vragen of we nog iets willen (4 x). Daarnaast langzaam, zeer ongeintereerd en zelf klagerig. Zodra we geen tip geven (werd ook niet verdiend) een vieze blik krijgen en net geen snaauw.
Almetal puur alleen door de bediening die avond komen wij nooit meer.

Gegeten op 13 februari 2015

mirjam112

Toost met garnalen besteld, bleken het Noorse garnalen te zijn. Noorse zijn alleen geschikt voor in een soep bv. Op toast krijg je overal Hollandse garnalen, behalve hier. De rest van het eten, kerrie soep, broodje hamburger waren ook matig. De witte huiswijn smakeloos. De bediening is service gericht maar had onze vraag, wanneer het op te dienen, toch niet begrepen. Wel goed dat ze de bestelling checken.

Gegeten op 21 december 2014

AadHoek

Bij Toff eten is altijd gezellig natuurlijk speelt de zee hierin ook mee. Toff is een restaurant met een leuke menukaart met - in mijn beleving - Indische eetaccenten er is een leuke sfeer. Er was ze. Het eten was meer dan lekker en de bediening was prima. Niks op aan te merken!

Gegeten op 31 juli 2014

Marceln

Gisteren gegeten in dit restaurant aan de Scheveningse boulevard. Wij kwamen van het strand en wilden een makkelijke hap. We kozen voor de spareribs en de saté. De spareribs waren gewokt en niet door en door warm. De marinade was matig. 1 Ingredient overheerste wat jammer was. De saté was niet verkeerd, de satésaus was erg machtig en zwaar. Wij maakten gebruik van het happy hour, waardoor de prijs-kwaliteit verhouding nog wel dik in orde was..

Gegeten op 3 september 2014

shanice

Toff is een gezellig etablissement aan de boulevard van Scheveningen. Het ziet er in het eerste opzicht vrij luxe uit, maar de prijs valt mee voor de prachtige locatie. Wij hebben hier op een drukke zaterdagavond een fijne diner gehad. Comfortabele banken en gezellige live-muziek waren van grote toegevoegde waarde.
De bediening was erg correct en deed zijn best om er wat van te maken. Mijn verzoek, of ik in plaats van frites een salade bij mijn gamba’s kon nemen, werd zonder enige problemen ingewilligd. Het eten was smakelijk; het vloerbrood met aioli dat wij van tevoren namen was lekker, maar voor twee personen wel erg groot. De gamba’s met knoflook waren heerlijk. De salade die ik erbij geserveerd kreeg, was helaas een beetje saai en de olijfjes smaakten vreemd. Het gerecht van mijn tafelpartner – dat ik mij helaas niet meer kan herinneren – smaakte ook goed. Wij hebben er nog maar een wijntje extra genomen en genoten van de sfeer van Toff, de boulevard en het uitzicht op het strand. Alsof je op vakantie bent.

Gegeten op 2 augustus 2014

Spriety

Afgelopen zaterdag een geslaagde avond gehad dankzij Toff. We waren hier vrijdag ook naartoe geweest, maar alleen voor een drankje en helaas met wat eentonige hedendaagse dj-muziek. Ok, het was "na etenstijd" die vrijdag...
Zaterdag was top... Acoustisch gitaar met zang van de gitarist èn een zangeres maakten tijdens de zwoele zomeravond de ambiance van dit toch al mooie etablissement top.
De service is goed en oplettend. Het tweepersoons-Toff-plankje was geweldig...
Echt een fijn plekje, we komen er zeker nog eens!

Gegeten op 26 juli 2014

Lizet89

Heerlijk restaurant met een gezellige sfeer. Er was zelfs live muziek. Het eten was heerlijk en de bediening was prima. Niks op aan te merken!

Gegeten op 20 juli 2014

Majou

Van de week een geslaagde avond gehad dankzij toff. We waren hier eerder ook naartoe geweest maar er zijn veel dingen enorm verbeterd. De service is nu ervaringsrijk en oplettend, wat zeer fijn was. Tevens was het eten heel goed te doen, en het decor is warm en met voldoende ambiance. Echt een fijn plekje, we komen er zeker nog eens!

Gegeten op 21 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Toff Grand Café Restaurant in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Toff Grand Café Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.